Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz Prien #13054 üzenetére

    Egyébként teljesen segítőkész csaj volt az üzletben, mert mondta hogy most változott ez meg pár honapja és fel is hivta a központot és ott mondták neki, hogy csak telefonon.Erre felajánlotta, hogy mivel nem vagyok telenoros igy az üzletben lévö telefonról intézzem a hivást igy nem kerüól pénzembe.
    De mivel elfelejtettem a jelszavaimat igy nem tudtam ott helyben ezt megtenni.
    És a honlapjuk is olyan szar, hogy még egy nyomorult jelszó emlékeztetőt sem tudok kérni, mert ha telefonra kérem akkor kiirja hogy nem jó az a szám, ha emailre kérném akkor meg kéne neki egy másik jelszó amit szintén nem tudok.
    Miért nem elég nekik az ügyfélszám és a nevem vagy a telefonszám ahhoz hogy elküldjék a jelszavakat ?

Új hozzászólás Aktív témák