- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #69971 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Majd töltök fel képet jobb körülmények között.
A klímagáz elment, megfeszült a hűtő és mivel színezett gáz volt benne látszik is, hogy hol pattant el.
A tartófülnél az egyik gerinccsőnél.
A lámpákat szerencsére nem érintette és a zárhíd is egyben maradt.
Egyedül a motorháztető, meg a lökős ami le lett nullázva.
Normális volt a srác, meg igazából nem hatotta meg, céges kocsi.
Elnézést kért megírtuk amit kell, de már most látom, hogy nem lesz egyszerű a dolog.
Ilyen színben bontott nincs.
A fényezést és az új elemet, meg nem fogja kifizetni a biztosító
100e felett van a kár , kb. 50e ajánlattal fognak betámadni. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #69921 üzenetére
Ha pesten jársz viszlek egy kört.
Majd megtudod milyen a jó dobfék hátul
Egyébként sedanom van azaz classic.
Elől 280as tárcsa mint minden 1.6 vagy nagyobb motorú megane-on. Hátul pedig dob. Én kifejezetten örülök neki, hogy dobb van sokkal kevesebb vele a baj.
A műszerfalat meg így is lefejelte a múltkor haverom, amikor jaj hagyjál, már a hülye öveddel, dumájára satuztam egyet és közöltem akkor pont itt a buszmegáló.
Egyből bekötötte magát és idézem "b@szd meg a féked" -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #69883 üzenetére
Még most se?
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #69855 üzenetére
Jah én ezeket már úgy szedem le mint ha mindig ezt csináltam volna.
Csak akkor van cumi amikor 1.5 106le ra számítok és megjön a vízkörös 110le 3assal a tulaj.
De igen azért egyszerűbben is meg lehetett volna oldani ebben egyet értünk. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #69852 üzenetére
Már neked is a vízkörös van?
Az 1.6 dci-é nem gyerekjáték -
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #69711 üzenetére
Nem bizony. Férfiasan kijelentem, hogy nem értek hozzá.
Ismerni a működését, diagnosztizálni a hibáját, más dolog, mint megjavítani. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #69635 üzenetére
Én ezt tudom és ha szerszámmal csinálja nincs is vele baj.
De annyian jöttek már hozzám, csere után, mert ugye ha nem pontosan van berakva ne adj isten ABS gyűrű nélkül van összerakva. Szóval annak sok buktatója van.... De igen alapból simán lehet benne csapágyat cserélni ha valaki tudja mit csinál. -
rob210
Topikgazda
válasz
Robi81 #69632 üzenetére
Csapágycsere M II nél sok sikert
A másik pedig diagért kiált. (megmondja hol van az érintkezési hiba.)
Vagy az ülés alatti légzsák átvezető kábel lesz vagy annak csatlakozója. A másik ami típushiba a kormányban lévő átvezető kábel.
Ha ülés előre hátra mozgatásra eltűnik akkor az lesz a baj az az egyszerűbb hiba. -
rob210
Topikgazda
válasz
janez89 #69620 üzenetére
Nem de renaultba nem teszünk castrol olajat, nem belevaló.
Nem viccelek. Bár biztos lesznek akik rám akarnak cáfolni, de eddig akinek castrol volt benne és cserélve lett belevaló olajra pozitív változásról számolt be.
Az okoskerék miatt nem mindegy az olaj, ezért is kérdeztem rögtön ezt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Yiggdrasil #69604 üzenetére
Ajánlott típus és vannak, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá.
Egyébként szerethető, jó konstrukció. -
rob210
Topikgazda
válasz
kristof-25 #69596 üzenetére
Lehet szívni a cserével, feszített állapotban kell berakni, különben nem lesz jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kristof-25 #69584 üzenetére
Ha csak a pótfék nem megy, de a többi igen, akkor eltört a kábelátvezetőben az egyik fekete szál, a hátsó ajtóban.
(több van) ha egyik sem megy akkor a fékpedál kapcsolód halt meg. Ez a pedál tetején van. -
rob210
Topikgazda
válasz
sfknasty #69570 üzenetére
Mert akkor tudod mi került be az autódba.
Most tényleg nem érted, vagy csak nem akarod érteni?
Ha veszel egy bontott blokkot kicserélteted, az sincs ingyen és fogalmad nincs mit kapott az a kocsi amiből van.
Ha elkezdi pl. Zabálni az olajat, akkor ugyan ott vagy, hogy le kell venni a hengerfejet. Megérte? Nem.
Ez nem agysebészet, ha van egy felújított hengerfejed az szinte egy új motort jelent, ha amúgy nem vokt vele gond.
Ha zabálta az olajat, erőtlen vokt etc. Etc. Akkor persze lehet jobban jársz a motorcserével. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
sfknasty #69547 üzenetére
Igen jelentős, úgy 100%
Ezekben az esetekben szoktam javasolni a bontott hengerfej és vezérlés cserét.
Ami egyszerű motor lévén nem horror összeg.
40e a bontott hengerfej, ezt érdemes átforgatni, vonalzóval/hézagmérővel, ellenőrizni van-e benne vetemedés.Aztán veszel egy vezérlésszettet ez újabb 30 ha drágán veszed. (dayco szerintem)
Illetve 30 ért kicserélik neked.
Azaz 100e ből megvan a tanulópénz, hogy vezérlést kell cserélni időnként.
Valamint örülsz, hogy ilyen kocsitok van, mert ez egy kicsit bonyolultabb motornál, 240 ezres tétel.Egyébként azt nem ártana tudni továbbra se, hogy melyik d7f van benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #69545 üzenetére
Két autó van nálunk
Illetve az én párom nagyon jól vezet, pedig én über kritikus vagyokVagy veszel neki külön autót vagy lcseréled a párod(automatát)Ha ezt megmutatod neki akkor meg rögtön nem te leszel a nemiszerv
Esetleg elhozod legközelebb és mutatok neki néhány számlát képet, hogy elrettenjen a diesel gyilkolástól.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sfknasty #69542 üzenetére
Ha láncos a D7F es motor akkor az egyedi gyártású, kifejezetten nektek.
Illetve akkor boritékolom, a szíj szakadását.
2004 ben nem volt a renaultnak láncos motorja!Havi egy ilyet csinálok
A twingo első generációja volt láncos de az c-s motorkódú és külön szerelt vízpumpával rendelkezik.De keress rá nyugodtan, minden autósbolt a manuál feszítős vezérműszíj készletet fogja hozzá hozni. Ha 75 lovas akkor meg az automata feszítőset. Mert ezen a kódon 6-7 féle motor van.
A gyári renault program is azt hoz hozzá
Tehát burkolat le és látnifogod mi a helyzet. Ott lesz az elszakadt szíj amit 80ezer vagy 4 évente kell cserélni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #69536 üzenetére
Igen az összes 30 A -es.
Lemez biztosíték néven minden autósboltban van.A méretre figyelj, mert a furat távból több féle van!
-
rob210
Topikgazda
válasz
sfknasty #69533 üzenetére
Sajnos ez vezérmű szíj szakadás.
Mikor volt rajta vezérlés csere?
A twingóknál én max 4 évet szoktam mondani, mert elég soknál kellett már hengefejet felújítani
Ki kell venni a gyertyákat és a főtengelynél fogva 18 as dugókulcs átforgatni a főtengelyt, ha jár a dugatyú akkor más baja van, de sajnos kétlem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3027
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest