Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simpley

    őstag

    válasz #72445440 #56163 üzenetére

    csak nem jó... továbbra sem működik a menüpontos 1270 és nem is lehet skippelni az egyeztetést pedig már el lett végezve ezt az ügyfszolis is elmondta, hogy sikeresen lezajlott.. na ilyenkor mi a teendő? elmondás alapján akkor kezdett furcsán viselkedni az előfizetés, miután települt egy profil, ez tette elérhetővé iPhone-on a VoLTE-t. (nem kérés volt, automatán lezajlott) további érdekesség, hogy nem lehet áttenni a kártyát sem 3G-re sem 2G-re csak az a két menüpont van, hogy 4G, VoLTE be/ki.. mi lehet ilyenkor a probléma, mert én teljesen tanácstalan vagyok, ilyennel még soha nem találkoztam, még csak hasonlóval sem... :U
    UP:
    a furcsa viselkedés alatt azt kell érteni, hogy nem érkeznek meg a hívásértesítők, folyamatosan újra be kell állítani az adatkapcsolat címeit. több fajta telóban lett próbálva, androidosban is, windowsos-ban is, de ugyan ez a jelenség az értesítések, ill az ügyfélszolgálati szám felhívásakor is.. esetleg, ha kérne egy profilfrissítést a SIM-re megoldódna szerinted?

    [ Szerkesztve ]

    signed by simpley.

Új hozzászólás Aktív témák