- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
válasz diablo1984 #60351 üzenetére
Elektromos ablak nincs a veszvillogo okes. Megpucoltam a foglalatokat is most úgy nez ki jó. A foglalat csatlakozojánál az egyik a tövében egesnyom van a muanyagon,mint ha tul lett volna terhelve.A ph2 hatsó lámpái kompatibilisek ezzel a kasznival lehet kicserélnem olyanra.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2 '.6 16v milyen olajat ajánlottok?
Most lessz aktuális a csere és fogok is menni mostnába nagyobb távokat igy gondoltam veszek bele valami jobbat?Mit ajánlottok? -
rob210
Topikgazda
Szívem szerint a 10W40 es részt kitörölném a hszből.
Kérlek ilyet ne írj le.
Abba a motorba max afrikába tennék 10W40et.
Hidegben úgy fog csattogni az összes szelep mint egy varrógép és a hidrotőkék tönkre is mennek rövid idő alatt.Abba a motorba 5W30 / 5w40 a gyári ajánlás. A mi éghajlatunkon.
Renault power
-
csibor
addikt
Ha már témánál vagyunk. Nekem sem tölt a generátor. Vagyis reggel mérjük ki. Ha a generátor jó, még mi lehet a hiba? Hab a tortán a legnagyobb esőben megállt az ablaktörlő motor. Mennyire nehéz cserélni? Megane 1 ph2 1.6 16v
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz Robi81 #60367 üzenetére
A Rönónak a kétezres évekbeli 16 szelepes benzineseibe Elf 5W30 kell (kivéve a sport verziókat) és 1év/10eKm csereperiódussal cserélni. Extrém igénybevételnél kell mást beletenni.
Rakhatsz bele mást csak nincs értelme. Sűrűbbet viszont nem érdemes semmiképp, se a hidrotőkék miatt, se a butakerék miatt. -
#47205632
törölt tag
válasz Robi81 #60373 üzenetére
Az Elf olajok jó minőségűek, nem szükséges alternatívát használni, itt is sokan azt használják és probléma nem volt vele. Drágább olajokat azok szoktak akik hajtják nagyon az autót (150+ Km/h) vagy nem szeretik a dízel kattogását (nyilván dízelnél) vagy ha kopott a motor is igényli a speciálisabb olajat már (fentebb van is egy fotó egy ilyenről). Abba már drágább olaj kell meg adalék.
Ha mégis más kerül bele a legfontosabb a Renault megfelelő számú követelménye és a viszkozitás betartása. Arra érzékenyek.
-
polonic
félisten
válasz orosziem81 #60376 üzenetére
Ami ásványi olajból készül motorolaj, az soha nem lesz szintetikus. Márpedig kőolajból készül kb minden.
A motul észter bázisú, de ott sem mindegyik.Égéstér téma volt nem régen.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
A gyári szélvédő vízlepergető bevonat maradványait mivel lehet eltávolítani a szélvédőről?
Ahol az ablaktörlő lapát éri a szélvédőt, ott filmet képez víz (teljesen lekokopott róla), ahol nem, ott lepereg.Különböző alkoholokon nevetett egy sort, autópolír pasztán szintén nevetett.
Vagy egyszerűen vigyem el egy bevonatos céghez, ők úgyis tudják a dolgukat?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#47205632
törölt tag
válasz orosziem81 #60376 üzenetére
Van minden motorszériának egy szintje amit bele kell rakni, fölötte már eltérő melyik mennyire reagál a jobb olajra. Ezek a motorok nem igazán profitálnak az észter vagy PIO alapú olajokból, mert szerkezetileg nem háklisak ilyenre. Viszont lefele már nagyon érzékenyek lesznek arra, ha csak egy félszintetikus 10W40-et kapnak.
Az ásványi olajból kinyert szintetikus Elf elég nekik. Vannak már ezek a motorok olyan idősek és annyit futottak, hogy a gyakorlati tapasztalat stabilan alátámasztja.
Persze bármit lehet belerakni akinek ami tetszik, csak a viszkozitása, meg a Renault szabványnak feleljen meg. Viszkozitásban ha el is van térve akkor a hideg oldaliból egyet kell lefele, többet nem érdemes (itthon, Szibériában más lenne a helyzet). Azt meg már megtettük, mert a gyári ajánlás az 10W lenne, de 5W mondtunk rá. -
LamerGyuri
senior tag
Hol találok a motortérben olyan kábelt, ami a gyújtással együtt kerül csak áram alá?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
orosziem81
tag
válasz #47205632 #60380 üzenetére
Naccsegíccség vóna a hétköznapi embernek, mint én is, hogy a 300 ezer feletti futású motor mitől fog további hibamentest produkálni.
Egyik oldalról ez az állítás, másikról meg az.Az említett sokat futott motorok meg van egy olyan gyanúm, hogy nem statisztikázhatóak a millió és egy számú használati, gondoskodós és "szartok rá menjen" szokás miatt. Én csak az elmúlt 3 évben 3 féle motorolajjal etettem a teknőt. Ment, néha hibázott, aztán megint ment. Az állapotáról és az olajok hatásáról semmi visszacsatolásom nincsen
-
orosziem81
tag
válasz LamerGyuri #60382 üzenetére
Műszeres kimérés nem megoldható?
Esetleg ami világítással is kapcsolatos?[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #60384 üzenetére
Az lesz a vége; csak ma már fáradt voltam hozzá, és hátha tud valaki valami biztos pontot.
rob210: menetfénynek jel. Csak nincs kedvem bemadzagolni a gyújtáskulcsig
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #60382 üzenetére
Nem tudom, hogy mihez kell, de pl. az ablaktörlő és minden egyébb berendezés ami csak akkor működik, ha elfordítod a gyújtáskulcsot.
Renault power
-
Josi
senior tag
válasz LamerGyuri #60382 üzenetére
Milyen autó?
Nekem a Megane I-en a motortéri biztosítékdoboz lett megcsapolva, onnan megy a menetfény vezérlése.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #60385 üzenetére
Menetfényhez: megane 1 és 2: motortéri biztosíték doboz mögött lévő kábelkorbácsban a citromsárga vezeték.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
zibo73
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy M2 hátsó féknyereg kézifék tengely felújítható?
Annyira szorul,hogy csavarhúzóval kell vissza tolni,hogy ne fogjon a fék.
Köszi! -
sketchifun
senior tag
Uraim.
Céges kocsi lészen, lévén hogy a főnökség elégedett velem.
Puttonyost akartak rámsózni, mert az milyen jó lesz nekem, hálistennek lealkudtam kombira. És azon belül is a 2-es Megane tetszik. Nyilván a hármas mégjobban, de ezt az ötletemet hamar rövidrezárta a vezérkar. Miért ilyen olcsó a 2-es? A legolcsóbb duplájáért is van, hasonló felszereltséggel.
Egyet sem néztem még meg, egyenlőre a típus kiválasztását próbálom véghez vinni.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sketchifun #60391 üzenetére
Mennyi lenne a keret kb? Ha nem engednek a puttonyosból, próbálhatod terelni valami 5 fős verzió felé is szerintem, pl Kangoo.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
120 éves a Renault!!!
További képek:
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_hgxdmp3yysum5zho_20180726_112733_hdr.jpghttps://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_gyllzjeaneta9azj_20180726_112726_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_nn95xtuyuvk5denc_20180726_112617_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_fo5zjoasoysk4dwx_20180726_112626_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_avnrpttumgcjd895_20180726_112641_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_akvwz0caaay6w9t1_20180726_112442_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_uclvjeyibekckglj_20180726_112400_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_fpjd6qgzsxiy578m_20180726_112132_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_ajnmjnxnkzpt46zj_20180726_112241_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_typ2jkwmaiasbvyj_20180726_112248_hdr.jpg
https://prohardver.hu/dl/upc/2018-07/26/381582_uinwfsruwpm8rpaa_20180726_112347_hdr.jpg
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Ma végre el tudtam vinni a Meganet gyári diagra az alapjarati dadogas miatt. A szaki szerint akit amúgy régről ismerek, renault szervizes volt mielőtt megnyitotta a saját helyet nem látott Clipel hibát, szép értékeket produkál a gép, tárolt hiba sincs. Szerinte lehetséges, hogy valamelyik trafó nem az igazi mar, de ő jelen pillanatban nem nyúlna hozzá. Mondta is, hogy trafok halnak meg így, hogy először csak alapjáraton dadog. Egyébként hozzá tette ezek a motorok elég szegeny keverékkel járnak amit ugye teljes mértékben számítógép illetve jeladok vezerelnek így nehéz elvárni egy akkori technikatol, hogy tökéletes legyen. Hát meglátjuk, feleslegesen nem cserelek trafokat egyelőre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest