- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #84501 üzenetére
Remélem nem az lesz...no gyorsan meglestem mindent... az olajszint rendben, ~kb. 6000 km-el ezelőtt cseréltem (szeptember eleje), Elf 5W30 ment bele, amióta nálam van (5 év), olajfogyás gyakorlatilag nem volt észrevehető, a 10-12k km-kénti cseréknél. Színre a friss olajhoz hasonló, nincs nyoma, hogy zavaros lenne. Olajszint is rendben. A beöntőnyílásnál is tiszta az olaj, állaga normális.
A hűtővíz is tiszta, szintje a min.-max. közt, ahol lennie kell. A kipufogó füstjét néztem, most 2 napja kint áll a szabadban, pöcre indult, a füst se nem fehér, se nem szürke...gyakorlatilag nem látom a kipufogófüstöt hidegen. Az alapjárat 900 körüli, stabil.
Így az érzékelő, vagy érintkező hiba ami valószínűbb...persze nem vagyok szaki, de a logika ezt mondatja...ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
prandris
tag
M2 hátsó sárvédőnél lévő (talán gyári?) kőfelverődés védő fólia könnyen levehető? Csak a kosz gyűlik alatta.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Urak, jól emlékszem, hogy 0.9 tce sem 90 pacival, sem 100 lpg-vel, sem Dacia, sem Renault?
[link] -
Mágus2
Közösségépítő
Új dustert szabad 1.5dci-vel venni? A régebbi 1.5dci egész jól bírta a kiképzést, hanem változtattak rajta. Ismerős akar ilyet, aki erdész, kell neki egy igásló.
-
-
rob210
Topikgazda
Na ácsi! Ez nem így megy.
Ilyen mértékű avulást meg kell indokolni, hogy mégis miért! Simán beleállnék a dologba.
Engem is le akartak húzni!
Mondtam nekik , hogy én beviszem a renaultba 480ezerért megcsinálják, vagy kiköhögik a 287ezret amennyiből meg tudom csinálni.
Szerinted mit választottak?
Biztosítóval ne finomkodj, aljas gerinctelen, az összes!Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #84510 üzenetére
A Delphi ugyan kikerült belőle, de ugye tovább lett bonyolítva.
Ez már biztosan adblúzos, meg egérhűtős, szóval a konstrukció kiforrott, de egyre több a xir-xar, amivel gond lehet. De újonnan, garisan tuti jó. Ha sokáig meg akarja tartani, akkor meg tudjuk pl. kiknek való a 30 ezres olajcsere.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #84509 üzenetére
Lakatos műhely főnök mondta.
Szemle majd, időpontra.
Biztosító válogatja, k&h a másik fél. Ott 7? év fölött 50% avulással indítanak, máshol 40%.
Csökkenteni a koros autók számát. Nekik 7000 bruttó fizet a biztosító, azt 15+fa az óradíjuk. Ha bontott alkatrészt vesznek, csak azt fizeti, mást nem.
Úgy lesokkolt, felét még fel sem fogtam.
Ilyen módszerrel könnyű több Mrd hasznot hozni.
De, kötelezőt kötelező fizetni. Erre?[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Érdemes lehet megtekinteni ? [link]
-
addikt
-
válasz rob210 #84517 üzenetére
Ez ilyen, már kifejtettem többször én is, hogy, ez borzalom.
Egy jó éve nézelődök aktívan, 2016‐7, 1.6tce initiale kombi talisman, amik pont egy éve 5,2-5,4M‐ért mentek (na erre huzogattam is a szemem, hogy 4-5 éves autóért több, mint 5 milla, pont ezért el is szalasztottam egy jó példányt). Na most ezeket, egy évvel öregebbek és jó 1M-val többért árulják.Új autók meg....2019-ben intens megane 4 (1.33) 6,5-re jött ki, még 1-2 plusz extrával, most meg valami 8M körül van a kezdő ára.
Pont ezért vagyok most dilemmában, mert nem igazán érzem jó üzletnek, egy 6 éves autóért 6-7-8 millát kiadni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gombinyó
őstag
2019ben a Kadjar lett volna ~6m körül, 1.33Tce 140 le és asszem Zen felszereltség + fény.
A megane kombi akkor fél misivel lett volna kb olcsóbb a Kadjarnél hasonló felszereltséggel.
Ma ennyi pénzért csak alsó polcos autók vannak már.
Köszi forint, köszi co2 bünti, stb, stb...[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
Nagy varázslat nincs abban amit Rob mond, de tökéletesen igaza van.
Megy az agyatlan pénzosztás, tavasz végén, jól körülhatárolt események után véget ér ez, és jön majd cudar élet sok esetben. Abnormálisak az árak minden téren, de ugye amire van kereslet, arra lesz kínálat is...egy ideig..."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
Somatom
veterán
Nem sokáig élveztem a leszervizelt drááágaszááágomat. Tegnap éjjel VUK bekukkantott az elejébe.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #84518 üzenetére
Ahogy Rob is írta, az egy CC, annak eleve az új ára a 1,5 szerese volt, mint az azonos motoros 5 ajtósnak.
Azért ne keverjünk össze egy kabriót egy ma már melósautótól. Már így is a béka feneke alatta vannak a CC árak is a többi kabrióhoz képes.
#84531 rob210
Én már nem is merek belegondolni, hogy mi lesz itt. Nyáron lagzi, de... fél évvel az időpont lefoglalásunk után, és szintén fél évvel esküvő elött offoltak le minket, mert jött a valakinek a valakije, akinek jobban kellett a helyszín, most meg már ott vagyunk hogy szerzünk sátrakat, agregátort, és egy mezőn tartjuk meg, mert annyira nincs szabad helyszín.
Ugyanakkor már sajna rég nem ott tartunk, hogy itt a rendszer rossz, hanem már szinte mindenki a saját kis maga seggét, jólétét félti, és bármilyen eszközzel a másik nyakára tapos, tisztelettel a kívételnek.
Gyakorlatilag nulla szociális érzékenység, nulla emberségesség, másikra odafigyelés, és azért a kicsi koncért való vérremenő közdelelem, amit hajlandó a hatalom visszosztani a közösből.
Minap egy árokba borult kocsi miatt hívtuk a segélyhívót. Utána derült ki pár órával, hogy már 4!! napja ott van az árokban, de senki, azaz nulla ember nem volt, aki értesítette volna őket, holott óránként több autó is elmegy mellette, de persze, amit lehetett, már kiloptak belőle, de akik meg benne voltak... Na itt tartunk most.
Amikor én is összestem az új szélén, és összerándultam mint a büdös bogár, óriási szerencsém volt, hogy egyvalaki félreállt kocsival, és segített."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#hpq
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek mert eléggé elakadtam.
Renault Clio 3, 1.5 dci-ben volt kuplung főhenger csere és kb. két napig le volt kötve az akkumulátor. Minden visszakerült a helyére viszont nem indul az autó csak ennyit ír ki, hogy "EINSPRITZUNG DEFEKT" (Befecskendezés hiba?). Még az önindító sem pörget abszolút semmi.
Valami esetleg lehúzódhatott, mit tudok tenni?Előre is nagyon köszönöm!
// -
-
Nordik
őstag
Kinéztem egy 2013as M3 Grandtourt. 1,6 millió. Egész jónak tűnik. 1,5Dci 110Le 6os váltó. Kell felni ettol a motortól és úgy általában a típustól?
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #84541 üzenetére
Akkor nézd meg a benzinesek árait. A xar 1.2-esek is 2M felett vannak.
1.6-ért egy '13-as jó állapotú dCi már-már ajándék...
Max. Bp-re és kevés km-re nem venném meg inkább azt.Az ország előre megy... a lejtőn előre lefelé.
Nordik : ha nincs szétesve, nem hajtod ki a belét, lehet még télen is 5l körül járni vele még egy L3 kombival is, ami nem sokkal, de nagyobb a M3-nál.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nordik
őstag
Vajon az én 2004es 1.6os M2 mennyiért mehetne el? 135ezer km, bőven szép állapot, tényleg vigyáztam rá és gyakorlatilag most hibamentes az autó. Én ilyen 800ezer körül tippelem, de amilyen bontoszokevenyeket árulnak mostanában, lehet menne az még kicsit felfelé. És nem lehúzni akarok senkit, de brutálisan felmentek a használt autó árak is.
-
Nordik
őstag
-
addikt
válasz Nordik #84545 üzenetére
Rövid távra nem érdemes a dízel, viszont megértelek hogy újabb kéne, én is így indultam neki hogy újabb, klímás legyen végre, erre sikerült egy régebbit venni
Mondjuk szeretem az új (régebbit ), jobb autó lett, 1,4 -> 1,6 és hihetetlen számomra a mostani fogyasztásom is, majd 0,5-el kevesebb mint az 1,4-es motor, pedig az is 6 körül elment vegyesben az én lábam mellett... -
t.imi
addikt
Urak, scenic 1.4 tce euro 6-ot lehet gázosítani?
Mennyire veszélyes 150-200e fölött egy ilyen motor és kisegítő berendezései? -
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND