- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iOS alkalmazások
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CashGetLow
újonc
Sziasztok! Immoval kapcsolatban szeretnék segítséget kérni!
Adott egy 2000-es évjáratú Clio, melynek az immoja az utóbbi időkben rendszeresen letiltott. Némileg "utána nézve" a dolgoknak egy helyi kulcsosnál kötöttem ki, aki állította, hogy a chip kicserélésével és a másik kulcsról szedett jel felprogramozásával működni fog, A kulcsot hazahoztam, azonban tövábbra sem működik... A szaki állítja, hogy a kulcs jó, biztosan az immo vevő oldalával van a probléma, azonban a másik kulcs (amihez nem nyúlt) az esetek többségében és jelenleg is működik.
Szétszedtem a javított kulcsot és észrevettem, hogy az antenna nincs is a panelon, ugyanakkor valamit magyarázott, hogy helyette mást épít rá ami sokkal biztosabb és gyárilag is ki van alakítva a helye, bár én különbséget a két panel között nem látok.
Esetleg van olyan a csoportban, vagy tudtok valakit ajánlani, aki meg tudja nekem oldani ezt a problémát?
.
-
harry
veterán
válasz #89309696 #69400 üzenetére
Hm ez így viszont a logikámmal ellentétes Vagy legalábbis nekem ez így rosszabban tűnik - miért foghatott be a fék?
Ha ez történt, akkor viszont már egy ideje lehet így mentem vele, hisz azért kell idő, mire felmelegszik s elforr. De sajnos ez a valószínűbb, hisz pont azt írtam, hogy az út vége felé már tudtam mennyi gyorsabban, tehát 'magától' nem melegedett, ellenben a sebességtől annál inkább.
Mikor még a kerékcsapágy volt hibás, s hallottam egy súrlódó hangot, akkor is nézegettem, hogy vajon a fék miatt van-e, akkor nem éreztem melegnek egyáltalán (nem, hogy a felnit, de a dobot sem). Így ez valami új dolog...rob210: na ez még így elég barátságos lenne (igaz +munkadíj, de akkor is). Igen, az egészet nem szívesen cseréném, főleg nem párban.
Gondolom addig nem nagyon kéne használni a kocsit, még ha egyből nem is jön elő probléma. Nyilván most hétvégén utaztunk volna Zalaegerszegre.
Igen, a szintre ránézek holnap (nyilván lejtőn tudok megállni, de az mondjuk látszik kb hogy áll...).[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz CashGetLow #69401 üzenetére
Ezekből a cliokból az immot szokás kiíratni a vezérlőből.
Akkor soha többet nem tud megszívatni.
Mert egy Nyaralás kellemetlen élménnyé tud változni, ha tréleren jön haza a kocsi egy ilyen miatt.Renault power
-
harry
veterán
Ránéztem most megint, fékfolyadék kb. középállásban (igaz jó barna...); fékpedál jónak tűnik, lejtőn kicsit gurulva nem éreztem / hallottam ellenállás (kerten belül, nem egy nagy táv, de legalább tudtam nyitott ajtónál fülelni). Így per pillanat visszaállt a rend, kérdés, hogy mi miatt fent tönkre Mindegy, remélem a napokban valahova le tudom adni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
LamerGyuri
senior tag
Alapjárati motorból Jaeger vagy VDO (Magneti Marelli)?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #69408 üzenetére
Nem nem a mérés oké, de itt a dobot kell felszanályozni és a pofát nen bántjuk!
Renault power
-
MC Pite
veterán
Sose értem miért nem cserélik az emberek az összes (kivéve kormányszervó, ha hidralikus) folyadékot ha vesznek egy használtautót, miért várnak komolyabb és drágább problémáig. Ez nem pont neked szól, 98%ban ezt látom.
Reméljük ennyi, mert ha nem, amiker rob sorolt utána vszenű főfékhenger van kikátásban (bár az mindig pumpálós). Természetesen a trehányság meggyorsítja a munkahengerek amorizációját is, teli van dzsuvával a fékcső alsó része.
Szerk: molnarpeter,rob: Hogy tisztább legyen mindenkinek, dob ha még elbírhja akkor szabályzás, új pofa kell mindenképp az öreg helyett, de azt nem csiszoljuk sehova, a dob belseje legyen új/simára megmunkált.
Akik meg a féknél párban cserés dolgon... szomorkodnak... Most komolyan: ezek Gépjárművek! Nem szamarak. Az üzembiztonsághoz foglalkozni kell vele és költeni rá! Sajnos máshogy nem megy (vagy TPCA kisautót kell venni hogy elég ritkán és ekeg olcsón lehessen javítani)
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
harry
veterán
válasz MC Pite #69412 üzenetére
Zavar is, mert nekem is volt gondolatom, aztan valahogy kimaradt. Meg gondoltam odaadom a szerviznek, nezzek meg miket kell benne cserelni, ne kelljen minden aprosagot kulon kernem. Meg ismerostol volt a kocsi, amiben valamelyest biztam - ezzel a resszel nincs is gond, de attol meg igen, ilyen 'alap' dolgokat meg kell ejteni (de pl. vezerlest nem is akarnek cserelni, mert tudom mikor volt).
Ha idegentol vettem volna, valoszinuleg jobban korbejarom mar vasarlas elott is, utana meg csereltem volna mindenfele egyebet is.
Valahol meg ugy vagyok vele, hogy elso auto, nem feltetlenul baj, hogy ezen jonnek ki ezek a gondok / szembesulok ezekkel, es nem egy ~2-3M Ft-os kocsin kell szervizelni, igy kevesbe faj a tanulopenz. Amiert ez rossz, hogy nem tervezem sokaig megtartani a kocsit, igy nagyon nagy volumenu javitasokba nem mennek bele (bar ez relativ, mert egy ~150-170k-t siman rakoltok a vegere igy is, de nem fogom azt mondani, hogy csereljenek mindent amit lehet, csak legyen jo).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
Nem szoktam 'egy síkba kerülni' a legtöbb magyar autótulajdonossal; szerintem a (megelőző?)karbantartás az olcsó; nem az, amikor már 'kiforrta magát a hiba' és sokszorosába kerül.
Családba is ellenkező állásponton vannak páran, és mindig megszívják, mégsem tanulják meg sosem hogy kéne tartani egy gépjárművet.
És akkor mikor váratlanul beüt a krach, akkor hujjuj;
1, Most éppen kéne az autó,
2, Úúú mennyibe kerül a javítása, ezt nem lehetne valahogy olcsóbban összegányolni?Addig amíg ez a vicc van érvényben (műszaki vizsga néven) addig nem is nagyon fog javulni, maguktól, mások/saját hibájából nem nagyon tanulnak az emberek.És most nem levelezős műszakiról beszélek, hanem a rendesről.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #69407 üzenetére
Hm, akkor hiba volt feltenni az új fékpofákat pár hónapja ezelőtt, meg egyben munkahengert, rugós tartozékokat is cseréltem.
Mérni nem tudtam, ugye műszer kell hozzá, rossz állapotban nem volt.
Elviszem fel szabályozni a dobokat, de lehet hogy már késő mert az új fékpofák már rá koptattak. -
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
Egyelőre egy fékhatás mérést tudtam csináltatni, ott azt mondták minden rendben van, vezetésnél sem volt gond, de persze szét kell szedni majd a bal hátsó dobot aztán körülnézni, meg a folyadékot lecserélni. Hát kíváncsi leszek, majd kedden kiderül.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
senior tag
Sziasztok!
Vannak esetleg tapasztalataitok arról, hogy az Einspritzung Prüfen (azaz befecskendezés ellenőrzés) felirat mit takar? Mit kell ilyenkor megnézni a kocsin?
A szerelőm rádugta az Unixos programmal a laptopot, de sajnos nem lett okosabb.
Renault Scenic 2, 1.9, 2004-es. -
Bence008
tag
Sziasztok! SOS kéne egy kis segítség. Fluence 1.6 benzin üzemanyagszűrője hol található?
[ Szerkesztve ]
-
KDavid17
aktív tag
Sziasztok
Van egy 2003-s megane 2 kombim (1.5 dci 82 le) és lenne több gondom is.
1 kártyám maradt már csak, esetleg tud valaki olyat Vas megyében aki tud csinálni hozzá?
Illetve ezelőtt le lett véve az akksiról a saru és mikor visszaraktuk természetesen elfelejtett mindent, na most azóta minden indításnál elfelejt mindent ( rádió kód, fogyasztási adatok stb ), meg mikor kinyitom az ajtót a kijelzőn nem jelenik meg semmi sem, csak ha megnyomom a start gombot.
Ezekben a ködlámpa h1-s vagy h11-s?
Köszi! -
senior tag
válasz NdrewSunix #69421 üzenetére
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Ma alánéztem aknáról az autómat, megnéztem közelebbről a hátsó torziós rugókat. Arra lettem figyelmes, hogy a szilentek sok kis apró repedések vannak rajta. Tudom Megane 1-nel ez a típus hibája a torziós rugó törésről. Gondoltam, hogy ha kicserélem a szilenteket, meg a lengéscsillapítót akkor megelőzném a töréseket, vagy az már mindegy, előbb utóbb eltörik a rúd? Van bárkinek javaslata? -
Gali199qd
tag
Sziasztok!
Az indítási problémám után megjelent a vízhőfok ingadozása is.
A hőgomba az új (szerintem nincs azzal probléma) de mégis ingadozik a hőfok üzem meleg motornál is egyszer csak leesik...
Van erre valamilyen megoldás/tipp/tanácsotok? -
salieri.
őstag
Sziasztok, múltkor írtam,hogy a meganban megállt az ablaktörlő. Biztosítékok jók, ablaktorlomotor jó.merre tovabb?
-
Bass
addikt
válasz rob210 #69435 üzenetére
Jah megy vele,kettővel több lába van. Érdekes de a lényeg hogy jó lett. Hétfőn viszem az alapjárati gond miatt 😃 Talán pont kerül a kálváriám végére. Megpróbálom akkor valami két komponensüvel ,nem akarnék bontott cucc után kutakodni.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Mukucs
senior tag
Hahó!
Hol tudok rendelni/venni hutchinson billenésgátlót a Clio II.-höz?
-
nünüke1975
aktív tag
[kép] Sajnos az én autómat is utolérték. De nem úgy ahogy gondoltam. Álltam aztán durr.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs