- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #30287 üzenetére
én idén nem mentem utolsó kört (tavaly és tavalyelőtt is az utolsó körön pereceltem el), hanem októberben egyik nap még motoroztam, másik nap meg már nem.. semmi utoló kör, semmi motor eltevés előtti rituálé, mosatlanul áll a fűtött garázsban - bármikor előkaphatnám egy utolsó körre de fegyelmezem magam.
na meg engem nem szórakoztat a 20 fok alatti motorozás, ez van puhány vagyok.. motoroztam én már 5 fokban is de nem élveztem, akkor meg minek...
szerk: nagymotorra egy jó gumi 60-80k alatt nem áll meg párban, és 5-15k kilómétert lehet vele elmenni kb..
az én motoromba a gyertyát 24ezrenként cserélni kell, darabja 8000 (4 kell), a vezérműlánc feszítő patron szereléssel 30k, típushiba így 5-25k kilóméterenként muszáj költeni rá
a lánc 20k kilóméter után 25k HUF
az olaj 6k kilóméter után 14kadd össze a kilómétereket, oszd el a forinttal és kb látsz egy számot mint alap fenntartási költség.
a GS-re a gumit nem tudod megvenni de vettél volna inkább nagyobbat, miközben az üzemeltetése a töredéke egy nagymotorénak.. ebben így semmi logika!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #30526 üzenetére
Én nem várom meg, míg kifogy Elég szar tolni. Muhahaha (troll on)
fattyu: pályanapon (hring) az enyémet nem sikerült 8-9 liter fölé kergetni, pedig ott egyenesekben nem megy 10K alá, de még nyújtott kanyarokban is csak ritkán. Kíváncsi leszek nálad mi lesz az eredmény. A kawa 9-es legendásan jól fogyaszt...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Djuree #30526 üzenetére
nincs benzinszintjelző. nem is volt meg ezen sincs.
tisztában kell lenni vele hogy az én stílusom mellett mennyit megy el ... szar tolni...
Főleg most a bléden... a vízszintes az zárva. de olyan hülye nem egyértelmű a benzincsap hogy lövésem sincs melyik a nyitva meg a tarcsi... szóval nem szeretnék tartalékon üresre futni valahol mondjuk a nulláson
Ujskodás: A zx7r 180km körül már kérte a tartalék állást. igaz én nem tudom mi az az ecodrájv
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz Djuree #31366 üzenetére
Jah. Mondjuk valóban nem sok értelme van napi 3-4-5száz kilométereket motorozni, 10 napon át, főleg nem 20 fős csapatba.
Nyűgös, rengeteg idő megy el. ekkora létszámmal, napi2-max3száz bőven elég, és lehet nézelődni is, és sok más program is belefér, és másnap is van kedve az embernek motorra ülni, és nem lesz félhalott mikor haza ér. . -
vendingo
veterán
válasz Djuree #31366 üzenetére
Ennek az az értelme, hogy motorozunk szép helyeken.
Ha pihenni és strandolni szeretnék, akkor nyaralni mennék kocsival, vagy repülővel.
Minden nap reggel szoktunk indulni és 4-6 fele már lecuccolunk.
Sok pihenő van, érdekes helyen mindig megállunk barangolni/fotózni.
Soha nem szoktunk hullafáradtak lenni, nem úgy esünk be az ágyba, minden este elmegyünk még kajálni/sörözni. Napi 250-500 km az semmi...simán teljesíthető.
Strandolás van szállásra érkezés után, ha egy helyen vagyunk több napig, akkor választható, hogy motorozás, vagy szabadprogram.Tavaly csak a hazaútra és a betegségemre panaszkodtam, meg hogy néha trágya utakon mentünk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz Djuree #32561 üzenetére
Givi, Kappa tulajdonképpen ugyanaz. Ha Givi Monokey konzolt csináltatsz, akkor elég sokféle dobozt fel tudsz rá tenni. Arra figyelk, hogy van Givi monokey és monolock is, a kettőnek nem ugyanaz a felfogatása.
Amúgy Krauser, meg egyéb ilyen dobozok se rosszak, csak drágák egy Givihez képest, igaz, ott más egyéb dolgok is vannak, ami miatt olyan drágán. -
őstag
válasz Djuree #32577 üzenetére
Helló
Én kaptam ilyent a dobozom mellé amit vettem hátra...
Mikor vettem mellé a kiegészítő vasat mondták, hogy ugye nem ezzel lesz felfogatva, mert mint a ropit fogom eltörni....
Kappa 46L dobozom van, és a 750es Túra-sportmotor.
Mondták, hogy persze univerzális de max robogó sebességig használható. Menetszél leviszi...A megerősített platival nincs gond, kivéve, hogy meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #32648 üzenetére
Mit nem szabad egészen pontosan?
A gyári kenőanyagot az o, x (stb) gyűrű tartja bent. Ha ki tudod mosni egy sima láncpucolással, akkor rég baj van a lánccal.
Egyébként vettem anno erre egy Bel-ray lánctisztító spray-t (5 éve, azóta is van benne, szóval fajlagosan nem egy nagy kiadás), nem szoktam áztatni, és hatékonyabb, mint a brigó. Azzal lefújom, hagyom picit hatni és jól átdörzsölöm ronggyal a láncot. Ha koszos nagyon, akkor ezt kétszer. Nagyon ritka, hogy fogkefével is nekimegyek (kb. eddig 1x csináltam). Majd nedves ronggyal áttörlöm, utána szárazzal, hagyom száradni és megy rá a mol láncspray."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #32662 üzenetére
Én egyszer vettem légszűrő olajat (flakonos szórófejes Motult)...még amikor a motort vettem. Fingom sem volt az árakról persze. 6K volt, jól átb.sztak, főleg h légszűrőt is vettem és azt mondták rá, hogy gyárilag nincs olajozva Hiába, no, megesik az ilyen. Azóta kitanultam a praktikákat (mosószer és motorolaj)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Djuree #33030 üzenetére
35k-ért már láttam üvegszálas KBC-t a Superzone-ban és HJC is akad hasonló áron itt-ott.
Legalább látod, hogy gondolunk rád Te legalább feljebb tudtál lépni a szintről. Ők viszont meg vannak még ragadva, akárhányan mondjuk nekik, még mindig a saját bebeszélt hülyeségüket szajkózzák
Daywalker: kinek a pap, kinek a papné (), biztos jó darab, de én inkább elcserélném egy pályagép + tréler + kocsira... meg talán a maradékból még egy kisebb endurót is vennék.
Nauro: pont ezen az oldalon, kb. 20 hsz-szel feljebb emlegette Mizsala.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Type-R
őstag
válasz Djuree #33030 üzenetére
nálam is téma idén sisakvásárlás
már felpróbáltam rengeteg sisakot, de még nem találtam meg az igazit ,
a legtöbb nyom, homlok részen, de volt olyan is, amitől viszketett a homlokom
ezt persze tudom orvosolni egy "fej-kotonnal"most berendeltem a Louishoz egy új Shoei NXR-t próbára, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz
-
Pocee
senior tag
-
Xaels
félisten
válasz Djuree #33285 üzenetére
Nálam is volt ilyen a Városmajor utcában, simán kijött elénk, de pár tíz méter után nem is tudom miért lehúzódott Tegnapelőtt meg egy Suzukis vitte el majdnem az első kerekem, sávváltás jelzés és tükörbenézés nélkül...
Majrécsík: letojom, aki emiatt lenéz egészségére. Magam részéről szeretnék hazaérni a családomhoz és inkább lassítok, mert a hazai utakon nem mindig tudhatjuk mi vár a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
válasz Djuree #33285 üzenetére
Kisebb koccot én élőben láttam a hétvégén. Index nélkül jobbra
kanyarodott a BMW-s nőci, motoros meg épp jobbról előzte volna.
A dolog pikantériája, hogy a dolog a buszsávban történt. Még az a
szerencse, hogy a motor vmi közepes testű robogó volt így inkább
az fogta a koccot: a motoros lába megmaradt. Mondjuk az se volt
semmi, hogy a nő fogta, utólag kirakta az indexet. Lehet, így akart
maga mellé tanút keresni, de aztán félreállt, szóval tökmindegy. A
dolog tanulsága, hogy ebben mindkét vezető vastagon benne volt. -
Type-R
őstag
válasz Djuree #33294 üzenetére
Tegnap kezdtem meg én is az idei szezont, és amikor haza értem, mondtam is apámnak, hogy ennyi motorossal még nem találkoztam, és akkor ő még halkan oda súgta - anyukám ne hallja - hogy már volt két baleset.
Azért én is észre vettem, hogy az autósok még nem figyelnek, de ez rám is igaz, mert ma reggel Bp-n én is ráeszméltem, hogy jobban kell figyelnem a sávváltásokra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #33294 üzenetére
Az első egyértelműen biker error, a második így hallva elvileg nem, de ha pl már 80-al ment akkor már jelentősrn csökkentek az esélyei a túlélésre az 50-hez képest.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #33422 üzenetére
Batszi motort ajanlom. Ezzel foglalkozik. En is nala adtam el a regieket. Nagy valasztek, de a legtobben messze laktok a bolttol. Viszont surun jar pesten.
Ha pontos elkepzeles van akkor erdemesebb a hasznaltmorort nezni, biztos talalni meg olcsobban.Bogyo: az a bicikli pumpa felek felejtos. De ha megtudod nezni es jo a motorhoz, akkor vmi hordozhato nekem is jol jonne.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Djuree #33825 üzenetére
Szvsz:
1.) 4-5 nap nem sok, sőt. Nettó 2-3 nap össz-vissz, mivel le és vissza is 1-1 nap utazással fog telni. Ha én megyek, akkor nálam egy teljes hét + az előtte lévő hétvége a kiindulási alap. Esetleg még az azelőtti péntek ill. az azutáni hétfő is, hogy ne a hétvégi turista-csúcsforgalomban kelljen menni-jönni.
2.) 4 napi cucc és 10 napi cucc között már kicsi a különbség. 1x mosás. Persze ezt férfiként mondom, a nőknél a hajsütővas meg egyéb anyámkínja "létszükséglet" tud lenni.
3.) Homokos, közel, olcsó = üres halmaz. Vagy nem tenger (hazai bányató).
Homokos, közel: olasz, de drága.
Közel, olcsóbb: horvát, de nincs homokos. Ellenben sziklán is lehet napozni, stégen is be lehet menni, s a vízi világ legalább nem úgy néz ki, mint egy sivatag.
Olcsónak ez sem lesz olcsó, az mondjuk Montenegró lehet, de az 2-napos leutazás.
Hotel helyett kiadó szobát, apartmant is érdemes lehet nézni.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Djuree #33829 üzenetére
Hinnye de felment az ára; ősszel ilyet vettem de akkor úgy rémlik még 5-6k-ért mérték.
Ha jó lenne a lidis nézzétek/érdeklődjétek meg több boltban is, van hogy egyik helyen teljesen kipucolják az üzletet a másikban meg van még dögivel.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
válasz Djuree #34659 üzenetére
Ezért használok oldal dobozokat.
Mondjuk nálam nincs potyautas szóval adott esetben pakolok az ülés hátsó részére is.Néha ki lehet fogni jó állapotú használtat olcsó pénzért, amin esetleg csak igazítani kell kicsit.
ez a Hepco például ár-érték arányban nagyon jó
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
zedok
senior tag
válasz Djuree #34818 üzenetére
Bardiautonal nezted az online webshopban h mit ajanlanak neked? Motor alapjan ra lehet keresni
Masreszt az eletem vedelme miatt, nem feltetlenul okozna problemat, ha 20.000. Akkor annyi. Delutan leszek gepnel, rakeresek neked, hogy miket ajanlanak
Szerk.: Bendixet ajanlom 15belole a ket szett ott ahol az elobb a kollega linkelte!
[ Szerkesztve ]
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Djuree #34833 üzenetére
Valakinek meg kell vennie az új motort / robogót is, hogy mi pár évvel később tudjunk venni olcsóbban használtat!
(#34835) kcsa: igaz, annyiért csak 125-ös Burgi van, ráadásul az is csak ABS nélkül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #34833 üzenetére
~3,5 milla az új AN650 (mondjuk ez a fulllos)...de a Tmax se olcsóbb szerintem. Gilers GP800 is 3 millától kezd.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!