Hirdetés
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Blackview tudja, hol szeret a cápa
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133341 üzenetére
A sorharom mindenhol huz?
Attol fuggoen, hogy hol van a nyomatekcsucs, erezzuk, hogyan huz, egy motor. Egy v2 a sornegyhez kepest hatalmas dugattyui miatt nem tud annyit forogni, mint a konnyebb, de tobb dugattyuval rendelkezo sor4, vagy barmilyen elrendezesu, 4 hengeres. (Termeszetesen ez sem teljesen igaz, mert v2 bol is van olyan, ahol a nyomatekcsucs egeszen fent van, es porgetni is kell hozza. Csak ehhez nagyon draga anyagokat kell hasznalni, es rovidebb lesz az alkatreszek elettartama)
Altalanosan mondhatjuk, hogy v2 vagy barmilyen 2 hengereseket (itt nem a V a lenyeg) nem kell annyira porgetni, mert mondjuk 9000 kornyeken mar csokken a nyomatek, cserebe mar joval elobb a tetejen voltunk. A negyhengeresek pedig ugyanahhoz a kobcentihez merten konnyebb dugattyuik miatt tobbet tudnak forogni, tehat az optimalis gazcseret is erdemesebb feljebb vinni fordulatban, amivel loerot nyerunk.
Szoval egy 3 hengeres a ketto kozott van. Felul nem lesz benne annyi, mint egy sornegyben (ugye itt is, milyen sornegy eppen, de altalanossagban mondhatjuk igy, bar nem teljesen igaz). Es talan a nyomatekcsucsa feljebb van, mint egy 2 hengeresnek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest