- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Instagram közösségi fényképezés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siti
őstag
válasz buci30 #165838 üzenetére
Nekem vezetékes töltő van led világítással, lassan több éve. Akku pedig csak akkor merült le, amikor a beltér világítás bekapcsolva maradt. Van hogy hetekig nem megy az autó, se a riasztó, se a töltő ledje nem szívja le.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Lacess
tag
válasz buci30 #165852 üzenetére
Mint ahogy a fórumtárs korábban is írta: nem a töltő, illetve a rajta lévő led fogja lehúzni az akksidat. A szivargyújtóban bent hagyott "akármi" nem hagyja "aludni" a komfortelektronikát, és emiatt fog lemerülni az akku. Annak már kicsit magasabb a fogyasztása mint a töltőnek.
Én is bent akartam hagyni fixre a töltőt, mert olyan feszesen van az aljzatban hogy komoly meló kiszenvedni. De Mágus2 felhomályosított hogy nem jó ötlet. Persze tégy belátásod szerint!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
Direkt itt kérdezem; ha eladom a Golfot (G7 GTI) mit vegyek? (nem szeretnék átmenni a milyen autót vegyek topikba )
Ti mit vennétek 1,5 és 7 m. Ft között, ami nem szívás és aránylag tartja az árát?
Benzin / dízel / hibrid is játszik. 1-2 fő, város, autópálya, időnként cuccolok. Smucig vagyok.
A kérdés komoly. Fiat, francia nem érdekel, Ford korlátozottan.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz bitpork #165861 üzenetére
Otthon garázs, viszek le 32 ampert. Munkahelyen 11 kW-os töltő, type-2, ingyen (+ én osztom az észt).
Ami eszembe jut: A4 B8 / B9 2.0 TDI, vagy B9-ből 2.0 / 1.4 TSI. Golf GTE, de már sok Golfom volt, mást szeretnék. Autópályán haladjon.
OFF jármű: Alfa Giulia dízel, Mercedes C / E dízel, ha volna patika Saab dízel, Volvo dízel 5 henger és hibrid dízel. Nagyon esetleg Opel.
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #165862 üzenetére
Egy 2008-2010 közötti 3.0 tdi Q7. Facselakók között elég sok van és durván jól csipelhetők és tettek be képet 1300 km-s távról (pályán nem taposva)
Nekem a legnemmodernebb motorral most van városban 12,5 liter fogyim. Ahogy kimegyek városból csökken 1-2 litert.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Doki16
addikt
válasz focvis #165862 üzenetére
Akkor tuti valami plugin/phev kocsit néznék a helyedben. Sajnos a Passat GTE nagyon drága. Házon belül ennyibe a Golf GTE fér bele. Koreai vonalon van több lehetőség.
Amúgy meg tudok egy nagyon jó eladó Q5-öt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
veterán
válasz K Norbi #165863 üzenetére
Köszönöm! Szép ótó, sajnos nem praktikus, nem vágyom.
Szerk: BMW-t sem.@ bitpork: Köszönöm! Szép dög, "talán" túl nagy 1, max. 2 főnek. Cuccolni tuti praktikus.
@ Doki: Köszönöm! Passatot nem vágyom, kvázi egy nagy Golf; ugyanakkor a Passat méretet keresem. Szép a Q5, néztem is a hirdetést; de nem megyek terepre, így nincs értelme. Autópályán jön össze a kilométerek java.
Középkategóriás kombit vagy szép szedánt szeretnék, ami nem Passat. Csendes legyen autópályán, ne fogyasszon sokat, de azért menjen. Szerviz ne legyen horror. DPF-től nem félek, 2 hetente biztos kap hosszabb autópályát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zoo8800 #165868 üzenetére
Szép vas, fenn a listámon, pont jó méret.
Ami egyelőre fekete ló: megbízhatóság, szerviz, újraértékesítés.@ Lacess: ha kihúzzák holnapután az 5 számomat, akkor RS6!
Senki se akar rádumálni egy A4 B8 2.0 TDI-re??? Az tetszik legjobban az észérveken innen.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz focvis #165871 üzenetére
A megbízhatóság és a szerviz miatt rövid- és középtávon én nem aggódnék, az újraértékesíthetőség miatt inkább.
Nekem egyébként teljesen elment az eszem, új Touareget nézegetek annak ellenére, hogy eléggé túllóg a keretemen. Szépen eldöntöttem már, hogy pár év múlva szalonúj autót veszek, aztán lehet, hogy egy ilyen dögbe ölöm majd a pénzt
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #165866 üzenetére
Felesleges a dízel, nagyon vigyázunk az alkatrészekre benne, de tudom, hogy előbb vagy utóbb meg fog benne halni valami. VCDS szerencsére még szép értékeket produkál. Még messze van a vége a DPF-nek. De ahhoz az kell, hogy pályán használja valaki. Mitsubishi Phev kell mindenképpen ilyen használatra.
Nem rég hoztam helyre az energiamenedzsment hibát is rajta. Teljesen hibakód mentes a kocsi. Fémtiszta a kipufogó.
(#165869) focvis: Félve írom, de ott a Kia Optima Phev. Passat kategória. Erő megvan, és nem fog elromlani. Amúgy simán vennék egy ilyet. [link] Imádom ezt a Allroad/Alltrack vonalat. Mindenhol mindenkit (nyilván nem w12-t) is otthagysz a lámpánál Főleg hóban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165878 üzenetére
Passatnál ajtó nyitáskor érződik a különbség.
Teljesen más anyaghasználat, beülsz minden porcikája minőség.
Simogasd végig az egész belteret, nyomkodj végig minden kapcsolót.Bár van aki ezeket nem látja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Srácok, köszönöm szépen a gondolatokat!
@ bitpork: igen valami ilyesmi tetszik. De hogy a 3.0 dízel mellé is a hoki DSG-t rakják...
-
K Norbi
addikt
válasz bajnokpityu #165880 üzenetére
Szedj ki egy Passat sofőr ülést és pl Kia ülést.
Nézd meg a sin szerkezetet.
Meg az egész rendszer működését, milyen anyagokat használnak.
Nyúzd le róla az üléshuzatokat, és nézd meg a vázat is.
Engem nem igazán nyűgöznek le amit látok.
Gagyi.Én csak azt mondom amit tapasztalok.
És ez még semmi
De inkább nem szítom a vitát..[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #165863 üzenetére
A minőségi anyaghasználatban (is) teljesen igazad van!! Idáig Csak japó rizsrakétáink, és Kelet-Ázsiai technikánk volt, de amióta betettem a seggem a CC-be, azóta az autóról alkotott fogalmam teljesen megváltozott. 10 éves belsővel még mindig ver sok mai autót. Írtam már, h a barátom vett egy Kuga-t. Nagyon szép! Kívülről. De látszik, h az volt a fő hangsúly, a belseje meg kopogós fagyott kutya lába érzés. És hiába van felextrázva, bazári belső a domináló. Szóval ezt nem nagyon lehet elvitatni. Aki meg ült már egy új nagyobb felszereltségű Audi-ba, és vannak érzései, igénye a szépre, igényességre, az sosem fogja tudni "elengedni"!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #165889 üzenetére
Mági megelőzött!! Sajnos a Mazdák tényleg rohadnak, és az újak is. Nem is olyan rég pont erről dobott cikket a TC:
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/06/13/kilenc_honapos_az_autom_es_ilyen_az_alja/
viszont a belsejében már fellelhető némi igényesség, sőt számomra az elfogadható kategória. Anyaghasználat, dizájn, stb.[ Szerkesztve ]
Joe
-
rob210
nagyúr
válasz CharlieDrop #165892 üzenetére
Azt pont nem, bár ha normálisan a megfelelő nem 5w30 as olajjal van használva az a motor is jó.
Csak a magyar user mit csinál, jó abba az 5w30 is az olcsó, utána meg sz@r a motor hát ezt nem vártam volna egy toyotától. Tudnék mesélni.....
De tartom, hogy a felkelő nap országának gyártójánál van alternatíva[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest