- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyszerű funkcionalitást kínál a frissen bemutatott Galaxy Fit3
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Android szakmai topik
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz #00809728 #35299 üzenetére
miért ? lehet ilyen drága viasz+szilikonos cuccokat is használni, de ugyanolyan jó sztem a mezei szilikon spray. a gumit nem ápolni kell hiszen az nem egy élő anyag, hanem el kell tömni az apró pórusait, láthatatlan felületi repedezettségét nedvesíteni hogy ne romoljon az állapota. plussz a víz nem tud hozzáfagyni a felülethez... persze ne ússzon benne, mert az keni a ruhát + az ablak felületekre se nagyon menjen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35301 üzenetére
láttam én már 200$-ért is kínai klónt na jó, viccet félretéve, akkor ez valamelyik ismertebb ELM chipeket felhasználó gyártó terméke? vagy ebay-es ismeretlen forrás?
régen volt egy fémdobozos kábeles ELM-klónom ami a butasága mellett az alap funkciókat mindenféle autókról le tudta kérni, többek között a superb-ről is K/KL-el. viszont az általános ELM kompatibilis szoftverek csak az OBD infókhoz jutnak hozzá, ami pár motorszabályzási adatban és a hibatároló permanens hibáinál véget ér. az átmeneti hibákhoz már csak a vag/vcds fér hozzá - az OBD elől elrejti az ECU ezeket, gondolom hogy műszaki vizsgán / zöldkártyázásnál ne legyen ott zavaró körülményként amíg nem minősíti permanensnek a motorvezérlő...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chatran #35312 üzenetére
Befolyik a víz az ajtóba. Vedd le a bwlső borítást, és nézz bele. Kívülről elég meglocsolni. Nyáron ezt kellemesebb keresni. Az ablak !körül fog valahol ereszteni, ha a gumi az ajtónyílás peremén nem szakadt.
Esetleg a bowdenben is megfagyhat a nedvesség. Alul a csomi borítas alatt a zár kampója nelkett találod. Ne sajnáld tőle a wd40-et.[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35311 üzenetére
ugye a '99-es A4-ben próbálod? az még garantáltan nem CANBUS hanem K/KL lesz, valamint az OBD2 protokollt kell ismernie még a VAG sajátja mellett
előfordulhat időzítési probléma... a baudrate látszik a szoftverben? 38400 vagy 9600? mivel BT-s, ezért első körben próbáld meg szimplán szoftverből a másik baud-on megszólítani. ha ez nem változtat és ebben is a 28 lábú PIC-van, akkor a 6-os lába mondja meg neki hogy mennyin menjen: [link] - 4dik oldal - ha fel van húzva tápra akkor 38400, ha földre akkor 9600. megérhet egy próbát átállítani a másikra. nekem a klón gyárilag 9600-ra volt állítva. ha áthúztam 38400-ra, akkor ahol ment ott valamivel gyorsabb volt, de akadtak már kompatibilitási gondok, ezért egy kapcsolót raktam a házra
(#35312) chatran
nem feltétlenül... úgy le tud tapadni hogy áll mint a beton. ha nagyon téped, akkor akár a gumi is szakadhat...
(#35308) Dodi72 válasza Morris (#35305) üzenetére
érdekes módon én ilyen szárít szöveget még csak a sokezer forintos csodaszerek marketing maszlagjában olvastam. viszont a szerelők a gumitömítéseket szilikonzsírral kenik vékonyan - az igénytelenebb az gépzsírral vagy motorolajjal, tulképp az is megfelelhet, de a szilikonban garantáltan nincsen olyan adalék ami ártana a guminak, az adalékolt anyagokban lehet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
MunezXBK
nagyúr
Erre lettem volna kíváncsi, de köszönöm a rengeteg építő jellegű hsz-t.
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35315 üzenetére
a kínai VAGCOM kábelek csak 409 verzióig mennek, a CANBUS előtti korszakig - de pár CAN-es autó hajlandó K/KL-en is megszólalni (pl a superb is ilyen). 64 bites os-el nekem már nem ment...
az USB HID VCDS kábelek gyorsabbak, újabb szoftverekkel mennek, több dologra képesek mindenféle hexa táblázatok átnyálazása nélkül szimplán menüs parancsokkal, de kizárólag csak a saját mellékelt verzióval szabad őket elindítani mert az újabb szoftver reseteli az FT232 illesztő csipp VID/PID/konfig flashrom-ját ha idegen kábelt érzékel. orosz leírásokkal helyreállítható, de nem ajánlott eddig eljutni. az újabb verziók már tökéletesen mennek 64 bites w7-el is. én egy 10.6-os klónt használtam - többek között az ismerős '99-es 1.9TDI A4-ével is kifogástalanul kommunikál és a létező összes vezérlőt látja
most a legújabb úgynézem ez: 11.11.3 - szűk 30$ postával együtt
ezt a nem-árulod-el-hogy-milyen-de-nem-kínai ( ) adaptert mire szeretnéd használni? csak androidos látványos megjelenítésre, vagy eseti profi felhasználásra? utóbbira sokkal sokkal jobb egy vagcom/vcds kábel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Peter789 #35320 üzenetére
Van kábelem, de eladtam a notim, ezért bukó a történet... Írtam, hogy azzal ment is, de időnként visszahackelte magát W7 alatt.
Mindössze annyit szerettem volna megtudni, hogy melyik protokollt használja, minek kell ekkora történet mellé?
Egyszerűbb lett volna mindjárt a neten körbenéznem, nem lett volna ennyi felesleges kör.
-
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35322 üzenetére
továbbra se derült ki hogy miféle adapterrel próbálkozol, simán lehet hogy ott bukik a dolog. segítség képpen írtam a baudrate-es részt is, ott is lehet gond. azt se tudjuk milyen programmal próbálkozol, így a protokoll se határozható meg. a K/KL/CANBUS az nem maga a protokoll, hanem az interfész. a protokollt azt VAGCOM esetén a lekérdező szoftver, VCDS és ELM esetén pedig részben az adapterben lévő mikrovezérlő, részben a host oldali szoftver adja ki. de még itt is bonyolultabb a dolog, mert az ELM vezérlő képes a generál OBD1/2/EOBD lekérdezésekre pár AT paranccsal - a legalapabb szoftverek mindössze ennyit érnek el, de ez nem sokat ér: pár live motoradat + a permanens DTC. de az ELM képes egyedileg összerakott lekérdezésekre is. ezeken keresztül viszont már típusspecifikusan bármihez hozzáférhet az ELM kábel is, ha a szoftver tudja mit hogyan kell kérdeznie... szóval ez a miért nem megy az adapter kérdés ennyi infóból megválaszolhatatlan pontosan...
(#35323) bitpork
jajam, éppen mi van kéznél... kentem én már kézkrémet is ideiglenesen procira, hogy ne melegedjen annyira
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35326 üzenetére
node nem azt írtad hogy így se megy? azért boncolgattuk tovább a témát páran...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
ESP
őstag
Érdeklődésképpen, gyári Golf4 első lámpát mennyiért lehet kb eladni és a helyére xenonost venni?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TaaT
nagyúr
A kerekek azért mert 18-asok, és hiába volt négyesgolf gyárilag ilyen kerékkel az őket nem nagyon érdekelné...
A lökhárító azért mert csak trükkösen lehet ráállni a fékpadra hogy ne szakadjon le, és itt jutott eszembe hogy a sportfutómű sem legális... minden átalakításról papírt kéne kérnem az NKH-tól...
Hátul van 1-1 16-os mélyközép az oldalkárpit alján, jobb felszereltségűekben a kárpit tetején 1-1 magassugárzó is
Give them hell Ukraine!
-
ESP
őstag
-
TaaT
nagyúr
igen 3ajtós
Megmondom őszintén nem ültem 5ajtós golfban hátul de ez a 3ajtós verzió 100km-nél távolabbi utazáshoz max 2személyre jó... nyáron megjártam a Baja-Békéscsaba útvonalat 1nap oda-vissza 5személlyel, nem volt túl kényelmes...
Magam mögé pl be sem férek hátra...
De hát én nem is taxizásra vettem a gépjárművet
Give them hell Ukraine!
-
ESP
őstag
Azon dilemmázom, hogy egyáltalán megéri szenvedni kintről behozni autót? Amennyivel olcsóbb kint azt a magyar forgalomba helyezésnél kapásból elbukom. Plusz ott van a rizikófaktor, hogy veszek egy jó nagy szart. Ha esetleg mégse venném meg akkor meg bukom az utat 80-100k
Lehet sokkal jobb döntés lenne egy ilyet megvenni. MO-i leinformálható. Esetleg 1.1-ért odaadja. Csak én látom úgy hogy be lenne bőrözve a kormány Egy ülésfűtés mondjuk elférne még.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
őstag
válasz latyak17 #35349 üzenetére
300euro? Az lófing
Én attól parázom, hogy megyek 1000km-t oda és nem azt veszem amit várok. Családban van perfekt németes szóval azzal nincs gond. Csak az ~300e ft hogy magyar rendszám legyen rajta.
Regadó ~160
Vagyonszerzési illeték ~60
Műszaki NKH-nál ~30
Törzsköny, átírás meg apámf*sza biztosítás,casco, ez az amaz. Egyből el is megy egy szép összeg.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest