- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kövér kagyló lehet a Honor Magic Flip
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87268 üzenetére
Üdv!
Igérem, hogy minden kérdésedre válaszolni fogok, de már csak holnap (szombaton)
Közel egy évig variáltam, va tapsztalat bőven, akár képekkel is ha szükséges.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87268 üzenetére
Az, hogy a válaszom mikor fogod elolvasni, csak tőled függ.
Ezt azért írom, mert a kérésed leírtad péntek du fél háromkor, de szombat este 23óra59-ig még csak meg se nézted, hogy kaptál e választ.Én meg megigértem, hogy szombaton válaszolok, ezért meg is teszem.
"…mi a véleményed mindkét kartervezeték(mind a pillangószelephez, mind az alapjárati ág szívósorba vezetett csövének) külön-külön lecsapatásáról…"
Én így csináltam meg, ezt láttam a legegyszerűbbnek, mivel így nem kell a vastag,vékony cső csatlakoztatásával cicózni.Alapjárati szűrőnek vettem egy gázolajszűrőt, vékony rézdróttal megtömködtem, + cső semmi nem kell. teszi a dolgát, lecsapat
Ha az alapjárati kartergáz csövét lehúzod a fojtószelepházról, szig szalaggal, ujjaddal lezárod a csatlakozó csőcsonkot, meggyőződhetsz róla, van e szüksége a motornak a visszavezetésre.Ugyanezt a vastag csőcsonkkal is.Nekem 4 éve működik a rendszer, de se a kartergázt, se a lecsapatott kartergázt nem hiányolja a motor.Lényeges működésbeli különbséget nem érzek, de már az előny, hogy ennyi idő után is patyolat a fojtószelepház, mivel az égéstérbe nem jut trutyi, így kevesebb a kokszosodás,,,stb.
"…Nem tudni azt sem, hogy (esetemben a Z10XEP) szelepfedélnek belső kartercsatornái valójában már magában a fedélben is közösítve vannak-e,…"
Ha figyelmesen megnézed a szelepfedelet, a választ is megkapod a kérdésedre.
"…vagy tudatosan a hengerfejből kilépő csatornák valamelyikéhez vannak hozzárendelve külön-külön…"
Biztos bennem van a hiba,de egyszerűen nem értem amit leírtál, bocs.
Túlbonyolítod az egészet. ( bolhából elefánt) Ha csinálsz egy lecsapatót, azzal semmiben nem teszel kárt, de minden kérdésedre választ kapsz.Ha mégse tetszik az eredeti állapot bármikor visszaállítható. „Puding próbája az evés”
Egy kis kedvcsinálónak:
Igy volt kiépítve, az első lecsapató rendszerem. ( azóta már 2-szer átépítve, módosítva)Kizárólag városi használat mellett többnyire koszos deszt víz volt a tartályba, a víz tetején úszkáltak [ilyen egybeállt olajos trutyik ]
A motornak nincs szüksége a kartergázra, benzingőzre, kipuf gázra, csak a szigorú környezetvédelmi normák miatt a lehető legtöbb károsanyagot visszavezetik, megetetik a motorral.
Engem a lecsapató meggyőzött,ezért marad, ki nem veszem
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
hdanesz
senior tag
válasz neversellit #87350 üzenetére
Tessék?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87350 üzenetére
Ha kérdeznek, szivesen megosztom tapasztalataimat. Akit érdekel elolvassa, akit nem továbblapoz.
Érdekelt a lecsapató téma, olvastam róla jót, rosszat, kíváncsi voltam mi az igazság, elhatároztam, próbának csinálok egyet.10 – 15e között lehet készen venni. Ennyit nekem nem ért meg, tudok én otthoni anyagból is csinálni, ingyen van, csak molyolni kell vele.Láttam, hogy többen csináltak olcsóbban, ezt a megodást választották:Kerti szivattyúhoz vízszűrő 1
és 2
Ezzel nekem az volt a bajom, hogy a motortér szűk, nem fért be sehová.Találtam műanyag ovális „bedeco” kakaós dobozt, ami pont befért, és rögzíteni is tudtam.Csatlakozókat is találtam a lomosban, amit be tudtam építeni.Mivel látni akartam,hogy működik,ezért átlátszó csöveket tettem bele. Így már láttam, hogy a beindulás után már jön a [vízpára ] a lecsapatóba,még az olaj felmelegedése előtt.
Akik rendszeresen hosszabb távon autóznak,akkor lehet, hogy nem lesz koszos deszt víz lecsapatva,ezért a bevezetett olajpárát nincs ami megfogja, ezért az megy vissza a fojtószelepházba. Ők azok, akik azt mondják, hogy nem működik a lecsapató, mert a lecsapató nem fog meg semmit, ezért ki is dobják. Ha csak annyi fáradtságot tennének, hogy a száraz lecsapatóba öntenek 1 deci deszt vizet ,lenne ami megfogja a forró olajpárát.
Kíváncsi voltam, hogy tul képpen mi is megy vissza a fojtószelepházba, ezért bütyköltem a lecsapatónak is egy lecsapatót, folyékony szappanos flakonból, és injekciós fecskendőből [kép] A fecskendő rész a kilépő ág.Ezt megtömködtem gézzel, hogy lássam, megy e még ki valami olajos trutyi a levegőbe. A géz tiszta maradt, nem volt koszolódva.
Így volt kiépítve az egész
Találtam olyan lecsapatót, aminek nincs visszavezetése, csak simán kis szűrő beépítve a visszaágba.( nincs visszavezetés) [kép]Most találtam egy megfelelő méretű fémdobozt, abból csináltam egy [másik lecsapatót] itt van a helyén[kép]
Ez a jelenlegi helyzetről egytotál
Visszavezetés nincs, majd most kap a visszavezető ág egy kis szűrőt"..az általad használt vastagabbik fekete gumicső milyen eredeti rendeltetéssel bírt? .."
Régen ilyenek voltak a locsolótömlők.Vászonbetétes, a kompresszoron bizonyított,a mai napig bírja a gyűrődést.Nekem a ½ colos jó minőségű locsolótömlő pont a méret,eért abból kapott.
Szikikonos,szálerősített csöveket tudsz venni mindenféle méretben.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs