- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csavarlazito
tag
A Most Wanted-Carbon-Pro Street-Undercover vonal után én már nem remélek semmit, főleg azt nem, hogy most egy jó szimulátorral jönnek elő..
Egy Underground3 kéne, visszatérni ahhoz, amit jól csinálnak.
Utcai autók, reális tuninggal, nem túl nehéz irányítással, szép grafikával.. Kb mint a Pro Street, csak jó irányítással és az utcán. Szép igények.. -
csavarlazito
tag
válasz fekeandras #16 üzenetére
Kb annyit ér, az RBR játszhatatlan, legalábbis nekem..
(vezettem már húzott sti-t, nem olyan volt, mint az RBR-ben, azzal lehetett kanyarodni) -
csavarlazito
tag
válasz fekeandras #22 üzenetére
70 ezres kormánnyal, 5 napos beállítgatással és 2 hét gyakorlással biztos jó, de az alap fizika az elképesztő..
A Lada alatt meg nincs is rendes hátsókerekes fizika, lemész a fűre és ottragadsz[ Szerkesztve ]
-
csavarlazito
tag
válasz fekeandras #26 üzenetére
Dirt!
Szórakoztató, SZÉP, jók a kameranézetek, és az se gyerekjáték, ha gyorsan mész. Pont annyival arcade-osabb, hogy azzal már szórakozni lehet, és nem csak a vérprofiknak. -
csavarlazito
tag
válasz #72042496 #37 üzenetére
Nekem a Dirt is tud ilyen kézremegős élményt okozni.. Online-ban, amikor tudod, hogy a másik is nyomja ezerhússzal, és ki kell találni a féktávot 180-ról a visszafordítóba, na az épp elég kihívás.
Ilyen valóban nincs NFS-ben.
Próbáltam a GTR-t, jópofa pár órára, de aztán unalmas Egyre jobban rámenni a tökéletes ívre, háát, a rali rögtönzése jobban fekszik.