- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Apple Watch
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Ideális üzemelési környezet a zegynyóctének.
Anyunak kéne egy sw frissítés szvsz.
Amúgy mi az, hogy lefújkál a turbóOracle: lehet, nem hülyeség, amit Egér mond, bár ő méretet is növelt a gyárihoz képest asszem.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Naja, lehet, csak meg kéne járatni rendesen, hogy felébredjen a rendszer.
A klíma az meg nem a motor szégyene, egy audiba nem illik a klíma nélküliség inkább. Aztán lehet, nem bírja a klímát, s eleve nem kérte. Ha egyáltalán nem alap volt anno.
Kajálni tudnak, főleg városban. Úgy 8-12 lityi.TaaT: azért ahol egy 1,8T A3-ban viszik a gyerkőcöt, egy suzi nem rúg labdába. Sem presztizs, sem biztonság téren.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
14adam
addikt
Tudom-tudom. Direkt előre rákérdeztem a "festőmnél",hogy mire számíthatok. De mondja,hogy pontos árat majd csak akkor tud adni ha már itt lesz a kocsi addig is dobott egy 150k-s irányárat. De láttam már,hogy miket tud művelni a festőpisztollyal,bámulatos munkái vannak
VR6: olyat szeretnék amin van műszaki és a saját lábán ellehet hozni mert nem tudok olyan utánfutót szerezni amire fellehetne dobni
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
Nekem bejön mind2 motor.
Csippelve egy 131 lovas kb a 180 lovas 1,8 szintje, csak kb fele fogyi.
ugyanakkor a dizelben van 1-2 apróság ami ha behal elég komoly összeg.Nekem egyelőre bejön az 1,9PD, de kérdezz meg egy 50.000km után is.
Most lesz 150.000 a kocsiban (óra szerint)tomcsi23: Egy leon Cupra R miatt én sem sírnék
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Nem tettem? Tettek akart lenni? Csak mert van belőle 131 lovas.
Lol, ne b@sszatok fel, hogy az A3 ugyanazzal a motorral könnyebb?!
1200 kilóra írják."Tied mennyire van kb felhúzva?" Jó kérdés, nem lett mérve.
Hogyan van az, hogy az Audiba rakott 131lovas PD-nél csak az I piros?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
Háát, ha nem mész sokat, akkor benzines. Ám nem túl nyerő a kínálat, sok a szar, és egy turbós benzinesnél nagyon nem mindegy az előélet. Komolyan nem tudnék most mit/melyiket venni. Talán a legolcsóbbat lenne érdemes, majd rendbe tenni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
régi 150le-s faék egyszerűségű, az újnak (180-225 stb..) nagyok a fenttartási költségei pont ma beszéltük... (igen tomcsi a tieden is szét fognak menni a vákum csövek és össze fog omlani a vezérlés, mert a keringő olaj pára ki kezd mindent, van olyan cső darabocska ami 17e ft...)
amugy ha vigyáztak rá, nincs benne csillió km, jó kis kocsi kevés költséggel, évi 25-30e alatt nem gondolkodnék dizelben, használtba se.
Rastlin: ha az a 4 kerék frankó BBS, lassan a kocsid fog annyiba kerülni mint az a 4 kerék, használtan is 700-800e ebbe a méretbe
1F2X5: fehérnél kb 50-100e-t még adj a km-höz.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
-
FoBCRaistlin
őstag
Elvileg az ASZ jó alap, egy olyan chip amivel elvileg nincs gáz az sacc 170 ló.
Elvileg meg lehet írni többre is, de akkor bármikor elpukkan.Pl nekem is fos volt a progi, és töltött a csiga 1,9-et. Csoda, hogy nem robbant rám.
Namost amíg bírja az 1,9-es nyomást, addig akár 200-220 lovat is ki lehet hozni.Állítólag a gyári PD elemek maxon 220 lovat bírnak adagolni, szóval reális is lehet.
Én tuti nem iratnék gyári cuccra ilyen vadállat progit.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
Amire a 105 ló kevés, arra a 130 is kevés lesz, ezt jobb ha tudja. 150 lovat elbír, de az már nagyon a határon van, ott nagy a lutri, mi fog hamarabb behalni. 130-140 még a biztonságos határon belül van a gyári alkatrészekkel. Nagyobb turbó, nagyobb PD elemek, persze segítenek a dolgon, de ott már drágák a lovacskák.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hiányolja a nyomatékot? Ha 250Nm nem elég akkor ott bajok vannak, vagy nincsenek meg a lovak. Először érdemes megnézetni a kocsit rendes szerelővel, esetleg megméretni padon. Ha megvan a gyári teljesítmény akkor a sofőrben van a hiba, megszokta az autót és úgy érzi nem megy úgy, mint amikor megvette. Tipikus TDI sofőr betegség. Nagyon egyszerű a gyógymód, kölcsönöz egy 120-as skodát egy hétre, és azzal fog járni mindenhová. Majd egy hét után visszaülhet az octiba. Meglátod, ismét elégedett lesz.
Ha nagyon megnövelik a nyomatékot, és ki is fogja használni, akkor számíthat egy kuplung és kettőstömegű cserére.
Ki kell tisztítani a szívósort és az EGR szelepet, és visszatérnek az elveszett lovak meg a nyomaték is.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezen nem lehet segíteni, a két motor nem összehasonlítható, mivel más célból készültek. Adja el, és vegyen egy 1.8 TSI-t
Mindegyik diesel után füst van ha gyorsít. EGR, turbó és társai kéretik diagnosztizálni. Szerintem kevés levegőt kap a motor. Az első lépés a gyári állapot visszaállítása, majd következhet a tuning, ha nem megy az autó, az nem biztos, h azért van mert csak 105 ló, lehet annyi sincs.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert jó állapotban van a turbója, azért nem füstöl, addig van füst amíg a turbónyomás meg nem érkezik. A vezérlőegység gondol egy számra(milibar-ban) ami a térképében meg van írva, ez a szoftver. Amíg ezt a nyomást nem adja le a turbó, addig elégtelen minőségű az égés, ezért a füst. Ezért dobnak egy pamacsot a TDI-k gyorsításnál, de ha be van rakódva az EGR, meg a szívósor megégett olajjal, vagy gyenge a turbó, akkor szinte soha nincs rendes nyomás, ezért mindig füstöl.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS