- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
veterán
Midland olajról tudsz valamit Mágus? Azon kívül, hogy létezik. Én azt hallottam jobb, mint a többi alap márka. Csak hogy újra olaj téma legyen.
-
veterán
Nem értem, Tomcsi23 miért nem ír ma este semmit ide...
Más.
Az S3 nem volt annyira rossz, ha 250 ezer km-rel hirdetik, azt is elhiszem. A 2 ajtóról hámlott a lakk, a csomifedél frissen horpadt a 4 karikánál. Az utastér elfogadható, bőrök nem vészesen kopottasak; viszont a szőnyeg és a hangszigetelés lyukas volt a sarkad alatt. Hátsó fékek kuka.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #134252 üzenetére
Good luck. A can-bus rendszer nem díjazza az utólagos dolgokat. ha van tolató szenzor, akkor pláne. A cseh fórumokon van egy pár ember, aki azt hitte, egyedül felcuppantja, beköti valamelyik hátsó lámpára és menni fog. No, ez nem jó terv.
F_Zolee:Sose hallottam róla. Van egy csomó jónevű, bevált márka. Mi értelme ezen pörögni? Ami jó volt bele legutóbb, most is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #134259 üzenetére
Én nem éreztem különösebben gyengének, hárman ültünk benne.
A kerekek horzsoltak.
Elöl buzinagy fék van rajta, az OK volt.
Meg ugye mikor levettük az olajbetöltő kupakját, akkor nagyon egyenetlenül járt, szinte 3 hengerezett.
Utastér koszos.
Bal hátsó sárvédő javítva. Bal oldali ajtón 20 forintos méretű hólyag.
Motortérben is volt vmi olajszivárgás. -
válasz #89874944 #134251 üzenetére
Végül minden lehet. Azt azért érdemes végiggondolni h ha pl nekem a fél millió km-s autómban megy a pumpa, akkor mi miatt lehet az ami ott? Kevés nyállal használták és az elégtelen hűtés miatt megfáradt? Esetleg pancsolt nyál volt?
Nekem is van olyan h a sokadik rövid távú indításra nagyon nehezen ment, de megmértük az indítófeszt és hát 10V körülre v alá is beesik néha.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #134262 üzenetére
Lett volna, igen
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #134261 üzenetére
német az autó, nem hinném hogy pancsoltat raktak ott bele. meg talán volt is pénze tankolni...de lehet nem tudta, hogy nem szabad kevés nyállal menni.
De nekem nem tűnik logikusnak, hogy a pumpa lenne. Akkor hidegen miért jó? Vagy amikor megy, akkor miért nem áll le? Bemelegszik a motor és akkor is nagyon jól húz. Én azt gondolnám, hogy ha egy pumpa rossz, akkor ez mindig keveset szállít. Sokkal logikusabbnak tűnik az injektor hiba.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
-
Brumi˘
addikt
Urak, szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy '95-ös A4 műszerfala rakoncátlankodik. A hibajelenség, hogy fordulatszámmérő és a sebesség mérő órák nem mennek, vízhőfok és üzemanyagszint igen. Gyujtás ráadásától kezdődően a sebbességmérő óra elkezd remegni 0km/h környékén és ezt fojtatja amíg le nem veszem a gyujtást. Instrumentsbe benézve VCDS-sel, minden jónak tűnik, nincs hibakód, fordulatszám és sebességjel is megvannak. Mi lehet a baja? (Output testet nem csináltam, nub vagyok nem jutott eszembe)
-
-
Morris
veterán
G4 1.4 AHW 2001
Motorféknél 1500 és 2000 fordulaton kivillan az olajnyomás lámpácska és világít folyamatosan (+ sípol). Ha az alá esik a fordulat akkor eltűnik, minden ok. Csakúgy 2000 fölött is minden rendben.
Valakinek van valami ötlete, mi a gyík van vele?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #134271 üzenetére
Ha azzal mozognak, akkor a jellel lesz valami, de szerintem nem fognak mozogni, és az az óracsoport halálat jelzi. Octavia 1 fl előtti-ben gyakori hiba volt, hogy egy ic hiányos hűtése miatt nem dolgozta fel a jelet az óracsoport. Egyet javítottam, azóta is megy.
Morris: mérd meg az olajnyomást, az a biztos.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Egyenesben és bal kanyarban búg az autó orrából "valami", jobb kanyarban teljesen elhallgat,olyan 60fölött szokott észrevehetően megjönni a hangja. Ez a jelenség 99%-hogy a jobb kerékcsapágy megadta magát,igaz? (G4 1.9pd AJM 6gang manuál) Illetve melyik márka amit érdemes belerakni? Én SKF és Febi márkákat néztem.
/KneeBy/
-
kk831228
addikt
válasz zsoleszkai #134274 üzenetére
Skf, Fag... De ki tudja a swag mennyit megy el, ès feleannyiba kerül...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
K Norbi
addikt
-
i-sti
senior tag
Ott, a műanyag körül nem gond hogy ha be megy a víz, sár, por, hó, sólé stb?
Nem kellene ott lennie valaminek?A sárvédőíven az a fekete csík miért van ott? Volt ott valamikor esetleg egy ragasztószalag féleség ami nem engedte, hogy amit felver a kerék ne az elemet karcolja össze?
Vettem a LIDL-ből erős szigetelő szalagot. Nem kellene oda ragasszak?
A 15-ös alkatrész körüli részről beszélek, de úgy látom van más is erre célra (talán), a 18-as személyében.
18 - stone chip guard, not for this model
Novum Forum Siculorum
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Vettünk pénteken egy Golf VII-et, VW márkaszerviz, 2019-ig garis egy tulaja volt. Minden szép és jó, de ma kimentem vele pályára és 120 km/h felett remeg a kocsi. A kormányon is érezni egy picit, de inkább az ülésbe feltűnő. Érdemes elvinni gumishoz centírozásra, vagy menjek rögtön márkaszervizbe? Bridgestone nyári gumik 2016 38. heti, szerintem túl sok km nem lehet bennük. -
-
K Norbi
addikt
Nekem csak 1 kérdésem lenne!!
Vettünk pénteken egy Golf VII-et
Bitpork ilyenkor hol van??(#134278) I-sty Tegnap láttam egy olyan Audi A6 ot az a mindenem.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsozso17
tag
Sziasztok! Polo4-en olyan problémám lenne, hogy a kézifék lámpa háromszor felvillan együtt három sípolàssal. Akkor amikor balra kanyarodok kicsit tempósabban. Segítséget előre is köszönöm.
-
mmdms
addikt
Pár napja elég rendesen meg kellett kínálnom a fékeket, szembe sütött a nap és későn vettem észre a pirosat, pár méter híján majdnem felkenődtem egy vonatra. Azóta ~80-50 közti tartományba ráz a kormány fékezésnél, elég erőteljesen. 130-ról beletaposva semmi gond, 50 alatt épphogy csak a féket nyaldosva periodikus vagy hogy mondjam a fékerő. Hullámosodhatott a tárcsa? Házilag ez kideríthető? Ha igen az javítható? (augusztusban cseréltettem betétekkel együtt, nemigazán szeretném még1x) passat b5
zsozso17: fékolajszintre nézzél rá
ezek szerint balra bátrabb vagy![ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #134033 üzenetére
Mágus2 és Saint!
Köszi az olajtanácsot, szerintem 5W30 lesz az áldozat, de kicsit megkeveredtem a Mannol sokféle cucca között. Ezeket néztem:
Energy Combi LL 5W30
OEM VW Audi Skoda 5W30
Energy 5W30
Eneos Hyper 5W30
Total Quartz Ineo LL
A 4 literes kiszerelés elég kell legyen és az OEM felé húz a szívem, de a többi bár drágább, jobb is?
Long life olaj is mehet bele, vagy érdemes? (Persze a csere ettől függetlenül maradna a szokásos intervallumú.)Szűrőkből:
Filtron K1313 - utastérszűrő
Mann W 712/94 -olajszűrő
Mann C15 008 - levegőszűrőEzek megfelelőek lehetnek?
Benzinszűrőt is cserélni kell?Autó Skoda Fabia II 1.2 TSi, 77kW, CZBZ
Segítséget előre is köszi, üdv: Vikman
Off: Update-eltem a fotókat a sajátomról néhány belső képpel: BOX, Mega
[ Szerkesztve ]
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz 1stVikman #134293 üzenetére
nekem volt benn Mannol VW normát tudó olaj, semmi panasz nem volt, de megugrott a fizum, így már nem spórolok ezen, megy bele a Castrol, elvégre a 710-es alkatrészre is az van gravírozva :-)))
Szerintem nem kell longlife olaj, ha úgyis cseréled.Olajszűrőből a legjobbat nézted ki, az a gyári is, minimális külső különbséggel, de rajta van a gyári szűrőn is az a cikkszám, tehát OK!
Légszűrőm is Mann, pollenszűrőm is, de a Filtron is jó, bár Mági egyszer írta, hogy egy tüdőnk van, legyen a pollen is Mann.Én cserélnék benzinszűrőt is (szintén Mannra cseréltem január végén).
Olajleeresztő csavart ne feledd!
I humbly and respectfully decline™