Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére

    hát különbözőek vagyunk
    6000 felett ritkán közlekedem a motorral ez van.. ez hatodikban 110-es utazó, de egyesben is tudja 15000-nél, ezért nem is értem hogy hova mi a fasznak ennél több utcára? soha senki nem tudott még nekem ésszerű magyarázatot adni az ezres motorok értelmének, egy dolgot kivéve: kényelmes mert nem kell váltogatni. ezt el tudom fogadni szemrebbenés nélkül, oké, vegye aki akarja, tankolja meg, fizesse az adót utána, meg vegye rá drágán a gumit ha ez jólesik, semmi kifogásom.
    engem a hatszázas motorok lefitymálása zavar, mert gyenge, meg váltogatni kell meg szét kell pörgetni.. egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?

    nyilván ezres motor után lepkefing alul a hatszázas, de egy 250-eshez képest meg sokkal erősebb.. az ezres motornál meg már csak az 1300-as erősebb, szóval végülis nézőpont kérdése mit mihez viszonyítunk..
    múltkor ültem egy 125-ös új yamaha r125-ön vagy mi a gyász volt a neve, idei kiadás. na az gyenge nem csak alul felül, hanem mindenhol. vagy autóba ülni motor után, na az is gyenge, de hogy a hatszáz kevés, ezt nem bírom felfogni.

    lehet kéne mennem egy ezressel, hogy "megvilágosodjak?" biztos szórakoztató hogy erős meg minden, de szerintem ez olyan mint az ájfón, 5 percnél tovább nem hiszem hogy lekötne.. de mondjuk én közlekedem a motorral, pályán meg lehet neki húzni.. mind1, akkor sem értem ezt

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák