- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Netfone
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
válasz neversellit #87350 üzenetére
Tessék?
-
neversellit
újonc
válasz mohabá 007 #87306 üzenetére
Elnézést, mellényomtam..
Lásd: #87350-es poszt. -
Skynet258
veterán
Na voltam a Lurdy-ban a gumisoknál, felrakták a Vredeinstein 4 évszakos gummákat, hát bejön, más a kormányzottsága az autónak és halk is, tetszik. Nézték mi ez a 19 collos szörny a családi verdán, hát mondom tesztautó volt telerakták minden szarra meg külsőre is "kellett". Nekem elég lenne egy 17-es is (már csak a gumik ára miatt is jobb lett volna ugye) de akkor eladni a felnit, venni másikat... áhh nem szarakodtam.
Az Aliról rendelt TPMS szenzort nézték egy darabig, aztán kiderült, hogy beszerelés az ok, de nem tudják felprogramozni (ez gyári GM ugyanaz ami benne volt alapból). Valaki linkelt a múltkor ehhez egységet az talán jó lesz, ha nem akkor márkaszerviz megoldja...Szóval első 4 évszakos gumim, majd meglátjuk hóban mit mutat (már ha lesz ugye), eddig bejön.
https://geekpulse.hu
-
Mad_Wolf
aktív tag
Sziasztok,
2015-ös insignia, az infotainment rendszer reggel óta nem kapcsol be. a kormányvezérlővel belépve a menübe azt látom hogy 'hang kikapcsolva'.
Valaki tudja mi lehet a gond? -
HoaryFox
Topikgazda
válasz siletto #87303 üzenetére
Pontosan ugyanilyen volt nekem is (Z16XE motor), amióta ki lett takarítva a fojtószelepház, azóta nincs ilyen gondom (idestova 1 éve volt)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Munkatársam C Corsája mostanában random és egyre sűrűbben kidobja az "autós villáskulcs" piktogrammot.Gyorsan megnéztük hogy kell rajta csinálni pedál tesztet és 10-3-1-10-et villog, majd ennyi. Ez mire utalhat? 1.4/90 xel motorral szerelt.
Köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #87361 üzenetére
A 10 villogás elvileg a "0"-át jelenti, tehát ez alapján 0310 lesz a hibakód, ami pedig ezen lista szerint "gyújtáskimaradás".
De ha tévedek, akkor majd a szakik javítanak.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
váltó olajteknő fedélhez milyen tömítő pasztát ajánlotok?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87361 üzenetére
Biztos jól számoltátok a villogásokat? Ilyet nem dobhatott
A villogások szerint: P0310 = 10. henger, rendszertelen gyújtás érzékelése
Szerintem 1.4XEL motor nincsMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87361 üzenetére
1.4 90 ló az nekem XEP gyanús inkább.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kcsa
veterán
J Astra 1.6 szívóbenzin és automata váltó párosról mi a vélemény? Főleg tartósság, szervizigényesség vonalon...
-
válasz mohabá 007 #87365 üzenetére
Hát maradjunk annyiban hogy igyekeztünk gyorsan számolni a csillogást.
De ma megszámoljuk megint ha ez nem jó. Nem vágyunk jártasak.
Ez az 1.4-es motor a xep előtti 90 pacis motor. Akkor annak más lenne a motor kódja? Talán XE[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #87368 üzenetére
1389 köbcentivel volt még Z14XE is. Az is volt bennük.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #87368 üzenetére
Esetleg videózzátok le, és onnan akárhányszor vissza lehet nézni, ha elsöre el is izgulnátok a dolgot.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87368 üzenetére
Ha égéskimaradás van, akkor 1 henger nem megy, alapjárat ford szám csökken, több mint 20 ló pihen,a motort erőtlennek érzed, lassan, lustán pörög fel, ezt meg érezni kell vezetéskor. Ha meg beindul a 4. is, meglódul.Lehet, hogy csak valamelyik gyertya adta fel a harcot,vagy csak túl koszos, nem tud rendes ívet húzni.
A számolásnál nem kell izgulni, reggeltől estig villogja, ha győzöd lábbal, és egy ideig el se felejti a tárolt hibakódot.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #87372 üzenetére
Pont ez a tünet állításuk szerint, ahogyan felvillan.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
beg
veterán
válasz Luck Dragon #87373 üzenetére
Akkor először gyertyák, aztán ha utána sem, akkor trafó is.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87373 üzenetére
Ha Corsa C akkoz Z14XE, és akkor nem gyújtótrafó, hanem gyújtásmodul. Ennek az elektromos csatlakozása,a szelepfedélen szemben jobbról, középen van.Lehet, hogy csak nincs megfelelő kontakt. A gyertyákhoz csak úgy tudsz hozzáférni, ha a gyujtásmodult kiveszed. A modult 2 csavar rögzíti.
Ugyanilyen hol megy, hol nem megy tünetet más is okozhat, de annak más a hibakódja.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #87375 üzenetére
Holnapra több információval fogok rendelkezni.
Így első blikkre kicsit alábecsültem az információk nagyságát.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87350 üzenetére
Ha kérdeznek, szivesen megosztom tapasztalataimat. Akit érdekel elolvassa, akit nem továbblapoz.
Érdekelt a lecsapató téma, olvastam róla jót, rosszat, kíváncsi voltam mi az igazság, elhatároztam, próbának csinálok egyet.10 – 15e között lehet készen venni. Ennyit nekem nem ért meg, tudok én otthoni anyagból is csinálni, ingyen van, csak molyolni kell vele.Láttam, hogy többen csináltak olcsóbban, ezt a megodást választották:Kerti szivattyúhoz vízszűrő 1
és 2
Ezzel nekem az volt a bajom, hogy a motortér szűk, nem fért be sehová.Találtam műanyag ovális „bedeco” kakaós dobozt, ami pont befért, és rögzíteni is tudtam.Csatlakozókat is találtam a lomosban, amit be tudtam építeni.Mivel látni akartam,hogy működik,ezért átlátszó csöveket tettem bele. Így már láttam, hogy a beindulás után már jön a [vízpára ] a lecsapatóba,még az olaj felmelegedése előtt.
Akik rendszeresen hosszabb távon autóznak,akkor lehet, hogy nem lesz koszos deszt víz lecsapatva,ezért a bevezetett olajpárát nincs ami megfogja, ezért az megy vissza a fojtószelepházba. Ők azok, akik azt mondják, hogy nem működik a lecsapató, mert a lecsapató nem fog meg semmit, ezért ki is dobják. Ha csak annyi fáradtságot tennének, hogy a száraz lecsapatóba öntenek 1 deci deszt vizet ,lenne ami megfogja a forró olajpárát.
Kíváncsi voltam, hogy tul képpen mi is megy vissza a fojtószelepházba, ezért bütyköltem a lecsapatónak is egy lecsapatót, folyékony szappanos flakonból, és injekciós fecskendőből [kép] A fecskendő rész a kilépő ág.Ezt megtömködtem gézzel, hogy lássam, megy e még ki valami olajos trutyi a levegőbe. A géz tiszta maradt, nem volt koszolódva.
Így volt kiépítve az egész
Találtam olyan lecsapatót, aminek nincs visszavezetése, csak simán kis szűrő beépítve a visszaágba.( nincs visszavezetés) [kép]Most találtam egy megfelelő méretű fémdobozt, abból csináltam egy [másik lecsapatót] itt van a helyén[kép]
Ez a jelenlegi helyzetről egytotál
Visszavezetés nincs, majd most kap a visszavezető ág egy kis szűrőt"..az általad használt vastagabbik fekete gumicső milyen eredeti rendeltetéssel bírt? .."
Régen ilyenek voltak a locsolótömlők.Vászonbetétes, a kompresszoron bizonyított,a mai napig bírja a gyűrődést.Nekem a ½ colos jó minőségű locsolótömlő pont a méret,eért abból kapott.
Szikikonos,szálerősített csöveket tudsz venni mindenféle méretben.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ricsi8800gt
addikt
-
Magnum_
nagyúr
válasz ricsi8800gt #87378 üzenetére
Offos kerdes: multikormanyod van? Ha igen, az uj fejegyseggel mukodni fog? Pontosan 2din meret a gyari fejegyseg meret es siman befer az uj, hezag nelkul?
I humbly and respectfully decline™
-
-
tutis
őstag
válasz ricsi8800gt #87381 üzenetére
ide az kevés lesz..
egy ilyen szett kell, mivel kell a hifihez cucc, és a rádióantennához is.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz ricsi8800gt #87383 üzenetére
tanácsként felhívnám a boltot, mivel nem mindegy az antenna az milyen, male vagy female csatlakozás, nekem a boltos segített, de ilyen szett kell, csak pontosíts rendelés előtt
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #87379 üzenetére
Több olyan kínai utólagos fej van, amit a müszerfal dizájnjához "gyártanak" Opelekhez, VW-hez is, így elég jó fog passzolni a gyári helyére. [mint ez is pl.]
Én inkább azon szoktam elgondolkozni, hogy egy olyan rádiónál, aminél utólag van mód USB/BT okosításra (CD30/DVD70/90) és minöségi gyártó (Dension) eszközével kerül ~35 ezer Ft-ba+szerelés, mellé megmarad a gyári optika, kezelhetöség, kormánytávvezérlés, ott mit ad pluszban egy ilyen egérmozis fejegység, jellemzöen inkább 60-70-100 ezer Ft-ért, amihez még - már ha van - kell venni kormánytávvezérlés adaptert is?
-
tutis
őstag
válasz Szada85 #87385 üzenetére
egyszerű: zenei teljesítmény a kevés a gyáriakban. Persze nem a kínai fejek ellenében. Nekem pl egy 1 dines pioneer van, össze se lehet hasonlítani a hangzást a gyári fejegységgel, így klasszisokkal jobb.. Van bluetooth, kihangosító, aux, usb... Sajnos vagy gyári kinézetet választasz gyengébb hangzással, vagy jobb hangzást és eltérő kinézetet..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Petyyyyy
addikt
válasz Magnum_ #87387 üzenetére
Szét kellene nézni a gyári fejesek közt. BT kihangosítás megoldható az UHP4 modullal, ami teljesen gyári kiegészítő. Az USB/SD már rázósabb, ott nem rémlik mik az opciók, viszont nem tartom kizártnak hogy van ami képes kezelni USB-t - miután a CD50 Phone pl SIM kártyát is fogad és telefonálhatsz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Skynet258
veterán
válasz Petyyyyy #87356 üzenetére
Éltem volna a lehetőséggel, de az autó mára megoldotta magának... Tegnap úgy szálltam ki, hogy csak vonalak szerepeltek a guminyomás helyén meg az ikon hogy lapos valamelyik. Ma meg beülök, megyek, feltűnt, hogy semmi ikon, menübe belépve ott van mind a 4 guminyomás... Utólag is pacsi a gumisoknak, akik szerint
1., speciális eszköz kell a programozáshoz ami csak a szakszerviznek van (ja meg 6 dollárért Aliról bárkinek)
2., ez az autó biztos nem tudja az automatikus TPMS hozzárendelést
https://geekpulse.hu
-
Szada85
aktív tag
Jó pont, köszönöm. Ez így érthetö teljes mértékben.
@(#87387) Saint:
Azt gondolom, hogy az emberek legnagyobb része hasonló funkciók hiánya miatt vált, legalábbis C Vectrás csoportban is elég sokan ezeket hozták fel annó indoknak.
Emiatt is írtam, hogy pusztán ezek miatt egyrészt ott a Petyyyyy féle UHP modul is, illetve a Dension Gateway BT szériája is, ez utóbbit is a gyári rádióra kötik rá, kap tápot, magát a modult elrejtik a kesztyütartóba, vagy amögé, USB csatit tetszöleges helyre kivezetik, plusz a mikrofont, és máris megvannak a hiányzó funkciók, míg a gyári rádió marad a helyén. -
-=RelakS=-
veterán
válasz Skynet258 #87390 üzenetére
Nekem valami olyat brekegtek Opeléknél, hogy a betanításhoz spéci cucc kell, utána a kerékcserénél már az Ali-s ketyere is elég.
Sokára lesz az, mire kiderül, hogy mennyire igaz ezIlletve ha lehetne tudni, hogy az Astra K hány szenzort tárol, az segítene még a dologban. Korábban mintha olyat olvastam volna, hogy vannak 4 és 8 (vagy 5 és 10?) szenzorra emlékező autók, utóbbinál használható az ócó ketyere.
Mondjuk ez, hogy valahogy megjavult... nekem ilyet nem csinált. Biztos öntudatra ébredt
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
stickermajom
addikt
válasz Szada85 #87385 üzenetére
Na mondjuk én a Densiontől nem voltam elájulva az előző autómban. Fél évig amíg nem volt új FW rá egyszerűen szétfagyott hívás közben, ki kellett húzni többször. Alapból a hívás hangereje a zenéhez képest tized akkora volt, maxra fel kellett tekerni, ha valakivel beszéltem, de akkor már zúgott és a generátor zaja hallatszódott. 40k-ért ez annyira nem szimpatikus, feléért a Yatour is tudja ugyanebben a "minőségben".
Más kérdés, hogy én is pont azért választottam, mert a gyári kinézetű megoldások híve vagyok, nem teszek be utólagos fejegységet.
-=RelakS=- Egy szettet tárol, minden kerékcserénél újra kell tanítani az adott szettet. Szerintem az első spéci betanítás sem állja meg a helyét, nekem egy másik autón már használt pár hónapos TPMS szett került fel, gond nélkül megette az Alis kütyüvel. Csak az elem merült le nyár óta, így megijedtem, mert villogott, de nem történt semmi.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
válasz stickermajom #87394 üzenetére
Vagy klónoztatni kell a gyárit a másik szettre és akkor egyáltalán nem programozgatni semmit.
-
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #87394 üzenetére
Densionról relatíve kevés rosszat olvastam, én amiatt szavaznék neki bizalmat (sajnos a mostani Vectrába mondjuk az sem kompatibilis, csak a FL verzió rádióival), a Parrot MKi9100/9200-as szériákat néztem sokáig, azokat elvileg a mostani rádióhoz is lehetne kötni, de annak megint van saját kijelzöje és vezérlöje (bár relatíve diszkrét mindkettö), viszont ott olyan panasz-cunami van, hogy elment töle a kedvem.
Ott a távirányító gombjainak élettartama pár hét/hónap, forrasztani kell, cserélni, stb, így inkább nem eröltettem. -
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #87391 üzenetére
Első sorban téged kérdezlek, mert neked volt opc-d.
Olyan tavasz környékén szeretném majd a kocsit (c zafi) karosszériailag rendbe tenni, de ha már, akkor egy opc line nem lenne rossz.
Milyen elemekből áll egy opcline: elsó/hátsó lökös, jobb/bal oldalküszöb...?
Másrészt lejjebb van e, ha igen mennyivel? Jelenleg is van néha, hogy minimálisan föld úton kell mennem, de ez nem szokott gond lenni, inkább a városban való parkolás miatt (padkázás) az első lökhárító koptató (ha jól tudom ez a neve) már lejött (ha jól látom ilyen nincs opcline-nál).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Skynet258
veterán
válasz -=RelakS=- #87392 üzenetére
Na jó csak érted azt hittem gumisként csak tudják már mi merre hogyan. Amúgy beszartam, odaadom a gyereknek a 4 szenzort egy zacsiban, mondom ezeket kéne betenni mert amit most a felnin találtok majd az cirka 5 éves. Elmegy, odaviszi a "nagy öreghez", az néz rá kérdezi mi ez. Mondja a gyerek (hogy hallja-e az ügyfél az nem baj, mondjuk ebben a közegben ezen nem akadok fel) "a csávó hozta, én nem tom". Sóhaj, közelebb megyek, mondom TPMS, azt kéne beszerelni. Néznek rám, megjelenik egy másik arc, vakarja a fejét (szó szerint), hát ezt is kell, hát erről nem tudott... Mondom amikor rendeltem a gumit beleírtam a közlemény részbe, hogy "TPMS szenzort viszek". Ja, hát azt nem kapták meg, vagy nem úgy vagy... Mondom mindegy, bele tudjátok tenni nem? Persze. Elmegy, 3 perc múlva visszajön, hát ezt nem tudjuk felrpogramozni, mert ez gyári és spéci, mi legyen. Na és akkor mondtam nem baj, lehet öntanuló a cucc nem? Hát mikori az autó... 2013. Akkor nem, áhh akkor tuti nem. Mindegy mondom tegyétek fel aztán majd megoldom.
Végül mint kiderült a Zafira C 2013-as kiadásban öntanuló a TPMS-t illetően.Amúgy jó gyerekek voltak, egyik csak nagy szemekkel nézegette a 19-es kereket, nézett rám, nem szólt semmit, elballag... aztán később beszélgettem vele, mondom látom nézted a felnit, gondolom nem érted miért van ekkora méret egy családi autón. Felderül a tekintete, hát igen, ő tényleg nézte, mondom tesztautó volt, telerakták minden földi jóval, meg kapott nagy alufelnit, hogy jól mutasson a fotókon, nekem elég lenne egy 17-es is rá, de nem akarok szarakodni a felni eladással, vásárlással, aztán maradt ez.
Ez a Lurdy mélygarázsában lévő placc egyébként, itt olvastam hogy ajánlott hely - amúgy én is ajánlom őket, mert megcsináltak mindent korrektül, de azért a lécet nem ugrották meg nagyon. Miközben vártam épp arról beszélgettek hogy mi az, hogy az egyikük megint be van osztva a hétre, ő megszopatja a főnököt, bejön majd délbe (esetleg) és akkor még a kilencórási is ott fog várni. De én, mint ügyfél ezt hallom érted. Nem azt mondom, hogy diplomaosztó hangulatot várok egy gumisnál, de hát na, a felkészültség azért hézagos itt-ott.
https://geekpulse.hu
-
Skynet258
veterán
válasz -=RelakS=- #87399 üzenetére
Amúgy az lehet, ha nem gyárit teszel bele akkor nem párosítja össze magát automatikusan, mert a frekvencia lehet azonos (nálam asszem 466Mhz) de mégis másképp küldi, más kulccsal megy az adat vagy ilyesmi. De nálam csontra ugyanolyan került bele mint a gyári volt. Hát a franc tudja. Maga a folyamat amúgy létezik, vannak autók amik így megoldják a dolgot, amennyire anno olvasgattam az újabbak ilyenek.
Mondjuk azt még nem tudom, hogy az autó honnan tudja melyik TPMS szenzor hol van, mert ok lát négyet, megkapja a jelet, hogy mekkora a nyomás, de azt honnan tudja, hogy melyik van jobb elöl, bal hátul, stb. Mert ugye ehhez kell a pár dolcsis tool. Ezt persze ki lehetne deríteni, hogyha a jobb hátsót mondjuk egyszer majd alacsonynak írja, és nyomok bele levegőt - ha továbbra is alacsony akkor azt a szenzort nem is mutatja jó helyen... Na erre még kíváncsi leszek, lényeg egyelőre hogy van 4 adatom, autó nem rinyál, max a laposabb gumi beazonosításánál nem fog segíteni úgy ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen