- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
ez 2006.7. havi autószóval nem az első szériás motor lehet benne nem?
aha vágom a VAS müszert. a szerelő azt mondta hogy azzal elvileg a IGAZI valós KM-óa állást is lehet törölni. amivel ö nézte meg az annyit irt valósnak amennyit ir a kocsi alapból is.
gépre volt kötve szóval meglett nézve vanak e hibák de mivel mindne tök üres volt arra jutottunk hogy előttünk valaki a VAS-sal törölt mindent| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz fekeandras #6947 üzenetére
Miiivan ? ne irjál már OFF -ot vagy legalább szolj hozzá a témához.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Ja és vezetett szervizkönyve van németből. és abba is nemto mikori a szerviz de sztem a szervizkönyv ugy manipulálható ahogy csak akarja az ember. az alapján i rendben van a KM a kocsiban.
szóval nem tudom
de a vezérműszíjon a bordák már repedezve vannak amit többre utal mint 50ezer Km.marsu ment PM.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#00809728
törölt tag
Ismerősőm most vett egy subarut.6éves 100.000km Olaszból.
Kb 4 kopási hibát kérdeztem tőlle amire ő azt mondta az teljesen kopott ,az sajna foszlik,azon nincs "rücsi" hát igen... -
fekeandras
őstag
válasz Kiskokó #6952 üzenetére
Ezt arra értettem, hogy általában azok szokták lefikázni a tdi motorokat akik nem vigyáznak rá, ész nélkül hajtják mint az állat aztán jön a nagy szöveg, hogy húdemekkoraszarfos mert elromlik, szétesik, eszi az olajat, tönkrement a turbó, kopnak a csúcsok, stb...
Ez dízel motor.Hiába 1xx lóeró nem arra való hogy széthajtsák.
A TDI és a PDTDI abszolút megbízható szerkezet."Népitéleten olvastam hogy 45.000km néll vezérmű csere? ez már csakazért is igaz mert nekünk 52.000 van benne és nekünk is kell vezérmű. ráadsul csak ugy derült ki ohgy a urbo tönkrement.
eddig csakszopás ez a2.0 tdi mondtak olyat hogy 100.000 nél hengerfejes lesz meg mad kihagy az egyik henger stb? ezek igazak? vagy jók ezek a motorok? lehet eladom a picsába most ha készlesz :S"Hajjaj. Ne törődj a népítélettel! Senkit sem akarok megbántani de oda csak a hülyék írnak.(tisztelet a kivételnek)
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz fekeandras #6960 üzenetére
Hello
ja értem hát akkor vagy félreértelmeztél valamit vagy nem tudom de nem az a tipusú fiatal (mert az vagyok 19-20 éves) vagyok aki hajtja az autókat mint az ökör. (nenm az a jelmondatom hogy jobb láb a gázon, bal láb a jobb lábon... XD )
ezelőtt egy 1.9 pdtdi passat volt amit használtam és volt hogy azé oda oda léptem neki de annak se votl szinte semmi baja. Még amikor tesóm használta akkor kellet porlasztócsúcs csere 2 elromlott.Ráadásul az audi amiben a 2.0 tdi vvan mondom 2 hónapja van itt 1000km nél sztem most nem is lett menve több. de hát ezek szerint csak pechünk volt. én is ugy tudom hogy nem rosszak a pdtdi motrok.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
sonar
addikt
Sziasztok,
A héten volt a kocsim (VW Polo 1.4 - 2005) szervizben. A szokásos 45.000 km-es olaj/olajszűrő cserén + mobilitás garancia. Azóta a kocsi elején a kerekek környékéről ha belemegyek egy nagyobb kátyúba, amikor nem csak a kerék hanem az egész autó beleng furcsa nyikorgó hangot hallok, mintha vmi műanyag v gumi nyikorogna.
Reggel mielőtt elindultam nézegettem, de nem láttam semmit. Elvileg a szervizbe se nyúlhattak hozzá. Van vkinek vmi tippje, hogy mi lehet?A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
#00809728
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
sonar
addikt
válasz #00809728 #6964 üzenetére
Kösz! Holnap megnézem, meg le is mosom az egész kocsit, de ha nem múlik el akkor kicsit morci leszek a "szakszervizre"
Még egy kérdés, egy átlagos műszaki vizsga kb mennyibe kerül?
Én sokallom a 32k-t amit ajánlottak. Egy 4 éves autónak nem lehet semmi olyan baja ami miatt meg kéne buknia a vizsgán szerintem.A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
lorcsi
veterán
ha sokáig rossza lambdaszonda mit vihet magával még?
miylet érdemes venni?[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Na urak, most adjatok okos tanácsot.
A II es Golfba milyen gyertyát érdemes venni.
Keveset van hajtva inkább városi közlekedésben van használva sok a hideg indítás.
Renault power
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Most nem azért írok ide, hogy kötekedjek. Szeretném kikérni a véleményeteket.
Ma ezt megyek megnézni. Mi a véleményetek így elsőre? Mire kell odafigyelni egy ilyen típusú autónál, mit nézzek meg tüzetesebben?
Nekem a km kicsit gyanúsan kevés, arról biztos faggatni fogom a srácot.Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6979 üzenetére
Annyit tudok róla elmondani, hogy gyári állapotban lomha mint a szar és sokat fogyaszt...
Viszont jól felszerelt és a kategóriatársakhoz képest kiemelkedően jó az A6 -osok összeszerelési minősége.
Ki kell faggatni az embert mindenről.Ha "gazdagéknál" volt második autó akkor elképzelhető, hogy valóban csak annyit futott.
S8 -ból kiindulva inkább csak kisebb elektromos "gondok" lehetnek. Jeladók megbolondulnak (motor leállítása és újra beindítása után minden ok nem tudom mitől van, ez audi betegség) kontakt hiba ilyemi apróságok.Tipikus típushibája nincs. -
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #6980 üzenetére
230 lóval és turboval lomha? Ne már... Egy 528i helyére lenne, azzal a reménnyel, hogy a turbo hoz egy kis rugalmasságot és plussz erőt.
Bár van egy olyan érzésem, hogy a vétel után chiptuning lenne a vége, turbosról lévén szó, az sokat dob a teljesítményen. Váltó/kuplung bírná?lorcsi: jah, elég gáz... Majd kérdőre vonom, mert azt se tudom hány éves a gyerek. Ha valami nem tetszik, úgyse veszem meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6982 üzenetére
a motor vissza butitott RS4-esé, ha a hajtás is és a csövezés is marad akkor nyert ügyed van 300-350le-höz, már ha az autó állapota olyan.
üdv itt
más:ma meg volt ~300km a VR6 turboval, 102km-n 9,3l fogyaszt
80-140 5.-ben fél gázzal olyan mint a 3. padló, jah és még nincs beállítva rendesen
van egy olyan érzésünk hogy utcai autó nem nagyon lesz ellenfél itthon 100-ról (M5,M6, RS6, RS2, gyári subaruk, jah és bye-bye TDI, no meg ez nem fűstől, pedig turbos )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6982 üzenetére
Persze nem lomha csak többet várna az ember egy 2,7-es turbós kotrótól.A '98-as S8 is 360lóerő alapból mégis kikap a kis traktortól.Persze az 200ról még úgy gyorsul tovább mint a traki 80ról... .Minden a nagy önsúly miatt van de ha egyszer belendül a bálna nem sok ellenfél marad (széria autókra értem).
Amúgy az Audi váltó és a hajtás nagyon erős. Jó kuplunggal 500 lóerőig nincsenek vele gondok ha mégis az is csak a "gyenge" féltengelyek miatt.+ az extra igénybevétel miatt minőségi olajat kell rakni a váltóba és azt az előírtnál sűrűbben cserélni.Akkor nem lehet semmi gond.Ez egy AUDI!
Nézz be itt a fórumra, vagy ide bár ez S2-RS2 fórum de biztosan segítenek..Ott választ kapsz minden kérdésedre.Az AUDI mindíg is a szívem csücske marad. Addig nem halhatok meg míg nem lesz egy szarrá húzott RS2-m.Max. majd abban halok meg.De annál szebb halál nincs is!
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6987 üzenetére
ő egy bizonyos szintig igen, de az hogy oda jön a csóka és azt mondja hogy "elmegy ez a benzin temető" szerinted?
amúgy régi ország úttal Fehérvárral meg kis nyomkodással 102km alatt benyakalt 9,3 litert, jah benzin temető
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6989 üzenetére
ahogy számolgatunk 100% teljesítmény nővekedés és kb +70% üzem anyag fogyasztás.
ha meg normálisan van használva akkor egy jó motorhoz képest +1,5 liter amin még fél litert lehet csiszolni mert még elég pontotlan a befecskendezés. (melegítés során álltában 5 perc alatt kb 1 liter benzint benyakal )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6991 üzenetére
jó ezt én nem hiszem el hogy nyélen.
mint ahogy Te sem fogod elhinni hogy ez meg 10l-t eszik 100km-n keresztül ahol folyamatosan vörös a turbo.
meg szerinted ez mit csinálna egy 220-250le-s TDi-vel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6993 üzenetére
2,8 turbo
csak itthon mindenki el van telve a dizelektől, meg hogy az összes 300le, eddig érdekes mód egy tényleg 300le-s dájzelt láttam azt nem is nagyon hiszem hogy megeszi a VRT úgy megy, de a többi nagy részt kamu, persze van még 1-2 elég finom korom köpködő, de nagy rész csak hype az egész
mindezt nekem címezve miközben megpróbált egy nagyon magas röpűt, egyoldalú szakmai beszélgetésbe betalálni engem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #6994 üzenetére
Én azt szeretem mikor a fiatal suttyók tekernek egyet az adagolón + megchippeltetik és ha kellő képpen füstöl nagymellénnyel ráfogják, hogy 200+ ló.(max. 140ló lehet de lehet, hogy annyi sincs)
Abban, hogy ma magyarországon olyan 250lóerő feletti dízelek futnak amik nem hullanak szét 1-2ezer kilóméter alatt nem kis része volt annak a 6-8emberből álló kemény magnak aki pénzt időt és energiát nem kímélve kísérletezte ki melyik alkatrésznél hol van az a határ amit már nem képes sérülés nélkül elviselni.Annó a kezdeteknél Krézi egy szakadt sárga 170lóerő körüli egyes golfal lealázott mindenkit a ringen gyorsulási versenyen (B7 alpina, Integrale evo2, S2, stb...) és azóta is folyamatosan fejleszt.Ezután bejött a képbe a pdtdi motor ami új utakat nyitott meg a dízel tuningolók előtt.Hosszú sztori.Legalább 10évre nyúlik vissza.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6995 üzenetére
felületesen nagyából ismerem a story-t..
krézi cuccokkal az a baj hogy túl sok nyálat adnak feleslegesen (már ha csak adagolóról beszélünk) mert ahogy hallottam amit teljesen ő épít kocsit azok rendesen be vannak lőve.
tdi oké ezek tényleg durva gépek az ezüst 1-es 300le fölött van, no de kb 1 ilyen gép van, és ezek már nem utcára valóak lásd 0:40 körül
az a polo tényleg durva, de mindenapi használtra alkalmatlan, mint az átépítés mértékétől mind a motor életartalmát tekintve.
nem valószínű hogy össze fút vele bárki közúton
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6997 üzenetére
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Szórakozott a riasztó, már egy ideje nem zárt rendesen, de nyitni mindig nyitott. Kicseréltem az elemet és okés lett. Azért megnyugodtam, hogy nem kell elvinni elektromoshoz.
VR6-Fan: látom, lassan elkészül a gépezet. Vidik majd jöhetnek.
Amúgy fék terén hogy áll?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #6998 üzenetére
" top: 251 km/h.
0 - 80 km/h : 5.0 sec
0 - 100 km/h : 6.6 sec
0 - 120 km/h : 9.0 sec
0 - 140 km/h : 11.8 sec
0 - 160 km/h : 16 sec
1000m :20.9 sec
40 tot 100 km/h : 11.2 sec
60 tot 120 km/h : 16.1 sec
Porche 928S V8 4.5L with 300pk
compression : 10:1
weight : 1590 Kg [ 780 Kg stock]"Itt valami elírás lesz!
állóból száz: 6,6s alatt.
állóból százhatvan: 16s alatt.
Állóból 1000m: 20,9 alatt?Ez nem kerek.
Lacházán a jobb kocsik mennek 11s alját 200körüli célvonalival.(400m) Egy kilóméter azoknak is 17-18s körül lenne (vagy felette).Jól néz ki egymás mellett a két golf 1. 16:9 vs 4:3 !
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen