-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1129
addikt
Sziasztok. Most voltam a Vw Golf v-el szervizben. Cserélték az első fékbetétet, hátul pedig tárcsát és betétet is. Az utolsó a fékolaj csere volt. Majd fékpad,ahol minden Ok. Viszont egy kicsit furának tartom,mivel olyan érzésem van,mintha jobban kelene nyomni a féket mint eddig. Gondolom ez normalizálódik,ha egy kicsit összekopik a tárcsa meg a betét nem?
-
Gebriel
veterán
Sziasztok!
05' Seat Leon 2.0pdti-k(már az újabb tipus) mennyire megbizhatóak?
Vásárlásnál mire érdemes + oda figyelni?
Köszi elöre is. -
Xmodule
őstag
sziasztok. most hogy beallt a hideg azt vettem eszre a valot az egyest nagyon nehezen veszi be es a többi fogozatot is mindha kicsit döcögösen venné. viszont ha már meleg a motor akkor nincs gond. kerdesem az lenne erdemes lenne -e esetleg egy valto olajat cserelni? a gépem egy skoda octavia vRS Mk1 2003 as modell. masik meg hogy feltettem a teli kereketet most viszont valamiert amikor olyan 10km/h vagy felette megyek es kanyarodok ballra akkor a bal oldalrol jön ilyne nyikorgo hang. mi lehet ez? eddig nem volt csak most kezdte el.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
kk831228
addikt
válasz Xmodule #34059 üzenetére
A nyikorgás valamelyik gömbfej lehet. A váltónál meg kell próbálni egy olajcserét mindenképp nem árt, de nem biztos hogy jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
kk831228
addikt
válasz MunezXBK #34064 üzenetére
Igen valószínű, bár havernál ugyanez volt és utána se lett jobb de legalább megnyugodott hogy le lett cserélve.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Xmodule
őstag
oke köszönöm a valaszokat akkor felveszem a kapcsolatot a szerelövel mert nekem nincs sem garázs sem emelö. raadasul kint - fokokba nem szeretnek szerelni most. esetleg arra a ciripelö hangra valakinek van vlaami ötlete kanyarodaskor?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Xmodule #34068 üzenetére
Mekkora téli kerék?
zoo8800 Minden szerelő tudja, h a vw váltókban élettartam töltet van. De azt már kevesebben tudják, h a németeknél ez max 10 év vagy 250 000km.
bitpork Ótómatánál kötelező max 60 000km még a DSG ben is. Szűrővel meg tömítéssel.
Morris A sok melegítéstől ez is savasodik, és megb@szódik mint a fritőzben ha sokat sütögetsz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zoo8800 #34073 üzenetére
Plö nálam és minden automatásnál. Nekem még a normál váltós kocsijaimban is 50k után cserélve volt. Igaz hülyének is nézett mindenki, pláne a szerelő amikor addig vertem a plattot hogy de csak azért is.
Mágus2: a bmw-kben is élettartam de azért nem árt az automatákban 60-80k között kicserélni, terheléstől függően.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
VR6-Fan
veterán
-
Morris
veterán
Akkor meggyőztetek! Én úgy tudtam, hogy élettartam "garis", de azt nem, hogy mennyi ennek az "élettartamnak" a valós ideje!
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #34079 üzenetére
OK, legyen 10 évente olajcsere a váltóban de amit egyesek előadnak, hogy 2-3 évente cserélik az olajat, mert "meghálálja az autó", az szvsz pazarlás és hülyeség egyszerre.
Mágus2 és MunezXBK
ezek szerint 422 ezer autó várja Németországban, hogy Magyarországon gondos és jó kezekbe kerüljön[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #34083 üzenetére
És környezetszennyezés is, ez jogos. Ha csak nem automata és 2 évente beleteker 60 ezret, ami nem elképzelhetetlen.
Nem az idegesít, h behozzák, hanem, h az amerikai álom helyett a magyar valóság várja őket.
Álom: 10 éves kombi TDI -ben ne legyen több 150 000km-nél. - necces.
Valóság: jó állapotú gépet kap 137 000-el az órában. (most már 400 000 volt csak egy gazdás karban ratrott munkába járós autó, belseje mint az új)
Emberünk örül, olajat nem cserél a váltóban, mert élettartamos, aztán 60 000 km alatt bekakál a váltó, és szidja az anyját is a fosvágennek, milyen szar ez???? Még 200 000et sem bír ki, holott.... hmmm
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz VR6-Fan #34079 üzenetére
Nem nagyon szoktak olajat cserélni kéziben. (150-nél azért lehet lecserélném ha éppen ráérnék) Van akinek problémája van az cserél, van aki meg soha nem cserélt és még sincs problémája.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
-
RohamDroid
aktív tag
Sziasztok Škodások !
Szeretnék csatlakozni a klubhoz és vásárolni egy Škoda Felicia gépjárművet mégpedig az 1.9-es dízel változatot.
Tudtok valamit amit nagyon meg kell rajtuk nézni esetleg ? Kinéztem már párat egy pár kocsi hirdetős oldalon de élőben ugye jobb...
A fő kérdésem pedig, hogy használt autó vásárlásakor ha esetleg talpon szeretném hazahozni a kicsikémet akkor mik kellenek hozzá?
Adásvételi egy útra elég ? Ha át akarom íratni milyen papírokat kell vigyek magammal milyen papírokat kell elkérnem az előző tulajtól ?
Előre is köszönöm srácok !
Üdvözlettel : RohamDroid
Üdv.: Csaba
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34093 üzenetére
A felici alapjában véve jó autó, de biztosan 1.9 D ?
Lucas adagoló javíthatatlan rajta, a bosch meg ritka. Kicsit nehéz bele ez a motor, ezért hajlamos csavarodni rajta a bódé.
Ha hidegben pöccre indul, akkor jó vétel, ha köhög, esetleg meleg motorral vár a tulaj, akkor felejtős.
Magán vélemény: Feldából csak az 1.3-as skoda motorosat venném. Elhanyagolhatóan fogyaszt többet, és ugyan úgy megy mint az 1.9d.
-
kk831228
addikt
válasz RohamDroid #34093 üzenetére
Azt tudom hogy biztosítást a helyszínen kötni kellene igazság szerint...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gebriel #34094 üzenetére
Elriaszthatlak, ha akarod.
a 2.0 TDI egy csapás az élettől. Olyan pofon, amilyet nem bírna más adni, ilyet csak magadnak adhatsz.
A fej szeret repedni és esztergának is használhatod, a bütykös tengelyek megmunkálására(ha jó mély hangja van a motornak, dohog, akkor jó úton jár a halálba) . Szar az olajpumpa, szarok a kiegyenlítő tengelyek, szar az elektromos AC. Soroljam, vagy feladod
[ Szerkesztve ]
-
Oracle
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest