- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
Ma éjfélig lehet jelentkezni a MotoSunday MotoVlog versenyére!
Tavaly lemaradtam, de idén én is benevezek! Le ne maradjatok!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz etnies #99395 üzenetére
Amit kiemeltél az az összes balesetre szól, beleértve a vétlen résztvevőket is. Ez akkor lenne érdekes ha a vétkes motorosokra néznénk lebontva az életkort.
Az adott életkorban aktív motorosok száma is érdekes lenne ebben az összehasonlításban, de ez biztos nincs nyílvántartva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #99390 üzenetére
Ez közvetlenül Csorna után van, a 86 felüljáró után (M86 lehajtónál), még az M85 körforgalom előtt, nemde?
Az egy elég veszélyes "csomópont", ugyanis a 85-ös főút egyenesen, Győr felé haladó sávja törik egy ívben jobbra, majd vissza balra, mintha kb. jobbra kanyarodó sáv lenne a szemből érkezők kanyarodósávja miatt. Így az autók cikk cakkozása végett könnyen előfordulhatott, h nem vette észre a Matiz-os a motorost. Aztán az is lehet h a záróvonal ellenére pont előzött a motoros, és az autós számára pont takarásban volt, ha mentek előtte autók..
Amúgy épp füvet nyírtam kint, amikor elhúzott a mentőhelikopter felettünk. Gyanítom pont ide ment.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #99369 üzenetére
Ilyenkor elagyalok, hogy én vagyok ennyire paranoiás vagy nem tudom, de nekem át van fúrva egy ponton a doboz az alján, gumi tömítés bele, platni is átfúrva és egy kis átmenő szárnyas csavarral lentről rögzítettem. Az le nem fog esni az biztos. Levenni meg még mindig könnyű hála a szárnyasnak.
szrk.: "(#99372) Bogyó bá'" megnyugodtam, nem egyedül hordok alucsákot az ufok ellen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99404 üzenetére
Pontosan ott történt igen.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #99403 üzenetére
Nocsak, egy statisztikus Egyébként teljesen igazad van.
(#99406) Teasüti Melyik biztosítónál vagy?
(#99407) Micsurin Egyszer engem is megelőzött a hátsó dobozom egy fékezés után, előtte raktam fel, nem nyomtam rá a platnira eléggé.
Azóta ha visszarakom a platnira izomból "rácsattintom" és meg is rángatom.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, kedves Motoros fórumtársak,
Egy kényes kérdésben kérnék segítséget.
Egy régi yamaha, karbis belpiacos gépet szereztem, amit több lépcsőben akarok megcsinálni.
Lényeg a lényeg, hogy amíg a tankot felújíttattam, a karbit elmostam brigéciolban, és elraktam pihenni.
Eltelt kb. 3 hét, és mikor visszajött a tank, összeraktam, és szomorúan tapasztaltam, hogy a karbi második - vákuumos - torka teljesen összeállt. Valószínűleg az volt a probléma, hogy nem öblítettem el a brigéciol után, csak kifújtam, eltöröltem a karbit. (igen, akkor nem ellenőriztem, hogy nyit-e a második torok, illetve, nyit, csak a gáztolattyú van beállva, nem moccan sehova.
(még lábon hoztam el korábban a gépet, akkor a gyorsítás jó volt, viszont a tank volt eltömődve rozsdával, amit azóta kimostam a karbiból)A klasszikus YDIS karbiról van szó.
Megőrülök, mert már két napja megy a vúdúzás, és eddig semmi eredménye nincs. Csavarlazító, brigéciol-os fürdő, egyelőre minden hiába..Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
köszi![ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FeniX- #99410 üzenetére
400 köbci - 4 henger?! Ugye, nem!
(#99412) Pocee: azért úgy a 15-20 éves példányokkal legendásan nagyokat lehet szívni: volt a topikban is ilyen, például Mocsanisi, a 400-as Banditjával. Ficcennek bele a százezrek, és az egész mégsem ér guriga taknyot se (mert a szerelőnél áll, várja kintről az alkatrészt....)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
Belpiac hmm, vagy meny vagy pokol.
Ha egyben vannak nagyon jók én ZX250R-en ültem (Haveri körben van a srác mint kiderült neki is nem kevésbe került mire egybe rántotta... bőven gtk ha úgy nézem.), 4 henger, 16 szelep. Hát nem tudom van e olyan mai kategória társa akit ne vágna be a zsebébe ha rendben van a kis nina.
10-11 ezertől 18-ig mintha vágási a vágási malac menekülne hihetetlen mit megy a mérete ellenére.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99414 üzenetére
Ha nincs bennük a gyári limiter akkor kiforogja a 20k-ret. De limiter mellet 18 vagy 19-nél levág lehet nem jól rémlik.
Miért ne már? 250-es létére szerintem technikai remek mű, hogy ezt bírja még ha nem is túl tartós technika hanyagabb kezek közt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #99413 üzenetére
a 250-es max 45 lo volt fenykoraban es sztem 18-at se forogtak..
hangja van az teny foleg egy szettrohadt herelt kipuffal, de nem gondolnam hogy olyan hu de nagyot tud lepni..soot...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Rent
senior tag
Tenyleg felre ne ertsetek, de megmosolyogtato a 15-20k rpm egyes motorokon mig az enyem 3.200 -on lead 160nm-ert. 😀 honda scoopym 2-vel ezelott nem tudom mennyit forgott, de hogy menni se ment az biztos. 😆
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #99418 üzenetére
nem mi?
(#99419) Rent
Nekem olyanom van ami 1500-on ad le 250-et.
Az összehasonlításod a megmosolyogtató.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
dellfanboy
őstag
zxr-rol volt szo de mind1
az hogy forog 20-at kvaszephangos de pl. a zxr a gyari adatok szerint 15-nel adja le a maxot. fzr 14,5. nel honda szinten. szoval miert is jo ez a 20rpm? lehet meregetni kinek hangosabb vagymi?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99409 üzenetére
Jelenleg az MCE-nél, comprehensive évi 313 fontért.
De már megbántam eme döntésem, nevetséges biztosítási összegek vannak benne. Pl elhalálozásra adnak 1000 fontot.
A következő évben kicsit tudatosabban választok majd, 20-30%-al többért már arányaiban jóval többet ígérnek.
Olyat szeretnék majd, amivel létbiztonságban tudhatom magam anyagilag baleset után is.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #99418 üzenetére
volt idő amikor ezekről álmodtunk...nyilván ha nem ebben a korban éltél akkor nem érted...kár is beszélgetni róla.kis túlzással olyan mint ha 20 év múlva a H2es kawa lenne fitymálva...
Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
Jól van, látom a hétvége alatt mindenki qrvára kipihente magát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
Nyugi, másnak is be szoktam szólni. Mondjuk a "kilométerert" gyakoribb.
Amúgy a Te motorod nem attól nyomatékos, mert V2-es, hanem mert nagyobb a löket, mint a furat mérete. Ezek a 15-20k rpm-ig is elforgó motorok meg épp ellenkezőleg, nagy furat, kicsi löket. Nem sok köze van ennek a hengerek számához és azok elrendezéséhez.
Példa: Honda Jazz (L13A1) vs. Suzuki WagonR+ (M13A)
Henger: sor 4 - sor 4
HŰT: 1339 ccm - 1328 ccm
FxL: 73x80 mm - 78x69,5 mm
Nyom.: 119 Nm @2800 - 116 Nm @4200Ebből látszik, hogy ugyanaz a hengerszám és elrendezés mindkét alanynál, nagyon hasonló a hengerűrtartalom és a csúcsnyomaték is, mégis a Honda kisebb fordulaton adja le azt.
És tudom, hogy sokat példálózom az autómmal, de most ehhez volt a legkönnyebb nyúlni.(#99431) Teasüti: Pláne!
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
A témát sajnálom már, hogy a négyszázas kapcsán felemlegettem. dellfanboy ha nem ültél rajta, ne verd a papír forma adatot.(Az A -dupla kör lámpás- széria valahol 15-16 közt adta le és 18-tól 20-ig volt a piros, később a C-t -ez a szív lámpás...- visszább fogták.) ne akard ferdíteni és kifordítani amit írtam, mivel említettem, hogy kategóriájában.
olyan mai kategória társa váo itt is van.@Pocee: "nyilván ha nem ebben a korban éltél akkor nem érted" kis túlzással a legfiatalabb is rám verne egy évet vagy legalábbis egyidősek lennénk. (Ha jól rémlik a C szériás ZXR-t 99 végéig gyártották.) Az a kis belpiacos mély benyomást tett bennem, a sajátomnak hiába kellemesebb a nyomatéka, de el is fogy ha kiforgatod, az meg kérte egyszerűen, hogy forgasd, alapjáraton meg iszonyú finoman ketyegett.
Azt hiszem a későbbi vitákat kerülendő vágok egy prémiumot majd...
@runner 125: Irigylem azt aki pihent, felváltva C# szerencsétlenkedés és mellé beható barátság a php-val és webezéssel. Ha meg véletlen lett volna időm este, naná, hogy leszakadt az ég.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Laraxior
titán
Ütközés után mit kell megnéznem a motoron? Egyenesen fut, váltó oké, fékkel sincsen gond.
A teleszkópon valamit?"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Nem tudom mennyivel, a rendőrség csak legyintett, hogy most nem érnek rá ilyennel foglalkozni, intézzük el.
Visszapillantóm letörött, meg pár idom is elpattant.
Elvileg a teleszkópnak lehet komolyabb baja, ha... Megnézve nem engedi az olajat.
Benyomtam az első kerekemmel egy lökhárítót, úgy teljesen a hátsó kerékre vasalta.
Elestem, de a bukógomba azért felfogott sok mindent a motoron, amikor eldőltünk.Ez az olaj nem tudom, hogy normális-e és hogy honnan jön, vagy jött. A motor alatt száraz az aszfalt.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #99438 üzenetére
Fasza, akkor ez remélhetőleg letudva.
Egy darab idomot lehet venni vajon? Jó, hogy egy hete hoztam el a szervízből.
Megvártam direkt, hogy a hűtőventi bekapcsol-e, de az is rendben működik.
De legalább az autóban a kiscsaj tuti volt. Mondjuk nem így szoktam ismerkedni, hogy lezúzom a szekerüket."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #99439 üzenetére
Lehet egy darab idomot is venni, de ha gyárit akarsz készülj fel a horrorra...
Javíttatással szinte biztos hogy jobban fogsz járni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FeniX-
senior tag
..végülis, jól eltértünk a tárgytól.
Szóval van esetleg olyan "Kolléga", aki közelebbi barátságban volt már az ydis karbival?
:-) -
Laraxior
titán
válasz Ferdzsoo #99440 üzenetére
Meg van, már írtam is a csávónak.
Az alsót szerintem hagyom, remélem nem szakítja le a szél.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #99442 üzenetére
Hallottál már műanyag hegesztésről, vagy esetleg próbálj meg egy több komponensű műanyag ragasztót, azzal simán megtudod csinálni te is otthon.
Mi a Hosch-Kleber ragasztóval csináltuk meg a medencét, rögzítettem fel a kerékre a kilométeróra mágnesét.
Ha az nem jött le a sárba, vízbe, pörgés közben, az sem fog szétjönni az idomnál ha egyszer összeragasztod.
Egy csomó videó van fent róla az oldalukon, mire lehet alkalmazni (ott van a tied is köztük), hogyan kell használni, nekem bevált.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #99444 üzenetére
Ugyanilyen ragasztó kittem van nekem is itthon! Baromi jó cucc, kb a legjobb, amit valaha is használtam. Nem olcsó, mert emlékeim szerint 5-6k volt a két komponens, de egy részből baromi sokáig elég otthoni környezetben, más részből tényleg bitang.
Sőt, konkrétan a KLE-s cimborám ezzel ragasztgatta meg a repedt idomait fényezés előtt. Előtte becsiszolta V alakba a repedést, majd feltöltötte a kristállyal és ment rá a lötyi. Tényleg meglepő, h mennyire erős.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #99445 üzenetére
Mondok durvábbat, havernak villáskulccsal megnyomták a hengerét, úgy hogy a víz szivárgott belőle, ki gyököltem neki, majd megcsiszoltam, lekezeltem majd felváltva ragasztó, kitöltőanyag.
Hőálló is 150 fokig, ilyen jellegű ragasztásra is alkalma.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99449 üzenetére
Nekem mondtak már mindenfélét. De az alkusz nekem is a Bennettet hozta ki az elsők között, aminek nagyon jó ajánlatai vannak kifizetés esetén. Még nem az életbiztosítás kategória, de egy MCE-hez képest nagy különbség. Jövőre szerintem már hagyom az ilyen MCE/Bikesure/Wickedquotes féle biztosítókat és inkább vmi nívósabb helyre megyek. Bennet pl évi 150 fonttal lenne drágább, de ha vmi történik velem, akkor viszont nyugodtabb leszek, hogy nem ezen spóroltam.
Jah és ha jól emlékszem alapból benne volt az EU breakdown cover is mikor utólag nézegettem a részleteket, de ebben nem vagyok biztos. Ha újrakötnék, akkor Bennethez mennék.Az emberek amúgy meg azt mondják, hogy ha bármi történik akkor rögtön meg kell bízni egy jogászt, mert magadat nem tudod eredményesen képviselni a saját biztosítóddal szemben.
Legal protection-nek meg mondjuk a Driver Guardian, ami egy különálló legal assistance szolgáltatás a biztosítás mellé évi 15 fonttért. Így ezt meg lehet spórolni a motor biztosításon, amiben általában kevesebbet nyújtanak 3-5x ennyiért.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest