- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz -=Vacsek=- #168749 üzenetére
Tegyél rá gyújtást, a jobb oldali bajuszkapcsolót told egyet fel a szakaszos törlésre, és spriccelj vizet a szenzorra.
Ha nem megy, akkor a kábeleket nézném meg először. -
válasz -=Vacsek=- #168752 üzenetére
Ha nincs szerencséd elbszták a szenzort levételkor.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz -=Vacsek=- #168754 üzenetére
Nehéz megmondani - én nem is állítottam semmit, csak volt egy megjegyzésem. Elméletileg a szenzorok érzékenysége állítható. Nem ok nélkül színezettek a szélvédők, a transzparenciát - a fény hullámhosszának a törését - állítani kell ha jól rémlik nem gyári szélvédő esetén.
De majd megaszongyák a hozzáértők Helyileg hol vagy?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -=Vacsek=- #168754 üzenetére
Első körben egy diagnosztika kell, írja a szenzor hibáját, ha az lenne a ludas.
-
válasz -=Vacsek=- #168757 üzenetére
A siófuck-i Sió-Car? Akik azt mondták nekem hogy az adagolóm behalt és amikor vittem a garis számlát akkor hirtelen már a motorvezérlő lett a rossz?
Ha nem haragszol meg, oda nem biztos hogy jó autót vinni
Ha nem sürgős a dolgod, akkor szoktam a nyaralóhoz lemenni Sóstóra és szokott nálam lenni vcds. A hibakeresés nem csak annyi hogy megnézzük van-e tárolt hibahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DJ. Ru$y
félisten
Egy kis segítségért fohászkodnék ismét.
Úgy néz ki a lökhárítóból nem tört ki semmi, amit nem lehet pótolni, ezért hegesztve lesz, ahogy molnarpeter és több ismerős is javasolta. Festeni viszont mindenképpen kell... Az autó egy A4 B7 2006 elméletileg fantom fekete, kérdésem az lenne, hogy szín keveréshez mi szükséges, ha pont ilyen színt akarok és ezt honnan tudom megszerezni,
esetleg a pontos színt ki lehet deríteni a szervizkönyvbe ragasztott matricából valamelyik 3 karakteres kódból(közben kiderítettem, hogy a matricán ez jelenti a színt: LZ9Y/LZ9Y ez van nyomtatva, és kézzel mögé van írva tollal, hogy /00, a /00 jelent bármit is?)? Esetleg lehet rendelni márkaszervizből gyári festéket (gondolom az ára horror)?Köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
freaghill
őstag
válasz DJ. Ru$y #168760 üzenetére
Én nem gyári színt kevertetnék (amúgy mohácson a nemtudommelyik háztartási boltban kikeverik) a napnak és az időjárási viszontagságoknak köszönhetően el fog ütni a két szín.
De ez csak az én véleményem.
Ha tudsz rá pénzt áldozni keresd fel Bors Mikit, ő szépen dolgozik. (Ő például felírta nálam még a színkódot és a tanksapkát is levette, mintának)
Vagy ha jóban vagy Rajmival lehet ő is meg tudja csinálni, hogy hogy dolgozik az nem tudom. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz freaghill #168761 üzenetére
Ha minden jól megy és beférek, akkor Miki fogja festeni, oda van kapcsolatom elvileg.
Rajmi úgy tudom nem nagyon vállal külsősnek festést, vagy csak rohadt sokára, anno akartam vele mást festetni, ezért ezt már tudom.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
IntelKiller7
veterán
P0010 hibával találkozott már valaki?
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Pixx96
aktív tag
Srácok indításnál rázza a motor kasznit ( mintha picit többet is tekernek de nagyon minimálisan , de ezt se mindig) ez mitől lehet? Aksi kiváló új , Kettőstömegű most volt cserélve 2.0pd (bkd) De van hogy normálisan szépen elindul simán valamikor meg majd kiszakad a motor.
Valami tipp? Előre is köszi.
-
-
Lacess
tag
Nos, addig halogattam a lengéscsillapítók cseréjét, hogy... hogy tegnap eltört a bal hátsó rugóm
Gyorsulásról jöttem haza, éljen az 51-es főút, Dömsöd körül történt a dolog. Észrevettem, de haza vánszorogtam vele, a felső menet tört le. A gumiágy is beesett a menetek közé, mondjuk úgy hogy lehetett hallani merre járok épp...
Ennek örömére akkor most jönne a hátsó futómű rendbetétele. Szóval vennék két hátsó rugót, tetejére gumit, egy pár lengéscsillapítót. Azt még nem tudom hogy kell/érdemes lenne-e a hátsó gátlók tetején a toronycsapágyat is cserélni. Szerintetek? (szerintem igen)
Valamint mik az ajánlott márkák rugóból, valamint a toronycsapágyból? Gátlóból Sachs-ra vagy Bilsteinre gondoltam, a toronycsapágyból van SKF is Lemförder is, ezekre gondoltam. Ha tudtok jobbat nyugodtan osszátok meg!Esetleg még valami amit ilyen esetben cserélnétek?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Hajas Mao
tag
Sziasztok!
Motorcsere merült fel bennem a meglévő hármas golfomon. Jelenleg 1.4 abd, amit vagy az 1.6 101 lovas, vagy a 2.0 116 lovas motorra cserélnék. Mennyire macerás, miket kellene motoron kívül még cserélni? Papírozás mennyire húzós?
-
Lacess
tag
válasz bitpork #168775 üzenetére
Ne gondold, az elmúlt egy évben talán 100rongy borult bele, és ez mind kopó volt (kézifékkötél, nyeregfelújítás, olaj-szűrő & co., és csak minőségi alkatrészek mentek bele)
Vennék én másikat, lenne is rá de... néhány hete Mágussal feszegettük itt a témát, mindjárt visszakeresem, akkor megérted hogy mi a bajom az autócserével.Szerk.:
Itt, 168306 hsz-től írtam le hellyel-közzel hogy mi a "bajom"[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
net84
őstag
Sziasztok!
Újra itt - még semmi konkrétummal, azonban pár kérdéssel...
Adott egy 2003-as évjáratú 1.4-es BBY motorkódos Cordoba. Időnként bedobja az EPC-t a műszerfalra a motorhiba mellé, ami szinte állandóan világít (hosszabb távon elalszik 20-30km után, de következő indításkor már vissza is dobja). Egyik hibajelenség, hogy nagy ritkán csak gázfröccsel indul be. A másik, amit eddig 2x játszott el, hogy 1100-ra húzza az alapjárati fordulatot (álltam a pirosnál, illetve pöfögött alapjáraton a parkolóba). Ilyenkor nincs gázpedál reakció, csak éppen gurul valamit és ha jobban nyomnám neki, ugrál, mint a bakkecske. Leállítom, újra elindítom (második alkalommal 3 újraindítás kellett), normálisan megy.
Hibakódok:
P0106 - állandó hiba
P0170 és P1180 - ezeket váltogatja (egyszerre nincs a kettő), akkor van a tárolóban, amikor világít az EPC
P1178 - ezt az utolsó bakkecske üzemmódnál dobta be a P0106 és P0170 mellé.Az előző gazdájának azt mondták, ha nem akar indulni, rúgjon rá a gázpedálra, idővel pedig a gázpedál kapcsolót kell cserélni. Lehet ez?
(#168770) Mágus2 - a szakik nem, de mi igen Ősszel csináltuk meg a Toledon az önindítót, miután majdnem teljesen beállt (döglődős akkus indítást produkált). Kellett egy szénkefe készlet (BOSCH - komlett) és a forgórész érintkezős részét kellett picit szabályozni (2 helyen belerondított, amikor ívet húzott a felakadt szénkefe).
Azonban Torpedó egyelőre eltávozott az örök parkoló mezejére. A boszorkányok fekete mágiájára várok, hogy visszahozzák az élők közé. A varázslók ~600k-ért akarták talpra állítani a BKD motort.Mivel az már biztos, hogy a BKD Torpedó megy a háztól, így kérdezném, mihez nyúljak (magamhoz poén nem vicces, az már meg volt akkor, amikor megkaptam a javítási ajánlatot):
- 1.6 MPI (2004-2008)
- 1,6 FSI (2003-as)
- 1,4 TSI (2010)Bódéba két (három) opció van. SEAT Altea (Altea XL) és VW Touran 7 személyes. Ha valakinek az utóbbi autóval és 1.6 MPI (102 lovas) motorral van tapasztalata és megosztaná velem, szívesen venném...
(#168778) bitpork - és a típus azonos mekkora szopóka? Azt tudom, hogy a beépített motorra is kell eredetiség vizsga, de vihetem műszakira bárhova vagy csak NKH? Beépítésről kell papír?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Gyula84
veterán
üdv a sport és a normál futóműnél van különbség a keresztlengőkaroknál? audi a4 2002 avant 2.5v6 aym
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #168781 üzenetére
Én is nézegetem a bontott motorokat, egyelőre a boszorkányomat - apám - kell(ene) meggyőznöm. Egyelőre a fejébe vette, hogy összelegózza.
Amúgy "piti" hibával indult. Elindultam műszakira .
100 méterrel a cél előtt susogó hangot hallottam, egyből leállítottam és felcsaptam a géptetőt. Semmit nem láttam, így újra akartam indítani. Többé nem indult. Mint kiderült, kiszakadt a hengerfejből a vezérlés feszítő görgőjét rögzítő csavar menete. Elugrott a vezérlés, de még nem vert szét semmit. Elküldték javítani, a hengerfejesnél viszont megbukott a nyomáspróbán. Kiderült, van egy kezdődő repedés az egyik szelepnél. HF kuka. Így kaptam a ~600k-s ajánlatot.Ha motorcsere, az plug-and-play vagy tanítani kell? Mekkora szopás lesz ez otthon?
Cordobára van ötleted? Elektromos pedál van ezekben már?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Reggie0
félisten
Szakikat kerdeznem: Van egy visszatero razos kerek problemam. Az az erdekessege, hogy allandoan valtozik a sebessegtartomany ahol elojon, de neha meg is szunik. Eddig neha sirt a hatso kerekcsapagy, kicsereltettem es meg is szunt. Majd 100km mulva megint elojott. Az erdekessege, hogy nem csak fekezesnel raz, hanem haladas kozben is, bar akkor sokkal kevesbe, viszont van amikor egyaltalan nem jon elo(rendszerint allas utan szunik meg). Mi lehet az oka? Amiota az uj kerekcsapagy van, fekezesnel negyed annyira sem raz, mint eddig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz net84 #168779 üzenetére
Az én esetemben csak adásvételi kellett és a forgalmiba bekerült egy bejegyzés miszerint "típus azonos motor beépítve : dátum" - az első vizsgánál az NHK a vajalt, utána mind1.
MOD
(#168785) Reggie0: repedt szilented nincs véletlenül?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #168786 üzenetére
Akkor neked volt motorszámod
Ha nincs szám nincs gond[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz net84 #168782 üzenetére
Cordoba:
Kell bele kezdésnek egy katalizátor előtti lambada, meg egy új MAP szenzor. Ki kell pucolni a fojtószelepet, újra tanítani, ellenőrzni az egész szívósort, hogy nem kap-e valahol fals levegőt. Gyertyákat is cserélni kell, ha nem voltak és az összes trafó ellenállását megmérni, amelyik kiugró értéket mutat, azt elhajítani.Másik gyakori probléma, hogy a motortérben a gégecsőben elrohad a kébelköteg, ezt is ellenőrizni kell, mert lehet a fent említett szenzotrok jók, csak nem kapnak rendes feszülstéget vagy testet. Lambda élettartama kb 150k km, azt mindenképp cserélném, a MAP sem drága, ha mégsem lenne hibás, nem nagy érvégés, de szerintem, ha a kábelköteg is rossz lenne, még több gondja lenne. A gázpedál elektromos, de nem szokott velük baj lenni, hamarabb koxolódik le a fojtószelep és össze-vissza van alapjárat.
Felújított hengerfej itt 300 euró, az összes himba, tőke 120 euró, meg egy 100-as a munka... Hol van az a 600k-tól?
[link] ez 450 euró, de már szelepekkel.
500 euró a blokk meg a teljes fej, a cullungok nélkül:[link][ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #168794 üzenetére
Cordoba:
Köszönöm!
Elengedhetem vele a zasszonyt dolgozni a napokban? Ingázik, 30-50km-t megy egy nap. Most épp sík ideg a hiba miatt...
Ha bent van pakliban a motor tönkrevágása vagy a teljes lerohadás lehetősége, inkább odaadom neki addig a Lupót.Lambda, MAP, gyertya - felírva.
Szívósor már tervbe volt, kábelköteg ellenőrzést és a trafók mérését hozzáveszem.
A fojtószelep tanításhoz feltételezem hozzáértő ember és kábel + gép kell...ez lesz necces.
Alapjárat ingadozást nem vettem észre. Megy rendesen. Ha mégsem, akkor stabil 1100-on áll a ford.szám mutató, hiába tiprom a gázpedált.(#168795) Mágus2 - kiidegelsz ezekkel az árakkal.
Az ajánlatból, ami fejben maradt:
- üres HF 275k (állítólag új)
- síkköszörülés + összeszerelés ~30k
- motor összeszerelés 160k (+ÁFA, mert ez nettó lett volna ennyi)
- az összes szóba jöhető tömítés ~40k
+ komplett vezérlés szett, olaj, némi sallang...A felújított HF-t csak fel kell rakni vagy síkköszörülés még annak is kell? A 450 ejürő sem rossz, de szerintem ez nem ennyi lenne, mire hozzám eljutna
(#168786) bitpork - pozitívum, hogy nem kell túlpapírozni, ellenben az itteni NKH-tól parázok nem picit... szívesen kihagynám őket.
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #168797 üzenetére
Gátlókban jó irányba tapogatózó, a gátló tetején a tartót nem kell cserélni, csak a felütésgátló gumit. Lejsförs rugókat szereltem mostanába sok autóba, nincs rájuk panasz.
Net84: elég veszélyes ha letiltja menet közben a gázpedált. Biztosan nem használnám így.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #168798 üzenetére
Nagyon köszönöm ismét!!
Akkor a gátló tetején marad a "cucc". A porvédők épek a gátlón, talán 3-4évesek, így azok is. A rugó tetejére a felütközésgátló mindenképp tervben van.
Esetleg még annyi, hogy a csavarok is cserélendőek? A gátló alján lévőre, valamint a felső kettőre a tartóban amikre gondolok.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...