- Íme az új Android Auto!
- Magisk
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz bacus #140100 üzenetére
De, minek az ötszöröse, vagy tízszerese lenne lehúzás? Nincs egységes alapdíj. Tulképp a 47 rugós is csak azt írja, hogy ad kaját. Nem részletezi, hogy mit. Egy korlátlan fogyasztásos svédasztal homárral, tatárral, T-bone steak -kel önmagában több, mint 47. Egy karalábélevessel nem lehet egész nap vészfékezgetni, bólyákat kerülgetni, meg helyesen motorra pattogni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #140098 üzenetére
Szerintem nem gondolja túl ez az önjelölt coach és pszichológus esete kicsit lassan ami itthon megy motorosoktatás címszó alatt...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Somatom #140101 üzenetére
Mondjuk két tanfolyam árát - még ha nem is ugyanazt adja, mert más oktató, más pálya, stb - lehet egymáshoz viszonyítani. Az egyik X a másik 5X Ft.
Mint ahogy a motochargebar telefontartó 50e forintért (bár ezért még lehet nem kapsz meg mindent) vs aliexpress 5e Ft. Nekem 6 éve jól működik a kínai modell.De egyébként mindegy is, elfogadom, hogy - mindenki másnak - ez az ár elfogadható, arányos egy napi ebéddel (még ha se homár se steak nem lesz) és kávéval megtartott oktatásért. Én meg inkább motorozom 2500 km-t ezért, még ha nem is fejlődik a motoros tudásom.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz bacus #140103 üzenetére
Sima utcai farmert kapsz 2eFt-ért, 20eFt-ért, és 200eFt-ért is, sőt, élhetsz farmernadrág nélkül is. Egyik opcióra sincs senki rákényszerítve, és mindenki talál magának, ha akar.
Fenhang, és hátsó szándék nélkül írom, ne képzeljen bele senki semmit...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz bacus #140103 üzenetére
A kettő nem függ össze. Attól, hogy vki elmegy egy ilyen tanfolyamra, még símán motorozhat 2500Km -t. Tegnap láttam a tévében, hogy egy átlagos esküvő/lagzi több milla. Nem hittem a fülemnek. Azért a pénzért pontosan mit is kap az ember az egy napos program alatt? Ugyanazt a csajt dugod, akit addig, csak most nászéjszakának hívják. Annyi lóvéból mekkora gurulás jönne ki? Ahhoz a lehúzáshoz képest egy ilyen tanfolyam ajándék.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Geresics #140104 üzenetére
De ne mond már, hogy a 200e forintos utcai farmer az nem lehúzás? Persze kell hozzá hülye is aki megveszi.
Louis Vutton cipő 4 millióért, azért ehhez meg már kő gazdag hülye kell.Somatom: már úgy értettem a tanfolyam be nem fizetett árából motorozom ennyit. Persze mellette is motorozhatok ennyit, miért is ne tenném? Vhogy csak összejön az az évi 12-15e km
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz vihartigris #140108 üzenetére
Csak próbáltam rávilágítani a lehúzás szubjektivitására. Ez a fogalom eleve fura egy motoros topikban. Melyikünk nem hallotta még, hogy "annyiért már autót is lehet kapni"? Sztem többségben vagyunk azok, akik luxusként motorozunk. Innentől érdekes a lehúzás definiálása.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lali81
tag
válasz szrichie77 #140065 üzenetére
@szrichie77,
nekem NC700-m van, ha tudok segítek -
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #140114 üzenetére
Köszönöm, mindent jól írtál.
Leírom amit tudok.
Szóval ez egy Voge 300 Rally. A gyártó az a Loncin, aki a BMW-nek a 300-as és 800-as(vagy 700) blokkjait is gyártja.
A terv egy könnyű (kb. 150kg-s) enduró volt, amivel ismerkedhetek a terepezéssel, TET szakaszokkal.
Sok motorban gondolkodtam...voltam Hondánál, KTM-nél, Royal Enfieldnél... Hol az ár, hol a minőség, hol mindkettő problémás volt. Használtpiac meg egyszerűen botrány... lefingott, sokat futott szarok drágán...vagy újszerűek még drágábban.Aztán szembe jött valahol ez a motor a neten és elmentem megnézni a Kretzler Hungáriánál. Szimpatikus volt a forgalmazó hozzáállása és nagyon meggyőző volt a motor minősége.
Jelenleg akciós is... 1.950.000-ért megkaptam névre írva, 3 év vagy 100.000km garanciával.Szerintem simán hozza bármely japán minőségét...váz, hegesztések, műanyagok,de úgy összességében is. Úgy igazából spórolást sehol nem érzek, pedig én elég finnyás tudok lenni.
292ccm, 29LE, elől 21-hátul 18-as küllős kerekekkel. 6-os váltó, vízhűtés, jó rugóutak, hasmagasság és 150kg. Nagyjából azt tudja, mint a Honda CRF300L, csak ennek jobb a futóműve (olyan szerint is, akinek crf és voge is van), illetve 11,8 literes a tankja, a Honda 7 literesével szemben.
Ma vettem át, így sok tapasztalatom nincs, bejáratós. Próbáltam terepen is ma... ott én vagyok a szűk keresztmetszet a 0 tapasztalatommal, de annyit leszűrtem, hogy ahogy állva döngettem vele, nem akart szét esni, nem pattogott, szépen vette a szar utakat, dombmászásokat. Majd néhány Jeli kurzus után meglátjuk.
ABS kikapcsolható, gyárilag rajta a bukócső és a plexi. A lámpa két H4, de ezen kívül minden full LED-es. Elektronika Bosch és rögtön ott mellette az OBD csati. Futómű elvileg Kyb..vagy Kayaba vagy mit tudom én.. .újságcikkben olvastam.
Két hiányossága van, ami nekem hiányzik. A full digitális kijelzőjén nincs óra és nincs üzemanyag szintjelző csak tartalékot jelző lámpa. Fordulatszámmérő természetesen van.-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #140121 üzenetére
Az jobban fájt, hogy az XT660R-en még fordulatszám mérő sincs.
Viccet félretéve...valahol kompromisszumot kellett kötni és ez volt a legkisebb.
-
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Van egy 1999-es 1100 cmm-es Yamaha Drag Starom.
A gyári indexet szeretném kicserélni rajta valami modernebb LED-esre.
Gondolom nem elég csak kicserélni, hanem valami külön vezérlés kell hozzá?
Hogy néz ki egy ilyen LED-esítési folyamat? Hol kell megbontani az elektronikát és mit kell beszerelni?
Köszönöm! -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #140121 üzenetére
Miert olyan fontos egy 300 as terep motornal egy szint mero?
A telitank elvisz 300km felett. Ekkora etapokat nem ilyen motorral mennek.
Amiota olyan motom van, amin nincs visszajezes nem is erzem a hianyat. .
Igaz, egy fontos feltetele van. Az uzemanyag csap helyes hasznalata. .
De gyorsan megtanitja a lovast -
csongi
veterán
válasz Harcipocok84 #140124 üzenetére
Attol fugg, milyen iranyjelzot teszel fel. A komolyabbaknal nem kell mokolni, csak cserelni.
Ha olcsosag akkor lehet ellenallast kotni, relet cserelni, stb. -
vlevi
nagyúr
válasz Harcipocok84 #140124 üzenetére
Dragsart nem ismerem, de kell lennie egy index relének valahol.
Ezt a relét kell kicserélni olyanra, ami a LED-el is működik, különben marha gyorsan fog villogni.
Én ezt vettem E jeles, adnak hozzá relét is . De egy dragstarra inkább olyat keresnék, ami valami krómozott jellegű, de ez ízlés kérdése.
[link]
Szükség lehet még csatlakozóra, ha nem akarod szetvagni a gyári kabelezest, és esetleg olyan adapterre (apró műanyag talp), amivel a gyári helyére be tudod rakni.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Harcipocok84 #140124 üzenetére
Ahogy előttem írták, ledes indexhez való relé kell. Nem ismerem a konkrét típust, de ebben a videóban magyarázza (pontosabban angolázza ) az ember a gyári öt pin, háromra redukálását.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
V.Stryker
nagyúr
Ez a terepen rogyasztva állva motorozás jó nagy szívás ha nem vagy hozzászokva. Majbesz@rok. 🤣
-
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #140126 üzenetére
Az, hogy komolyabb, vagy alis, attól függetlenül kell a relé.
A gyári index relék úgy vannak belőve, hogy 2db villanykörte ellenállása esetén működjön a megfelelő frekvenciával. Ha pl kieg az egyik index izzod, akkor már rögtön gyorsabban villog.
A LED fogyasztása toredéke az izzonak, anélkül nincs mesey gyorsan fog villogni. A mostani index relék már olyanok, hogy teljesítménytől függetlenül egyforma sebességgel működnek. Pl nekem az első az volt, hogy kicseréltem a relét, és ugyanolyan jól működött, a 2db izzolampas régi indexszel, mint a gyári relé.
Másik, nem olyan elegáns megoldás, hogy ellenállást tesznek a LED index vezetékébe, hogy ugyanolyan legyen, mint az izzó. -
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #140135 üzenetére
nincs baj az ellenallassal, esetek tobbsegeben csak azt kell mellerakni, de. Vannak olyan led indexek, amiben mar van ellenallas, vannak olyan regebbi motortipusok, ahol a nem mukodtetett, masik oldal indexizzoit "elomelegiti" a rele, azaz aramot ereszt at rajtuk, anelkul, hogy ez lathato lenne.
Es vannak olyan relek, amik mar nem is relek.Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Tudtok ajánlani enduro/cross/adventure csizmákat? Alapból az Acerbis X-Stradhu -t néztem ki. Nem tudom még mi jöhetne szóba hasonló áron, ami valamennyire megvéd, hogy ne törjem ki a lábam.
-
-
csoki46
senior tag
válasz V.Stryker #140140 üzenetére
O'Neal RSX én a kecskeméti boltban vettem.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #140140 üzenetére
Biztos láttad már, de továbbra is tartom a véleményem:
Forma Adventure csizma 25000km tartós teszt
Ha pénz-ékszer nem számít, akkor valami hasonló Alpinstars csimmát keresnék. Az MX csizmák univerzális használatra szerintem továbbra sem jók (már csak a vízállótlanságuk miatt sem). De ahogy a videóban is mondom, fel kell próbálni, mert a lábforma is gyártónként eltér! Ezt mikor a krosszcsizmám vettem megtapasztaltam, és amit szerettem volna venni, az egyszerűen kényelmetlen volt.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbeerto
csendes tag
Sziasztok!
Volt már valaki 42RS tréningen a Drivingcampen?
Április végén gondoltam elmegyek az egyikre, viszont a Drivex is kiírta az intenzív tréninget a Kakucsringre szintén április végére, és vergődöm melyikre menjek el. -
goofy85
kezdő
válasz Geresics #140142 üzenetére
Nekem ebből a Terra Evo van meg, barnát akartam, de abból a 47-es legnagyobb kicsi volt... Kurva jó csizma, csak váltani szar vele, pedig átállítottam a váltókar magasságát is, de igazából a peremével tudom csak felfele húzni a kart.
A Büse kabátokon kívül tudtok még hosszított méretűeket? 56-os derékban és karban kicsit rövid, bejön a hideg...
-
Pease
csendes tag
Sziasztok!
Új gumit keresek cbr650r-re. Michelin Road 6 és Continental ContiRoadAttack 4 -t néztem ki, de nem tudok dönteni. Ti melyiket választanátok? Többnyire túrázás és napi ingázás lenne a cél. -
pietrrr
aktív tag
#dashcam #menetrögzítő #kamera
Sziasztok!
A menet közbeni videórögzítést ki hogyan oldja meg?
Néztem direkt menetrögzítő rendszert, de az bazidrága, annál jobb lenne (jóval) olcsóbban megúszni.
Néztem akciókamerákat is, de azoknak meg kicsi az akksijuk, másfél óránál nem bírnak többet.
Ki hogyan oldja meg a problémát?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest