- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7100 üzenetére
Akkor ok.Maradj a gyári kerékméretnél.Annak sincs túl magas fala.Padkát és kátyút biztos nem szereti.
mod: a gumit nem ismerem.Kérdezd meg GumisPeter-t.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
[link] vannak beteg emberek, Lupo Bi-VR6
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
Megvettem a futóművet.Egész korrekt darab TA Technik a márkája.Alu házban vannak 2+1 év gari a gátlókra,örök a rugókra.TÜV engedéllyel,számával minden szarral hozzá.Alig várom hogy bekerüljön a kocsi alá.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7105 üzenetére
KW variant 1 replika.
meg gondolom minőségbe se olyan mint a KW, de szvsz arra amire kell bőven jó, nem pályára van.
majd befor-after képeket kérünk
nekem meg valami istenesen koppant váltásnál, szerintem nagyon a végét járja már a kuplungom
(mondjuk nem csoda )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #7107 üzenetére
motortartókat megnéztük, nem azok.
a kuplung szerkezetem tuti szar mert ha ki nyomon már elég kellemes hangot ad, a hajtás meg nem segít túlságosan ezen.
mikor pakolod alá a gewindét?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #7111 üzenetére
az is csere, a szerkezet is meg a tárcsa is.
mert sajnos nem csak a csapágyam haldoklik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Én meg kinéztem a uj brok b23 felnit a vasra.Ha kedden vissza kapom a pénzemet megyek és meg is veszem.Igazából egyből át is lakkozom mert a mai vizes gyári lakkok nagyon tartossssak...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7115 üzenetére
turbos VW motornál, jah. (meg úgy a turbosok nagy részénél 30% lehet hőzni rajtuk ha alapban nincsenek csúcsra járatva.)
csak kérdés megéri e?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7116 üzenetére
Amúgy nekem az új 2.5 R5 TFSi (TT RS, later RS3) jön most nagyon be, meg a 3.0 V6 TFSi (S4, S5 Cabrio). El is képzeltem milyen autót lehetne építeni:
-Leon WTCC body kit
-carbon tető, egyéb carbon elemek
-2.5 TFSi @ 360-400le
-6seb kézi váltó
-WTCC-s fékek
-Torsen rendszerű 40:60 összkerékhajtás
-fehér
-18" OZ Superturismo GT fekete felnik.
stb.Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7117 üzenetére
úr isten megint kiadnak egy 5 hengeres rémet!?
V6 TFSI az nem kompresszoros véletlenül?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
Közbe utánanéztem, a 3.0 V6 TFSi az kompresszoros, viszont nem is tudtam hogy létezik 290le/420nm verzióban az A6-ban.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7120 üzenetére
jah én ezt a 290le-s változatot ismertem eddig.
"A 3.0 TFSI így már 2.500 percenkénti fordulatszámtól 420 newtonméteres nyomatéki maximumával szolgál"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Na, már megint ezek a lójjerők.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7123 üzenetére
Vasárnap nem is kék annyit fórumozni.
Ezt az összehasonlítást még nem hallottam.
Milyen lapos is az?Mod: Ejj more, nem tudok olvasni se.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
VR6: Nah, úgy tűnik csak lesz az öreg Passat projectből valami még az idén.Képbe került egy osztrák papíros kaszni.Minden más hozzávaló adott.Felvillanyozódtam... Jó kis alázószekér lesz a nagy tepsi.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Tiéd vagy szülőké? Vagy csak úgy áll és várja hogy vezethesd?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7126 üzenetére
Naigen, s kit lehet még a képen felfedezni? Te vagy a piros pólós?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Na most telt meg a tekem.
Napok óta töltögettem a vizet a kocsiba a szivárgás miatt, most meg abbahagyta.
Mi a tekem lehet ez?Renault power
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7127 üzenetére
Csak úgy áll, és várja hogy vezessem, habár most arra vár, hogy polírozzák a tetejét, meg hogy megnézzék hol rezonál a kipufogó. Amúgy meg céges.
Artengo TR 990 Pro
-
Winner_hun
félisten
-
rootkiller
őstag
válasz Winner_hun #7132 üzenetére
Körülbelül őszig. Amúgy végre készen van a motor, az olajpumpa volt a szar. Most még megnézik hogy méé rezonál a kipuff, meg tetőpolír, meg egy kormány újrabőrözést akarok kihajtani, mert el van kopva, és ha megsüti a nap, akkor ragad.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7125 üzenetére
RS2-es motyó is van hozzá?
vagy még a régi 2,3-as turbos motoról volt szó, már nem emlékszem pontosan ?
rob:az évek alatt lerakodott vízkő lehet, ill egy motor belseje mindig rozsdás. de amég nem folyok meg nincs rendellenes viselkedés addig ne foglalkozz vele.
root:hát nem tudom ha a Te kocsid akkor miért nem Te foglalkozol vele ?
legalább is én úgy vagyok vele hogy az okoz örömet ha én bajlodhatok vele, mert ha megdicsérik vagy épp szidják akkor az én munkámat értékelik és nem azt amit pénzért meg vettem
jó most nyilván nem fogsz Te neki állni olaj pumpát cserélni vagy kormányt bőrőzni, de egy alap szintű polirhoz szerintem nem kell túl nagy szaktudás, annyira érdemes figyelni ha géppel csinálja az ember hogy a műanyag/gumi dolgokba ne hogy belekapjon a gép ill a lakot nem szép dolog "megégetni"
de Dodi biztos tudna neked erről órákat mesélni hogy mit hogy.
nekem ez kicsit olyan mint más f@szával verni a csalánt. (aztán lehet az én gondolatmenetem a helytelen..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amég nincs rendellenes viselkedés (nem lesz olajos a víz nem döl az utas térbe vagy nincs tócsa a kocsi alatt, és minden úgy műkszik ahogy kell) addig ne stresszelj ezen, nézd meg néha a tágulásit hogy tűnt e víz aztán csokolom.
root:1,8-as csak vagy eco karbis csoda (fos) vagy digifantos 98le-s (jó és pik-pka lehet belőle GTi-t csinálni)
am miért kérded?
erre a polir dologra meg nem tudok mit mondani.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7140 üzenetére
képet!
apám oda van értük, meg a country-k ért.
(csak aztán jött egy ember mint ahogy szokott lenni mondott egy olyan árat és eladta a saját syncro-ját)
nekem meg csak egy jó bodé kéne tenném is alá a torsen-t meg előle a VR6-os blokkot egy Gt42RS-el fűszerezve, már ha a pénz nem lenne akadály
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #7135 üzenetére
10VT motor + váltó adott.A tepsi bódé alatt 1:1-ben Audi 90 Quattro torsen hajtás van (gyárilag elől-hátul diffizárral). Jó kis tütü az a Passat Syncro. Sokan lesajnálva néznek rá mert öreg szar kocka kombi aztán ha megindul a piros lámpától a sok bömis + hondás "sztrírészer" sírva nézheti a seggét hátulról... Már ameddig látóhatáron belül van.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7143 üzenetére
nekem nem kell bemutatni, amúgy ez még K-jete-es turbos motor vagy már digitális befecskendezős?
esetleg S2-es motor?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #7143 üzenetére
Ződné indul nem? Ha pirosnál indul akkor szép,hogy a seggét nézik,mert csalsz
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7147 üzenetére
haldex
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen