- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #114499 üzenetére
Szerinted a fékbetének van van szavatossági ideje?
16 éveset kaptam ma kézbe, azért az már na...
Nem tudom milyen kémiai kötések vannak amik esetleg idővel gyengülhetnek stb...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Varoz
őstag
válasz Topiccsendőr #114499 üzenetére
Tehát kijelenthető, hogy utcára a sportszűrő kalap sz*rt ér. Mondjuk ezt eddig is tudtuk.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Biqci
aktív tag
Kérem a véleményetek.
A nagy szerelgetés közben figyeltem fel, hogy a Michelin Pilot Road 3 abroncsaim már 4 évesek. 2016-os gyártásúak, mikor 2 évvel ezelőtt vettem a motort, a tulaj azt mondta , ő szereltette fel és csak egy keveset ment vele. Lehet, mert én kb. 8k km-t mentem vele és igencsak vastag még. Meddig érdemes-lehet-szabad még használni ezeket az abroncsokat?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vendingo
veterán
válasz Biqci #114509 üzenetére
Amíg normálisan tapad. Anno a 6 éves "sportgumijaim" olyanok voltak, mint a bakelit. Nem értettem a motorhoz, láttam, hogy a minta jó, mással nem foglalkoztam. Első nagyobb utamon kellett rájönnöm, hogy mit jelent az, ha öreg egy gumi.
Én 5-6 évnél idősebb gumit nem szívesen használnék motoron.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Biqci
aktív tag
válasz vendingo #114510 üzenetére
Most lesznek a gumik 4 évesek, nem tudom mit hoz a sors, de 1-2 évnél tovább nem szeretném húzni a váltást. De a lényeg, hogy még tudom használni, főleg úgy, hogy alig látható a kopás. Egy 600-as Banditom van, ezen vannak a gumik, lehet, hogy ennyire bírja a Michelin a strapát?
etnies:
Akkor használom még, megerősítetted a gondolatom"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Czimby
addikt
válasz Biqci #114512 üzenetére
Óvatosan használva 20e Km-t is tudnak a Pilot Road-ok.
Ismerősöm tavaj 2012-2016 közt gyártott slickekkel ment a ringben, 2 perc alatti időket.
Ha nem a napon meg a fagyban van tárolva 6-8évet kibír egy gumi.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
hugi0
őstag
válasz z123456789 #114501 üzenetére
Szia !
Origamit ?
"A szomszed noje mindig zoldebb."". . . aztán rájöttem, hogy a tököm motorozik 25 fok alatt . . ."
Nyari kesztyuben hajtottam a telet is.
Lekaptam a Zeta-t es keszitettem karbonbol egy csinosabbat.Ez mar a masodik verzio. - picit nagyobb.
"nem a meret a lenyeg"[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Varoz #114505 üzenetére
Igen, ezt tudtuk, de tovabbi erdekessegek is vannak meg itt, ha valakinek volt turelme vegignezni. Ami elhangzik a videoban, hogy olcsobb uzemeltetni a mosas miatt, es palyahasznalatnal majdnem 1 loerot nyerni ilyen olcson, az azert nem rossz.
Amit mond a ficko meg, hogy jobb gazrekciot szoktak neki emlegetni, de megjegyzi, o csak azt tudja tovabbmondani, amit hallott, ez padon nem igazan lathato. Az RN22 nel megintcsak ride by wire van, 3 mode-dal, ami valami olyasmi, mintha a gazkar attetelet valtoztatnad. Szoval ez a gazreakcio elore meg van hatarozva mode-onkent. Na mindegy.Es a legjobb resz, hogy lepadozza a valtoztathato hosszu szivotolcserek ket vegallasat, es mutatja milyen kulonbseg van alul es felul. Ez azert elegge hasznos info.
Hugi0
Jo kis rotax122, udv a klubban
A karbont hogy csinaltad? :)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Czimby #114513 üzenetére
Akkor még tudom használni egy darabig
Ha az eddigi kopása alapján nézem, még vagy 8-10ezer km benne van a gumikban..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
Hali!
Ruházat összeállításán vergődöm, és a véleményetekre lennék kíváncsi. Nincs még semmi cuccom, szóval 0 tapasztalattal, az elinduláshoz kellene valami olyan alap, amit nem utálok meg az első motorozás után, de azért nem is megy el nagyon a költségvetés (150k volt először mindenre, de már látom, hogy inkább 180-200 lesz a vége).
Motor jó eséllyel 125-ös Duke lesz majd.
Sisak megvan, kesztyű meg úgy nézem van sok helyen sok féle, azt tuti találok.
Tegnap tartottam nagy próbanapot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz, sőt...
Kabátból próbáltam:
- W-tec Briessau: XL méret tök jó volt rám, kényelmesnek is éreztem, tetszik is, viszont tartok tőle, hogy nyáron nagyon meleg lenne. Kicsit kevésnek érzem így releváns tapasztalat nélkül azt a két kis szellőzőt, de lehet, hogy nincs igazam.
- Mugen Race 1835: XXXL a jó méret belőle, tök jól variálhatónak tűnik a külön ki-be pakolható bélés, csak ismerve magam, mindig pont azt venném ki belőle, ami épp kellene. És egy kicsit túl is van a tervezett költségemen (de azt a tervet már amúgy is el kellett engednem)
- Speed UP Zone: XXL volt a jó, vállban, karhosszban, de hasnál rövidnek éreztem. Konkrétan amikor álltam, kilógott körbe a gatya felső része. Felültettek a kis próbamotorra a boltban, úgy épp jónak tűnt, de nem győzött meg teljesen. Arról nem is beszélve, hogy tök feketét nem szeretnék venni.
Amit még meg akarok próbálni, az a Modeka Sport Mistral, de ennek meg nincs thermo bélése, félek tőle, hogy hideg lenne, bár aláöltözni talán jobban lehet, mint ruhát kiszellőztetni, illetve ez is eléggé sötét.Nadrágok:
A hagyományos motoros gatyákat el kell engedjem, hülye az alakom, ami derékban és hosszban jó lenne, az nem jön fel a combomra. Egyet találtunk a Shox-nál, ami jó lenne, de az nagyon vastag volt minden irányba. Olyannak éreztem magam, mintha valami régi fajta sínadrág lenne rajtam. Szóval farmer lesz a jó megoldás.
Sixgear Cargo-t próbáltam, jónak nézett ki a 38-as méret, de ez nem kevlár erősítéses. Kérdés az lenne, hogy itt törekedjek feltétlen a kevlárosra (Mugen Race, vagy Modeka)? 10k körüli a felára a kevláros gatyáknak. Esetleg elegendő lenne valami felcsatolható térdvédő a már meglévő gatyáimhoz? Csípővédőm még van az amerikaifocis korszakból.Cipő:
Forma Genesis és Forma Viper is tetszett, kényelmesek is voltak. Próbáltam 2 féle túracsizmát is, azok kicsit furcsák voltak, a cipő jobban bejött. Darázs Garázsnál van még 1-2 cipő ebben az ársávban, amit meg akarok majd próbálni.
Szerintetek merrefelé érdemes indulnom? Van esetleg valami, amit még érdemes lenne megnézni?
Köszi!Just a simple Lineman...
-
Varoz
őstag
válasz Topiccsendőr #114516 üzenetére
Én önmagában csak a sportszűrővel foglalkoztam, utcára.
De jogos.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #114519 üzenetére
Ennyiért tuti Alpine Sektor vagy Faster cipőt vennék könnyebb puhább és 100x jobb minőségben.
Vagy SuperZone és a Mugenrace fél magas cipője.
Egyébként a Shoxot elfelejteném a helyedben, drágán adnak szart vagy közepesen drágán még szarabbat.
Itt még körül néznék:
Fokt, SuperZone, Kelomotor, Motoroázis, Bátszimotor, Rider13, Moto.huAmim eddig a shoxból volt legfeljebb 2 szezont élt meg, a bőrruha a 3. elejére úgy nézett ki mintha megrángattam volna a földön. (Hiába a viasz)
Kesztyű második szezon közepén balkézen kiszakadt 2 ujj, kikopott a kuplungtól.(Spidi STR4 3. szezon, közel mint az új)Motoros farmer mindenképpen kevlár betétes legyen és vigyázz azért mert jó méretben még nem feltétlenül lesznek motoron is jó helyen a térd peotektorok, én pont a Mugen farmerrel szívtam ezt meg, a térdem felső élén ér véget a proti.
Az Icon farmereket is nézd meg nagyon jók.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
Tavaly vettem a nyárra a Louis-ból Highway farmert, kevlárbetétes és egy kissé elasztikus anyagból készült. Nem nagy szám, de eddig meg vagyok vele elégedve, esetleg annyi, hogy picit jobban csúszik mint a téli gatyám.
Bakancs pedig az Alpinstars Fasters 2 nekem bevált, van háromféle belőle, sima, vízálló és lyukacsos jobban szellőző, lehet választani tetszés szerint
Nem lesz amúgy kicsi a Duke? Csak az XXL méretből kiindulva"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hugi0
őstag
válasz Micsurin #114521 üzenetére
Speed gepen es enduron teljesen mas az ulespozicio.
Nem lehet jo minden poziciohoz egy terdvedo elhelyezkedese.
Szoval ha ruha, akkor bizony fel kell ulni a csacsira es menni is egy-ket kort, hogy kideurljon.A Zéé !
Minosegi ajanlast nem teszek markafuggoen, minden gyarto csinalt mar rosszat es jot is.
Lehet szidni es isteniteni mindegyiket."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #114516 üzenetére
Hugi0 ? -> hugi_0
Egy seggel 2 lovat nehez megulni. - igy a kis csacsi eladasra kerul.
Karbon - ez csak koltoi kerdes ? - vagy komolyan erdekel a tema ?Csigazzalak meg egy kicsit ?
- fekkar es kuplungkar.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Micsurin
nagyúr
válasz hugi0 #114523 üzenetére
Ültem Duken (sőt a 390-esbe kimondottan bele vagyok buzulva...), tudom milyen az üléspozi emiatt szóltam neki...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
A Mugenrace 1835 megéri az árát, nagy méretűek és jók a szellőzői, sokkal komfortosabb egy ilyen, mint egy 10-15 ezerrel olcsóbb, de rosszul szellőző kabát, ami csorbítja a motorozás élményét. A váll- és könyökprotektorokat sem kell kicserélned benne, mert jó minőségűek. Kelleni fog viszont még egy jól szellőző hátprotektor, erre az Alpinestars KR-2i-t javaslom. Könnyű és nem izzad bele a hátad, nagyon jól szellőzik.
Farmerből javaslom meggondolni a Modeka Glenn kevláros farmert. Védelmi szempontból jobb és teljesen utcai öltözetnek néz ki.
Cipőből a TCX és az Alpinestars különböző modelljeit javaslom. A két üzlet egy kerületen belül van és mindkét helyen nagy a választék.
-
A Zéé
addikt
Köszi az eddigieket, lesz mit nézegetni, próbálgatni
Duke jó eséllyel nem lesz a legkényelmesebb, erre felkészültem, de kb. az összes A1-el vezethető ilyen méretű, vagy kisebb, ez meg legalább tudja a 15 Le-t. Nekem meg A1 jogosítványom lesz most. Hosszú út vezetett ehhez a döntéshez, de a lényeg, hogy idén sem az időbe, sem az anyagiakban nem férne bele egy teljes értékű jogosítvány, és egy olyan motor, ami tényleg tetszik, nem csak egy közlekedési eszköz. Sajnos tavaly hülye voltam, hallgattam a lebeszélő hangokra, és nem vágtam bele legalább a jogosítványba.
A kis Duke meg kb. azóta a szívem csücske, mióta megjelent, csak sosem volt lehetőségem megszerezni. Remélem üléspróbánál nem lesz egyből összeférhetetlen velem[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #114525 üzenetére
Nem tudom menyire vagy mar benne elmeleti szinten.
- en ugy gondolom legalab az alapanyagok alapismerete szukseges a jo munkahoz.
Pont ezert javaslom, hogy ha nincs semmi "elokepzetseged", akkor elobb tanulj.
Az emberek legjobb baratja: google, szinte mindenben segit.
Joagam a legtobb anyagot a Novia-nal szerzek be.
A kovetkezo (nagy) projektem a 7.6L-es tankot lecserelni nagyobra, mert nagyon unom a heti 1-2 alkalmas tankolast.
- a terv legalabb 10-11L-es terfogat elerese.
Ehez vinil-eszter-gyanta kell."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #114521 üzenetére
Mikor a Shoxban voltam ajánlottak egy [Difi desert ride] kabátot hosszú távra. Sajnos nem hiszem hogy belefér a keretbe, de minőségi darabnak tűnt, bejövős .
Épp ott volt egy srác akinek [Macna Vosges Night eye] kabátja volt, talán 2 vagy 3 éve vette,és az is elég strapabírónak.
Szerk: Most nézem, hogy tényleg talán túlárazott picit más márkákhoz képest.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
kisninja
őstag
Skacok rég jártam erre... mi a véleményetek a Suzuki GSX-S1000F ről ?? megbízhatóság stb ? Lehet újonnan venném.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
zgospel
őstag
válasz kisninja #114532 üzenetére
Hát igen, 10-15 éves technika van bereszelgetve rajta, szóval nagy extrára nem kell számítani. Viszont a technót leszámítva mint motor nagyon jó szerintem, könnyen motorozható, finoman kezelhető, valóban jó a fékrendszere, és a relatív sportossága ellenére kényelmes is. 2018-ban még az új ára is nagyon jó volt, azóta semmiféle újítás nem történt, de rákerült néhány százezer az árcédulára
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Czimby
addikt
válasz dellfanboy #114533 üzenetére
Azért nem jön be mert 15éves fejlesztés a blokk???
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
#31733248
törölt tag
válasz dellfanboy #114533 üzenetére
Ami régebbi eredetű, az törvényszerűen rossz is? Csak mert ha a Honda most kiadná a 30 éves 1.6-os szívómotorját 160 lóerővel ismét egy 800-900 kilós tömegű kétülésesben (CRX), örömmel mennék megvenni, a sok steril mai autó helyett...
-
kisninja
őstag
Kössz mindenkinek hát 15 éves ... viszont 0km-el venném Állítólag eléggé jó de ugye a teszterek akár le is lehetnek fizetve. Ott a Kawa z1000sx de horror áron van.
Azért kezdek szemezni ezzel a mocival mert 3 milla egy 5-10 éves motor 20k km el. hozzárakok még és azt én járatom be. Naked motorom nem volt ezért szemezek az F verzióval. Félek mire lesz időm eljutni egy szalonba addigra bezárnak...[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
baboss
őstag
Vettem egy GIVI D303ST link szélvédőt a motoromra, nem találom benne az E betűt, szólni fognak érte a vizsgán, vagy a rendőrök ha igazoltatnak ?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #114537 üzenetére
Miert, ma mar csak steril auto van a vilagon? :D mivel a hetkoznapokat steril autoval lehet kenyelmesen atveszelni, nem egy pittegos-pattogos, szar utakra amugy ertelmetlen elmenyautoval, ezert tulnyomoreszt sterilek voltak mindig is az autok. Nem csak ma.
Akarcsak a kenyelemre hangolt puha elsovillas motorok. nem azert csinaljak ilyenre, mert nem tudnanak "jobbat" hanem az a tobbsegnek nem lenne jobb, mert kenyelmetlen lenne.
Satobbi.Egyebkent motoroknal szerintem mas a helyzet, ez a technologia le van maradva az autokhoz kepest, igy regebben azert mondhatjuk, hogy nem volt olyan jaraskulturajuk, (ertsd remegtette a labtartot, kormanyvegeket) a fekekrol ne is beszeljunk, es a mar sokat emlegetett ride by wire rendszer... azert elegge el van kenyeztetve az ember a regi szarokhoz kepest. Mert azok a motorok aztan tenyleg szarok voltak pl a crx idejeben a mostaniakhoz kepest. Szoval en egyaltalan nem vallom a regen minden jobb volt vallast a motorok eseteben.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #114540 üzenetére
Szerinted egy magas literteljesítményű szívómotorral szerelt kétülésest azért vettek, hogy kényelmesen vészeljék át a hétköznapokat? Ugye, nem? Persze, az átlagautó legyen kényelmes, biztonságos, halk, de ez nem erről szólt. Ma egyszerűen nincs hasonló autó az épeszű árkategóriában. Vannak erősebbek, vannak gyorsabbak, de olyan, ami ezt a sokak által szeretett karaktert visszaadná, egyszerűen nincs.
Motorban tényleg más a szitu, mint a kocsiknál, de ettől még az említett Suzuki szerintem még mindig jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz kisninja #114538 üzenetére
Az, hogy 10-15 eves, mert kicsit tulzas. Akkor egy befecs legolaj nakedre azt is mondhatnank, hogy 40 eves. Illetve honnan kell szamoljuk ezeket az eveket. Az alkatreszek hany szazalekos lecseroledesenel.
A felszereltsegre mar lehet ertelmezni ezeket: milyen a muszerfal, milyen vezetosegito rendszerek vannak, meg ugy is nezhetnenk, hogy egy screamer sornegy sokkal puhabban jar, mint egy nala jobban agyonfelszerelt v2, esetleg crossplane. Kinek mire van szuksege. Ha nem akarod bizseregtetni a golyoidat 3000 ig, es vajpuha reakciokat akarsz, mar alacsony fordulaton sem csapkodo lanccal, akkor sokhengeres screamert lesz a kedvenced. Ha pedig a darabos hangu, nyersebb dolgokat kedveled, akkor a kevesebb hengerek fele kell nezelodni. Annyira nem latom veszesnek ezt a dolgot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #114541 üzenetére
:D magyarorszagon nagyon sok embernek volt, aki hetkoznapi autonak hasznalta, igen, jol emlekszem ra :D hamisithatatlan 20x szarratort boyracer autok voltak hetkoznapi igaslonak.
Ujonnan mindenkepp jo vetel, mivel az nem 15 eves motor, szoval teljesen egyetertek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #114543 üzenetére
Hogy jön ide Magyarország? Basszus, ha belegondolok, hogy 30 éve még 100 lóerős literteljesítményű szívómotoros kocsikat hozott ki a Honda 800-900 kilóval... Hát, ehhez képest tök jól megy egy mai autó, sokkal biztonságosabb is, de hogy jóval sterilebb, az biztos. Messze nincs meg az erős és pörgős motor, az alacsony üléspozíció, a kis tömeg és az igényes futómű által adott közvetlenség, az, ami az akkori autókat olyan szerethetővé tette. Egyszerűen kihaltak, a jelen állás szerint nem is élednek fel többé.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #114544 üzenetére
Hogy jon ide? Emlekszel? kerdeztel valamit, arra valaszoltam. :D
Ha belegondolsz, nagyon megoregedtel, sok minden fura dolog volt regen, az okait remelhetoleg ennek pedig ugyanugy kutattad, mint a sokatforgo szivomotorra matyizo cikkeket, es tudod, hogy miert nincs mar ilyen auto, es miert nem lehet/lesz.
Nem pontosan ertem a "mai auto" kifejezes mit takar, de gondolom a mai sportautokra erted. Ha ennyire megvannak a sportautok regen es most, akkor pontosan ertened kell, a vilag miert ilyen, amilyen. Az hogy egy mai sportauto sterilebb, azt nem tudom ertelmezni, epp most melyik sportautorol lenne szo.
Harminc evvel ezelott meg lehetett dohanyozni mindenhol, es rendeztek motogp t a hungaroringen is. Fura dolgok voltak.Ha maga az iranyzat hianyzik, hogy egy utcara teljesen ertelmetlen sporteszkozt arultak akkoriban, azt megertem, maga az elv az nekem mindig is tetszett, akarcsak a termekek, amik ebbol lettek, csak ebbe ehenhal minden gyarto.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Olyan van hogy "gyári hibás új gumi"? Nagyon sokat szórakozott a gumis az elsőkerék centírral viszonylag sok (65gr) kérült is rá, viszont egyéetelműen vibrál az első kormány. Sebessegtől függően változó intenzitással. Vészesnek nem mondanám.
Én még ilyet nem tapasztaltam. Ötlet?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nyogo83
senior tag
válasz Ferdzsoo #114546 üzenetére
En jartam igy par evvel ezelott. Nekem az egesz gumi ugy pulzalt le/fol, mintha a felni kapott volna egy utest.
Lecsereltuk egy masikra es a haver visszakuldte a gyartonak a gumit, hogy “bevizsgaljak” mert szerintuk rosszul lett felrakva. Video is lett rola keszitve, mellekelve.
A vege az lett, hogy szerintuk semmi baja a guminak, havernak be kellett nyelni mint veszteseg -
Ferdzsoo
addikt
válasz nyogo83 #114547 üzenetére
Fasza. Jóban vagyok a gumisokkal már vagy az 5. szettet szereltetem náluk, sosem volt még ilyen. Kétlem hogy ők felejtettek volna el gumit megfelelően kicentírozni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nyogo83
senior tag
válasz Ferdzsoo #114549 üzenetére
Elokerestem a videot, ilyen volt az enyem. [link]
Mi elszorakoztunk vele azert, csak kivancsisagbol. Atforgattuk, ujrasulyoztuk, de semmi nem segitett. Nalunk se valoszinu, hogy a tapasztalatlansagbol sikerult igy (Kek Hold). Mondta is a haver, hogy nem talalkozott meg ilyennel a tizen sok ev alatt.
Lehet csak szerencseje volt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...