- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iOS alkalmazások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz Mukucs #69302 üzenetére
En ugy tapasztaltam, hogy a kerekcsapagy eseten folyamatos(abb) ez a surlodo hang, mintsem szakaszos. Ezt csereltek, most nem hallani.
Cserebe van egy masik, szakaszosabb surlodo hangom, meg kiserletezek mikor jon elo, lassu (elesebb) kanyarnal egyertelmuen hallani. Lehet jobb elol is van valami... hatso kerekek szepen forognak (megemelt kocsinal vizsgalva), bal feltengelyt most csereltek, igy vagy a jobb elso a ludas, vagy a fekekkel lehet valami
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
MC Pite
veterán
válasz Mukucs #69291 üzenetére
A kerékcsapágy nem szakaszos. Fékre kéne ránézni indikátor órával, vagy esetleg krétával. Ha közbe fékezel megszűnik?
Ha nem gyári felni, néha az összekötő is beleérhet (a súlyhoz, az már szakaszos).
Lemezfelnin körbeforgó súly is lehet kis sebességnél.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
vmk
tag
Sziasztok.
Megane 1 ph2 1.4 16V-be milyen lambda szonda márka javasolt? Bosch vagy NGK?
-
rob210
Topikgazda
Mert az facet nem gyári Amit linkeltél.
A Bosch és az NGK is kb. 2 évet fog kibírni.
https://www.autodoc.hu/vdo/1737051
A VDO a gyári.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Xantomas
őstag
Kérdések:
Termosztát: Gates, Valeo, esetleg más gyártó? Profi4 terméke alteratíva, vagy csak én értettem félre valamit? Túl olcsónak tűnik.
A hőmérő, most akkor a csomag része, vagy nem? [link]
Mi a 3 termosztátház tartó csavar meghúzási nyomatéka?
Mivel érdemes átmosni a hűtőrendszert? Nem öblíteni, rendesen átmostni. És most nem agresszív kemikáliákra gondolok, mert a 10+ éves hűtő a fene tudja milyen állapotban van, és hol lyukadna ki tőle. Most még teszi a dolgát.A miértek:
Eddig 3x vettem észre, hogy lassan melegszik be a rendszer, máskor teljesen normális tempóban. Ezt így az utóbbi hónapban kezdte produkálni, vagy most vettem csak észre. Eddig csak olyat tudtam elkapni és logolni, amikor normális tempóban melegedett, grafikon szerint szépen 92 fokig felment, akkor kinyitott, visszahűlt 87-re és 87-101 között ingázott, és tartotta a hőmérsékletet.
Olyat csak kézzel sikerült elkapnom, hogy indítás után a hűtő felé menő cső is fokozatosan melegedett, nem is terheltem a motort de azóta egyszer sem, ergo indításkor nyitva maradt a termosztát. Amikor végigzötyögtem egy szar úton, akkor, viszont viszonylag gyorsan beállt a rendes hőmérsékletre a mutató, azóta nem produkált ilyet.
Folyamatosan nézem, folyás sehol nincs, túlfogyasztást nem veszek észre, kiegyenlítő tartályban lepedék nincs, a kipufogóba jutó vizet meg úgyis megfogja a dpf, szóval ha lenne, sem látnék fehér füstöt. Azóta normálisan használom, teszi a dolgát.Esetleg mit figyeljek célzottan diaggal? Csak mert ha újra produkálja rá is dugom.
Addig, ha nem muszály, nem ereszteném le a hűtőfolyadékot, szedném ki a termosztátházat, és melegíteném, forró vízben, hogy lássam mikor nyílik.
Még arra is gondoltam, hogy valami szutyok (vízkő, vagy akármi) felakadt a termosztátban, de amikor leengedem, átöblítem, kiöntöm, úgyis ki fog jönni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #69314 üzenetére
Hűtő alsó csőnél leengedem, cső vissza, majd feltöltöm desztvízzel, légtelenítek, átforgatom alapjáraton, megvárom, míg bemelegszik, hogy mindent átjárjon, majd ezt párszor megismétlem, míg nem tiszta folyadék jön le?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #69315 üzenetére
Na ezt a hszt majdnem ki is töröltem ezt eszedbe ne jusson megcsinálni!!!!
A vízpumpa kenését a fagyálló biztosítja, ha desztvízzel megjáratod kezdhetsz vezérlést cserélni!
Agyonvágja a tömszelencét a vízpumpában.Semmi extra dolgot ne csinálj, csak cseréld le a lötyit ami benne van járj vele egy hónapig és megint cseréld le.
A kiegyenlítő tartályt, mivel ülepítő funkciója is van célszerű kivenni és alaposan kimosni.
Az sokkal többet számítA profisok termékét merem ajánlani, nem véletlen szoktam linkelni.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #69316 üzenetére
Nyugodtan töröld, csak kérdés volt, az azt megelőzőt is, mert rossz számokat írtam.
A szenzor adatokat elrontottam, elfelejtettem a bináris adatokból kivonni egy 0x000F-et. Igy ujra nézve a plotot, kb 79-81C között van a medián hőmérséklet.Akkor az valid, hogy valamitől megakadt a termosztát?
Ellenőrzésképpen, a visszaágra, ami a kiegyenlítő tartályhoz megy, lehet betennék valamilyen szűrőt, ami megfogja a dzsuvát, és látható lesz? Ilyen létezik?
Amikor vezérlést cseréltünk, akkor a tartályt kikaptam, ecettel átmostam, mert volt benne vízkőre emlékeztető dolog, de olyan, ami úszott volna, nem volt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
salieri.
őstag
Sziasztok, miért más a két lámpa fenyereje?izzocsere volt.
[kép] -
-
MC Pite
veterán
válasz salieri. #69320 üzenetére
Az egyik kicsit, a másik nagyon vakít!
Mikor állítottad be utoljára? (izzócserénként vagy évente javasolt ránézni, jobb magadnak mert az jó lesz, műhelyben b...nak rá) 10 perc az egész pl egy mélygarázsban. Ott a falon fogod látni azt is ha a fény eltérne.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz salieri. #69325 üzenetére
A fényszóróbeállítás? Dehogy, mondom 10 perc, és hogy illene sűrűbben ellenőrizni...
Hogy a fenébe ne világítana rossz helyre, legalább 1,4 méter magasan tartottad a telefont/fényképezőt, és kb 75 centi fölé nem világíthatsz csak 1-1 pici pontban.
-
Mielőtt nekiállunk, a gumik nyomását is ellenőrizzük, ha szükséges állítsuk be a megfelelő értéket. Hivatalosan középre hátra egy 70kg-os embert ültessünk (ettől én el szoktam tekinteni) és
-tekerjük nullára a fényszóró magasságállítót!Az első feladatunk, hogy keressünk egy függőleges falat, ami elé oda tudunk állni az autóval. A beállítást csak tökéletesen vízszintes, sík talajon tudjuk elvégezni! Legjobb erre egy mélygarázs.
-Odagurulsz koppra a falhoz, feljelölöd pár centis sötét szigszallaggal a vízszintest, és a 15°os ferde vonal kezdési pontját is egy-egy függőleges szigszallag csíkkal.
-Tolassunk hátra az autóval tíz (!) métert, még mindig legyen a falra merőlegesen - ezért jó a parkoló, ott vannak a parkoláshoz a segédvonalak, és a legtöbb helyen 5 méter az út és 5 méteres a parkoló hely, azaz 10 méterre tudtunk tolatni.-Először a fény középpontja, azaz ahol kezdődik a 15°os ferde rész, pedig pontosan a jelölések alá essenek, hogy a lámpáink párhuzamosak legyenek az autó hossztengelyével.
-Utána állítsuk úgy be a fényszóró magasságot, hogy a falra vetített fénycsík a falon 10 cm-rel* a megjelölt pontok alatt legyenek (érdemes odaragasztani a következő csík szigszallagot).
*:Ha 1% van a fényszórón, akkor tíz méterről 10 centiméterrel kell lejjebb világítania, ha 1,2%, akkor 12 centivel, stb.Ez 99%ban egy kereszthornyos csavarhúzóval, vagy imbusszal (6 vagy 8) állítható be. Nem minden autón van a keresztirányú beállítási lehetőség, ott értelemszerűen ezzel nincs teendőnk, de ha csak nem rakták vissza rosszul a lámpatestet, jól helyre is kell hogy világítson.
FF fényszóróval így kell kinézzen
Projektoros fényszóróval pedig ezt kéne hogy lássa az ember:Így lesz ilyen az útra vetített képed:
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Az lehet, hogy gyárilag nincsenek bekötve a magas sugárzók, vagy ezt egyszerűen elvágták? Ha nem ahhoz vannak, akkor mihez? Első/hátsó hangszórók szólnak. Megane kombi 1/2, gy.év 2000, 1,6 16v[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
eTrade
tag
Sziasztok, mai nap sikerült eltörni az olajnívo pálcát úgy hogy most az olajteknőben pihen.
(A műanyag elvezető csövet azért szedtem le mert azt hittem abba tört bele... de sajnos nem.)Rob:
Szabad így közlekedni vele?
Mekkora meló leszedni az olajteknőt és kivenni onnan?
Mikor tudnál segíteni ebben?[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz rob210 #69334 üzenetére
Egyes Scenicen mekkora meló emelni a kocsi hátulján. Van egy olyan érzésem kicsit lóg a segge. Fék, lengéscsillapítók rendben vannak, csak a torzió szilenteket kellene cserélni meg alacsonynak tűnik.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
senior tag
válasz Atti777 #67956 üzenetére
A rádió elhalkulás azért van, mert az antennából jövő kábel vége szabadon ficánkol.
Már csak a másik végét kellene megtalálni, ami megy a rádióhoz.
Félek hogy nagyjából az összes kárpitot le kell hozzá szednem jobb oldalon, mondjuk amúgy is meg akartam nézni a jobb első biztonsági övet, mert nem húzódik vissza rendesen, hiába mostam ki már kétszer isПутин, иди нахуй!
-
eTrade
tag
-
MC Pite
veterán
Bass: Vízlehúzó csere, mihamarabb.
eTrade: Nincs para, műanyag; legrosszabb esetben bedarálja a pumpa. Ha tudsz, olajcserét/leeresztést csinálhatsz, hátha kihozza.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #69340 üzenetére
Elég nagy az a darab ami letört, ha jól látom konkrétan az egész szintjelző rész oda lett.
A kartel levételhez olajleengedés és paszta nyomatékkulcs, meg némi idő kell, most nekem pont az nincs hétfőn, ha a scenic letapadt egr-ével időben végzek, akár még meg is tudnánk oldani.
Talán...Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #69345 üzenetére
Mire azzal a habosodásgátló lemezen keresztül kijátszod , gyorsabb levenni az olajteknőt.
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #69348 üzenetére
Nem fogja meg.
Ha a lánc bedarálja, finom por lesz belőle, ha az bekerül az olajzójáratokba abból a blokkból többé nem lesz tiszta motor. Ha eldugít valahol valamit akkor a kenés nem lesz megfelelő. Én nem rizikóznám meg. De persze mindenki úgy használja az autóját ahogy akarja.Renault power
-
Robi81
tag
Sziasztok. Pesten valaki nem tud egy megbizható klima szerelőt? Az autom klima kuplungjat kellene kicserélni. Elore is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- BestBuy topik
- SkyShowtime
- iPhone topik
- E-roller topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy Matrox topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest