Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz totyino77 #106004 üzenetére
Ennek a tetején is van egy plusz szelep, mármint a szűrőnek. Csak nem értem minek, hiszen a műanyag végén is van egy (amit te szűrő vezetőnek hívtál), az egy bypass szelep.
Lehet, hogy kicsit a 105 mm, a Hengst is 106. Viszont van előttem két Hengst, kettő között is van 1 mm.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
totyino77
tag
válasz Integrale #106005 üzenetére
Aszt énsem értem miért van a szürő vezetőn is szelep,
De mióta kicserélték a visszacsapó szelepet ami a generátor mögött van azóta üzem melegen hangosabbnak érzem a motort mit hidegen, de nem mindig észt sem értem[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
Integrale
veterán
válasz totyino77 #106006 üzenetére
Amit te szűrő vezetőnek hívsz, azon a bypass szelep van, ha a szűrő eltömődne, vagy olyan sűrűségű még az olaj, hogy nem átpumpálható rajta, akkor azon a szelepen keresztül jut olaj a motorba, így nem károsodik.
Szűretlen olaj is jobb, mint a semmi."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz cappa72 #105569 üzenetére
Miután megvolt az olajteknő-tömítés csere, így 2 hó után is úgy gondolom, hogy megérte.
Az elején még kicsit mintha gyöngyözött volna, aztán szerintem megállt, mert nincs egy csepp olaj sem az autó alatt.
Azért ennek örülök.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Findzs
addikt
A cromaxnál rendeltem olajcsere cuccokat mert akciós a gyári opel olaj. Egyébként rég rendeltem tőlük, a kauffertől szoktam.
Az e-mail címem és a jelszavam már nem müxik. Nem is írja, hogy foglalt lenne az e-mail címem. 2021 ben rendeltem utoljára tőlük. E-mail sem jött, hogy valami változás lenne náluk, korrekt.
Lezárom a kosarat személyes átvétel, visszaigazoló e-mail rendben.
1 nap múlva jön egy rendszer e-mail hogy szedik össze a cucokat de az ár már 737 ft al több. Ilyen van rajta hogy rendszerdíj 490 ft Meg az olajszűrő többe kerül.
Ezt a rendeléskor sehol sem írták. Mire átveszem mennyivel lesz több?
Pedig régen milyen jó kis bolt volt.
Innen se rendelek többet. Megyek vissza a kaufferhez."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Használt autót vennék 2,5-3 millió között, családi egyterű, esetleg kombi jöhet szóba, automata váltóval.
Eddig a Citroen C4 Grand 2,0 diesel volt a kiszemelt, mert jókat írtak róla, de nem találtam belőle szépet.
Most az Opel zafira is szóba került, de arról semmit nem tudok. Esetleg vannak vele itt tapasztalatok? Esetleg ez?
Köszönöm! -
ncc1701
veterán
válasz Runner_fxr #106019 üzenetére
A 2012-es insigniámban most újíttattam fel az automata váltót, 840e lett a vége. És ennyi km-nél simán benne van a pakliban. Dízel mocinál injektorok, magas nyomású pumpa, kettős tömegű, dpf.
És ez nem opel specifikus, azaz egy ilyen korú, ennyit futott autóra simán rá tudsz locsolni 1 éven belül 2 misit úgy, h mikor megvetted, még semmi baja nem volt. -
Tothgera30
Ármester
Lerágott csont, de nappali menetfény/DRL bekötésben jártas illető véleménye érdekel. 2008-as Astra Classic II Z14XEP az alany, gyárias jelleg megtartása fontos. Tehát mindent összevetve (villamossági szerelő szerint) első lehetőség az AC relére, második a szintezőre kötés ha egyszerűen akarja megoldani. Ki hogyan valósította meg?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #106021 üzenetére
Nekem nincs menetfényem, csak régen olvastam róla.
De nem elég egy gyújtáskapcsolt pozitív jel és egy helyzetjelző jel ehhez? -
Tikakukac
titán
válasz Tothgera30 #106021 üzenetére
Szerintem túlgondolod
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #106024 üzenetére
Gyújtás után.
-
peet137
tag
Azt tudom, már szedtem ki korábban, hogy meglessem a légtömegmérőt, de nem nagyon van olyan hely, ahol tiszta, pormentes környezetben tudom megszabadítani az autót a légszűrőháztól. Amúgy közben megint "meggyógyult" a helyzetjelző... Lehet, hogy "haldoklik" és a CAN rendszer hol jónak ítéli, hol nem?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ncc1701 #106020 üzenetére
Köszönöm! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen korú autón bármikor lehet nagyobb javítás, de azért nem mindegy a megbízhatósága, illetve az alkatrész árak. A citroen grand azért is volt szimpatikus, mert alapvetően megbízható, a robot váltó pedig a 850 ezres árhoz képest fillérekből felújítható. Így valószínűleg ezt az opelt-t inkább elengedem. Köszönöm a segítséget.
-
addikt
válasz peet137 #106026 üzenetére
Nem igazán értem, leállított autó nem szív, a csövek közvetlenül a légszűrő házról lehúzhatóak, beletömhetsz egy rongyot a szívó cső végébe ha nagyon félted, de én arra az öt percre pont lesz.rnám, semmi baja nem lesz. Ennyi erővel a légszűrőt se cserélnéd le? Hétvégén jön az eső, akkor por se lesz. Ezt bármelyik parkolóban meg lehet csinálni.
Az időszakos hibánál pedig első körben én az izzóra gyanakodnék, volt olyanom ami megszakadt, de a kis rúgós izzószál néha összeért és onnantól ment mert amíg áram alatt összetartotta a feszkó.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz Tothgera30 #106021 üzenetére
Ha jól rémlik a helyzetjelzőn volt nekem (míg el nem kezdett biluxolni és kibasztam a kukába)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
peet137
tag
Én is így gondoltam, hogy egy darab rongy bele és cső, de nálam az autószerelés egy kiskertben szokott lenni, ott azért van por, na. Meg nyilván akkor már fa alá állok, főleg ilyenkor A légszűrőt a szerelőm cseréli a szokásos éves olajjal együtt. Tele vagyok kristálytiszta légszűrőkkel, mert nálam ez ilyen beragadt izé, hogy évente az is és kész, nem azon a 3-4ezren múlik
Csak azért gyanús az izzó, mert mindig mosás után szokott "kiégni", most bezzeg attól gyógyult meg, ki érti ezt[ Szerkesztve ]
-
Mazs1drazs1
kezdő
Sziasztok,
H Astra 1.4 benzin mellé/ helyére (még nem tisztázott a sorsa) szeretnék egy kombit, amit lehet pakolni. K Astra 1.4T-n gondolkozom vagy 125 vagy 150 LE-s konfigurációval.
Mik a tapasztalatok, megéri beruházni? Mikre érdemes pluszban figyelni?
Ahogy olvastam a GM féle 1.4-es konstrukció továbbra is jónak számít, Sharp kijelző és beeső kuplung pedál problémát láttam "jellemzőként". Kollégám férje autószerelő, ő hűtés hibáról is beszélt, meg hogy megfő a motor - én pl. nem láttam ilyet neten sehol.Köszönöm a tippeket!
-
CragON
aktív tag
Sziasztok!
1000-es turbó benzinesnél ha évente csak 8000 km megy, akkor is ajánlatos évente olajat/olajszűrőt cseréltetni?
-
mephi666
nagyúr
válasz CragON #106034 üzenetére
ártani nem fog, az biztos c14nz-nél és z16xe1-nél is évente cseréljük és mi sem gyakran megyünk évente 8-10ezernél többet...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz CragON #106034 üzenetére
A fő felhasználást nem írtad, meg hogy ilyen idős kocsi, mennyi a gyári periódusa
Ha ez a 8000Km úgy megy hogy havi egy nap és belemegy 670Km, akkor nem muszáj tartani a 1évet, akkor lehet később is 10-11e km után
Ha viszont városi kocsi, ami 2-3-5Km távból szedi össze, szinte mindig hideg motorral, még lehet késő is a csere, már ha hosszú távon van tervezve a kocsival
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
CragON
aktív tag
Köszi a válaszokat, viszem továbbra is évente
#106039 bul07
Melóba járás, kb 40km naponta (20-20 oda-vissza), 4 éves autó -
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Mazs1drazs1 #106031 üzenetére
Szia!
125 lovas kombim van. Kis kijelzős (ami nem megy tönkre), start-stoppos (ebben nincs kettős tömegű), de sajnos manuális váltós. Így természetesen a kuplung probléma már előjött, amit gariban cseréltek. Most is újra venném, de automata váltóval. A matrix led jó dolog, de azzal is lehetnek gondok. A hátsó led lámpa meg nagyon jól néz ki és problémamentes. Hűtés problémáról én nem hallottam még. -
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #106048 üzenetére
F17 pedig legalább annyira pocsék, mint az M32. Egy fagyott kolbász keményebb, mint a secunder tengely vége, amin fut a csapágy.
M32 a 3. revizióval lett elfogadható, de azok meg még fiatal váltók ahhoz, hogy ez kiderüljön."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000