- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Srácok javasoljatok nekem valamit.
R19-em megy a kukába, kéne helyette egy autó. Nagyon max 450 ezret tudok kiadni most rá, de ha kevesebb, nem baj. Megfogott a rönó hangulat meg a 19-es megbízhatósága, ezért azt gondoltam maradok a márkánál és veszem az 1-es Megane-t. Ugye már ha muszáj vásárolnom, akkor szeretnék pár extrát, mert a 19-es abszolút fapad volt. Vagyis nem, mert elől volt villanyablak De már nem adnám klíma, állítható magasságú ülés, elektromos tükör, légzsákok meg ilyen apróságok alá. 1.4-es energy motor nem volt egy nagy táltos, most szeretnék 1.6-os benzineset, mert gondolom klíma is elvesz pár lóerőt.
Most a hahu és a jófogást nézve ti mit vennétek, amin látszik hogy volt gazdája, nem egy szarkupac?
Meg egy félve feltett kérdés. Az említett keretből egy Megane vagy egy Citroen Sára? [link]
Szép darab, csak az a 75 ló bizonytalanít elA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Laikus kérdés, adásvételi szerződésnél a “Jármű gyártmánya, típusa”-nál ki kell írni hogy Renault Megane III 1.6 Authentique, vagy csak annyit szoktak hogy Renault Megane? Azért kérdezem mert nagyon kicsi ott a hely, összenyomorgatva fér ki a teljes neve.
Közbe rájöttem hogy a forgalmiban ez a kettő adat szerepel, akkor ami ott van, azt írjam bele, igaz?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
tiop
tag
válasz sesomaru1989 #83401 üzenetére
Nem,nem én raktam oda,csak a flexicső csere alkalmával szétszedtem a kipufogót a kati.és a középső dob között,akkor jöttem rá hogy itt nincs semmi tartó,(ezért felkötöttem egy darab dróttal a középső dobot) csak ezt a darab rozsdás vasat találtam ami közvetlenül a kipufogójárat szélén van.Gondolom a valamikori tartókonzol valamilye lehet.
-
atosan
addikt
válasz tothjozsi96 #83406 üzenetére
Szia,
Igen, ahogy a forgalmiban van, úgy kell kitölteni.Maine coon
-
rob210
Topikgazda
No comment.
Kóválygott az autó az úton.
[link]Renault power
-
harry
veterán
válasz dethroner #83402 üzenetére
Motor tema: bar nyilvan jobb lenne az 1.6-os, ilyen eletkorban nem ez lenne az elsodleges szurom, hanem az allapot. Nekem 1.4 van, palyan szenved nyilvan, de igy is lehet klima mellett 140es tempot menni, szoval azert vallalhato, ha talalsz egy amugy jot, csak emiatt ne dobd el.
Teljesitmeny: onmagaban nem hiszem hogy sokat elmond a dinamikarol, pl. van egy 1.4-es focus is a csaladban, az hasonloan kisebb teljesitmenyu (gondolom 8 szelepes), hasonlo tomegu a kocsi, valahogy megis dinamikusabbnak erzem vezetni es kisebb fordulaton talan 'erosebb'.
Nem lebeszelni akarlak, csak tobb szempontbol is neznem a kerdest, de ha talalsz egy 1.6-os fasza Megane-t, akkor hajra
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
dethroner
veterán
Én nagyon szeretnék, akár az 1.4-es 16 szelepesből is jót találni
De kevés van viszonylag közel egymáshoz, és csak egyet megnézni ( jó eséllyel lépre menni) nem nagyon van kedvem 2-300 kilométereket. Pécs mellett lakom, jó lenne itt a környéken nézni valamit.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tiop
tag
válasz rob210 #83410 üzenetére
Igen rájöttem ma én is.Itt a telepen találtam egy ugyanilyen autót megkértem a tulajt had nézzek alá,végigfotóztam tapogattam és nincs csak a hátsó dobnál,ami elég hülyeség szerintemAz a darab rozsdás vas amit befotóztam az pedig a lambda szonda kábelét tartja egy kis műanyag bilicsben.
Rob a első lambda szonda hiánya mit okoz? -
addikt
válasz dethroner #83413 üzenetére
Nagyon sok Megane nem jön szóba, de esetleg ez ami feléd van, ez kicsit messzebb
Kevés a 450.000 Ft. -
dethroner
veterán
Sajna egyik sem tetszik. Bonyolult manus vagyok, de nálam az autó az a szedán forma
Szóval a classic 4 ajtós az elsődleges cél, de ha minden kötél szakad és nincs más és nagyon egyben lenne, akkor ötajtós ferdehátú is még esetleg szóba jöhet. De kombi semmiképpen sem A második generációnak meg ez a kacsa segge ez valami értelmezhetetlen számomra. Meg én is úgy gondolom mint lsebestyen, rögtön a gyártás elejéből nem vennék, inkább egy ráncfelvarrott, de az meg az ára miatt kiesik. Megpróbálok türelmes lenni, de már lassan 3 hete nincs autóm és rohadt büdösek az emberek délután a buszonApropó, még egy kérdés a Megane-os társadalomhoz. Van valahol valami elérhető összevetés, leírás hogy az 1-es Megane különböző felszereltségi szintjei milyen extrákat tartalmaznak?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz lsebestyen #83419 üzenetére
Köszönöm
És a többi szint az csak valami kamuzás volt, pl RL, Business, RN, RT, RXE, Privilege? Mert ilyeneket is olvastam már korábban. Franc se érti minek ennyi szint, úgy kéne mint manapság a suzukinál, GL, GL+, GLX és kész, ennyi. Ezt még fel lehet dolgozni aggyal, de ez a rönós kirakós már agyrémA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
lsebestyen
addikt
válasz dethroner #83421 üzenetére
Az emberek, nepperek 90%-nak fogalma sincs, ráböknek valamelyikre, aztán jóvanazúgy. Opel Astrából pl csak Cosmo van hirdetve, milyen érdekes....
Az R-es kezdetűek nem a facelift előttiek? Talán még a korai PH2-ből volt pár...
De amúgy érdemesebb telefonban rákérdezni, hogy pl van e benne elektromos tükör, roló stb, abból be lehet lőni. -
válasz rob210 #83423 üzenetére
Nekünk, 2000 m1 ph2 volt, akkor ebből lehetett választani:
RN, RN Cool, RT, RT Cool, RXEA cool a klímás változatot takarta.
Ezt már itt sokszor tárgyaltuk, hogy a renault modellek felszereltségi szintjei (elnevezései) teljesen követhetetlenek.
2007-elején, megane 2 ph2:
Authentique, Authentique+, Dinamique, Dinamique+ (ez volt talán nekem, de nem volt egyértelmű) és Privilege a csúcs.
De később a Monaco volt a csúcs, egyes modelleknél pedig az Initiale Paris.... Teljes katyvasz.Most a laguna3-nál, a 4control része az alu váltógomb+pedálok, nos nekem a pedál nem alu.
Azonos felszereltség esetében is van talán modellévenként eltérés... Borzalom.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tiédetis
senior tag
Laguna hátsó ajtózár megadja magát. Egyforma van ezekhez, vagy más kell a szabadkezes verzióhoz?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
dethroner
veterán
válasz lsebestyen #83419 üzenetére
Basszus, mennyi hülye hirdető van Felrakja Megane 1.4 16V expression. Megnézem a képeket, kurblis ablak, klíma nincs. Istenem, miért, miért ennyire nehéz azt a rohadt adatlapot normálisan kitölteni, ha egyszer ez a munkája, ebből él a nyomorultja
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz cappa72 #83432 üzenetére
lehet hogy volt ajtó cserélve.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
sherlock82
senior tag
Sziasztok,
kb 15 éve egy egy 2001 - es Clio II kocsit használok, 1.2 benzines, 150.000 km van benne jelenleg kb. Rendszeresen szervizelve van, vigyáztam rá.
Különösebb bajom nincs vele, csak hát nem mai darab.
Eladni nem érdemes mert alig kapnék érte valamit.
Érdmes lenne egy 1.5 - 2 M ft kröli clio -ra váltanom amire lehet pár száz ezer ft ot rá kell költeni, vagy használjam ezt és ne váltsak?Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz sherlock82 #83434 üzenetére
Szelephézagot állítsd be, és tartsd meg. Piszok olcsó hozzá minden. Pár száz ezret erre nem fogsz egyhamar rákölteni. Max kopóalkatrészek.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #83433 üzenetére
De akkor a fordulatszámmérőt is kicserélték dízelesre, mert az bizony csak 6k-ig skálázott kiadás volt.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
addikt
válasz sherlock82 #83434 üzenetére
Ha nincs bajod vele, és szereted, de csak azért mert legyen újabb másikat venni...
(Nyilván 1 idő után nem árt a kora miatt váltani)Ha újabbat akarsz venni, mert szeretnél is, és van is rá keret, akkor nincs kérdés.
-
sherlock82
senior tag
Ganz-[HUN] és tope
köszönöm a válaszokat.
Egy darabig megtartom még szerintem.Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz cappa72 #83436 üzenetére
Touché.
Sherlock: szívesen
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
kisgyerek85
senior tag
válasz sherlock82 #83434 üzenetére
Szia! Ugyan ebben a cipőbe voltunk mi is. Van egy 2000-es Clio II amit 2007 óta a tulajdonunkba van, szinte családtag. Már nagyon tervezgettük, hogy veszünk valamit mellé. Rövid utakra még használjuk a régit, megválni nem nagyon szeretnék tőle. De azért lássuk be nem bántuk meg, hogy vásároltunk egy 2016-os Clio 4-et, átírással mindennel 2,1M volt idén február végén. Igaz 1,5dci 75Le motorral. Természetesen költeni kellett rá (itt a fórumon talán majdnem minden cserénél érdeklődtem)
A régi kocsinál is volt olyan évem amikor pénzbe nagyon sok rá lett költve, de meghálálta, mert szegénykére az utóbbi időben szinte egy vasat sem költöttem tankoláson kívül. Én azt tudom ajánlani, hogy ha megvan rá a pénz, akkor érdemes leváltani. Azért jobb érzés kiszállni ebből amikor megérkezel. Kényelmesebb, komfortosabb. -
harry
veterán
Megjott az uj tetoantennam, ehhez adtak mar egy ilyen gumis alatetet is - eleg lenne ragasztas nelkul ezzel feltenni? kepek
Mivel csavarozva lesz csak ra lehet huzatni rendesen...?Ha megis ragasszam, akkor hagyjam ki ezt az elemet, vagy kenjem meg mindket oldalat?
Maga az antenna rud persze megtorve jott, de szerencsere a vegen, szoval eleg volt ott elvagni + atrakni a vegerol a kupakot, igy nem latszik semmi, de hat na...
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok, valakinek 2003as megane2 1.4 16v berline típushoz olyan service manuálja van, amiben a meghúzási nyomatékok is szerepelnek ?
(Futómű, kerekagy és ilyesmik? )
Ha megosztaná velem valamilyen úton módon. Megköszönném" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
zeon.hu
nagyúr
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #83371 üzenetére
Köszönöm ma megnéztem, de nincs ott olyan csavar, ami ezt fogná
Pontosan ilyen ami nekem van (lehet szemezgetni a képek közül): [link]
Amikor kivettem a helyéről és benéztem a nyílásba, sehol nincs oldalról olyan furat, ahol egy csavar tarthatná. Most átmenetileg szigetelőszalaggal beszorítottam a helyére, de tényleg érdekel mi tartaná a helyén -
kisgyerek85
senior tag
S.O.S
Rob , a kettő karból csinaltam egyet, a nagy fehèr műanyagot átraktam,mert ahol van a rúgó amiatt szorult szerintem mert kemènyebben a rúgók benne. Viszont csináltam egy iszonyat nagy galibát. A kar már bent volt a helyèn a nagycsatlakozó rágudva ès ekkor felkapcsoltam a lámpát, ekkor èszrevettem h a kicsi nincs feldugva. Lekapcsoltam rádugtam ès innentöl kezdve ahogy rádugom a nagycsatlakozót világít a tompított. Ha gyújtasra teszem akkor pedig a menetfèny ès a tompított,ha felkapcsolom a lámpát akkor a ködlámpa ès fènyszóró. Mindkèt karral ezt csinálja. Átíródott valami a kocsiba,mert hülye voltam??? Szètbasz az ideg jelenleg,na ezèrt szoktam minden szerelèst rátok bízni. Ez az egy volt kivètel. Mondjuk a fő feladatot megcsinált, ha nem állok neki szerelni h puha legyen mèg mindig jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Ebben az állásban be van kapcsolva a klíma, vagy nem? [kép]
Ha igen akkor csak rányomok az alsó bal szélső OFF gombra, és ennyi?
Vagy itt ez a hőfok kijelzés mindig van? Tehát az autó mindig kiírja?
Új hozzászólás Aktív témák
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab