- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Archer #60081 üzenetére
nem vagyok kibékülve a mostani állapotával. egyrészt a felület is közel lehet a határhoz (normál tolómérővel nehézkes jó értéket mérni, más eszközöm nincs, csak ezzel egy szerelőhöz egyelőre nem akartam menni), másrészt az alu belső keret sem tűnik túl jó állapotúnak. gyárit nem kerestem, erre véletlenül akadtam rá, és ugyan ebben a márkában a MD3104X, ami a legegyszerűbb, gyárival megegyező is hasonló árban van, sőt, drágább 1-2e. így a szempont nem a hullámos kivitel volt, bár szerintem jó, hogy könnyebb.
a pr rizsa tényleg nagyon bullŁß÷, ennél az eredeti angol oldal nagyságrendekkel komolyabb
-
polimorf
tag
válasz Archer #60308 üzenetére
Leányomnak most vettünk egy Skodát tanuló autónak, és egyáltalán nem volt feltétel a klima (nincs is benne), az ár és az állapot volt fontos.
Tanulni jó lesz neki klima nélkül is. Pláne 270 000ft-ért.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #60308 üzenetére
Én 5-6-800 ezres kocsikról beszéltem: a helyi autókereskedőnél a szemre rosszabb állapotú légkondis Corsa-t azonnal elvitték, a másik meg - ugyanannyiért - egy év után is ott rohad. Öreg Yarisom megvásárlásánál szintén egyik legfontosabb dolog a légkondi volt, előtte a - jóval fiatalabb - Thaliában nyaranta meg lehetett rohadni. (Akkoriban még nagyon sokat autóztam céges ügyben, ha menni kellet, akkor menni kellett.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #60381 üzenetére
na ennyire en nem vagyok mar kepben.
ami viszont ujabb tapasztalat. tudod, van ez a kiserleti autom, amibe olcso olajat teszek, es olcso akkut is. 5 evet birt ki az akkor 9000 forintos sajatmarkas elelmiszerlanc akku. elotte 26ezres bosch volt benne, hat nehany honappal elte tul ezt a teljesitmenyt.
csak erdekessegkepp megjegyeztem, mert most kotlott meg. sztm jo uzlet volt
bar nem lehet messzemeno kovetkeztetest ebbol levonni, de bulvarhirnek siman jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Archer #60568 üzenetére
Ez sem mai gyerek. 1974. Motoroztam elég sok változatával. A Z900 -asok is hasonló felépítésűek voltak. Fűzött kerék, ilyen féknyergek, hátul dobfék. Egyik sem nyerő megoldás. A Z1000 Z1R -en már öntött felni volt és három tárcsa. Viszont, ugyanilyen telók és lengővilla. Mai szemmel borzalmasan gyenge. Egy V8 -hoz meg pláne. De, aki ilyennel tud motorozni, azt kevésbé éri meglepetés. A megingó, kitörni akaró motor nekünk természetes velejárója volt a kanyarodásnak. Ezekhez a motorokhoz képest egy mai gép úgy fordul, mint a villamos.
-
Xaels
félisten
válasz Archer #60717 üzenetére
Őszintén nem gondoltam komolyan. Még mindig a rövid kipufogóra áhítozom, de az a 100k-s ár ebay-en odavág. Viszont egy szakihoz el kéne vinnem a mostanit, hogy szépen felpolírozza.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #60778 üzenetére
Ez a diesel automotorokra vonatkozott. Ott lehetetlen teljesiteni ezeket az ertekeket. Ha ok nagy dieselt hasznalnak azt haszongepjarmukent tehetik, arra nem olyan szigoru az eloiras. A benzinest ne keverd ide.
Nezz meg egy szogegyszeru kaliforniai gs 500 ast. Canister, evaporative emission system van rajta. Eu ban semmi ilyesmi.
Ok a legnagyobb pazarlo orszag, de a szabalyozas mas.
Az mondjuk mint mindig, igsz, h a nyilvanossag ele a dolog teljes komplexitasaban sosem kerul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Archer #60778 üzenetére
és (#60776) kcsa
Azért ez nem csak azt jelenti hogy mondjuk valami amit 2000 üz órára terveztek 2001-nél szétesik.
Egy gyártó cég, (jelenleg élelmiszer iparban dolgozok TMK lakatosként, és nálunk legalább is) úgy működik, hogy a cucc megy amíg megy. Természetesen van tervezett karbantartás, amiben ellenőrizve vannak a csapágyak, tömítések, kenés stb. és ami olyan az cserélve van karbantartási idő alatt, de az üzemidő és hogy a gyártó szerint mit bír magasról le van szarva. Hiába van az adott rendszerre két szivattyú vagy hajtómű beállítva, nem tudjuk melyik mennyit ment, és mikor jön el az ideje.... De nincs mindenből tartalék, és ha meghalt a motyó akkor a cseréje mindig gyorsabb megoldás, és a termelési folyamat fenntartása miatt olcsóbb is mint egy tengelyt vagy házat felhegeszteni és újra csapágyazni, mert a kiesés mindig drágább mint az új alkatrész. A gyártók erre játszanak rá, hogy a felhasználó nem tudjon többet spórolni azáltal hogy örök életű cuccot gyártanak. Ezek az antimérnökök ezt kalibrálják, hogy hol van az a határ amit még minimális zsörtölődéssel elvisel a végfelhasználó.
Például egy hajtómű félig feltöltött (vagy félig elfojt) kenéssel ne menjen még egy napig gond nélkül, hanem ragadjon be fél óra múlva. Vagy hogy egy szerkezetet csak speciális eszközökkel lehet szét és összeszerelni, hiába vannak benne konfekció alkatrészek. Hogy a témánál maradjunk ott van pl a Yamaha FZ/FZR 750-1000 blokk amiben szerintem csak azért van +1db csavar a két blokk fél között felülről betéve, hogy otthon ne lehessen alulról kikapni belőle a főtengelyt, hanem szét kelljen húzni hozzá az egész hengersort.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
-
#79335424
törölt tag
válasz Archer #60868 üzenetére
Cimborám árulta a GSX 1100 -ét. Hívta az érdeklődő. Egymásba szerettek. Ár, évjárat, szín, Km, minden rendben volt. Megvolt az időpontegyeztetés a szemlére és már az élet nagy igazságait ecsetelték, amikor emberünknek hírtelen eszébe jutott egy tisztázatlan kérdés:
-Hú, elfelejtettem a legfontosabbat! Ez a Suzuki 3, vagy 5 ajtós kivitel?[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz Archer #60868 üzenetére
Én nyáron vettem a Z-t. 1.550.000 ért volt hirdetve, tudtam, hogy papírral mindennel 1.5 van az egészre. Felhívtam, mondtam neki, hogy ne sértődjön meg, gondolkozzon rajta és majd később visszahívom mert a max amit tudok adni az 1.4. Elköszöntünk, fél óra múlva hívott, hogy oké.
Nem pofátlanság szerintem, egyszerűen nem akartam rabolni az idejét amíg esélytelen a dolog. Utána már beszélgettünk, kérdezgettem, küldött fotókat.
Közben eladtam az sv-t így a pénz meg is volt. Az egyetlen negatívum az volt hogy be volt fizetve neki még egy túra azt meg kellett várnom. Rohadt hosszú hét volt, de eltelt.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Archer #61028 üzenetére
Én tavaly, 180ezernél cseréltem le a kocsiban a váltóolajat. Az is mondjuk olyan volt, mint az új. Mindezek mellett a bovdenes mechanikát is átkentem és azóta megszűnt minden váltóval kapcsolatos gond... nehézkes váltás hidegben, nehezebben tehető 2-es, stb. Érdemes szerintem is vele foglalkozni.
De pl. én lecseréltettem a hűtővizet is...Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
asvald
senior tag
válasz Archer #61157 üzenetére
Hát igen ! kicsit kezdenek a motorosok is elkurvulni !(tisztelet a kivételnek )
Bakker ,Én könyékig szoktam olajos lenni ,de a kezemet nem mostam le , ha egy kenyeret vagy egy zsömlét haszeltam szerelés közbe , legalább az olajból könnyebb volt megállapítani mi volt a problem meg aztán jobban csúszott !
Persze nem igénytelenségből ,csak, ha jött a heuréka, kárnak pazaroltam volna az ultra-dermet[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #61157 üzenetére
Az azoknak a pénzes, de pechjükre mélynövésű műmájereknek kell, aki azért vesz - nem neki való - BMW GS ADV-t vagy hasonlót, mert az a menő. Ugyan fel-/leszállni nem tud róla, egy lámpánál megborulna, de neki az kell, mert így mindenki látja, hogy ő "valaki".
Ezek vesznek spéci Touratech ültetőszettet, félmillióért alacsonyított ülést is, stb. Ahelyett, hogy megkeresné a neki megfelelő vasat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Archer #61153 üzenetére
Hát ha országos szinten tényleg csak ez a 4-5 név kerül elő akkor valóban semmi értelme.
De ha például lerobbansz az ország másik felén mihez kezdesz?
Hazatelefonálsz hogy jöjjenek érted utánfutóval?
Komolyan kérdeztem, erre kinek milyen koncepciója van?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62205 üzenetére
A multkor pont azon gondolkodtam el, h a marketingesek mindig a gp technikara hivatkozva probalbak eladni motorokat. Lassuk mondjuk az rcv-t, mi van a gp motorban, mi van az utcaiban. Szarazkuplung. X. Ugyanolyan vezerles? X.
Nezzunk egy desmosedici gp t es egy regi ducatit. Szarazkuplung? Pipa. Ugyanolyan vezerles? Pipa.
Mik a hibai? Koltseges, mert gyorsan fogy a kuplung. Es a szelephezagot is csak szerviz allit. Most akkor kell ez az embereknek, vagy nem? persze kicsit sarkitok, de ez akkoris vicces.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62224 üzenetére
Illetve tegyuk hozza, mi szamit sziesztas motornak. Pl a rotax-borbardier hajtomu az mi? Osztrak? Olasz? Nemet? Az van apriliaban, bmw ben, buellben, bimotaban, de meg egy MuZ modellben is, es meg fel sem soroltam mindet.
2008 as duc hoz hozzatennem. Eloszor ok jottek ki dtc vel. A kutyat nem erdekelte usb n keresztul letolthetted a telemetriat. Mindez utcai motorban. Nekem a 999 Pierre Terblanche kulsore jobban bejon, de ez izles dolga.
Csak eleg lenne megnezni egy laikusnak, hogy mennyire atgondolt motorok ezek. Maga a lampatest, abban a biztositektabla, mar az egy muveszi darab, az akkumulator lent van, h minel lejjebb keruljon a sulykozeppont. Aki erre azt tudja mondani, h szar, az egyszeruen nem ert hozza. Mar a 749-999 ben can bus rendszert hasznaltak. Fekek tokeletesek, ezt nem lehet elmondani azert minden motorrol. Szoval a ridegtartast valoban nem birja. Es biztosan vannak hibai. De ilyet azert butasag mondani, h nem szabad megvenni
Tudnek sorolni barmilyen motormarkabol eseteket a hetfoi osszerakasra. Amit nem tudok, h ezek anszamok hogyan aranylanak egymashoz. De japanoknal is nagy szoras van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62422 üzenetére
A jol kiszamolt dobot definialjuk.
Egy nyitottabb cso altalaban a hangosabb. Kisebb ellenallasu. Ez mar eleve agyonbasz mindent. Hiaba szamolgatod, ha hangosabb, az nyitottabb. Tehat megvaltoztatja a lengeseket, oblitest. A szamolas, amit te mondasz, az a rendszer hossza, h melyik fordulatszamon dolgozik. Egy nyilt hurkos injektoros rendszert biztosan agyonvag, maga az, ha nyitottabb, kisebb ellenallasu csovet raksz fel. Egy lambdaszondas rendszert mar nem feltetlen, de az sem tud mindennek utanamenni.
Barmi, ami nem a gyari dob jellemzojevel rendelkezik, ront a rendszeren, ha nem allit utana valami. Hiba van jol kiszamolva. A gyari van ehhez az egesz rendszerhez jol kiszamolva. Semmi mas. Vagy az injektorvezerlo, amit padon allitasz, vagy egymaga a lambdabol megoldja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62527 üzenetére
Raadasul normalis hasznalat mellett plane sportgepnel teljesseggel felesleges.
Egyreszt ha normalis gumid van es normalisat fekezel, az elso gumi beleer a hutobe.
Aszfaltdarabok a leomlon? Ez nem problema a problema az, ha kilyukad a huto.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Archer #62579 üzenetére
HD -n sincs gyárilag, de lehet kapni egy adaptert az olajszűrő és a ház közé, ami termosztátos és van két kivezetése az olajhűtőhöz. Elmentem egy Citroen bontóba, ahol pár fityingért adtak egy hibátlan, kacsa olajhűtőt. Megmértem a távolságokat és elballagtam egy hidraulikacső gyártóhoz a cumóval, hogy hozza össze őket. Így lett termosztátos olajhűtőm, 50 bar -ig jó csövekkel. Spanyolban jól jött.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62855 üzenetére
kx 500 is volt.igazabol a 2t era ekkora kobcentivel rendelkezo barmelyik eroforrasa brutalis volt. nem jo, hanem agyatlan.
bar ha (lo)erorol beszelunk, en inkabb a tobbhengeres olaszt hoznam fel, (de csak mert ez erheto el) az rxv-sxv 550 70 lovat tud a cr es kx 65 jevel szemben, de 20 kiloval nehezebb is.
a cr mar youngtimer, alig van belole az europai piacon, 25 eves krosszmotorert nem volna kedvem egy mollio felett fizetni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Archer #63145 üzenetére
12 találat első blikkre autotrader-en: max 7 éves, 3500£ alatt, abs, sporttúra.
És kvázi még nem is néztem szét nagyon a piacon.
A teljesség igénye nélkül van itt FZ6S, Bandit, CBF, XJ6.
Hmm, ez egész jónak tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LED világítás a lakásban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Vírusirtó topic
- Házimozi belépő szinten
- Renault, Dacia topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen