- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Mi a neve annak az alkatrésznek, amibe az ajtó zár szerkezete beakad. Konkrétan ami fogja az ajtót.
Szeretnék egy újat rendelni, de h milyen néven keressem az jo kérdés... -
domper2015
senior tag
válasz sesomaru1989 #85251 üzenetére
Retesz. Szerintem
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Lassan esedékes lenne a gyertya csere az autón!
Az alany: Renault Fluence 2011
Motor: 1.6 16V 81KW
Motor kód: K4M 838Milyen gyertyákat lenne ajánlott belerakni? Denso k20pru esetleg? Vagy az már nem ebbe a motorba való?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Xantomas
őstag
válasz sesomaru1989 #85251 üzenetére
[link]
erre gondolsz?
Angolban strikernek hívják a katalogusban."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85257 üzenetére
Elképzelni nem tudom mi lehet az ok, hogy ezt kelljen cserélni. Ha ez elkopik, maga a zárszerkezet annyira szét lehet járatva, hogy a hangolás sem segít rajta.
Én anno levettem, mert érdekelt, hogy van-e rohadás alatta, meg lehet-e állítani, de fix.
Marad a lakatos módszer, a hidraulikus emelővel ajtó alá támasztás, és bízni, hogy nem a zsanér, vagy a határoló reped-törik.
A gyárban is így állítják be.Sajnos nekem is kellett már. Az utas oldali ajtó, szó szerint mindig ki’asszák a pille súlyú utasok (van, hogy akkor erővel, hogy vissza is vágódik), meg az ablakba kapaszkodik mindenki kiszálláskor (a mai napig meglepődök rajta, mennyi statikus terhelést bír az edzett üveg). Az a fele már lógott egy picit, és nem a stift kopott el, így emelővel alábakolva újra be kellett lőni az ajtó szöget.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tresh
veterán
válasz rob210 #85250 üzenetére
Hatgolyó a legjobb én is hozzájuk viszem sosincs vele baj Csak idő mert teli vannak állandóan.
jó ganén nézz ki, én ilyenkor darabokra szedem és szépen lecsisz+ lekezelem. Meg csúszkákat+ porvédőket is cserélem. Bár csak haveroknak csinálom már jó ideje ezeket..mert nem bírom a sok majmot aki megmagyarázza, hogy a szervízbe azt mondták jó az úgy no meg majd ő hozza az anyagot...[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
M2nel 1.6os motornál mennyit kell bontani a bal oldali motor tartó cserejehez? Nem a felső nagy zselesre gondolok hanem a váltó oldalira. Az alsó és ez még nem lett cserélve. Az alsó relatív egyszerű.
-
Atesz08
tag
Sziasztok ! Tudnátok segíteni ? Megane 1 classic (2001). Fékfolyadék csere lenne.
Mivel ez ABS -es, le tudná írni valaki, mire figyeljek ? a légtelenítési sorrendet ? stb.
Előre is köszönöm. -
stewe2
aktív tag
Sziasztok!
Mekkora ET méretű felnit lehet rakni a sedan Megane2-re? A gyári 49mm helyett pl. 42mm esetén a gumi nem ér neki a sárvédő belsejének (7mm-rel jön kifelé ugye)? Természetesen a gyári 205/55 R16 gumiról van szó.
Üdv stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
hokari
csendes tag
Sziasztok, M3 kombi 1,5 dci-hez RIDEX hátsó spirálrugó vállalható?
-
harry
veterán
Meddig lehet halogatni egy kerekcsapagy cseret?
Januarban kezdodott, akkor meg csak akkor hallatszott, amikor meg volt emelve a kocsi (jobban mondva a szervizben mondtak, hogy majd cseres lesz).
Most azert mar menet kozben is kezd hallatszani egy kis morajlas.
Jobb hatul, M1 ph2 sedan 14" dobfekes.(Normal esetben mar reg csereltem volna, csak elvileg mar egy honapja meg kellett volna jojjon az uj kocsi...)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Zol01
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, első Renaultom, első 1.5 dci-mel kapcsolatban. Hosszabb út után, enyhe fémes klattyogás hallatszik, a szerelőm azt mondta rá hogy engedjük el ezt hangot. Hidegen, indulás előtt nem hallani. Kérdésem az lenne hogy ez normális-e!? Remélem a videón hallható lesz
Előre is köszönöm
https://youtu.be/GlMXyF_NqEM
-
Kronos3000
senior tag
-
Somatom
veterán
-
Predator2
addikt
Helló
Clio2 csomagtér világítás elég gyenge. Mivel tudnám feljavítani úgy, hogy ne kelljen 5 percenként biztosítékokat cserélni, és az autó se gyulladjon ki tőle!?
Led izzót rakhatok hátra? Bírná a meglévő rendszer?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Xantomas
őstag
válasz Predator2 #85283 üzenetére
Rakhatsz bele LED-et a helyére, de max az első pár percben fogod jobbnak látni. Az is ugyan olyan gyenge lesz, sőt, mivel nem fogja jobban szórni a fényt, nem fog nagyobb területet bevilágítani.
Több helyen lehet kapni M2-höz is való LED-es rendszámtábla világítást. Oda teljesen alkalmatlan, mert túl sok, és nem elég diffúz a fénye, de csomagtartóba fasza.
[Ehun vagyon, megmutasztom]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
Szia, nekem 1.5dci-nél szintén volt ilyen hang, csak sokkal durvább [link]
Nálam a kipufogó felől jött, ha jól emlékszem a leömlőre valami flexi cső csatlakozik, amit egy bilincs fog, aztán a rezgés miatt onnan jött a vémes hang.
Be lett valami bronz/réz zsírral vagy mivel kenve, ez egy időre megoldotta, de kb. fél évente ismételni kellett a kenést, hogy ne legyen ilyen hangja.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
harry
veterán
válasz Predator2 #85283 üzenetére
En (es azt hiszem Rob is) LED szalagot tettunk csomagterbe, en siman rakotottem a foglalatban levo vezetekekre (12v), de lehet kapni ilyen 'szofita izzo foglalatba' rakhato kivezetett csatlakozot is: link
Ilyen volt/lett linkTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz lsebestyen #85287 üzenetére
Koszi! Sokkal jobb normalis fenyben pakolni este a bevasarlas utan a parkoloban, mint a gyari lampa mellett...
Nem tudom ujabb kocsiknal ez mennyire megoldott, de annyira nem tunt fel, hogy ezen a teren sok fejlodes lenne (aztan lehet van, passz).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
75kokoko75
aktív tag
válasz Predator2 #85283 üzenetére
Én kínai készletből cseréltem. Nagyon jól elárasztja a csomagtartót .
Annyi csak, hogy kétoldalú ragi van a led hátulján, és csak a lámpa búrájára tudod ragasztani kívülről.
Ha érdekel akkor küldök képet róla. Ha meg jó neked is, akkor küldök neked egyet ingyen postaköltségért (kb 500ft)Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
harry
veterán
válasz rob210 #85292 üzenetére
No az ajanlat szerint
- 1 SKF csapagy net 48eur (br56eur, 21k huf)
- 2 ora melo, net 2*68, 136eur (br160eur, 60k huf)
Mar ha 375ft/euroval szamolok, es ez egy atlagos/olcsobb muhely amennyire tudom.
Jo, csak 216eur, de ez a legjobb eset - ha viszont be van rohadva a dobba, es az vagy mas is cseres, akkor konnyen megugrik.De ma beszerltem a kereskedessel, s elvileg jovo szerdan mehetek a kocsiert
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
válasz rob210 #85297 üzenetére
Az remlett, hogy a dobba van preselve, de tobb nem - sosem tagadtam, hogy laikus vagyok De mondjuk azt a dobot le is kene venni, fekcsovet / bowdent lekotni, ott mar lehet rozsda, nem? Nem feltetlenul a csapagy kinyomas a maceras resze, de valoban nem tudom.
Ezek luxemburgi arak, itt minden szolgaltatas draga
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest