- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Apple iPhone 11 - népalma
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Lesz új Sony OLED tévé is idén
ph A Bravia 8 az LG Display által gyártott 4K panelt használja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #83100 üzenetére
[link] a türkisz kékkel bejelölt rész teljesen elrohadt, szóval komplett csere kellett 45k ba volt
tudom lehetett volna bontott is, de amennyibe a bontott megy + ugyebár ha saját alkatrészt viszek akkor 2x es munkadij szóval ugyan ott lettem volna. Gondolom magneti marelliset rendelt bele a szerelő, akciósan találtam valahol 20k ért is de ezek itt hogy is mondjam.. nincs olyan muhely ahol olcsón jönnél ki.. végül mindig te vesziteszgondoltam ha érdekelne hogy mi is romlott el rajta pontosan, megosztom
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #83102 üzenetére
a kar is szétrohadt mindkét oldalt elmorzsolódott nem csak a csapágy csavar szett kellene hozzá komplett 2 kar is
ahogy rá van rögiztve a ablaktörlő kar a tengelyre oda kéne nekem valami gumi tömités mert pont ezen az oldalt ahol szétrohadt onnan hiányzik, gondolom amiatt rohadt szét.[ Szerkesztve ]
-
osztszoroz
aktív tag
Üzemanyagszűrőt cseréltem a 2002-es Scenicben. Elképzelhető,hogy ez még a gyári szűrő volt ?
[ Szerkesztve ]
Attól,hogy paranoiás,még nem biztos,hogy nem üldözik.
-
őstag
válasz osztszoroz #83104 üzenetére
2004 -es Caddy -ben (céges) a szerviz (garancia után) egyszer sem cserélt szűrőket, de mindig rajta volt a papíron. 10+ év után derült ki. Én már semmin nem lepődök meg. Azóta nem hordjuk hozzájuk az autókat.
Akkor derült ki, amikor szinte teljesen lehalt az autó és le akartak húzni közel 1 millás javítással.
Egy másik cég az enyémben (Renault) sem cserélte az üzemanyagszűrőt, de ott 40-50 ezer után derült ki.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Párom autója egy M2, 1.6 16V. Arról számolt be, hogy néha, második sebességi fokozatban ragad a váltó, mikor felfele váltana, gyorsítana. Ekkor újra kuplungol és jó.
Az első megoldás az volt, hogy a a szőnyeg fel volt csúszva a pedálok mögé, de ennek ellenére sajnos így is megtörtént már ez.
Merre szaglásszak a hibát illetően ? Váltó kulissza, bakok ? rosszabb esetben kuplung ? esetleg váltóolaj csere?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz osztszoroz #83104 üzenetére
Alco sose volt gyári beszállító, filléres gagyi szűrő, valaki már cserélte, hogy mikor azt a franc se tudja, de nem túl rozsdás.
Tehát max 3-4 éves. Nekem már volt olyan ami szétszakadt annyira el volt rohadva, miközben húztam ki a házból. ;)Renault power
-
őstag
válasz osztszoroz #83109 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, mert van ahol 10-30 ezret, van ahol meg 30-100 ezret írnak. Utóbbi szám nekem kicsit soknak tűnik...
Azt is olvastam, hogy rendszeres kis távolságoknál meg évente ajánlott.
Mi a valós? Ajánlott?
Szerk.:
Valamint...ezeknek az üzemanyag adalékoknak van értelme? Pl. STP. Illetve a részecskeszűrő tisztítónak/adaléknak évente 1-2x nagyobb útnál?[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
válasz lsebestyen #83111 üzenetére
Látod, ezért jobb egy Zsigulátor. Ahhoz nem kell endoszkóp kamera. Símán benézhetsz a rozsda lukakon.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lsebestyen
addikt
válasz Somatom #83112 üzenetére
Na igen. Viszont ismerősöm most cserélte le a Peugeot 406-ot, már egy ideje mondtam neki, hiába szép kívülről a küszöb, az belül már jó eséllyel fullra van rohadva. Mert a 406 belülről rohad kifele, aztán egyszer csak jön a meglepi. Még mindig szépen nézett ki, viszont ha megnyomogattad alulról, akkor már lehetett érezni, h bajos...Pedig nagy kedvencem az az autó.
Lehet nem volt hülyeség gyárilag lyukat vágni a küszöb aljára.
[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz osztszoroz #83109 üzenetére
Olaj cserével együtt érdemes cserélni, 10 ezer km-ként. Nem nagy tétel, kocsi meghálálja.
-
Benir8
senior tag
válasz lsebestyen #83111 üzenetére
Küszöb alsó része vagy a fala? Az alja jó eséllyel rozsda felület lehet.
Megane 2 kombinál elülső küszöb résznél az első dugó résznél kb 15x30 cm-es lemezzel javítva lett. A műanyag dugó közepe el lett dugulva sok sárral meg mindent éveken át, ezért a belsejéből nem engedett le a víz, elrohadt.
Ez most tervezési hiba vagy csak ki kellett volna takarítani a dugókat? Hogy került oda a sár-kosz? Talán lemez-dugó közötti résen bejutott, rossz a tömítése?[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
válasz lsebestyen #83116 üzenetére
Első keréknél hátra fele első dugó belseje?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Benir8 #83117 üzenetére
Hogy tiszta legyen a dolog, a reenault meganeok nem rohadnak, amíg nem voltak törve!
Ha egy meganeon rohadás van az vagy a gazda gondatlansága, mert soha nem mossa le a mocskot a ocsiról, vagy a sérülés miatt van.
Nekem 21 éves a megane, de bármelyik ford/mazda/honda mellé oda merném állítani amelyik legalább 10 évesRenault power
-
Benir8
senior tag
-
kisgyerek85
senior tag
Elméletileg 60e km-nél cserélték a gyári gázolajszűrőt. Ez a kép 90e km-nél történt. Szerelőnek mondtam, hogy cseréljük ki, mert előtt a Bosch szerviz tuti nem cserélte ki (kommunikáció egy kicsit vicces volt, de a számlán rajta volt ez a tétel)
Na szerintetek ez 30e-t futott szűrő vagy 90e ?
Csere után 2 hétig szagoltam + fújkálta féktisztítóval, hogy megszűnjön a gázolaj szag. Aki valóban kicserélte mondta, hogy a csatlakozót nem meri lehúzni, mert ha törik, akkor nagy cumi van. Úgy meg szétfolyt egy pár deci gázolaj.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Akkugyengeségre utal, ha alapjaraton az ablak emelő működtetesekor, csökkent az alapjarat a fényszóró erőssége is csökken.
Csak az ablak felhuzasakor csinalja.
Előre is köszi. -
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #83126 üzenetére
Nagy az áram felvétel, új akkuval is láttam ilyet
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #83125 üzenetére
Gázolaj és benzinszűrő nem ugyan az!
Se a finomsága se a feladata se az ára se a csere gyakorisága.
A gázolajszűrőt minden második olajcserénél kell, azaz épeszű földi halandó 20e km cseréli.
Az a lelke a hosszú hibamentes üzemeltetésnek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #83128 üzenetére
"A gázolajszűrőt minden második olajcserénél kell, azaz épeszű földi halandó 20e km cseréli."
Ezt én tudom. Sajátomra odafigyelek. Ez a céges, amit olyan helyen kellett eddig szervizeltetni (papíron kicserélték), hogy garancia éljen ha valami bedöglene. De már ennek is vége, mert 100e km-nél lejárt a gari.
-
rob210
Topikgazda
A videó címe és a tartalma önmagáért beszél.
No comment.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
Pont nem és tévúton jársz.
A töltet helyett itt tömör gumi van.
Emiatt a vas szerkezet is vastagabb erősebb, tudták, hogy rázni fog mint az állat.
Van benne plussz 20dkg.
De ez mondjuk lényegtelen, nem releváns a fogyasztás szempontjából, ellenben a kényelem, na az más dimenzió lesz.Renault power
-
75kokoko75
tag
Sziasztok!
Sc1. 2001 1.4 16vA főtengely ékszíjtárcsa egy darabja átugrasztotta a vezérlést.Szelep, szelephimba, vezérlés, főtengely ékszíjtárcsa cseréje szükséges.
Mennyibe lenne ezt megcsináltatni?
[ Szerkesztve ]
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
rob210
Topikgazda
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Clio 4, menet közben megszűnik a világítás (tompított, este) le kell kapcsolni teljesen majd ha visszatekerem, akkor ismét van világítás.
Tegnap jelentkezett először feleségemnél, ma teszteltem én is és valós a jelenség. Gurultam egy utcába és egyszer csak elment a külső világítás. Bajuszkapcsolót kell cserélni vagy lehet más is a hiba?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #83141 üzenetére
Na azért
A 16 szelepből 16 oda van.
106ezer forint a felújított cseredarabos hengerfej, ilyenkor nem kell várni régi lead új felrak.
85ezer forint a felújítás ez egy hétbe is beletellhet.
Ehhez jön az aolaj és fagyálló csere.
Esetében az új főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíj, feszítő, vezető görgő.
Valamint a vezérlés szett a szimeringekkel.
240ezer Pesti árakon, becsületesen megcsinálva.Összehányni bekókánykodni 130e ért is lehet.
De akkor ott van az újabb meghibásodás lehetősége.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #83145 üzenetére
Igen ezekért kérdeztem.
Ebben az esetben kapcsoló csere.Renault power
-
troll81
addikt
Sziasztok twingo egyeshez lehet kulcsot masoltatni?
-
SPeti1984
senior tag
A következő olajcsere alkalmával úgy tervezem, hogy lassan érdemes lehet hajtókarcsapágyat cserélni a Megane 3-ban (2009-es 1.5 dci 105le 150 ezer km van most benne). Igaz semmi jele, hogy bármi lenne vele, de ahogy olvasgattam ezeknél ajánlott lehet. Akihez szoktam vinni az autót Ő a gyárit preferálja, a másikat nem szívesen szerelné be. Valóban érdemesebb a gyárit választani? Nem probléma az a plusz 10 ezer, csak hogy valóban jobb-e vagy jobban bírja-e. Mi az amit ilyenkor még érdemes cserélni? pl.: olajteknő tömítés...
Egy fórumos hozzászólásban még ezt találtam, hogy a márkaszervízben emiatt nem ajánlották a cseréjét:
"a használt( kopott )főtengely és a szintén használt hajtókar közé bekerül az új csapágykészlet az roppant hamar berágódhat"Ez valós gond lehet?