Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
ma A Good Lock megoldás mindenre, de nem minden készülékre.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
Hol lehet állítani a Renault Clio III fedélzeti számítógép kijelző fényerejét?
A tegnapi műszakivizsga óta zavaróan erősen világít.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
gooool
őstag
válasz CriticalHit #85802 üzenetére
Szia!
Bal kéz felől a kormányoszlop és ajtó közötti részen a fényszórómagasság-állító mellett van.
Üdv, Balázs
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok!
Robi,
Kezdődő lambdaszonda hiba okozhat alapjárat ingadozást műszerfali hibajelzés nélkül? Fordulaton rendesen jár, a fogyasztás kicsit magasabb.
Levegőszelep helyzete ilyenkor -8,88 és-74% között ugrál (pyclip, tárolt hiba volt lambdaszondára).
L3, M9R814. -
Kossuth
tag
Sziasztok! Renault Koleos 2008, 2,5 benzin, manuál váltós. Most lettek cserélve hátsó lengéscsillapítók, hátsó fékbetétek, lengőkar szilentek. Azóta az elektromos kézifék 1-es sebességi fokozatban jelez, hogy engedjem ki, pedig ki van engedve. Menet közben is, ha vissza kell váltani egyesbe, akkor csipog és kiírja, hogy engedjem ki a kéziféket, ezen kívül nem jelez.
Okozhatja ezt a jelenséget a fentebb felsorolt alkatrészek cseréje? Valami elállítódhatott? Újra kell tanítani esetleg vagy belenyúlósabb hiba? -
Kornelius07
csendes tag
válasz Kornelius07 #85805 üzenetére
Kicsit több időm volt, most tudtam ránézni. Szonda feszültség alapjáraton 1,33V, dadogáskor 0,22V-ig esik le. Menet közben szépen változik, megállás után kis ideig 0,9V és 1,1V között marad, majd újra az előző értékek mérhetőek.
-
Reaper04
aktív tag
válasz osztszoroz #85799 üzenetére
Szia!
Én (sajna) igen.
Az okoskerék 32 ezer DEPLHI
Hosszbordás készlet 22 ezer SKF
Vezérműszíj készlet vízpumpával 38 ezer SKF
Ehhez jön még a cserélt víz, meg a munkadíj (~35 ezer)+ még ami elő jöhet
-
kisninja
őstag
Rob első sorban hozzád szól mint szaki de más hozzáértő javaslátát is szívesen fogadom.
Alany: Renault Laguna 2007 2.0 16V 195K km
Esedékes a vezérlés csere milyen márkájú alkatrészeket javasolsz ?
Kiköltözöm Németországba és nem szeretném ha kint hagyna cserben. Az első 1-2 évet még biztosan vele szeretném eltölteni.
Előző cserénél volt okoskerék cserélve solenoid nem, viszont főtengelytárcsa nem. A kompresszorom kicsit búg de teszi a dolgát. Kuplung pedálom ka benyomom már nyikorog gondolom cserés.... És egy saccolt árat is megköszönnék, hogy én vegyem az alkatrészeket vagy a szerelőm.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #85819 üzenetére
ennél én nem szoktam próbálkozni, ha hibás hibakódot dob,ha hibakódot dob az nem véletlen van.
Teheted a boscht nem az én autóm, én elfogult vagyok a denso felé, mert abból még nem kaptam hibásat.
Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
Tudnátok olyan helyet ajánlani ahol kormány bőrözést vállalnak, és minőségi munkát végeznek?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
LamerGyuri
senior tag
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #85758 üzenetére
Kinyitottuk.
Visszahúztuk a hűtő előtti merevítőt mert a szervó olajtartálya és a jobboldali vastag vízcső teljesen be volt szorulva.
Klímahűtő ívben meghajlott, váznyúlványok deformálódtak bölcső kuka. Érdekes az autó motorja valamiért nem akart működni (nem volt alapjárat, gázadásra nem igazán reagált), majd utána probléma nélkül elgurigázott a szervizig.
Várom a biztosító kalkulációját.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #85824 üzenetére
Azon csodálkozom, hogy beindult.
Mert az ütközés érzékelő parkoló autó esetén is működik.
Renault power
-
Zaji
őstag
Sziasztok,
Clio lll -hoz keresek ablaktörlő lapátot. Voltam autós boltban ahol azt mondták rendeljem meg a Renault kereskedésben. Onnan nem szeretném.
Más a tartó kar végződése az általam eddig látottaktól.
Eddig ilyet találtam. Hol érdemes megnézni?
Válaszokat előre köszönöm. -
osztszoroz
aktív tag
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
-
kmiki21
újonc
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, egy Opel MovanoB-hez, ami egy Master. A gyorsulás jeladót kellene cserélni, de nem találjuk. 0265005757 a cikkszáma.
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Nem világos számomra a Renault mi alapján dönti el hogy mikor tesz 5 gangos és mikor 6 gangos váltót a Megane/Scenik sorozatokba.
Valaki elmagyarázhatná.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok
2006-os 1,2 16V 55kW Clio ajánlott autó? Kell valamire figyelni esetében a vásárlásnál? Köszi! -
Kornelius07
csendes tag
válasz rob210 #85820 üzenetére
Szia!
Köszönöm a segítséget!
Bosh-t tudtam végül neki rendelni, a gyári is az volt. Csere óta merőben más feszültség értékek mérhetők, az alapjárat egyenletes lett, és 2 literrel kevesebb azóta a fogyasztás. 11 év és 228ezer KM-t bírt a gyári. A tárolt hibát még nem tudtam törölni... -
addikt
válasz Kornelius07 #85832 üzenetére
Az szép csökkenés, nálam a Megane 2 esetén a hátsó lambdaszonda csere után 1 literrel lett kevesebb a fogyasztás (vegyes 6 l -> 5l/100km).
-
Nordik
őstag
Milyen tünetek voltak neked lambdaszonda hibánál? Diagon látom, hogy az elsőnek szépen változik a feszültsége, de a hátsó az nem mozdul úgy emlékszem. Van egy tartomány amibe mozognia kell a feszültségnek? Vagy hogyan lehet észrevenni ha már rossz? Hibát gondolom csak a legvégső esetben dob.
-
harry
veterán
válasz Mezga Aladár #85830 üzenetére
Marmint? A 100LE 1.6-os M3 5 fokozatu, a 110LE mar 6-os, es erdemes ez utobbit valasztani, es en kb ennyivel le is tudtam a kerdest amikor ezeket nezegettem.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Nézelődök mibe üljek át az Alteából, jelenleg a Clio 3 és a Megane 3 maradtak versenyben.
Egymás után ültem mindkettőben, nagyon meglepő, hogy mennyivel jobban elfértem a Clio 3ban, pedig 2 méter vagyok.
Megane 3 nagyobb autó, adná magát, hogy tágasabb is, de nem. -
rob210
Topikgazda
-
Josi
aktív tag
válasz grizlisandor #85838 üzenetére
Fluence is elég tágas
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
grizlisandor
addikt
válasz rob210 #85839 üzenetére
Lemaradt, hogy Megane 3 sedánról beszéltem.
Fura, hogy a Megane 3 sedán és a Laguna 3 sedán is szűkös, de a Laguna 3 kombi meg egy szoba.
Az a baj, hogy egy jól felszerelt Phase 2 1.2T Clio 3-hoz képest sokkal drágább a Megane 3 1.6 szívóval, 2.0T nem is beszélve.(#85840) Josi:
Csak nincs szükségem akkora bódéra. -
Gombinyó
őstag
válasz grizlisandor #85841 üzenetére
Megane 3-ból nincs sedan (legalább is én még nem láttam), az a Fluence.
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Renault Megane I classic kérdésem volna a topikhoz. Mindkét első ülés cserélve lett az autóban (egy kevésbé szétült jobb állapotú bontott pár ment be) viszont ebben nincs oldallégzsák, ellentétben a gyári ülésekkel amiben volt. A kábelek szétcsatlakoztatása következtében világítani kezdett a műszerfalon a légzsákvisszajelző és a "serv" lámpa is.
A kérdésem pedig: obd kütyün keresztül el lehet-e fogadtatni az autóval hogy az új ülésekben nincs oldallégzsák, és így kikapcsolni a világító visszajelzőket?
Bármilyen segítséget megköszönök! -
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
2014-2016 Scenik 1.6 16 v motorral mennyire ajánlott? Típushibák?
Előre is köszönöm.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
-
Gabady
aktív tag
válasz #27070592 #85844 üzenetére
Úgy tudom clippel írható, legalábbis az M2 vezérlője biztosan.
Szivacs áttétel nem opció ?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #85849 üzenetére
Rosszul tudod.
A motorvezérlő írható, de a légzsák vezérlő ami a váltó előtt van nem. Ez a 2es esetén is így van.
Egy légzsákvezérlő nullázás átírás 50ezer forint.
Ezután hozzá kell tanítani a motorvezérlőt.
Szvsz, rohadtul nem éri meg, amikor jó állapotú légzsákos ülésszettet 25e ért lehet kapni.
Renault power