- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
delete
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mappa
addikt
Köszönöm
K Norbi - 1LS van a adathordozóra írva. Akkor az 280mm lesz
280x22mm (vehicles with option codes 1LR,1LS,1ZM,1ZP)
for vehicles with FSIII calipersnem kötelező megadni
-
molnarpeter
nagyúr
Octavia 3, évjárat 2013, 140 lovas 1.4 TSI, futás 230.000km körül - kb. 1-2 óra állás után mintha hallottam volna indításkor a vészjósló kopogást, vezérlés csere mellé érdemes pl. kompressziót mérni (szelepek állapotára következtetendő)?
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #136659 üzenetére
"a vészjósló kopogást" - Milyen vészt jósol a kopogás?
-
veterán
válasz molnarpeter #136659 üzenetére
Ez szíjas motor az Octi 3-ban, nem zörghet a vezerműlánc.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #136662 üzenetére
Octi 3-ban a TSI szíjas. Még nagyon a TSI-k elején (2006) volt láncos 140 lovas motor.
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Sziasztok!
Ráakadtam egy 2005-ös évjáratú Audi A8 3.0 TDi Quattro-ra fullos felszereltséggel Recaro bőr, 3 ágú sportkormány stb. Facelift előtti.
Gondos gazdától lenne.
Milyen problémák lehetnek egy ilyen "idősebb" luxus autóval? 280 000 Km van benne, ami valós lehet. (10 éve egy tulajnál van)ASB motorkódú talán - 233Le.
Van tapasztalat, infó erről a járgányról?
Légrugó problémák és társai pl.Várom a válaszaitokat! Előre is köszönöm!
-
Potrien
senior tag
Sziasztok!
A b5.5 1.9 avb-passatomban haldoklik a motortartó bak.
Azt kérdezném,hogy a febi,vagy másik utángyártott jó-e, mert azt hallottam,hogy csak a gyári működik megfelelően, és az utángyártott hydro bakok mind sz@rok ehhez az autóhoz.
Van itt valakinek tapasztalata? -
i-sti
senior tag
válasz i-sti #136631 üzenetére
Általános szerviz: 68 340 ft
Olajszűrő (071115562C): 16571
Levegő (8R0133843K): 9743
Go (8T0127401A): 14165
Pollen (8K0819439): 7642
Olaj (5L Mobil 5W30 ESP): 20088
Munkadíj: 17720Vezérlés (03L198119E): 113 315 Ft
Fékfolyadék csomag (P 0014 00001): 9744
Fékpofák ellenőrzése: 1150
Kerekek le-fel: 5345
Olajcsere váltóban: 6662
Motorvédő le fel: 4060
Váltóolaj (G 052532A2): 35953
Vízpumpa (03L121011GX): 26239stb stb
Munkadíj: 56614
Végösszeg: 275 299 ftNekem kicsit soknak tűnnek az árak.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #136668 üzenetére
Ez hivatalos Audi márkaszerviz Kolozsváron?
Igen.Szent: Nem.
OE VW 03L198119E:
Audi: 113 315 Ft
Online üzlet: 56 137 FtVáltóolaj (kell 3L, ahogy írták):
OE VW G052532A2Audi: literje: 11 932 ft
Online shop: 81 37 ftKicsit azért rablásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Magnum_ #136667 üzenetére
OE VW 071115562C:
Audi: 16 571
(Pontosítok:
Az ár tartalmaz még egy leeresztő csavart: OE VW N90813202
Egy olaj csere ellenőrző folyamatot, belső kód: 01030002
És a munkadíjat is.
Én kérek elnézést)Online: 2 237
PURFLUX L267D, amúgy ez a szűrő:
online: 1 152Elnézést: Több ár tartalmazza a szerelést is.
Pl a vezérlés is tartalmazza a munkadíjat.
Csak kicsit furán tüntették fel.
Az váltóolajnál külön adtak árat az olajra és a munkadíjra.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
válasz Sly189 #136664 üzenetére
Szia!
Az egy jó motor. Figyelni kell hogy van-e lánc csörgés, olajfolyás a motor elején és hátulján. A légrugók azok amik és olyanok amilyenek - nincs átmenet benne hogy majd rossz lesz: vagy megy és nem tudod meddig , vagy nem és akkor nincs zsákbamacsek. Nem annyira vészesek már a lufik árai (100k körül beszerezhető náciországból 1 év garral). Befecskendezőket és turbót mérni kell, látatlanba nem lehet nyilatkozni róla.
A kérdésed, miszerint "Milyen problémák lehetnek egy ilyen "idősebb" luxus autóval?" kicsit értelmezhetetlen, mert mi innen honnan találjuk ki mi mikor fog tönkremenni rajta? A kérdés nem az hogy valami tönkre fog-e menni, hanem hogy mikor.
DPF-t megint csak mérni kell.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #136649 üzenetére
Hehe hát mégsem sikerült valami jól a tegnapi térkép frissítés
Ma reggel ahogy jöttem munkába azt vettem észre, hogy az műszeregységnél lévő MFD-ből eltűnt az iránytű a bal felső sarokból és a teljes navigációs menü. Ilyen volt és ilyen lett. Most vettem észre, hogy az egész Audio menü is eltűnt a funkció közül ahogy lapozgatom a kijelzőt. Eddig minden működött gond nélkül. Semmi mást nem csináltam csak a térképet telepítettem fel SD kártyáról egy SD to HDD CD segítségével. Még a navihoz megértem, hogy van köze na de a rádióhoz Nem tudom mit rontottam el.
Van valakinek sejtése, hogy mi lehet a gond?
RNS 510, Highline cluster van benne, Passat B7
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #136679 üzenetére
Dehogynem márkaszerviz, nyilván az csinálta. Nálam a kulcsot is VW öltönyös szerelő rakja be a nyílásba
Az istenért se tudom, hogy mi a baja. Az RNS 510-be van elvileg az iránytű és split screen módban megy is rendesen. Nagyon zavar, hogy vannak szép új térképeim de a info kijelzőről eltűnt két nagyon fontos menüpont.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
ToMmY_hun
senior tag
Sziasztok!
Életem első házi olajcseréjére készülök és lenne egy olyan kérdésem, hogy javasolt-e valamilyen tisztító adalékot önteni a motorba a csere előtt? Sok helyen láttam ilyen cuccot, de valóban érdemes ilyet alkalmazni a csere előtt?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #136682 üzenetére
A firmware maradt, csak térképfájlokat másoltam fel a HDD-re. Legalábbis idáig ezt hittem. Visszarakom rá a régi térképeket hátha az segít. Ha az se akkor ugyanezt a firmware-t felrakom még egyszer. De még megvárom hátha Mágus tud valamit rá mondani és simán visszakapcsolható VCDS-ben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #136688 üzenetére
Nálam tényleg csak annyi volt. Nincs semmi kábelem hozzá. Mindent a GPS underground fórum alapján csináltam. Az ott lévő rendes maps toolt használtam hozzá. Videót is néztem és minden az alapján működött. Mágus tudod, hogy mi mehetett akkor félre? Ezen már akkor csak a VCDS segít, ne is vacakoljak a másfél órás firmware frissítéssel?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #136690 üzenetére
Azért érdekes, mert nem lett resetelve a RNS510. Minden dolgom megmaradt rajta (zene, navi előzmények, rádióállomások, beállítások, stb.)
Van egy olyan érzésem, hogy ezek már vcds-el lettek rajta korábban is bekapcsolva. A próbaúton nem volt ott a váltófokozatkijelzés, de amikor már elhoztam pár napra rá benne volt az is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #136691 üzenetére
A térképpel új firmware is felment, csak nem vetted észre. Milyen verzió volt a frissjtés előtt? A térképhez tartozik az új firmware is általában. A firmware meg alapból social edition autóhoz van beálltva.
Ezért nem érdemes otthon kísérletezni a megfelelő szaktudás és szerszám nélkül.
Bögre Egy reggeli indítás jobb lenne... az én motorterem is koszos, nyugi, nem foglak leszólni érte. Utálok motorteret takarítani, mert bár szép lesz, de utána korrodálódnak a dolgok, szóva inkább legyen poros. A műanyagokat néha letörlöm... olajcserénél.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #136692 üzenetére
Most gyűjtöm a szaktudást Ez volt rajta és ez is maradt, semmi nem változott. Úgy tudom ez a legjobb legstabilabb firmware erre a készülékre. Biztos belenyúlt akkor valahogy a firmware-be, de az egész dolog nem tartott tovább 25 percnél. A leírások alapján meg egy komplett frissítés 1 óra körül van.
Akkor a következő kérdésem, hogy honnan tudom beszerezni a megfelelő szerszámot?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
grrpowa
aktív tag
Sziasztok van egy 2000 évjáratú 1,4 seat cordobám benzines és baromi sokat eszik egy tank kb 350 km re elég üzemanyag szűrőt cseréltem EGR szelepet kipucoltam mi lehet még a gond. Ja meg ég egy lámpa a műszerfalon EPC felirattal mikor kicserélték a szilenteket az első futóműnél szóltam hogy nézzenek rá de az ö műszerűk nem volt jó a kocsihoz egy másik csoka meg 6000+áfáért akarta megcsinálni hogy gépre köti de akkor még nem tudja mi a baj csak azt hogy tudja merre felé keresgéljen hát meg az anyád gondoltam magamban
[ Szerkesztve ]
0631 7710098
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest