- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #29553 üzenetére
egészséges kritikát formálsz tudom, de attól az még haveri körben fikázásnak számít.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #29553 üzenetére
hüm azért ok nélkül nem szoktam osztani, de ha így látod...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Ilyen 2.0 TDI van a kollégámnak. Ha megy, akkor nagyon húz, de ha baj van, mélyen be kell nyúlni a zsebbe.
Egy éve vette 10 000€-ért.
1000€ kopó alkatrészek.
200€ felszereltség bővítése.
1000€ ami megdöglött eddig.Tankolni is kell bele, mert ennyiért üres tankkal még nem megy. Egy év alatt 10 000km-t tett bele, ebből vagy 1000-et kötélen, tréleren. szvsz elég rossz autó. Mondjuk ő csak városban használja, ritkán megy ki a városból, de akkor pályázik, nem értem miért kellett neki ekkora dög.
A pozitívumok: kényelmes, tágas, ha megy akkor gyors is, nagyon
kényelmes a DSG.Lehet számolgatni mennyire gazdaságos a fenntartása. Inkább ne számoljatok. Ja, most 8000€-ot adnának érte.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #29560 üzenetére
Vagy...ő..izé, kit is még?
Basszus, tényleg időszerű lenne ez a konszernes-harcosok klubja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #29567 üzenetére
Na most aztán elég legyen!
Ejj de jó kis faszántosat csúszkáltam az eső utáni nyirkosságban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
1F2X5
csendes tag
Szerintetek Ocatavia 1.9pdtdi-t meddig lehetne húzni értelmesen? ~130le?
Ismerős akarja az övét, kevés neki a 105[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
birozoli7800
senior tag
Üdv mindenkinek!
Adott egy 97'-es MK3-as 1.4 8V-es VW Golf. Pillangószelep tisztításban szeretném a segítségeteket kérni. Elég sok rémhírt hallottam már, hogy valamelyik kábel lehúzása után hibakód lesz az ECU-ban. Ezt hogyan lehetne elkerülni? Mi a pontos, és szakszerű menete az egésznek?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz birozoli7800 #29571 üzenetére
Hali,
A legpontosabb és legszakszerűbb, ha lekötöd az akksit(előbb mindig a negatívot), leveszed a szelepet, kimosod benzinnel, visszateszed egy új tömítéssel, visszakötöd az akksit(utóljára a negatívot) és első indítás előtt ráfordítod a gyújtást, vársz 30 másodpercet(hallani fogod ahogyan a szelepben a villanymotor kinyit, majd bezár, megtanulja a végállást), majd lekapcsolod, vársz egy percet, és lehet indítani, ha van diagnosztikai kábel, azzal be lehet lőni az alapbeállítását a szelepnek, ha nincs a fent említett módszernek is működnie kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
Amire a 105 ló kevés, arra a 130 is kevés lesz, ezt jobb ha tudja. 150 lovat elbír, de az már nagyon a határon van, ott nagy a lutri, mi fog hamarabb behalni. 130-140 még a biztonságos határon belül van a gyári alkatrészekkel. Nagyobb turbó, nagyobb PD elemek, persze segítenek a dolgon, de ott már drágák a lovacskák.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hiányolja a nyomatékot? Ha 250Nm nem elég akkor ott bajok vannak, vagy nincsenek meg a lovak. Először érdemes megnézetni a kocsit rendes szerelővel, esetleg megméretni padon. Ha megvan a gyári teljesítmény akkor a sofőrben van a hiba, megszokta az autót és úgy érzi nem megy úgy, mint amikor megvette. Tipikus TDI sofőr betegség. Nagyon egyszerű a gyógymód, kölcsönöz egy 120-as skodát egy hétre, és azzal fog járni mindenhová. Majd egy hét után visszaülhet az octiba. Meglátod, ismét elégedett lesz.
Ha nagyon megnövelik a nyomatékot, és ki is fogja használni, akkor számíthat egy kuplung és kettőstömegű cserére.
Ki kell tisztítani a szívósort és az EGR szelepet, és visszatérnek az elveszett lovak meg a nyomaték is.[ Szerkesztve ]
-
1F2X5
csendes tag
válasz Mágus2 #29576 üzenetére
Azt mondja kevés neki ebbe a kasztniba. Előtte 1.8T octija volt a 150lovas. Még az eggyel régebbi típus. Most amúgy 240 van benne.
Pluszba ha durván gyorsít akkora füst van mögötte, hogy nem látni...
Fogyi célból cserélte le. Az bevert 10-12-t
[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezen nem lehet segíteni, a két motor nem összehasonlítható, mivel más célból készültek. Adja el, és vegyen egy 1.8 TSI-t
Mindegyik diesel után füst van ha gyorsít. EGR, turbó és társai kéretik diagnosztizálni. Szerintem kevés levegőt kap a motor. Az első lépés a gyári állapot visszaállítása, majd következhet a tuning, ha nem megy az autó, az nem biztos, h azért van mert csak 105 ló, lehet annyi sincs.
[ Szerkesztve ]
-
1F2X5
csendes tag
válasz Mágus2 #29578 üzenetére
Közvetítek akkor neki majd
Viszont a második részére rá kel cáfoljak. Írtam már korábban, hogy egy isminek akivel jöttünk nyarali chippes 1.9pd-je van. 131lovas változtat gyárilag. Na abból egy deka füst se jön csak indításnál. Senki se érte
[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert jó állapotban van a turbója, azért nem füstöl, addig van füst amíg a turbónyomás meg nem érkezik. A vezérlőegység gondol egy számra(milibar-ban) ami a térképében meg van írva, ez a szoftver. Amíg ezt a nyomást nem adja le a turbó, addig elégtelen minőségű az égés, ezért a füst. Ezért dobnak egy pamacsot a TDI-k gyorsításnál, de ha be van rakódva az EGR, meg a szívósor megégett olajjal, vagy gyenge a turbó, akkor szinte soha nincs rendes nyomás, ezért mindig füstöl.
[ Szerkesztve ]
-
1F2X5
csendes tag
válasz Mágus2 #29582 üzenetére
Az is lehet, hogy azért kormol mint a hülye néha mert a tulaj alig nyomja neki? Szinte soha nem hajtja meg. Pályán megy 145-el és ennyi...
Aztán 2havonta 1x odalép neki és akkor csíkot húz, hogy mögötte ködlámpát kapcsolnak... Ez nem az octi-s ez egy másik emberke... Kíméli az autót mint egyhímestojást.
[ Szerkesztve ]
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #29587 üzenetére
Neked monuk pont nem széria a szoft, azért füstöl, ennyi lovat valamivel etetni kell, és ahhoz, h meglegyen a kellő nyomaték magas fordulaton is, picit túl kell őket tömni, mint a libát.
Megnéztétek a linket? Van kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #29591 üzenetére
és ha kormos lesz a hátsó lökös meg megy a csodálkozás
_-=*WheelWhores*=-_
-
1F2X5
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #29591 üzenetére
Te beszélsz
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #29592 üzenetére
Igazából jó lenne ha 1-2 dieseles arc is megnézné, mert lehet, hogy teljesen normális a gázom(az állapotok tükrében), csak én aggódom túl.
1F2X5: Nem tudom mire célzol.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
Az itt látható táblázatban szépen látszik, h itt is van füst 2.-3. másodpercben, ott még nincs meg a vezérlő által kért turbó nyomás. Utána pamacs megszűnik, tükörben arcok lemaradnak. Ez a mérés 4. fokozatban, emelkedőn volt elkövetve, 1600-as fordulaton parketta 140-nél gáz elvéve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #29596 üzenetére
Ilyen bizony. 3. block Első oszlop fordulatszám, ez szinte mindegyik block-ra igaz.
Első oszlop az idő sáv.
2. oszlop vezérlő által kért érték beszívot lehegő mennyiség, 3. oszlop, légtömegmérő által mért valós beszívott mennyiség. 4. oszlop EGR nyitási állapota százalékban.A 10. Block csak azért kell, h lássam, honnan meddig tart a padlógáz. 4. oszlop No, meg persze az atmoszferikus nyomás is itt van.
11. 2. oszlop Block Turbónyomásra vonatkozó kért érték, 3. oszlop valós, IC-ben elhelyezett nyomásmérő által mért adat(abszolút érték, ki kell vonni belőle az atmoszferikus nyomást ami mindig nyomja a vállunkat). Így megkapjuk a valós turbónyomást. 4. oszlop a VGT állása százalékban, mennyire nyitja, zárja a kis lapátokat a turbóban.
Chiptuning-nál ezeket a vezérlő által kért értékeket írjék nagyobbra, az alkatrészek meg vagy megszokják, vagy megszöknek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #29597 üzenetére
Mindig mondogatom, h a diagnosztika nem csak hibakód olvasásra való. Ha arra járok, benézek, viszem a gépem, meglessük, mit tud Luigi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest