-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #35251 üzenetére
a kis dzsíti hengerfejes
zoo: valahogy úgy
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #35257 üzenetére
Szerintem azért, mert hiperérzékeny vagy.
Amúgy ja, de pont nem beszólásnak szántam, csak a papírforma vetített mást ugye anno.....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
50 éve velünk vannak a Lamborghinik
Imádom őket!
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #35261 üzenetére
leirjam az egész sztorit? nincs annyi karakter
nem az autó hibája, hanem a sok kontáré, volt már itt minden, a frissen felújított hf biztos repedt, lehet h blokkrepedés stb..stb...
mindenki megmondta már a tutit, de lehet csak a srác aki szerelte (és szintén GT-je van) vmit elrontott összerakásnál és kifújta a tömítést -
RohamDroid
aktív tag
nincs valakinek vagy ismerősének mély ládája eladó ? erősített,erősítetlen,csak a hangszóró vagy csak ház.
Márka mindegy. Ha valaki tud valamit akkor írjon pls pü-t köszi.Üdv.: Csaba
-
ESP
őstag
Pályán jöttem haza Győrből 150re beállva. Van egy mol kút ahol trafiztak de késő volt. Mekkora csekk lesz?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Peter789
senior tag
130-as korlátnál +20 a tolerancia, plussz még 3 km/h-t jóváírnak mint a készülék hiba szórása, így elvileg csak a 154-es mért értéktől jár a 30e-es csekk, ami az átlagos óracsalással már több mint 160-at jelent. ha mégis érkezik papír, akkor az másik kategóriába esik - most nem tudom hogy hogyan van a szabálysértés, kihágás, blabla különböző kategóriák, de elvileg a megkerülhetetlen objektív felelősséges kategória csak 154-től van, alatta lehet azt nyilatkozni hogy családtag volt akire nem óhajtasz terhelő nyilatkozatot tenni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
rob210
nagyúr
Na megvolt a szerviz, most szépen világít minden mint a karácsonyfa
Amin meglepődtem, hogy csak 2 rizsszem izzó kell bele.
Gondolkozom rajta, hogy teszek bele még vagy kettőt.
Mert hely az van bővenSzétszedni meg nem is volt olyan nagy szám, miután a Golfban cseréltem műszerfalban izzókat, előre féltem ettől a művelettől, hogy mennyi időbe fog telni.
De őszinte leszek ezek a francia tervezők, nem voltak hülyék.
15 perc volt tokkal vonóval szétkapni kicserélni visszaszerelniRenault power
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35269 üzenetére
objektívnél igen, de valami nagyon hasonló formalevelet küldtek csekkel az ismerősnek, épp csak annyi volt a különbség hogy a súlyossága (szabálysértés, stb) más sávba esett. már fizette volna be, amikor szólt neki az ügyvéd ismerőse hogy sicc, írja meg a válaszlevelet hogy családtag volt és békén fogják hagyni, mert az még nem esik az objektív felelősség alá (csak erre manapság már nem hívják fel a figyelmet a levélben, mint régen ott volt direktbe a kitölthető mező hogy családtag, blablabla - ha tudod megírhatod magadtól, nem adnak formalevelet). nem is szoktak gyakran kiküldeni ilyen leveleket, nekem is jött volna már pár sztem ha mindig küldenék, de van akinél bepróbálkoznak, hátha fizet mint a jógyerek...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
Az ilyen pihenőkre, benzinkútra, kiállóra figyelni kell, onnan lődöznek többnyire, szembeállva a forgalommal.
Amúgy nem para, nem lesz abból semmi szvsz.
Ha limiten felül voltál, még akkor is van egy hangyányi esély, hogy megússza az ember.Rob: s lőn világosság. Csak aztán tényleg nehogy belelkesedj, azt hirtelen telipakolod fényfűzérrel.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
Nna...új lökösöm se lesz, se fényszórómosóm. Ugye gyárilag xenonos a típusom, de sima lökő van rajta.
Mondom veszek rá mindent oszt nyugalom van. 173.000 lenne a lökhárító + mosó kombó.
-
Peter789
senior tag
"apró" javítás: a hivatalosan kommunikált tolerancia ZÉRÓ, csak mindig adnak +3-at a hibalehetőség miatt. tehát helyszíni bírságra minden határ +4-től már jó vagy, viszont amióta él az objektív felelősség téma, én még nem láttam rendőrt kiszálni a fűtött / légkondis autóból...
az utólagos csekkes elkerülhetetlen határok tudtommal most így alakulnak:
30-nál +15+3 a tűrés = 49 km/h valóstól lőnek
50-nél +15+3 = 69
70-nél +15+3 = 89
90-nél +15+3 = 109
110-nél +20+3 = 134
130-nál +20+3 = 154 km/h(régi hivatalosnak vehető pdf-ek alapján is már így rémlett, és most rákeresve kalkulátorok is ezt dobták, csak azok a +3 hibát nem adják rá - de idáig ahány levél volt ismeretségi körben, mindegyiken ott volt hogy a 3 km/h jóváírásával együtt esnek a bünti határ fölé)
tehát helyszínit már minimális túllépéssel be lehet xopni - ha a környékeden nem lustultak el a zsaruk - de az objektív felelősséges határ az irtó laza sztem, aki városban az iskola előtt nem képes óra szerint 50-ig lassulni az meg is érdemli. a hajnali 2-kor odaálló sünök persze monnyanak le, az tudatos szemétség, de normális keretek között maradva sztem most egészen tarthatóak a "sebességkorlátok"...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ESP
őstag
Remélem mázlim volt.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
marsu
veterán
A gyorshajtáshoz kapcsolód büntetési tételek:
1. 50 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 25 km/óráig 30 000 forint
b) 25 km/óra felett 35 km/óráig 45 000
c) 35 km/óra felett 45 km/óráig 60 000
d) 45 km/óra felett 55 km/óráig 90 000
e) 55 km/óra felett 65 km/óráig 130 000
f) 65 km/óra felett 75 km/óráig 200 000
g) 75 km/óra felett 300 0002. 50 km/óra felett 100 km/óra sebességig
a) 15 km/óra felett 30 km/óráig 30 000 forint
b) 30 km/óra felett 45 km/óráig 45 000
c) 45 km/óra felett 60 km/óráig 60 000
d) 60 km/óra felett 75 km/óráig 90 000
e) 75 km/óra felett 90 km/óráig 130 000
f) 90 km/óra felett 105 km/óráig 200 000
g) 105 km/óra felett 300 0003. 100 km/óra sebesség felett
a) 20 km/óra felett 35 km/óráig 30 000 forint
b) 35 km/óra felett 50 km/óráig 45 000
c) 50 km/óra felett 65 km/óráig 60 000
d) 65 km/óra felett 80 km/óráig 90 000
e) 80 km/óra felett 95 km/óráig 130 000
f) 95 km/óra felett 110 km/óráig 200 000
g) 110 km/óra felett 300 000Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
Hali!
150 Km/h -nál nem lesz csekked, nyugi. Az óra is csal. Tehát ha 150-re állsz rá, az jó esetben csak 140 - 145 a valóságban.
Én mindig erre (150) lövöm be a tempomatot. Többször találkoztam már lézeres mérővel, de eddig pályáról még nem kaptam csekket.
Lakott területről legutóbb 73Km/h sebességgel 30.000.- pénzt kellett befizetnem ...
Bár nem én vezettem.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
Peter789
senior tag
tudtommal nagyvonalakban most is ez igaz: [link]
ha a helyszínen lemeszelnek, akkor nincsen lacafaca. zéró a tolerancia, csak ott van az a +3km/h elvileg, szóval +4-től állíthat félre a rendőr
a lenti táblázat alapján 100-ig +19, 100 felett +24-et mész, akkor az már "közigazgatási bírság" > az objektív felelősség elve alá tartozik > ha írásban nem vállalja át más, akkor az fizet aki az üzembentartója a kocsinak
ha viszont azon belül, akkor az csak "szabálysértés", ami az objektív felelősség keretein kívül esik > a linkelt írás azt mondja hogy küldenek űrlapot hogy nyilatkozz. ismerősnek nem volt űrlap, csak annyi hogy szabálysértett, ennyivel ment, ott a csekk, fizess. DE erre mondta az ügyvéd ismerőse hogy ne fizessen, írjon nyilatkozatot, és azt el is fogadták. hol mi a módi, úgylátszik van ahol adatkérő űrlapot küldenek, van ahol egyből a fizettetéssel próbálkoznak, hátha bejön. figyelni kell ha ilyen levelet kapsz!
marsu: igen, ezekről a belépő tételekről tudok én is - a magasabb rétegenél már nem tudom hogy mennyire aktuális. "felett" - "ig" - vagyis 16-tól él pl 50-nél a bünti, amire még ráadják a 3-at, így kijön hogy 50-es táblánál valós 69-től jön közig.bírság, alatta csak szabálysértés és meg lehet úszni ha nincsen tettenérés...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
Peter789
senior tag
válasz FoBCRaistlin #35284 üzenetére
igen, írtam hogy 109-ért már éppen közig.bírság jár ami objektív felelős téma, valaki mindenképpen fizet - 109-3 az még mindig 106 ami pont annyival több a 90+15-nél amitől bukó lesz
ha 108-ra mérik és abból vonják a 3-at az még éppen a szab.sértés sávba esik, amire vagy nem küldenek semmit, vagy küldenek egy adatbekérőt, vagy küldenek egy csekket amit szépen vissza lehet utasítani egy nyilatkozattal
a tettenérés mindenképpen bukó +4-től, ha megállítanak akkor jogsi alapján rádverik és kész
(#35282) marsu
a számok már nem aktuálisak, de a jogi körítés tudtommal igen: helyszíni tettenérés - szab.sértés - közig.bírság szentháromság továbbra is van és nagyon nem mindegy hogy melyikbe esel bele
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz Peter789 #35285 üzenetére
A helyszíni tettenérés csak abba számít bele hogy elismered-e kvázi nem kell bírósági szakaszba mennie, és az ügy előadója max jó pontként értékeli. A szabálysértés és közig. eljárás meg nem azonos dolog.
Az hogy nincs önvádi kötelezettség, nem jelenti azt hogy nincs objektív felelősség.
Bár lehet hogy rosszul tudom
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
latyak17
tag
Sziasztok, ebbe a topikba ha jól emlékszem még sosem írtam, mostis csak véletlenül akadtam rá, de bemutatnám Waltert a hűséges német barátomat.. egy kis száraz infó... 1.8-as ABS mótorkóddal ellátott 90Le-s gépecske, 5 ajtóval 1992.es gyártással, nem működő tetőablakkal, kevés rozsdával, jó étvággyal, de kulturált belsővel és a maga sajátosságaival ( kb 1esgolf szinten lévő rádió), 3 előző osztrák tulaj, szeptemberi forgalombahelyezés, úgy nagyjából..
és némi idő, és pénz ráfordítása után, de közel sem az út végén:
nagyjából ha meglesz újra a 2 hella front lámpa akkor márcsak a durvább pénzigényes dolgok vannak, mint karosszériamunka villamosság átnézése, esetleg kipufogórendszer csere..
mára ennyit
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
latyak17
tag
válasz RohamDroid #35288 üzenetére
hát köszi
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
chatran
őstag
Sziasztok!
A Skodálatos Fabiam csomagtartója ezekben a téli hidegekben állandóan befagy. A csomagtartó belülről egy kis karral nyitható, de télen ezzel esélytelen nyitni. Egy darabig kiugrasztja, de aztán meg se moccan. Amint bemelegszik a kocsi, már könnyedén kinyílik.
Valami ötlet, hogy mit tudnék ezzel kezdeni? Laza lenne a bowden? -
MunezXBK
nagyúr
Kérdésem a BT-os olvasót használók felé: Audi melyik protokollt használja, nem ugyanazt, mint a VW?
Egyszerűen képtelen vagyok olvasni vele bármit is, mert nem hajlandó csatlakozni az ECU-hoz. Ha VW/Audi protokollt lövök be, semmi más infot sem ír ki.
Mi a megoldás
-
Peter789
senior tag
válasz chatran #35294 üzenetére
valszeg csak a gumi élek közé jut egy kis víz és attól fagy oda az egész ajtó. pozitív fokokban töröld szárazra és fújd végig vékonyan szilikon spray-vel (célszerű eljátszani minden ajtónál). szélsőségesebb esetben akár a zár beázása is okozhat ilyen gondot, de nagy valószínűséggel nem ilyenről lesz szó...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
#00809728
törölt tag
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35296 üzenetére
de, a vag család mind ugyanolyan a 90-es évek eleje óta: generációtól függően lehet soros-szerű K, K+L, az újabbak pedig CANBUS-osak. a BT-s olvasó gondolom egy kínai ELM327 klón, aminek egyrészt lehetnek kompatibilitási problémái, másrészt egy univerzális felületet próbál használni ami nem tud túl sokat az alap szoftverekkel. típusspecifikus szoftverrel cirka mindent ki lehet vele nyerni, de akkor már ott van a rettentő okos vagcom / vcds. ha csak dísznek kell pár adat aktív megjelenítésére, akkor arra jó lehet az ELM is...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest