- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 50 - apám nevében
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
-
_Smooth
senior tag
Hát remélem, így lesz. Alapvetően rühellem a dieselt és soha nem is vennék, de most sajnos nem nagyon maradt más opció. Erről pedig jókat hallottam ismerősöktől és ismeretlenektől is.
Francia autókat mindig bírtam, ez a megane is nagyon egyben van (pláne ahhoz képest, mennyi idős és mennyi km van benne). Egy cicergő hang jön a balelső ajtó felől. Jó lenne majd azt is felderíteni, de ezt leszámítva nem recseg, nem zörög semmi.
- néztem a leírását, de nem találtam a megoldást az óra beállítására. Ott azt írja, 2-es és 3-as gombbal kell. Ha viszont navis vagy rádiós az autó, akkor keressem a megoldást máshol (nos itt nincsenek gombok, de már gyári rádió sincs). Tudnátok segíteni?
- sajnos nem vagyok képben a kulcskártyával kapcs (sem). Kell valami extra az automata, kulcs nélkül nyitás/záráshoz? Vagy ez szoftveresen beállítható valahogy?
- utólagós ülésfűtés beépítésére van valakinek tippje, javaslata?
- most valami Bury kihangosító szett van beépítve, meg egy Pio fejegység (gyanítom, inkább utóbbin megy a dolog). Kormány alatt viszont ott a vezérlő. Ez azt jelenti, gyárilag kihangosítóval volt ellátva? Vagy az a kar gyárilag mindegyik autóban benne van? Ha szereznék gyári BT fejegységet, akkor lehetne azzal használni?
- külső kilincsek mögött van valami műanyag kupak, ami zörög, amikor becsukom az ajtót. Mi a fenére jó az, illetve orvosolható-e valami kultúrált módon, vagy öntsem ki szilóval?# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
válasz _Smooth #84755 üzenetére
Szia, hátha segít:
Cicergés: általában ezek szoktak lenni; visszapillantó, ajtó gumírozása már nem jó és nem zár tökéletesen, illetve az övnek a háza.Óra: ha nem navis, akkor valóban a kijelző körül kellene lennie állító gomboknak, ha navis és nincs meg a gyári fej, akkor sehol
Kulcsnélküli funkció: ez felszereltség függő, nem csak szoftveres feature, hardver is kell hozzá. (vezérlő, antennák,...)
Ülésfűtés: nekem sem volt, én egy erre szakosodott céggel építtettem be (kb. 3 éve volt 70 körül a két első ülés)
Kormány táv: mindegyiken van, nem egyenlő a kihangosítóval. A kormány táv sok utólagos fejegységgel összeházasítható, valami 15.000ft körüli adapterre emlékszem.
Kilincsek mögött: a szabadkéz funkcióhoz kapcsolódó érzékelők vannak, vagy ha nem tudja az autó, akkor csak sima takarók és igen tudnak mozogni, sőt, ez is okozhatja az első kérdésedben megfogalmazott hangot.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_Smooth
senior tag
Szia,
köszönöm a gyors válaszokat.
1) megnézem majd az általad említett elemeket - remélem, sikerül megszüntetni
2) navit nem tudom, de gomb biztosan nincs. Akkor megpróbálok majd valami fejegységet keríteni. Bár annak csak akkor lenne értelme/létjogosultsága, ha kihangosítót is tudja.
Ha kormány táv benne van, akkor vajon a mikrofon is? Megvan benne az előkészítés, csak megfelelő fejegységet kellene venni? Belső világítás környékén van egy kis kör alakú rács. Az a klímának valami szenzora, vagy esetleg ott van/kéne lennie a mikrofonnak?
3) köszi, akkor ezt elengedem
4) ha az az ülésfűtés bevált, akkor tudsz egy linket adni a céghez? Eddig csak béna utólagos verziókat láttam: keményebb lett az ülőlap, támlában nem volt fűtés stbstb.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
valaki_xy
tag
válasz _Smooth #84757 üzenetére
Szia!
A világítás melletti kör alakú rács a mikrofon lesz, illetve ha a kormánytávon a némító gombon ott a piros és zöld telefonjel, akkor eredetileg kihangosítós rádió volt benne.
Egyébként ha Facebookozol, akkor tudom ajánlani a Renault Megane III / Megane IV (Magyarország / Hungary) csoportot. Ott is sok infót megtalálsz a típussal kapcsolatban.
-
-
malz
csendes tag
Sziasztok! Termosztát csere előtt állok. Mik a tapasztalatok a Vernet márkával kapcsolatban? Vagy válasszak valami drágábbat. Az ismert szegedi cégnél 17.000 körül mozog az ára tömítéssel együtt.
-
Josi
aktív tag
Sziasztok!
Szeretett járgányom a következőt produkálta:
(Megane I Ph2, rádiós távirányítós központi zár)
Egyik pillanatról a másikra, nem működött a központi zár nyitása a kulcsról. Szerelő útmutatása alapján sikerült összeszinkronizálni (15mp folyamatos nyomvatartás, stb) kb 1 hónapig működött minden gond nélkül. Tegnap megint nem, és már szikronizálás után sem működik. Mi a fene lehet vele? (villamosságis csak a jövő héten tud ránézni. )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
johnny576
csendes tag
válasz rob210 #84724 üzenetére
Na a hátulja kész, úgy volt ahogy mondtad. (2X új kerékcsapágy, dob felszabályozva, munkahengerek kicserélve, rendszer átmosatva) Végül csapágyból SNR került bele, munkahenger meg Brembo.
Viszont a szentem nagyon élvezi, hogy szerelőnél lehet
Kértem, hogy nézzenek körbe generátor-feszítőgörgők-vezérlés táján, mert fura hangja van. Kiderült, hogy:
-jobb felső motortartó bak szét van szabdalva (csak a motor súlya tartotta a helyén)
-segédszíj mindkét görgője szól és kotyog is
-generátor kezdődő csapágyas és be van állva a szabadonfutó
-szervó egész picit lóg, azt mondják ezt még kár megbontani
-vezérműszíj k**va feszes, a görgő már csíkokat mart bele (felirat lekopott róla, gyártó nem olvasható, de ránézésre gyári Renault)Úgy néz ki 2,5 év és 25E km után ismét cseréltethetek vezérlést. "Nagyon" örülök neki. Gondolom a feszes szíj kinyírhatta a görgőket és a vízpumpát is, úgyhogy nem kockáztatok, egyben csere. Meg akkor már szimeringek is mert előzőnél valszeg nem cserélték.
Ezekben a kérdésekben tudnál segíteni?
1.INA vezérlésszett vízpumpával mehet bele?
2.vezérműtengely és főtengely szimeringből milyet? (Hondánál utángyártott sosem volt jó, itt is a gyári az ajánlott?)
3.generátort felújíttatni érdemes vagy venni egy újat vagy felújítottat? Felújításra 30-50ezer körül mondtak, de ennyiért láttam már Valeo-t is boltban.A kevés km-es bácsiautó meg a sufniszerelő csodálatos találkozásának gyümölcsét fogyasztom épp, de nem finom
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #84762 üzenetére
Vezérlés gates , ina is mehet ha nem román.
Szimering, corteco, vagy ajusa elringet véletlen se!
Generátort én mindíg felújíttatom, az az eredeti az utángyártott sose lesz olyan.
Ha menthetetleen az eredeti, olyankor is szerzek, egy bontottat felújíttatom és az kerül be.Renault power
-
tresh
addikt
válasz CriticalHit #84767 üzenetére
Szerintem ok, ha a gyárihoz ragaszkodsz
-
forceberg
veterán
válasz CriticalHit #84767 üzenetére
Hány km van benne? Ha most vetted a kocsit, akkor egy hajtórúd csapágysor csere megejtése sem lenne elvetemült ötlet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
engedjetek meg par kérdést.
1. Javítható e a biztonsági öv önbehùzója?
Egy acél szalag link van a házban, de nem egyértelmű hogy ez a szalag megtud e nyúlni, vagy mitől tudja elveszteni az erejét...2.A megane2 1.6 nal a szabadkezes funkció bekapcsolasa hogyan történik?
Elektronika függő, vagy mindegyik model tudja ezt a funkciót?Köszönöm előre is.
-
tresh
addikt
válasz sesomaru1989 #84772 üzenetére
Kihuzod az ovet csutkara es kefe plusz mondjuk higitott greenstar lotyivel szeppen kisikalod. Utana mar szepen vissza fogja huzni
-
zibo73
aktív tag
Sziasztok!
M2 1.5dci 82 paci melyik gázolajszűrőt vegyem melyik márka a legjobb?
Köszi! -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #84772 üzenetére
Ha a képen ez a tiéd akkor már nem.
Egyébként szétszed, kifúj kompresszorral és műszerolajjal megken.
Az szokott a baj lenni, ha maga a textil része jó, hogy a portól összetapad a szalag és ezért nem húz vissza.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #84776 üzenetére
Ha már a sűrű cseréről esik szó.
A nagyon fekete gázolajszűrőt 90e km-nél vették ki és azelőtt 60e km-nél cserélte a Bosch szervíz (de csak papíron), tehát 0 km-es korától eddig a pillanatig a gyári volt benne. Tegnap szervizeltettem le a céges kocsit,(arról is beillesztek egy képet) 130e van jelenleg benne (110nél is voltam, de ott gázolajszűrő csere nem volt), itt lehet látni, hogy 40e km megtétele után nem színezte úgy el mint "30e" után. Csak Envi kúton tankolok a cégesbe már nagyon-nagyon rég óta. Ez sem lehet a magyarázat. -
tiop
tag
Üdv.
Megan classic sedan 2002 PH1/2 csomagtér ajtó zárról tud nekem valaki fotókat lőni? ami a kasztin van nem a ajtón,amit takar egy műanyag.Na arra vok kiváncsi ami a műanyag alatt van.köszi. -
harry
veterán
Mostani uj kocsiknal (Megane4) mennyire szokas / erdemes valamilyen alvaz- es uregvedelmet csinaltatni? Azt gondolnam nem arthat (ha normalisan csinaljak, nem csak osszefujjak telibe alulrol...).
Nem tudom garancia alatt mennyire lehet ilyen modositasokat csinalni, de rakerdezek a kereskedesnel.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Gombinyó
őstag
Normálisabb gyártónál nem befolyásolja a garit, ha csak nem bizonyítottan hatással van a módosítás az alkatrész hibára. A Renaultnál konkrétan nem tudom mizu ez ügyben, rá kell kérdezni a magyarországi Renault központnál emailben vagy telefonon.
Valahonnan talán az rémlik, hogy a Dacianál nem csináltathattad meg, amíg garis volt a kocsi. -
polonic
félisten
válasz CriticalHit #84787 üzenetére
Én pl minden második olajcserénél cserélem a gázolajszűrőt.
És a gyári csereperiódus felezve van, 30 helyett 15 ezer. De mondjuk szerintem minden harmadik olajcserénél is vállalható, 45 ezrenként. -
forceberg
veterán
válasz polonic #84788 üzenetére
Normális helyeken tankolás esetén tök felesleges környezet és pénztárca szennyezés a túl sűrűn cserélés.
+ negyed alá nem engedjük a tank mutatóját.
A kb. 55 ezret futott Mannt szétszedtem, mert érdekelt. Az állapota hibátlan volt, az átfolyás is rendben volt, direkt megnéztem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz CriticalHit #84787 üzenetére
Tankolástól függően 20-30ezrenként nagyon ajánlott! Amennyiben vízérzékelős, lehet már korábban rinyálni fog.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
vass1024
tag
Sziasztok!
A páromnak szeretnék autot venni, egy Renault Megane 3 1.6 Benzin 110 LE.
Olyan kérdésem lenne hogy ez a bizonyos Okoskerék milyen sűrűn hibásodik meg vagy milyen időközönként kell cserélni? Vezérléssel együtt érdemes cserélni?
Továbbá mennyire érzékeny ez a rendszer az olaj minőségére, cseréjére?
Köszönöm a válaszokat!Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
rob210
Topikgazda
válasz vass1024 #84794 üzenetére
Vezérléscserénél kell, és akkor soha nem is fogod tudni, hogy van benne.
Pont most novemberben járt nálam egy ilyen, 1 éve lett vezérlés cserélve rajta, spórolósan.
Most szórta az olajat, így újra vezérlés lett cserélve.
Nem éri meg spórolni rajta!
Az olaj pedig vagy minősített renault szabvány.
Vagy a gyárilag előírt elf evolution sxr 5w30[ Szerkesztve ]
Renault power
-
vass1024
tag
És milyen időközönként kell vezérlést cserélni? Én egy kézikönyvben 120.000 Km-t találtam.Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
-
gergo5991
őstag
válasz vass1024 #84799 üzenetére
nekem az 5 sebességes van, hát autópályán 1 óra mulva már vállalhatatlan kb. De kényelemre nagyon ott van a kocsi, mint egy s merci ugy hajózik az autó, az ülés is kényelmes egy seggel 10 órát simán levezettem benne
pro tipp: ha maxon van a zene, akkor nem hallatszik a motorhang
5-6 óra pálya után főutakon 90nel már a gördülési zaj is maga a zenn és harmónia[ Szerkesztve ]