- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #69800 üzenetére
Persze, mert a gumi rávulkanizálódik a felületre a melegtől, azért nem kell megtépni sem szerszámmal mert a járatáskor már rá is ragad és tömít. Kézzel meghúzod és sima szíjas cuccal meg leszeded egy év múlva.
Ha nagyon rátépődött akkor kézzel is túl lett húzva, vannak bikakezű emberek, ha két kézzel rámarkolnak és még be is tudja támasztani a kézfejét akkor simán túlhúzható kézzel is. Én eddig minden autón leszedtem a sima ezer Ft-os szíjassal, csak egyről nem de azt a szerelő is fél órát csesztette mire lejött. Meg persze melegen kell leszedni.Sokáig már ez sem lesz probléma, mert ha így haladunk tovább akkor a gyártók kitalálják az élettartamos motorolajat is.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #69801 üzenetére
Egy kézzel húzom meg, ráadásul a gyengébb kezemre áll
A nem könnyedén jön le, az nem azt jelenti, hogy csonkkal együtt jön csak le
A gumit és a szűrő helyét is be szoktam kenni olajjal, mielőtt felteszem.
Régen láncos volt, az xar, mert lecsúszik. A három ágú körmösnél nincs jobb.Épp azon gondolkodok, hogy elengedjem-e 15e-ig az olajcserét. Ált. min. 20km-t megyek a kocsival, belvárosban alig voltam, oda a másikkal megyek
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
Egy extra kérdés az első gen twingohoz -> Van pótkerék, vagy csak a kis javító készlet az anyósülés lábtér burkolata mögött?
Everybody lies.
-
zaskar
senior tag
Sziasztok! Jómagam is két Renault tulajdonosa vagyok (Megane 2 és Laguna 3), így olvasgatom néha a topikot, bár tanácsot ritkán kérek. Most egy 2002-es, 1.4-es Thalia beárazásában kérnék segítséget, amit egy kollégám kínál eladásra. Az autó az édesapjáé, aki első tulajdonosa, és valós 60500 km van benne. Téli- nyári gumival, garázsban tartott, megkímélt jármű, viszont klíma nincs benne. Mennyi lehet ennek a reális ára? A km-futás szinte egyedülálló ennél az évjáratnál, na de jelent-e ez komoly értéknövelő tényezőt egy ilyen autónál? 500-ért hirdette meg, de panaszkodott, hogy szinte csak kereskedők hívták, semmi komoly érdeklődő. Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz zaskar #69807 üzenetére
500-ért jó állapotú magas felszereltségű Megane van, azért nem hívta senki. A Thalia az a tipikus 300-400 ezer Ft-os ársáv, oda kell beilleszteni árban. Ebben a szegmensben a kevés futás nem értéknövelő tényező, főleg azért is mert ezek a kocsik nagy átlagban 200 ezerrel is nagyon jó állapotnak örvendenek, nem nyújt semmi pluszt a 60 ezer.
-
-
rob210
Topikgazda
-
Plero
aktív tag
Szerintetek mennyi a piaci ára amin eladható EZ az autó?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
shifty!
senior tag
Korábban volt itt pillangószelep takarítás valakinek.
1.5 dCi Megane 2-n valami extra odafigyelni való van, ha ki akarom szedni és kitakarítani?Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #69821 üzenetére
Hátő a le-fel szerelés egy bő óra (megkockáztatom, ez másodjára félórába beleférne).
A tisztogatással meg szintén legalább egy jó órát elszórakoztam. (féktisztító, WD40, ecset, csavarhúzó, törlő)Amikor lejött kompletten, belenéztem, mondom basszus feleslegesen elqrtam egy csomó időt a semmire, mert egészen tiszta, szinte semmi nincs benne.
De aztán, amikor leszedtem a visszavezető csövet...hát ott szerintem már semmi nem ment sehova.
A cső is atomra beszűkülve, meg a szelepnél is kőkeményen berakódva.
(#69822) rob210: jaja, így viszonylag egyszerűen szerelhető volt.
Tudod mivel ment el sok időm????A levegő fém csövén egy buznyák biztosító akármi van (nemtom a nevét, drótból hajtogatva egy omega betű), na ennek a le és visszarakásával is jól elszórakoztam...
Más.: tegnap voltam polír - kerámia - kárpittisztítás triumvirátuson. Hát, jópofán néz ki az autó. (képem nincs)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #69825 üzenetére
Szerintem semmi, mert ez a pillangó valószínűleg már nem nyitott ki sosem.
Amit te raktál fel képet (nagy baszom olajsáros-korom az EGR házban/testben meg utána szívócső elején), azon részek nekem szinte tiszták voltak.
Az EGR után, ahogy megy tovább, oda belestem, némi olaj, kis korommal - filmszerűen, nem vészes.Majd holnap meglátjuk, hogy ez jelentett-e valamit.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #69827 üzenetére
Alapjáraton, erőteljesebb a hangja, illetve fogyasztásban látok változást, nem dobál pillanatnyiba, olyan vad értékeket. De majd párszáz km után meglátjuk.
Ahol az autóban ez az egr bordázott cső (laza karimával) felcsatlakozik, ott kellene lenni valami tömítésnek?
Mert nekem nem volt, így most sincs, viszont a többi csatlakozásnál meg mindenhol van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Offtopik, de bedobom ide is: link
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
janez89
csendes tag
Üdvözlet!
A helyzet a következő.... ha balra indexelek és közben nyomom a fékpedált akkor gyorsan villog az index. Ha fékpedál nélkül indexelek akkor rendesen villog. A problémával együtt jelentkezik, hogy az index, a helyzetjelző és a féklámpa is együtt világít ebben az esetben.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm!
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #69838 üzenetére
EGR szelep? Az a kipufogógáz visszavezetés. Azt lehet takarítani, van benne. Dízelben működéséből adódóan fojtószelep nincs a szívócsőben, mert nem kell fojtani, nem azzal kell a fordulatszámát szabályozni. Illetve euro6 óta már néhány gyártónál van, mert lehet vele károsanyag kibocsátást manipulálni. Renault az nem használja szerintem a legújabb dízeleiben sem.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ha már itt szóba került az EGR tisztítás.
1,6 dci-nél szükséges? A videó alapján a DPF után megy a kipufogógáz az EGR-be. Így azt gondolnám, hogy nem kormolja össze az EGR-t és tiszta vagy tisztább marad.
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #69847 üzenetére
A DPF után is van korom, csak kevesebb meg mikroméretű. Kormos lesz, de jóval később. Szétszedheted megnézni aztán abból látni fogod mennyire koszos, mennyit mentél vele eddig meg hogyan és akkor a következő szétszerelést is körülbelül be tudod ütemezni mikorra szükséges.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest