Hirdetés
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- iPhone topik
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Vettem négy felnit téligumikhoz. Kettőben van szenzor. Gumis volt az eladó, hozott egy műszert, de az nem ismerte fel az autómon levő szenzorokat. Az autóm viszont felismeri. Az "új" felnik szenzorait felismerte. Rob linkelt nekem szenzor elérhetőséget. Akkor most kettőt kéne vennem a meglévő kettő mellé, aztán lesz, ami lesz? Tud vki olyat a főfaluban, aki fel tudja programozni az autó buksijába a négy "új" felnit?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
A jobb hátsó lámpa ha kontaktos az képes hulyiteni a rendszert?
Észrevettem hogy nem ég a jobb hátsó lámpa, odaütöttem finoman, és láttam hogy kicsit pislakol. Utána csuktam be az ajtokat a kártyával, és elkezdett vissza jelezni a 4 irányjelző gyújtás nélkül...
Most nem csinálja, de a fényszóró magasság állító melletti piros vissza jelző az állandóan villog.
Holnap megnézem a hátsó lámpát hogy égjen, remélem megszűnik az anomália... -
salieri.
őstag
válasz wertigo1984 #83461 üzenetére
Ezt lehet érdemes lenne megnézni.
[link] -
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
2004-es Thalia-ra való, 165 vagy 175-ös (passz) téli gumi felnivel, 8mm kopás asszem, ezt mondták, ez mennyit érhet? Elszeretném adni ezt a téli gumi szettet, keveset futott, 4 gumi + felni, mennyi lehet a reális ára szerintetek?
Köszönöm.
-
rob210
Topikgazda
válasz tothjozsi96 #83510 üzenetére
Felni állapota, mérete, gumi márkája dot száma a meghatározó!
De van egy gumi felni topik kérdezd meg ottRenault power
-
addikt
A tolató radar hangjelzés hogy néha nem jelez, az mitől lehet? Ma is 2* nem jelzett, aztán a 3. alkalommal meg igen (3 különböző indítás után, időben az első 2 esetén pár perc eltérés mikor nem volt hangjelzés)
Mégane 2 -
Tiédetis
senior tag
rob210 mester!
Ma olyat vettem észre fékezésnél, amit nem értek. Nem volt hirtelen fékezés, csúszós út, ennek ellenére enyhe "vibrálást" éreztem fékeznél a pedálon. Lehetséges ilyen? Ha igen, mitől?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
dethroner
veterán
Üdv Urak!
Bocs a nagyon off kérdésért, de mivel szintén fanszia márka és spéci hátsó híd, gondoltam szökőévenként belefér Meg a márka saját topikja nem nagyon pörög, ezzel ellentétben.
Szóval nem találok jó Megane-t a közelben. Elmentem személyesen is megnézni a korábban említett Megane-t, amit már elég rég hirdet egy helyi kereskedő. Nos, a rendszám alapján lekértem és kiderült 2012-ben volt a kocsi utolsó sikeres vizsgája. Na, ezt inkább nem erőltetem tovább.
Azonban felbukkant szintén helyben egy igéretes Citroen Xsara. Az lenne a kérdésem, hogy képek alapján meg tudnátok-e tippelni, hogy a hátsó híd az milyen állapotban van. Valahol azt olvastam hogy álló helyzetben be kell férni a gumi és sárvédő ív közé 3 ujjnak, ha nem fér be, akkor számítani kell arra, hogy hamarosan fel kell újítani. És mivel az R19-nél ezt még bevállaltam, de most vásárolt autót nem szeretnék ezzel kezdeni.
Szóval mit gondoltok a képek alapján, milyen állapotban lehet? [link]
És bocs az offértA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azt látod nem tudom. Ismerős korábban járt ott és megnézte, azt mondta nincs leharcolva, jó bőrben van, klíma is hűt. A kereskedő mondott valami mesét, hogy a kocsi a család valamelyik ismerőséé és most ők(vagyis a kereskedő) használta ilyen napi futkározós kocsinak. De ha nincs műszaki fél éve, akkor ez megdőlhet.
Van még pár privát kép a futóműről, hátha lát valamit az avatott szem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
gooool
őstag
válasz dethroner #83526 üzenetére
Szia!
Nekem volt ilyenem, jelenleg haveromnal van.
Ez a hid meg inkabb jo, mint rossz, de ilyen tekintetben csaloka lehet, mert igy terheletlenul siman tunhet megfelelonek, aztan menet kozben nyoszorog, meg minimalis terhelesre is seggreul...szoval probalni kell, az a tuti.
Minden elektronikat probalj vegig, de tenyleg, mert barmi kepes random megmakkanni, esetemben egyedul a tempomat, a lampak es a radio, ami mindig mukodott, az ablakemelok, kp.zar surun szemetkedett. Jelzem ez mas autokban is elofordulhat...
Ellenben a vas maga kegyetlen, amit kibir. Robi szervizelte az enyem, konkretan olaj alig volt benne (motor es valto egyarant), fekek off, aztan haver is megrongyolta az elejet, amit ujra kellett epiteni, de meg mindig benne az akarat es megy.
Egyebkent egy teljes hidcsere tengellyel egyutt Ban Norbinal olyan 70-80 ezer forint.Üdv, Balázs
-
Newlachka
őstag
és meghosszabbítják elvileg 2022.júl. 31-ig... de részemről egy műszaki vizsga nehogy ne férjen már bele bárki életében most!?
szóval nálam az összes műszaki nélküli kocsi off lenne ha most vennék...
-nekem aug 31-el járt volna le a műszaki,aug 30.ikán elmentem egy "időpontmentes" helyre. nyitásra mentem(7:00) 9-kor eljöttünk a kocsival.-Apósom astrája pl. gátló csere után elvitte a szerelő,és leműszakizott(2 napra tette le a kocsit)
nem lehet kifogás,hogy nincs ideje...
ha valaki nagyon ilyen kocsit szeretne megvenni,az az adásvételibe kösse ki,hogy friss 2 év műszakival hajlandó megvenni csak.(mondjuk van az a pénz amiért átmegy minden) -
dethroner
veterán
válasz gooool #83528 üzenetére
Nekem az R19 volt ilyen, egyszerűen sose akart elromlani. Most is csak azért ment a bontóba, mert az eleje puhább volt mint egy Mustang hátulja De utána is még lábon ment napokig, mert még a hűtő se sérült. De a nyúlvány görbült, a bölcső elmozdult és az első keresztmerevítők is torzultak, padra kellett volna vinni, ennyit már nem szántam rá. De pár éve még simán költöttem rá 150-et, amikor a hátsó hidat javították.
De ha citroenhez olcsóbb, akkor oda viszem majd, de remélem éveket elmegy még így ahogy most áll.Ügyfélkapu szerint ki van vonva augusztus óta, nem a műszaki miatt nem használja (elvileg).
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
Más már írta, attól még fél éve nincs műszakija, nem volt rá az illetőnek 2x.000 Forintja hogy legyen?...
Szerintem gáz, az ok hogy így is lehet használni jelenleg.
Az enyémet is úgy vettem hogy pont akkor járt le a műszakija, de az illető már lebeszélte az időpontot, megallapodtunk hogy kell a kocsi és már én viszem oda. -
dugo_
veterán
Én ezt értem és megértem, de a használtautók nagyrészt úgy van eladva (főleg ebben az árkategóriában), hogy az előző tulajnak többé egy fillérjébe se fájjon.
Lefutott gumin, ablakmosó nélkül, nem feltöltött klímával, vason fogó fékbetétekkel, szügyig retkesen. Innen nézve tök racionális (az ő szemszögéből), hogy nem fizeti be vizsgára, ahol kieshetnek ennél drágább csontvázak is az átnézés során. -
rob210
Topikgazda
Nálam egy alapelv van csak olyan kocsit szabad megvenni amin van műszaki.
Minden javítható amíg nem ütik be, hogy végleg kivonva .
Egyik srác járt így a facen olvastam .
Hibátlan megkímélt állapot.
Megvette elvitte , műszakin meg bevonták a forgalmit és ment a hercehurca.
Senkinek nem kívánom!Renault power
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #83530 üzenetére
Ma megnéztem személyesen is. Külsőre szép, belül is rendben van. Bal első fényszóró repedt, nem megy benne a fő izzó, csak a helyzetjelző. De az meg annyira ragaszkodó, hogy lekapcsolás után is világított. Hiába kapcsolgattam, nem reagált, majd jött az egyik manus a boltból, és addig mókolt vele, míg lekapcsolt. Nem túl jó Bár amikor beültem, gyújtás után egyből villogni kezdett a tompított visszajelző, amit elsőre nem tudtam mire vélni, de gondolom így utólag már, hogy erre a hibára jelzett. Azt mondták az árban benne lesz a friss műszaki, amit nagyban meggyorsítana ha forintosítva jelezném a vételi szándékom. Mondtam kizárt, ha lesz műszaki, ha rendben működik a világítás, akkor érdekel a vétel. Azt ígérték péntekre lesz műszaki. Meglátom, hétvégén rápillantok majd az ügyfélkapura és meglesem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Sziasztok, ma reggel sikerült busszal jönni dolgozni....az autó nyílt, gyújtás volt, viszont az önindító egy centit nem forgatott.
10,5V-ot mértem az akkun.....Ha sikerül szereznem töltőt, ma este feltöltöm. Hogyan tudom kiszűrni, hogy mi a rossz?? (a vigyem el egy szerelőhöz vagy villamosságishoz most nem játszik, mert a héten 7végén is 6-18-ig dolgozom, viszont az autó kellene).
Indítás után, 14V körüli értéket kellene mérnem??? Ha nem akkor generátor vagy fesszabályzó?Az akkum 2éves és 3 hónapos (az eddigi tapasztalataim alapján pont ilyenkor ment tönkre minden akkum, kivéve a gyárit).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
addikt
2 éves akku az lópikula, ott valami meríthet szerintem, vagy nem tölt vissza eleget emellett. (meg írod, hogy ilyenkor ment tönkre, ha a korára gondolsz, az nagyon kevés, mert gondolom nem arra gondoltál, hogy szeptemberben merült le eddig mindig).
Célszerű 1 bikakábel beszerzése, és 1 másik akku, akár ez is jó lesz feltöltve, ha nem akku baja van (ilyen esetben rákötöd, indítasz, és mész). Vagy ha van másik autós akit meg tudsz kérni, akkor is a bikakábel legyen meg neked. -
forceberg
veterán
Ülésfűtés, kiegészítő utastérfűtés, karácsonyfa világítás meg minden xar, aztán télen sosincs visszatöltve az aksi. Dízel esetén meg alapból észnél kell lenni, mert az izzítás és a vízkör fűtőgyertyái is zabálnak, aztán az aksi töltésére alig marad valami.
[link]
+ az Energy Smart Management nevű bullshit. [link][ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Annó előző autóban exide akku 2év 1 hónapot bírt, erre értettem.
Egyébként nyilván 2 évnél többet kellene bírnia.
Sikerült töltőt szerezni, este feltöltöm, aztán reggel kiderül. (de köszönöm mindenkinek a segítő felajánlást )Egyébként tegnap este 7körül egy bő 30km-es út után raktam le az autót, tehát elvben semmi nem indokolja a lemerült akkut.
Bika kábel van, csak reggel 5-kor senkit nem tudtam megkérni egy bikázásra...meg inkább otthon álljon. Ha valami nagyobb kínja van és a munkahelyem előtt kell hagyni az macera.
Ma töltök, holnap hajnalban meg majd méregetek indulás előtt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
lsebestyen
addikt
Off topikos verda az esetek többségében pár kilométerre van csak használva, ~1.5 havonta fel van rakva töltőre (Lidl-s töltő, 5A), legalább 8 órát mindig tölt rajta. Eddig általában 2.5-3 évet bírt egy akku, kíváncsi leszek így mennyit fog bírni.
Ma hajnalban még Bp-en is 3 fok volt, lehet ez is közrejátszott.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz lsebestyen #83544 üzenetére
Érdekes amúgy, hogy a "gyári" akkumulátorok meddig bírják a többivel ellentétben. Nekem 2012. márciusi van és 60% -on áll. Állófűtéses az autóm.
2 hete nézettem meg a LESTI -nél.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
forceberg
veterán
A tiédben is van ESM? Ha igen, akkor nem olyan egyszerű kimérni, mert időnként direkt nem tölt!
Rátölt jó nagy árammal, majd menet közben meríti, majd egy idő után újból tölti nagy árammal.
Én egy időben folyamatosan mértem a feszt menet közben, direktben az aksin mérve. Volt, hogy valami 10,9V-ra is lement. Persze, mert épp vett ki belőle mondjuk 50Ampert a rendszer.
Ezt a használatot kb. csak a gyári aksik bírják sokáig, amik erre vannak gyártva.
Ha épp akkor állsz le vele, amikor le van merítve, akkor cumi. Nekem álló autónál gyakran lement még akár 12,3V alá is!
Kikapcsoltam ezt a xart, egyből fixen 12,6V felett van álláskor is az aksi.
+ ha az ESM-et kikapcsolod, akkor mehet bele sima aksi is.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz forceberg #83547 üzenetére
Igazából nemtom mi ez az ESM.
Viszont reggel valamit vagy félre mértem (10.5V),vagy nem tudom.
Most kiszedtem, itthon rámértem töltés előtt (12.5V). Ráraktam töltőre, de szinte 99%-ig biztos vagyok benne, hogy ez önindító leszMod. : hol találom az önindító? Én fentről (motortér felől) ki tudom cserélni? Más opcióm nem lesz, ha ez a baj, 7végén nincs szerelő, bár az önindítót beszerezni pénteken, na az is kalandos lesz... De lelkileg erre készülök.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Somatom
veterán
Nem reális. Az önindító attól szokott nehezen forgatni, hogy elkoptak a bronzkeféi és már csak kettő érintkezik a négyből, ezáltal fele teljesítményre képes. De, ez nem okoz 10,5 Voltos akkufeszültség zuhanást. Ha egyáltalán nem forgat, akkor meg pláne nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#89309696
törölt tag
[link]
Nekem van féklámpa visszajelzőm is, bi-bí.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Gyúrósok ide!
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Hobby elektronika
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- További aktív témák...