- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
Üdv! A mostani 1 literes tce motor clióban mennyire vállalható?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #82102 üzenetére
Teljesítményre simán tartósságról még nincs tapasztalat.
Renault power
-
Gombinyó
őstag
válasz Mezga Aladár #82104 üzenetére
Az 1.33 tce
-
Gombinyó
őstag
válasz Mezga Aladár #82106 üzenetére
A megane féle hibrid rendszer nem rakható még bele? Tartósság szempontjából talán az lenne a legjobb. Bár azzal meg biztos lenne vagy 8m egy nyomorult clioért.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Mezga Aladár #82108 üzenetére
K4J-ről D4F inkább downgrade nem?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Ganz-[HUN] #82109 üzenetére
Valóban. A kis turbósok nem szimpatikusok. A sima szívó benzinest keresném de nincs más.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Gombinyó #82107 üzenetére
Azt mondták, hogy majd az EDC dízel szintjén lesz, az is nagyon drága lenne, de az R.S szintjén van, sőt felette.
Hát nyugaton se fognak érte kapkodni.
Pedig a technika az fasza lenne, az az új váltó. Sose megy tönkre, de automata.
Egyébként van LPT TCE100, így értelmét is veszítette a hybrid, mert bár látszólag magasabb a fogyasztás, a kútnál kemény 5-7e Ft-tal fog kevesebbet fizetni.ti milyen színt választanátok?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Mezga Aladár #82110 üzenetére
Az felejtős, már dízel sincs
Záródik az emissziós ollóDacia-nak van még SCE 65
Esetleg készleten maradtak közt van még szívós.
Szívó benzinese a Mazdának van...meg pár gyárnak még, de az s sokáig.
De miért kell félni a kis turbóstól?[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz angyalpc2 #82112 üzenetére
De miért kell félni a kis turbóstól?
Előítélet. Túlfeszített csöpp motor, mekkora az élettartama? Az R19 1,4 8v motorja elment 500 e kilométert, egy szelepszár szimering cserével. Az 1 megane motorjában jóval kevesebb van, de 19 éves nem eszi az olajat és max. szívósor tömítést kell benne cserélni.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Mezga Aladár #82104 üzenetére
Most k4j750 van, városba ok., vidékre kevés.
szívó 100 paci mire nem elég?
vidéken elég az 58 nekem...ott is csak a pálya gond, meg az előzgetés (vissza 2 padlógáz)
Sőt nekem városban a Pest-tel van inkább gondom, ott a többsávos utaknál, nehéz sávot váltani, 60-70-nél mert a fokozat olyan, hogy vagy kevés a nyomaték, vagy sokat pörög és fogyaszt. -
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #82117 üzenetére
Ezzel egyetértek.
Akinek nincs 200+ le a kocsijában az már nem is ember.
Letolják, lenézik, leköpik.
De amikor betolják az orrok alá a 200-300 ezres javítási költségeket, akkor meg megy a rablás, miért ilyen drága duma.
Azért b@zd meg mert egy f@sz vagy és csak tolod mint a bevásárlókocsit a tescóban.Renault power
-
Xantomas
őstag
M2 1.9 dci izzítógyertya csere pipa.
- Kifújtam, és áttöröltem a gyertyák környékét féktisztítóval. Volt már benne minden. Olajsár, szivacsdara, stb.
- pár csepp motorolaj mindegyik gyertya mellé, utána naponta fújkátam 2-3-szor wd40-nel, meg motorolajjal egy hétig, közben használtam a kocsit.Nyomatékkulccsal nekiestem, 15Nm lekattant, 20-ra szintén, 25-re állítva pedig szépen kijött, mindenféle erőlködés nélkül, viszont nem üzemmeleg, hanem féligmeddig hideg motorral álltam neki, épp csak annyi, hogy beindítottam, és hagytam hogy az olaj átjárja a rendszert, meg még 10A-es áramkorláttal 5-5 másodpercekig izzítgattam párat, és fújtam rá egy adag wd40-et.
Egyik tapasztalat: egy hét nem volt elég arra, hogy végigfolyjon a wd40/motorolaj páros a gyertyán, mert a negyede még száraz volt, viszont nem sok lekokszoldás látszik rajta.
Másik tapasztalat: Már nem gyári gyertyák voltak. Beru volt mindegyik. Beru, pontosabban most már BorgWarner ment bele, egy kis zsírral együtt, 15Nm-re húzva.Az előző olajcserénél toltam bele vitaflusht, meg a tankba egy adag injektor tisztítót egy hete, mert üzemanyagszűrő csere lesz a hétvégén. Nem tudom ez jelentett-e neki bármit, de esélyesen inkább csak annyi, hogy most is, meg korábban is esélyesen még az elött lett cserélve a gyertya, hogy meghalt volna, és lekokszolódik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Xantomas #82119 üzenetére
Csak poénból, neked nem kormol gázadásnál ugye? Szerintem az enyém tuti be lesz rakódva a (véletően) légtömeg mérő hiba mitat, és amiatt hogy az isten tudja mióta szakadt mind a 4 izzító gyertya
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #82118 üzenetére
Az én stílusomhoz versenyautó a 150 pacis Espace. Egy villanyautós topikban beírtam, hogy ha egyedül megyek, akkor otthon beülök és legközelebb a cégnél szállok ki. Kaptam hideget/meleget. Ja, kérem, 200 -ankénti pisi-kaki kompenzálásához kell a 200 ló.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
polonic
félisten
válasz rob210 #82066 üzenetére
Jól látom, hogy a hengerfejen ott van a gyári cikkszám, pirossal keretezve?
Egyébként nem is retkesek a járatok.
És akkor itt megy a hűtőfolyadék, zölddel keretezve, igaz?Aztán az a kékkel jelölt csatlakozó mi? Komolyan a hengerfej alá kellett tenniük? Az ne menjen tönkre soha.
[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
Sziasztok!
Nagyim autóján megjelent az alábbi visszajelző:
A kérdés: Ez mit jelent? A kézikönyvben csak annyi van, hogy azonnal álljon félre, és keressen egy márkaszervízt. Ettől valami bővebbet szeretnék tudni, hogy mi lelhette. Egyébként egy Dacia Sandero 1000cm3. 2020.
Előre is köszi a válaszokat.
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Vanir
veterán
Sziasztok,
Kis FYI, van ez a fajta 2-DIN rádió-beépítőkeret (fascia, csak hogy kereshető legyen), amit úgy hirdetnek, hogy mindenféle Megane-hoz jó. 2005 Megane II CC-hez rendeltem, meglepő módon nem volt jó... Feltételezem, hogy ugyanezt meg lehet venni kismillió másik helyről is (Alin, meg pár másik kínai webshopon is láttam párat).
Némi módosítással (értsd: nagyon sok káromkodás közepette lereszelgettem meg levagdostam mindenfélét róla) sikerült a helyére tenni, de nem tökéletes, alul kicsit eláll. Azóta rendeltem Aliról két darab 1-DIN-est, aztán lesz ami lesz.
-
Xantomas
őstag
válasz Ganz-[HUN] #82120 üzenetére
Nem tudom, van DPF, szóval, ha kormol is, nincs látható nyoma. Azért az F9Q8xx motor felső része kicsit más mint ami neked van a Lageszban F9Q7xx.
Inkább csak annyit érezni, hogy a mostani covidos időszakban, hogy csak a városon belül, meg a nulláson furikáztunk Praktiker-Obi-Auchan 10-15 perces távokat, ellustult, meg ércesebb, rezgősebb volt a hangja, illetve a hamutartalom felment, hiába öntöttem a tankba Eolys tartalmú Mannol 9994 löttyöt. (Amúgy, nem kizárt, hogy ez is segíthet a gyertyákon, de szerintem az olajat is előbb fárasztja el, de ez szigorúan elmélet)Múlt hétvégén volt nagyobb, 400km autópályázás, jól megpakolva. Másnap beleülve vettem észre, hogy mennyivel finomabban jár, fürgébb, intenzívebben reagál a gázra.
Amúgy, ha már a gyertyákat cseréltem, és le kellett hozzá venni a műanyag takarót, ahhoz meg lejött a turból elötti szakasz is, ha már az lent volt, akkor ránéztem az EGR-re. Az is tiszta volt, szinte nulla nyoma vastag koromnak, inkább csak ilyen egészséges bevonat volt, ami meg ronggyal lejött. Azt hittem kb 2.5 év alatt, azért több lesz rajta, de ezek a paráztatások, hogy akár 15e km alatt eltömődhet, kicsit túl van tolva. Amikor vettem, és belenéztem, jóval-jóval több szutyok volt, de messze nem annyi, amivel ilyesztegetik a népet.
A szívócsőben viszont volt némi olajfilm, de teljesen egészségesnek tűnt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
A német csoportokban ezt istenítik. Viszont, mint tudjuk, magyar ember ennyit nem ad ki ilyenért, megoldja a kínaival, és majd reszel.
Ugyanakkor beépítve marha igénytelenül néznek ki ezek, a körben levő bumszli miatt. Egyedül csakis a kínai, típusfüggő 2 din-es egységek néznek ki valahogy,[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
weiss
addikt
-
rob210
Topikgazda
aki azt onnan kitépte az nagyon jó erőben volt.
De mivel nincs fizikai ráhatás inkább azt feltételezem, hogy valaki ezt szétszedte és nem jött rá, hogy kell összerakinNa szóval, a tükör keretet ha megnézed az a hengeres rész amibe a pöcök megy, egy pattintó füllel van rögzítve azaz két daraból áll.
A külső pattintható "gyűrűt" le kell venned.
Abba bele kell fűznöd a kart amivel a fizikális állítást végzed.
Majd egyben kell visszapattintani!
Azért nem tudod beledugni most, mert a gyűrű mögött kéne lenni a porvédő karikának ami a karon van.Remélem érthető amit leírtam.
Kivonatolva tovább kell bontani azt a hengeres részt amibe most nyomkodod a kart.
A kart abba belefűzni és úgy vissza.
A rögzítő karomra vigyázz, ha azt eltöröd akkor ennyi volt.
Célszerű szimering kiszedővel, vagy nagyon pici csavarhúzóval kiakasztani.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Üdv mindenki!
Öcsém kérdése ma reggel:Duster 1.5 dci
Mi lehet a gond? Eddig csak melegben csinálta, ha visszahűlt, megjavult. Most már ma reggel is előjött, az első indításkor: Abs,Esp, kormányszervó leáll; vészüzemmód aktiválódik.
Nem áll le a motor, csak a segédberendezéseket korlátozza.
Újraindítod, vagy visszahűl és minden jó. Hibalámpa nincs.Csak ötleteket szeretne, amíg odaérek hozzá a diaggal, mert természetesen mindennapi használatban van az autó.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #82136 üzenetére
Akku, töltés volt ellenőrizve? Laza csatlakozás esetleg (akár még saru, test kábel)?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #82136 üzenetére
Generátor halódásra gondolnék.
De látatlanban ez egy érdekes hiba.Renault power
-
DonThomasino
veterán
Megane 2 esetében a vezérlés gyári csereperiódusa 4 év vagy 90e km ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Mezga Aladár
veterán
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Mezga Aladár #82140 üzenetére
Ugyanezt végigjártam én is, hogy majdnem jó volt minden. Végül a beszívott levegő érzékelő és a MAP szenzor cseréje oldotta meg a dolgot. Na meg az alapjárati motor, mert a gyárin és a VDO-n (Continental) kívül az összes többi "lusta", lassan reagál.
Ugyanitt újszerű Topran alapjárati motor eladó, tábla csokiért"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Mezga Aladár
veterán
válasz LamerGyuri #82141 üzenetére
Köszönöm.
Van otthon még egy hapcira cserélt gyári alapjárati motorom, meg egy MAP szenzorom. Eljátszok vele.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Nordik
őstag
Ilyen trafo van az M2be és a tövénél levő gumi harang elszakadt. Eddig is el volt picit, így alatekertem egy kis szigeteloszalagot, idáig működött. Aztán végleg megadta magát. Gondolom ilyet nem nagyon lehet szerezni külön. Most azon a részen körbe tekertem szigeteloszallaggal, hogy a peremre is kerüljön és így tettem vissza. Jól van ez így? Mi a szerepe egyáltalán? Csak pozicional vagy szigetel is valamelyest? Esetleg csak véd a bejutó kosztól, víztől?
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy apró kérdést szeretnék tőletek kérdezni, hogy a cégnél egy 3 éves Talisman-t igen jó árban lehetne megvenni. Szép állapot, hibája nincsen nagyon legalábbis naív szemlélőként. Szervízben meg lehetne nézetni... Van valami amire nagyon kell figyelni ezeknél szerintetek? Dízel, szóval a szokásos kettőstömegű--turbó-részecskeszűrő mittudomén figyelmet igényel gondolom mielőtt megveszi az ember, nehogy épp akkor menjen tönkre. 150e felett van már a futás ha jól tudom...
-
janos1988
addikt
1-es Meganenál, a piros karikás résznél magasabb frekvenciás egyfolytában (indítástól leállásig) sípoló hangot hallani. Legalábbis itt hallani a "leghangosabban". Ezt mi okozza?
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D