Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz neversellit #87268 üzenetére

    Az, hogy a válaszom mikor fogod elolvasni, csak tőled függ.
    Ezt azért írom, mert a kérésed leírtad péntek du fél háromkor, de szombat este 23óra59-ig még csak meg se nézted, hogy kaptál e választ.

    Én meg megigértem, hogy szombaton válaszolok, ezért meg is teszem. :K

    "…mi a véleményed mindkét kartervezeték(mind a pillangószelephez, mind az alapjárati ág szívósorba vezetett csövének) külön-külön lecsapatásáról…"

    Én így csináltam meg, ezt láttam a legegyszerűbbnek, mivel így nem kell a vastag,vékony cső csatlakoztatásával cicózni.Alapjárati szűrőnek vettem egy gázolajszűrőt, vékony rézdróttal megtömködtem, + cső semmi nem kell. teszi a dolgát, lecsapat
    Ha az alapjárati kartergáz csövét lehúzod a fojtószelepházról, szig szalaggal, ujjaddal lezárod a csatlakozó csőcsonkot, meggyőződhetsz róla, van e szüksége a motornak a visszavezetésre.Ugyanezt a vastag csőcsonkkal is.

    Nekem 4 éve működik a rendszer, de se a kartergázt, se a lecsapatott kartergázt nem hiányolja a motor.Lényeges működésbeli különbséget nem érzek, de már az előny, hogy ennyi idő után is patyolat a fojtószelepház, mivel az égéstérbe nem jut trutyi, így kevesebb a kokszosodás,,,stb.

    "…Nem tudni azt sem, hogy (esetemben a Z10XEP) szelepfedélnek belső kartercsatornái valójában már magában a fedélben is közösítve vannak-e,…"

    Ha figyelmesen megnézed a szelepfedelet, a választ is megkapod a kérdésedre. ;)

    "…vagy tudatosan a hengerfejből kilépő csatornák valamelyikéhez vannak hozzárendelve külön-külön…"

    Biztos bennem van a hiba,de egyszerűen nem értem amit leírtál, bocs. :F

    Túlbonyolítod az egészet. ( bolhából elefánt) Ha csinálsz egy lecsapatót, azzal semmiben nem teszel kárt, de minden kérdésedre választ kapsz.Ha mégse tetszik az eredeti állapot bármikor visszaállítható. „Puding próbája az evés”

    Egy kis kedvcsinálónak:
    Igy volt kiépítve, az első lecsapató rendszerem. ( azóta már 2-szer átépítve, módosítva) ;)

    Kizárólag városi használat mellett többnyire koszos deszt víz volt a tartályba, a víz tetején úszkáltak [ilyen egybeállt olajos trutyik ]

    A motornak nincs szüksége a kartergázra, benzingőzre, kipuf gázra, csak a szigorú környezetvédelmi normák miatt a lehető legtöbb károsanyagot visszavezetik, megetetik a motorral.

    Engem a lecsapató meggyőzött,ezért marad, ki nem veszem :K

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák