Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz diablo1984 #97120 üzenetére

    "Trw-t korábban szídta Rob, hogy hajlamos hullámosodni. Na olyan véletlenül sem kell."

    Ebben az a "szép", hogy a Honda Accord csoportban az újabb Zimmermann tárcsákat szidják, ugyanazért. :) Többeknek rövid időn belül cserélnie kellett.

    Állítólag 2-3 éve még jókat gyártottak, az utóbbi 1-2 évben rosszabb lett a minőség. (Egyébként a Brembo kapcsán is ez az általános vélekedés.)

    Nekem a korábbi szervizem Brembo tárcsa és betét szettet tett előre az Accord-omba (156 LE), hátra az új szervizem - a fentebb említett okok miatt - a TRW egyik legkeményebb ötvözetű tárcsáját (mea culpa, a pontos típusra nem emlékszem), egy puha Bosch betéttel. Egyelőre ez így jó összhangban van.

    Előtte gyári tárcsák és Textar betétek voltak fent. Egyenletesen kopott, nem volt zajos, nem is nagyon porolt, viszont a fékerőt keveseltem. (Tudni kell, hogy a gyári Accord fékek legendásan alulméretezettek, mert a Japán, városi, nem gyors közlekedésre tervezte őket a gyártó.)

    A korábbi, ennél jóval gyengébb, Seat családi autónkon elől Textar tárcsák és betétek voltak, azon jól teljesítettek.

    Úgy látom, a fék vásárlás is lassan amolyan "hitkérdés", és lutri lett, mint manapság sajnos szinte minden árucikk, amit egy multinacionális nagyvállalat gyárt a "fogyasztói társadalom" jegyében... :U

    Választasz egy neked árban és reputációban szimpatikus szettet, aztán majd pár ezer km után kiderül, hogy szerencséd volt, vagy sem... :(

  • t.imi

    addikt

    válasz diablo1984 #97120 üzenetére

    Ha van kedvezményed, az más. s.o.sben meg nincs sok varia. Betét is 39?? nem szívbajos a banda.

Új hozzászólás Aktív témák