- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyszerű funkcionalitást kínál a frissen bemutatott Galaxy Fit3
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Android szakmai topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #35397 üzenetére
A másik kettő kb egyforma, csak esztétikailag van különbség elvileg. Ez az új karbon, még utána kell nézni, miben másabb. Árban is egyformák, a karbon hangyafasznyival drágább.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
-
Peter789
senior tag
válasz Gabesz11 #35396 üzenetére
én már egyszer majdnem elhagytam a tükörlapot a superb-ről, csak a fűtés vezetéke tartotta > nem pöckök fogták hanem ragasztva volt
viszont feszegetés előtt érdemes lenne kideríteni hogy tényleg rossz e. ahhoz viszont le kell szedni az ajtókárpitot, utána kipattintani a tükorháromszögben lévő műanyagot és akkor férsz hozzá a kábelezéséhez - úgy rémlik hogy ott van a csatlakozója, cseréhez úgyis ki kellene bontani. viszont csak akkor fogj neki most ha fűtött garázsban tudod csinálni, mert ilyen hidegben sorban fognak törni a műanyag bolhák, patentek! ha valami mégis törik, akkor bagóért meg lehet hozzá venni mindent a TLX-nél (vagy jó drágán bármelyik márkakereskedésben) - csak lehet 1-2 hetet várni kell, ha valami ritkább elem... ha tervben van egy hangszórócsere is esetleg, akkor célszerű összehangolni a két műveletet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35395 üzenetére
Arról is van szó. Csak éppen két különböző olaj.
Az egyik a Valvoline SynPower 5W-40, a másik a Valvoline MaxLife Synthetic 5W-40.
Megnézegettem a két olaj adatlapját és a maxlife üzemi hőmérsékleten (ezek szerint) vastagabb egy kicsivel.
Eddig a Synpowert használtam, de 1 év alatt csipegette kicsit. Persze csak annyira, hogy olajcserénél nem ment bele a teljes 4 liter és így az 1 év elteltével a fennmaradt olajat is bele tudtam tölteni.
Ezért is váltanék maxlife-ra. Amúgy is 100e fölött vagyok már. -
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #35410 üzenetére
Nyilván ennek is nagyon örülök, de a korábbi 10W40-esből nem fogyott semmi. Azért is mennék a kettő közé kicsit. hátha! Arról nem is beszélve, hogy kifejezetten a 100e fölötti vasaknak van fejlesztve
Gyárilag 1000km-en nálam megengedett az 1 liter. Na ez nincs szerencsére. -
JHONNY 79
aktív tag
Tanácsot szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki hasonló problémával. Amikor megvettem az autóm elvittem szervizbe átnézetni és megnézték hogy van e benne hibakód. Sajnos volt, időszakos izzítási hibát írt ki mind a négy hengerhez. Azt mondták lehet korábbról maradt az autóban, kitörölték, mondták nagy szerviznél ránéznek visszajön e. Az autónak semmi indítási problémája nem volt, ezért is gondolták hogy régebbi hiba maradhatott benne. Később amikor visszamentem ránéztek és ismét ott volt ugyanez a probléma. Ennek a hibának nincs semmi jele működés közben. A nagy hidegben is pöccre indul és a motor kontroll lámpa sem világított soha. Elkezdték felderíteni a hibát, megnézték az izzítógyertyákat, azok jók. Nem volt ugyanolyan izzításvezérlő elektronika, de egy másik fajtát átvezetékeltek, majd azzal is kipróbálták a kocsim. Azzal nem produkálta ezt a hibát, visszarakták a régit, de most nem volt probléma. Biztos kontakt hiba, átnézték a vezetékeket, csatlakozókat, de semmit nem találtak. Tesztelték még egy napig az autót, de nem volt gond vele. Kérték hogy szaladjak vele vissza pár hét múlva, visszajön e a hibakód. Tegnap visszamentem, ránéztek és ismét ott volt...Kicserélhetik az izzításvezérlőt, de nem garantálják hogy nem jön vissza többször a hibakód. Ez a mutatvány olyan 30 E Ft-ot kóstál, azt meg feleslegesen nem szeretném kidobni. Ugyanakkor azt sem szeretném ha valahol ott maradnék mert végképp behalt az izzításvezérlő. Sok autónál van olyan hogy kigyullad a motor kontroll lámpa , majd elalszik és semmi baja nincs később az autónak. Nálam mondjuk ilyen nincs, csak a hibakódot tárolja el és az indítással sincs probléma, de ettől függetlenül nem hagy nyugodni a tény hogy akár rossz is lehet. Találkozott már valaki hasonló problémával ?Kicseréltessem, vagy várjak vele míg végleg elromlik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35415 üzenetére
Indításnál nézd meg, h mennyire esik le az akku feszültség, lehet, az akksi gyenge, nem az izzítás a ludas.
Után izzítás is működik kb 3 percig. 2500-as fordulat felett kikapcsol. Nekem nincs vezérlése(nem hiszem, h neked lenne), csak egy relé, nem értem miért kell ezt is komplikálni. Ha van 109-es reléd, cseréld ki, és nem lesz több gáz. kb 10 euró.
Küld el nekem a hiba kódját, ha megvan valahol.
[ Szerkesztve ]
-
ESP
őstag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
latyak17
tag
válasz Mágus2 #35421 üzenetére
A komfort már az állízható futómű beszerelésekor egyenlő lett a nullával, így hogy ha ez lesz rátéve mínuszba fog átkúszni főleg egy 195/50 15 ös gumival..
meg a magyar utakon a fa**om sportosodik, nem akarok havonta toronycsapágyakat cserélni..) de ausztria, nah az mááástészta ...
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Gabesz11
tag
Biztos hogy rossz a fűtése mert párás marad. Gondolkoztam azon is hogy nem lehet hogy kontakt hiba van csak. Nem szeretnem most szétszedni mert holnap indulok vele franciába.
-
Gabesz11
tag
Az enyémben is állitható van. Mondjuk nincs koppra letekerve kicsit pattogós és az alsó motorvédőt má kétszer leamortizáltam
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #35422 üzenetére
TA gewinde? ha van kobor macska,kutya felétek legalább lesz mivel dobálni
TaaT: azért létezik használható konfortú gewinde, legalább is haverom anyjának a másod unoka testvére látott már olyat :-D
macskát dobálni quva jó, persze tudom itt is én leszek a burzsuj g*ci, mert a hihetetlen kínai minőségű Ta-t és társait szidalmazni merem, és még is kivagyok én
amugy 95/50 r15 nem peres szerintem egyáltalánMágus: se féltengely(csuklót), se kerék csapágyat nem cseréltem, toronycsapágyból meg lusta vagyok erősítettet venni, illetve inkább évente cserélgettem 900ft ért a csapágyakat, mint hogy leszakadjon a torony
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #35446 üzenetére
tudom hogy nem váltó méret a kérdés nem is ez volt, váltó is ugyan az a rallye syncron mint a g60 syncron, emlékeim szerint de ki kéne etka-zni.
viszont egy 1,3-nak pl meg egy 1,8-nak teljesen más a váltótáttétele, GT fel fele a futómű is más.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
latyak17
tag
válasz VR6-Fan #35435 üzenetére
65 ért jó, pattog de baromira élvezem és többen mindták h a városba igen könnyen 300mről is este ... eddigis figyeltem kátyúkra ezután is fogok, kb egyszer sikerült találkoznom egy nagyobbal, de viselhető .. 195/50 el gumival lehet sokkal durvább lesz, de nyáron városba ugyis motor lesz szoval mind1 majd kiderül..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #35449 üzenetére
65 ért jó, mert annyiért 4 értelmes gátlót nem kapsz szinte.
viszont egy hulladék fos autózni nem lehet vele és konfortosnak se az....
olyanoknak tényleg jó akik évi 1500km-t mennek az 1,5D-vel amire a 135/50 van rárobbantva (smart méret asszem) valami 6 v 6,5 colra."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest