- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
(#59450) ΞΔGLΞ és (#59451) tresh: most jelenleg a felnire gondoltam.
Egyébként annó ez a féle C5 is felmerült.
Ez haveromé, jó, szép, kényelmes viszont ezt a futóművet nem élem. Ez tényleg hajóként viselkedik.
A laguna sokak által keménynek nevezett futóműve az ami nekem bejön.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabady
aktív tag
Hogy hozzászóljak a gumi és felni témához, nekem Megane 2-n 18" van, 225/40 gumival, és sportfutóművel.
Nem komfortos, pattogós, de brutál jól be lehet tenni a kanyarokba és nem dől, nem csúszik.
Gondolkoztam a sportfutómű lecserélésén, de az ültetés miatt nem is baj, hogy keményebb, mert ha odabaszom a kartert ezeken az utakon, akkor az csúnyább baleset.
Gyári 205/55 16"-ot váltott a 18", és igazából nem vágyom a ballonosabb gumikra. Anyum Meganeja kapta meg az én 16"-os gurigáim, és az a gyári futóművel mint egy hajó, úgy libeg.... komolyan rosszul vagyok tőle*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
eTrade
tag
Köszönöm szépen a leírt tapasztalatokat.
Leszámítva azt hogy szerinted is kényelmesebb az Opel (amit eddig nem hittem el) kb. ilyen dolgokra számítottam amiket leírtál.
Képek alapján nekem sem tetszik annyira a belső dizájn, de a külső szerintem nagyon jóra sikeredett, bár nem csúnya az Opel sem, de a Talisman szerintem szebb... főleg a hátsó lámpák. -
Xantomas
őstag
válasz Gabady #59453 üzenetére
Nah, én meg pont fordítva vagyok ezzel.
16-os szettre szeretném cserélni a gyári 17-es felniket M2 CC-n. Ezek a gyárilag 205/50 helyet 2015/45-ös gumikkal állandóan attól fosok, hogy mikor verem oda valahova, és lesz megint felütve a felni.
15-ös a téli szettem, és bár minden csak nem dögös az acél lemez felni, de a ballonos gumival sokkal kényelmesebbé vált, hajóként libbent az utakon. Ízlések és pofonok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #59458 üzenetére
Baszós nagyon, de nem tudom hogy gyári magassággal hogy mutat a nagy felni peres gumi.
Simán élhető amúgy, ésszel kell vele közlekedni és nincs baj. Az enyém sem hétvégi autó.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz polonic #59461 üzenetére
Szívem szerint az egész lámpát lecserélném xenonra, ha meglenne az előkészítés... :/
Lámpamosót is azért építettem ki.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #59463 üzenetére
Vegyesbe 7liter volt a 16”on. 18”al, most 7,6liter. Ebbe van város is és autópálya is, nem kevés. Napi ~90km ingázás. Mikor csak városba mentem vele akkor a 16os gurigákkal 8,5be megállt.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Xantomas
őstag
válasz Gabady #59462 üzenetére
Nem csak annyi, hogy beteszed a gyari HID trafó+szintszabályzót vezetékezéssel együtt, és mehet helyére egy HID lámpa egység? Ha a mosó a helyén, onnantól már egyenes az út
A http://www.renaultforums.co.uk-n van egy pár ilyen átalakítás, meg a http://www.meganecc.net/ -en is. Google fordíto egész jól megeszi a franciát.
Mod: most nézem, hogy phase1 nem 2. Akkor más tészta.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Legyen egy kép Böhömkéről, ha már egy éve koptatom vele az utakat, és marad is míg ki nem tiltják Budapestről.
M2 CC Phase 2 1.9 DCi FAP, 2006
Steven: 1,7 tonna? Tuti? Ennyivel nehezebb lenne a 2.0 benyával?
kolega 2007-es 2.0d-vel szerelt jószága üresen majdnem 1,6 tonna, amit értek, szándékosan túlépített motor.(#59468) LamerGyuri, részemről off, párszáz km-rel arrébb lesz jelenésünk.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
LamerGyuri
senior tag
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #59466 üzenetére
Én philips silvervision-t raktam be előre-hátra. De az osram diadem crhome is ugyanilyen kb.
Ezt az opálosat nem láttam élőben.Sőt, még a WY5W izzókat is kicseréltem a tükörben. Oda diadem chrome ment.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Xantomas #59467 üzenetére
1465kg forgalmiba .. őszinte leszek lövésem nincs honnan vettem akkor ,én totál ~16xxkg emlékeztem ... akkor sorry valamit nagyon elnéztem...
Tiedre is valami 1425 ír most nézegetem..
topiktali:
vasárnap lenne mennék szombat sajna meló...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
rob210
Topikgazda
-
#47205632
törölt tag
Nah, lemértem az akkut 5 nap állás után: 11.8V
Járó motornál: 13.6V
Bekapcsolt lámpával: 13.5VÚgyhogy jól hallottam én, hogy lassabban teker állás után az önindító. Hétvégén autózok vele mert dolgom van, majd utána áll egy éjszakát és rámérek újra, de ilyenkor a hangján is hallani, hogy gyorsabban teker szóval tuti jó lesz a feszkó.
A kérdés már csak az, mi szívja le az akkut 5 nap alatt ennyire? -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Na ezt a szart biztos nem tudom holnap megcsinálni, de konkrétan a tkm ki van már ezzel az egész elcseszett gyorscsati és csőméretekkel. Nézegettem ma ezt az új várva várt csatlakozót és valahogy vékonynak tűnt nekem. Hát ezért biztos nem emelem meg és bontom szél az autót, hogy lássam a méretet, de hát biztos jó az...gondoltam.
Aztán eszembe jutott, hogy a francokat kell emiatt az autót felemelni, kerék le, pajzs le, hogy hozzáférjek a szűrőhöz és lássam a vastagságot, mert fent a légtelenítőnél is ugyanekkora,. Jött a döbbenet...
Tehát, a subler mutatja a méreteket. Konkrétan a valóban 10 mm üzemanyagcsőben benne lévő "cucc" átmérője 12 mm, amit kaptam, az meg épp 8 mm.
Tehát ez nem lesz jó ide, akkor nekem most milyen méretű gyors csatlakozó kell? Mert ezek szerint akkor ezt, vagy hasonlót kellene "fel/bedugni a régi törött helyére.Az oké, hogy így a 12 mm meglesz, de vajon a csapfogató is rászorul a D2-es kivezetésre?
Nos, fúúú de unom már az egészet. A vége tényleg az lesz, hogy veszek minőségi üzemanyagcsövet és a képeken látható légtelenítőtől egyenes leviszem a szűrőre egy frankó bilinccsel és ott méretre elvágom, mert ugye eddig is ez volt a cél, csak írtam, hogy a gyári cső nagyon határeset, szerintem nem érne már rá gyorscsati nélkül biztonságosan a szűrőre, mert annyira "kiszámolták" rőnóék a hosszúságát. OMG!Jöjjenek a képek:
Ezen a képen látni, hogy a zöld nyíl mutatja, hogy még a csőben benne lévő mittomén mi a neve, szóval annak a "szája" is simán 10 mm, akkor az új gyorscsatinak mennyi lehet ott mellette? 6 mm talán?
Még a pumpáé is nagyobb, de ez legalább már nincs 12 mm
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz kisninja #59475 üzenetére
TC-n egy cikk azt írja, hogy 13.5V-13.6V alapjáraton normális indulófeszültség és lámpakapcsolásra egy tizedet eshet. Nálam pontosan ezt csinálja, tehát jónak kell lennie a töltésnek. Még fordulaton kell megnéznem, akkor nőnie kell max 14.4V-ig. Illetve azt írja, hogy egy ilyen lemerült akkut 10-15 Km alatt (30 perc) kell visszatöltenie teljesen ha a generátor jó, megyek ennyit a kocsival és leállítás után egy órával rámérek ekkor majd kiderült a töltés elegendő-e. De valószínű jó lesz, mert a hangja alapján is hallom.
Itt inkább az a gond, hogy valami leszívja, nem az hogy nem tölt. És ez komoly gond, mert nagyon leszívja felesleges stressznek kitéve az akkut, ez már 3 hónapja ilyen, már eleve nem fog ez az akku 6-7 évet kibírni az tuti.Csak nem tudom mi lehet. Rádióm nincs, beltér világítás nem ég. Lehet kipróbálom, hogy következő héten nem záratom be a központi zárral hátha az csinálja. Aztán ha ez se segít akkor fingom sincs, mást nem tudok vele csinálni, akkor be kell iktatnom hét közepére egy boltba járást vele (akkor csak 60% köré merülne).
-
kisninja
őstag
válasz #47205632 #59478 üzenetére
Nem követtem teljesen, új az akku ?
Ha igen mérni kellene egy nyugalmi áramfelvételt elvileg 50mA körül alatt kell lennie.
Ha régi (1 év vagy több) simán lehet cellazárlat ami annyit jelent, hogy az akku lemezeiről leválnak részek amik alul összegyűlnek és szépen összezár és meríti az akkut. Ezt könnyű tesztelni kiveszed/lekötöd az akkut majd hagyod állni ha akkor is ugyanúgy merül akkor az akku volt rossz.
De a másikat is könnyű mérni csak egy műszer kell. (multiméter)powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59483 üzenetére
Azt nem akarok venni most 😁, de komolyan úgy vagyok vele már, hogy berendelelem a gyári teljes üzemanyag cső rendszert 45 ezerért aztán legalább az is új lesz és letojom az egész gyorscsatlakozós idiótasagot. Nekem ott folyjon a nafta rendesen, légmentesen ahogyan elő van írva és főleg biztonságosan.
-
#47205632
törölt tag
válasz #47205632 #59482 üzenetére
Mentem vele egy órát majd állt pár órát a kocsi, 12.3V van így benne ami viszont nekem kevésnek tűnik vagy lehet merítette a "valami" ennyire pár óra alatt. Bár kétlem mert akkor 5 nap alatt ennek nullának kéne lennie és nem annyi. Úgyhogy szerintem ez nem is tölti vissza rendesen. Meg fogom mérni frissen is 10 perccel a leállítás után, hogy úgy mennyi. Ha akkor is ennyi van benne akkor ganyés a generátor, mert akkor stabilan 12.7V-on kellene lennie.
Megnéztem pörgetve 2000 RPM körnékén 13.6V-13.7V szóval egy tizedet nő az alapjárathoz képest ami szintén kevésnek tűnik nekem.
Szóval nem tudom, a töltés se tökéletes bár ennyinek ettől függetlenül fel kellene töltenie egy akkut, viszont valami szívja is, mert az se normális, hogy egy 70%-on lévő akku 5 nap alatt 30%-ra merül.Jó dolog, hogy a generátor szabadonfutó az már volt cserélve.
-
rob210
Topikgazda
Vannak ilyen móka kacagás időszakok.
Én is megcummantottam a múltkor etrade autóján.
Igaz én amúgy is akartam venni egy ilyen leszedőt, mert kell, hát ott akkor eljött a pillanat.A szalagos leszedő konkrétan elforgott rajta akár hogy megtéptem az állítókart.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Régebben írtam hogy fogy a hűtővizem és néha három hengerezik.
Akkor kérdeztem is hogy hengerfejes lenne-e az autó.
Olyat produkál hogy meleg motornál ha gázt adok akkor bugyog a víz a kiegyenlítő tartályban.
Olaj tiszta és a víz is.
Hengerfejes?
Mennyibe kerül ennek a szerelése?
Válaszotokat előre is köszönöm.
1.4 8c clio 2000 évjárat. -
diablo1984
veterán
válasz Geri19831208 #59490 üzenetére
Jó esetben hengerfej tömítés csere elég és nem hengerfejet kell cserélni!
menete: vezérlést lebont, hengerfej le, akkor látni lehet, hogy melyik hengerben van a katyvasz, HF-et síkolni kell, szelepvezetőket, szelepszár szimmeringet illik cserélni ilyenkor, új hengerfej tömítés+csavarok, vezérlés nem tudom mikori, de lehet azt sem árt, ha következik......
Vezérlés nélkül kb olyan 60-80 ezres tétel, olajcsere+fagyálló csere sem árt ilyenkor, vezérlés anyagköltségben jön még rá kb.... -
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59490 üzenetére
Ha gázra bugyog a víz akkor tedd le a kocsit de nagyon gyorsan és igen ebben az esetben hengerfejes
Le kell venni és meg kell nézni, hogy hol dolgozik bele a víztérbe és melyik dugattyú.
Ha nagyon átrepedt akkor lehet érdemes egy bontott hengerfejet venni.
Ha csak a pakolás ( tömítés ) égett szarrá akkor eg egyszerű síkolás tömítéscsere megoldja.
Nyomáspróbáztatni mindenképpen kell.Ez 54ezertől a csillagos ég a plafon.
Renault power
-
Geri19831208
csendes tag
Köszönöm a válaszokat.
Vezérlés most lett cserélve, kb 5.000 km van benne.
Gondolom akkor a 3 hengerezés is azért van hogy befolyik a víz? -
diablo1984
veterán
válasz Geri19831208 #59495 üzenetére
igen, mert a víz nem ég!
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #59495 üzenetére
Egy jótanács.
Amikor majd összeszerelésre kerül a sor, eszedbe ne jusson a "régi" vezérműszíjat visszarakni.
Kötelező az új szíj és nem tétel, max 7e a nagyon professional minőség is.
A többi, vízpumpa, feszítők mehetnek vissza, de a szíj cserés!Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz Xantomas #59465 üzenetére
Hát elvileg annyi lenne, de a lámpamosóhoz is úgy kellett vennem egy bontott kábelköteget és kifűzni a szükséges szálakat... A szintezőhoz kell elölre is és hátra is az érzékelő amit külföldiába bontottan kb 30k volt mikor kerestem idehaza meg a xenonos bontás ritka mint az a bizonyos holló. A lámpa még csak csak, de sok negatívumot olvastam a gyári elektronikájáról, ami szeret meghibásodni éshát az elektronika nem csak a trafóttartalmazza hanem a folyamatos magasságállítast is. Illetve kell még a xenonnak az ecutol sebesség jel is. Mikor bele voltam buzulva a kapcsolasokat is töviről hegyire átnéztem. Úgyhogy egyenlőre csak a lámpamosónak örülök ami minden szélvédőmosás után összesprickolja a lámpákat ha világítok.
Lehet ha kicsivel több szabadidőm és felesleges pénzem lesz a bohockodásra, felmelegítem ismét ezt a témát...
@Mycso:
Ne haragudj, de nekem ez béna ezzel a hasmagassággal. Ültetéssel már mindjárt más.@robibá:
Nem értem ezt a hungáriás dolgot[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest