- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor 90 - modellalkat
- Yettel topik
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
-
t.imi
addikt
#84551forceberg ajtókilincs + zár, ablakemelő mechanika egy évvel ezelőtt, ami korához képest bakker.
#84553rob210 Amit küldtél videó annó, ott szépen járt Meg mhelyen a két M3 is. Marad így, csak kva dühítő. Olajfogyasztás megjelenése meg no kommnet.
#84554Somatom abból már kinőttem, árban a legolcsóbb megoldás -
forceberg
veterán
Milyen olaj van benne? Ha jó értem, akkor 4500km alatt fogyott, de pontosan mennyi?
Alapjáraton az enyém hangja okés, viszont ahogy Robi írta nekem is ércesebb, mint a M2 Delphi rendszere. Az olyan, mint a vaj 360e km-nélIndítás: Start-Stop és ESM ki van kapcsolva? Egy már sokat szolgált aksit, ha épp az ESM miatt olyan állapotban állítod le a kocsit, hogy nincs feltöltve, akkor az okozhat gyengébb indítást.
ESM mellett volt olyan, hogy pl. 12,2V-ot mértem az aksin pár órával a leállítás után.
Mióta az ESM-et offra tettem, mindig megvan a 12,6V, max. néhány nap után megy le 12,5-re.(#84554) Somatom: egy fáradt reggelen, amikor az ember csendre vágyna, nem dübörgésre, vagy a kocsi zajaira...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #84556 üzenetére
Gyári ELF, pontos típust ne kérdezd 9000km ment eddig bele, aztán jön a 210-es szerviz.
Nekem nincs M2, Ignis van 360-al és szebben jár. Hidegen "huzatva" meg különösen, melegen meg változó hangokkal. ércesebben jár, mondta szerviz is. De hogy miért, mitől...?
Start-Stop nincs, FL előtti (?), napi 40 oda, 40 vissza pályán, lámpa bekapcsolva.
Ez volt téma már nálam tavasszal, töltés jó volt, menet közben nem mértem azóta sem. -
Robi81
tag
Sziasztok
Szerencsére rég jártam itt az utóbbi időben minden működött ahogy kell
Megane 2 kacsa 1.6
Eltört a bal első spirálrugóm
Vissza olvasgattam KYB az ajánlott.
Honnan érdemes rendelni?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
FHP jeladobol milyen markát vegyek? Delphi, Valeo?
Gyarilag talán Valeoval van szerelve.
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Kis változás a keresendő autóval kapcsolatban: Clio 3 helyett inkább egy Scenicet vennék a páromnak. Mindenképpen 1.6 benzinnel venném, esetleg Scenic 3-nál 1.4 Tce-vel.
A Scenic 2, a gyártás utolsó 1-2 évéből vállalható autó (2007-2008), vagy csakis Scenic 3 legyen? Azért van közöttük minimum 3-400 e Ft különbség, így a jelenlegi saját Megane 2 1.6-ból (2008) kiindulva, elsőre elgondolkodtam a Scenic 2-n is.
A megane 2 típushibáit már ismerem, a Scenic 2-nél van egyéb specifikus dolog, amire figyelni kellene vásárláskor?[ Szerkesztve ]
-
janos1988
addikt
2002-es Megane 1.4 16v.
Az miért van, hogy indítás után kb. 2-3 percig benzin szag jön ki a kipufogóból, aztán megszűnik. Katalizátor nincs.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
rob210
Topikgazda
Offba teszem , mert nem konszern.
Volt nálam egy srác a4 2004 multilink lengőkaros.
Azt mondja cseréljük ki, kopog.
Mondom ember ez nekem most nem fér bele.
Ez 2 napos meló.
Ó ugyan már csak pár csavar.
Ahha csak az aluminium acél találkozó rendszerint összeérik.
Mondom neki amúgy is ez vagy 150ezer.
(Tudom, hogy fillér szeretkező)
Azt mondja, itt dobtam el a vizeskulacsot, mi kerül azon 150ezerbe ő már 47ezerért is látott hozzá teljes szettet.
Mondom remek minőség lehet, plussz az biztos ki is cseréli magát.
Erre nehogy már 100e legyen a munkadíj.
Nincsenek az emberek tisztában a dolgokkal.
Ezután ugye futómű állítás is kell, és ezt emelt díjjon állítják.
Mondtam neki haladjál el m@shoz az én időmet ne rabold.
Kapott egy 312ezres ajánlatot.
Amikor visszahívott, hogy jaj hát akkor mégis. Rácsaptam a telefont.
Kezd elegem lenni az emberekből.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
troll81
addikt
válasz rob210 #84567 üzenetére
teljesen igazad van ...
én aszervizzel vagyok igy lassan.
6 szervizt megjárt a skoda az asszonyé erre tegnap délután nekem kellett megcsinálni 20 éve vag konszernt szerel....és nem megy.senki nem akar hibát javitani felénk,főleg nem hibát keresni.
nincs lelkiismeretes épkézláb szerelő lassan,kivéve párat aki feltétel nélkül hajlandó segíteni is.( a twingo mióta elkészült azóta foylamatosan megy) -
Mágus2
Közösségépítő
-
t.imi
addikt
Kicsi álmodozás on.
1.6 16v 110-ről szeretnék többet tudni. SCENIC, grand SCENIC, esetleg 7 személy. 2010-13 körül.
Karbantartás igény, fogyasztás, lehet-e LPG-re átalakítani.
Ki tudja mi lesz, legyen valami alap. -
t.imi
addikt
válasz rob210 #84576 üzenetére
Fogyasztást néztem, ha igaz, amit a net ír. Város 10, országút 5.9. Első számot még fel kell dolgozni, föld-hold távolsággal ritkán van dolgom ~27 éve csak gázolaj....
1.4 tce-t nagyon anyázzák, ha rossz előző tulajnál volt. 99.9999% hogy onnan jönne hozzám
Fogyasztása annak sem jobb.
Euro 5 benzin, csak nem dobják ki '26-ban dieselel együtt.Normál, nem 0%-100% pedál állásal közlekedve pályán, külvárosban mennyit lehet kihozni belőle?
Illetve szokásos kopó alkatrészek barátibb áron mérik?
Kettőstömegű ugye mínusz ~130, csúcsok -280, stb.
Mondjuk ez pár év alatt legurul a torkán -
forceberg
veterán
válasz rob210 #84576 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy 1/4 lehet, ha beüt a ménkű a dízelnél. Kétlem, hogy minden esetben negyede a fenntartás.
Valószínűleg mindenkinél nem esik szét a kettőstömegű és a befecskendező-nagynyomású rendszer sem.
Illetve ezt a karbantartást, ha szét is esik, az üzemanyagon megspórolja a tulaj.
Egy Scenic méretű autónál legalább 2 liter, de akár több is lehet a fogyasztásban a különbség, azaz 50e km-enként vagy fél millát spórol üzemanyagon, ha az árak azonosak. Dízel ellen csak az "okos" politika szól, az esetleges későbbi kitiltások.(#84578) t.imi: a spritmonitoron nézd meg, nagy átlagból lehet következtetni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
lsebestyen
addikt
válasz forceberg #84581 üzenetére
Csodálkoznék ha a következő ~8 évben lenne bármiféle kitiltás...Anno az M4 metróvonal támogatásához volt kötve a dugódíj bevezetése, aztán az mikor volt. Pedig az semmi nem lenne a dízel tiltáshoz képest.
Pedig én támogatnám, mindkettőt. Ma is egy büdös dízel Carisma mögött mentem, rendesen tartottam a távolságot, de még így is bejött a bűze.
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #84582 üzenetére
Normális műszaki kell. Herélt DPF-fel autót át lehet íratni, le lehet vizsgáztatni, miről beszélünk?
Pont ma ment előttem valami istennyila. Fú de anyáztam, látni nem látszott a füstje, de olyan fojtogató szaga volt, hogy mondtam magamban, hogy a gyerekei remélem minden nap ezt szívják. És általában ezeknek a xaroknak szokták még nyomni is az ökrök.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
Anno nekem is volt 1500s gázzal
10-11 volt városban du, éjjel. Szintén 0 gond, kivétel a mechanikus kapcsolatos + porlasztó.Azért kacsintgatok benzin/ gáz irányába, ki tudja mit találtak ki a jövőre nézve. Duál hajtásban nagyobb biztonságot érzek.
Mondjuk 10 liter 328ft-os gáz/100km sem gazdaságos az 5-5.3 olajos fogyasztáshoz mérten, évi 20000km mellett.
~8-as gáz fogyasztás még ok, azt is karban kell tartani és nem 20-30k a móka vége.
Nagyobb kasztniban, hiába megyek full economyban, szerintem 9-10 simán kijönne a végén.
Újra M3, vagy laguna? Kisebb cw érték.Forceberg na, ez nem esett le!
Lsebestyen ha igaz, 2024 euro 4-ig, 2026 euro 5-ig tolják ki a dieseleket Pestről.
Az még messze, lehet gyúrni rajta akár benzines irányba is.
4 metró szép volt, igaz se volt :) -
Faith
aktív tag
Sziasztok
Nézegetem a Laguna hármasokat, leginkább a 2.0 dCi motorokkal. Az lenne a kérdésem, hogy a 131,150 illetve 173 lóerős motorok között a teljesítményen kívül van-e más eltérés? Vagy melyik felé billenne a mérleg fenntartás szempontjából?
Köszönöm.
-
-
Plero
tag
Espace 2012-es 2.0 dCi , ma reggel inditás után "Check Parking Sensor" felirat. Jó Jó , de hogyan? a másik pedig gumiszereléskor kiderült, hogy a téli szetben van nyomásmérő szenzor (gyári) , de a kocsi nem "látja" a szenzorokat. Hogyan tudom ezt megoldani? Szenzorok jók. Megnézték. A nyári szettet az "látja" Megoldás?
[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Picit olyan ez, met úgy általában a renaultnál a felszereltségek....követhetetlen.
Az alap tézis az, hogy a blokkok megegyeznek.
130 és 150-lovas mindenben megegyezik KIVÉVE a 150 lovasokból a PH2 vége, mert azokon más a turbó (olyan, mint a 175 lovasokon).
a 175 lovason más a turbó (vízhűtéses), álítólag a hengerek közötti térbe csatornák vannak fúrva (víz), hogy jobb legyen a hőelvonás, illetve 2db kiegyensúlyozó tengely van felszerelve a ?blokra?, hogy a "nagyobb teljesítmény" miatti rezgéseket csökkentse. VISZONT egyes userek beszámolója alapján ez a kiegyensúlyozó tengely nem minden 175 lovason van!Ezen kívül természetesen a szoftver más, a 175-ösben picit alacsonyabb fordulaton van a nyomaték max.
Illetve egyes irományok szerint, még váltóban lehet némi apró változtatás, PK4-001 a váltújuk, de a 175 lovasé PK4-013 (talán valami áttétel belei minimális különbség van.)Tehát apró változtatások vannak (amik követhetetlenek), de a konstrukció azonos mindháromnál.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szia, diaggal lehet ellenőrizni / kalibrálni a parkoló szenzorokat (akár az androidos ECU Tweaker-el is).
Kerékszenzorok...ismét egy vegyes dolog.
Hasonló évjáratú M3 / fluence felismeri ugyanezen szenzorokat, a L3 meg ezek szerint az Espace 4 pedig nem.2 megoldás létezik:
1 - gyári diag (vagy gyári szintű) + hozzá a szenzorok felélesztésére alkalmas kütyü
két szett kerék tárolható (téli-nyári), hozzá kell adni, aztán utána már kerékcserénél felismeri az előzőleg feltanított szenzort - szettet
2 - ha tudnád a kerekekben lévő szenzorok ID-ját, akkor diagban hozzáadhatójah, és ahova fel lett tanítva, ott fogja csak felismerni (tehát hátsó - első kerék felcserélésénél, rosszul fogja kijelezni.)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Gaming notebook topik
- iPhone topik
- TP-LINK routerek
- Kutya topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W