Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz forceberg #82800 üzenetére
Ohh, termosztáttal is szoptam már, most, hogy mondod.
Igen a laguna 2012.09, tehát már bőven ph2 és mégis sok mindennel megszívtam már.
Mondjuk ha máshoz nem is, ehhez a franciák nagyon értenek.
Remélem a lengőkarokkal nem szívom meg... (a többi amit rendeltem, már bejáratott, egyszer a lengyelek írtak is a rendelésem után, hogy biztosan ezt a GO szűrőt akarom, mert az nem az autómhoz való - mondtam, hogy az enyémhez ez kell, bármilyen hihetetlen)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #82798 üzenetére
Pedig nem, mert utóizzítást is végez, és ha nem képes rá a comp letiltja. A dpf védelmének érdekében.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ne hidd, hogy ezt a franciák találták ki.
Vw polonál 3 féle olajszűrő.
Toyota 4 féle féltengelycsukló.
A mienkben pl. Jobb oldalt 25 fogas corolla verso, bal oldalt 26 fogas avensis t25 csukló van gyárilag. Fiatnál pl. Kipufogódob , egr szelep etc.
Szóval ez nem a franciák kiváltságaRenault power
-
-
harry
veterán
Kesz is, poccre indult osszerakas (1 nap allas utan), szoval talan jo lesz Kisse egyenetlenul jart eleinte, de eleve aksi is le volt huzva, ujak a gyertyak, gondolom ez normalis. Delutan majd jarok is vele.
Lehet hulye kerdes de komolyan nem emlekszem, ez a piros led normalis hogy villog leallitas utan? link
Illetve az olajcsapda ala majd tuti kene egy tomites, gondolom innen johet ki az a sok olaj eleve.
Elozo gyertyak, nagyobb volt a hezag is, es azert volt is rajtuk lerakodas, de annyira talan nem gyaszos link itt talan jobban latszanak link
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz Somatom #82809 üzenetére
A kovetkezo heten kell mennunk vele 1200km egyben, meg a hetvegen kb 200-200at meg, szoval ja kicsit parazok rajta Az elso probauton az alapjarat beesett egeszen 500ig, aztan a masodik kornel mar nem tapasztaltam ilyet, gondolom valami tanulas lehet...?
Ami inkabb zavaro az a (fentiektol teljesen fuggetlen) segedszij felol jovo magas hang, valami muanyag fogaskerekes kisauto jut rola eszembe link Itt talan annyira nem adja vissza, de az utasterben is hallani, es ez valami uj dolog.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #82804 üzenetére
Gyártóüzemi tapasztalatom van bőven évtized feletti gyártás és mérnökségi oldalról is. A terméket abból rakják össze, ami épp van, a kihozatalnak meg kell lennie. Tudod, a darabszám! A folyamatmérnökség a jelenlegi melóhelyemen rengeteg kérdést kap, hogy ez, vagy az az anyag esetleg mivel, vagy minek az átalakításával helyettesíthető
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
sesomaru1989
aktív tag
Szia,
Nekem ugyan így nezett ki.
Sajnos a szerelo dugót is kinyomta, mert elvolt dugulva a kartel gáz elvezető. Azt mindenkeppen takarisd ki, illetve nekem rob az olaj alagutat, tömítő pasztaval csinálta meg, hibátlan azóta is. Tudtommal ott nincs is tömítés, a gyár is pasztazza.
Ja meg az injektorokat is nezd meg ott is lesz olaj sztem, nekem volt.... -
válasz forceberg #81284 üzenetére
No, a mai nap rászántam magam.
Végül is az autó alá bepréseltem magam, a kereket nem kell bántani, a lökhárító alján a belógó műanyagot kell lecsavarozni, meg a dobbetét első részéből 2 csavart kiszedni.
Bal elől vért izzadtam (kevés a hely) , jobb elől talán 6-7 perc a komplett csere.
Ráfért...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
t.imi
addikt
Szintén élménybeszámoló
Először is, köszönöm Robi a tanácsot, bruttó 3ó 15p kv + cigivel.Törött hátsó rugó cserélve. Aztán kiderült, mind a kettő k.o...
6 év körül törhetett el valamelyik másik, azt hallottam. Kicsit kevésnek tűnik, ez van.
Alsó gumi rugótányér kettő két irányban állt, netes kutatás, szervíz pdf kukkolással remélem sikerül jól összerakni.
4 csavar és kint van... kár hogy a többi alkatrész nem ennyire könnyen szerelhető.
[Ez mutat hátra?] [Így állt eredetileg] [kuka] -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
A klíma kondenzviz elvezető tisztitasrol van esetleg vkinek egy videoja? M2 2004
Belülről megoldható ez? V le jell szedni minden képpen a kipufogó hővédő lemezt? -
prandris
tag
válasz sesomaru1989 #82826 üzenetére
Itt [link] olvastam róla, hogy van belső megoldás is.
-
harry
veterán
válasz rob210 #82812 üzenetére
Mintha 'fentrol' hallanam...? Itt a vizpuma van, vagy az mashol? Ha leveszem a segedszijat, meg tudom forgatni kezzel a gorgoket / kene akkor hallanom melyik a rossz? Szembe generator, alatta klima kompresszor, es a ketto kozott balra az a feszito? link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
A vízpumpa a vezérlés része, vedd le a segédszíjat és indítsd be a kocsit annyit kibír tölts nélkül.
Ha úgy nem csinálja akkor vagy vezető, feszítő, generátor, klíma lesz.
Esetleg még a főtengely szíjtárcsa ami nagyon magas hangon tud vonyítani, ha el -el fordul.Renault power
-
harry
veterán
válasz rob210 #82829 üzenetére
A tarcsakat probaltam mozgatni, azokban nincs igazan jatek. Nem tudom nem tul feszes-e a szij, mindenesetre amugy nem repedezett link
Levetel: itt gondolom a 6. lesz a feszito, vagyis ami kozelebb van a fotengelyhez / nem latszik a fenti videon. Le kell venni a kereket, burkolatot a kerekjaratrol, es le kene lazitani ahhoz, hogy a szijat levegyem? Pl video (bar ez egy masik motor)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
A 6 os a feszítő igen egy 13-as villáskulccsal le lehet lazítani , csak erős kéz kell hozzá.
A motortérből simán lekapható semmit nem kell hozzá külön leszerelni, csak kicsit ügyeskedni kell a szíj elforgatásával, hogy a hossznyúlvány és a tárcsák között kiférjen.
A szíj pedig olyan , hogy túl feszes nincs.
Automata a feszítő, az magától erősebb nem lesz csak gyengébb.
De erős a gyanúm, hogy a generátor vonyít.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Kangoo raktérelválasztót ha kiveszem azért műszakin szólnak? Meg annak van kaszni merevítő funkciója? Az egész gumiágyas csavarokkal van rögzítve, nincs hegesztve.
Van egy másik Kangoo is abban nincs benne, viszont a sofőrülés mögött van egy rúd lentről felfele, ezek szerint mindenképp kell merevítés ennek a kaszninak? Ki akarnám venni a raktérelválasztót, mert több a gond vele, mint a haszon. -
angyalpc2
aktív tag
Gondolom szakavatottabbak már halottak róla biztos, de...hallottatok már olyanról, hogy torlónyomás?
[link] [link]
Oké magától értetődő, a haladási sebességgel egyre nagyobb a csőbe, a szívótorokba jutó levegő mennyisége, ezzel a szívás könnyebbé válik. Jobb lesz a gázreakció.Egyrészt mi a véleményetek,
Másrészt Clio2-nél van e értelme, és a gyári cső az a lámpa és az aksi közötti részből szívja a levegőt. Ott ez megvalósul? Vagy hogy lehet megoldani Clio-2-nél?[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz rob210 #82831 üzenetére
Ezt szerintem ennyiben hagyom most, ha ki is derulne sem tudnek valtoztatni rajta. A generator meglepne, 1.5 eve lett felujitva, ha minden igaz SKF szabadonfutoval. Csinaltam meg egy videot, szemre nem latok mozgast a tarcsakanl / szijnal sem, de ilyen femes zorgo hangot hallok...
Koszi a segitseget[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
válasz kisgyerek85 #82837 üzenetére
Az lesz. Meg ha olyat kell szállítani amihez jobb ha bent van akkor is visszarakom, de azon kívül csak útban van.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Kwik kft-nél 50% engedmény van a futómű állításra. Akinek éppen időszerű.
-
Dzsee326
tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni.
Van egy gtk-s mégane classic 1.4 16v-m, szeretném kiszedni belőle az üzemanyagot. Mivel hordóm van, de nincs kedvem gödröt ásni, arra jutottam, hogy az üzemanyag szivattyút kéne működésre bírni. Addig jutottam eddig, hogy a relénél kéne rövidre zárni, ami a elvileg a külső biztosíték táblán lenne. A kérdés tulajdonképpen a hol, és a hogyan lenne.
Előre is köszönöm 🙂[ Szerkesztve ]
-
glx
csendes tag
T. Fórumtársak!
Úton vagyok és utolért egy kis baj: menet közben váltás előtt kuplungolás közben erős reccsenő hang a pedál benyomásakor. Mintha a racsnis crova hangját hallottam volna. Tudtam váltani (és azóta többször is, ez tegnap éjszaka történt), de a tg.kapcsoló pedáljának érzésre "eltűnt" a szükséges alaphézag érzése. A tg.kapcsoló egyébként nem csúszik meg erős gázreakciónál sem, a kocsi megy, húz, csak nyugtalanít. Van még előttünk út, + a vissza út ~ 850 km.
Mire számíthatok? Köszönök minden tanácsot, segítséget. -
glx
csendes tag
A tényleges oldás-ig, ill. a fogáspontig ennek ellenére van "lágy" pedál út.
-
lsebestyen
addikt
Hali
A képen látható csatlakozó mit tud? Amire becsatlakozik cső, az a motorblokkban végződik. Körülötte elég olajsaras volt (és a csati is), most letakarítottam, hogy lássam folyik-e még. Bár annyira vészes nem lehet, mert már így vettem 2 éve, csak most volt hozzá kedvem kipucolni a környékét.
M1ph2 1.6 16v
-
sesomaru1989
aktív tag
-
Xantomas
őstag
Fotózd be pls a pedálodat, egy pár szögből, lenyomott, és kiengedett állásban, hogy látszódjon a teljes szerkezet, a rajta levő ellentartó rugóval együtt, és tedd be ide a topicba. Van egy gyanum, de addig nem írom le.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...