- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Honor Magic V2 fél év után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #114394 üzenetére
Legalább már ketten megyünk szembe ezek szerint az autópályán....
A Duke-os csinálhatott volna bármit ez a szerencsén múlt és azon, hogy nem pánikolt be és rántotta el, védhetetlen volt a dolog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #114407 üzenetére
Mindnek szerencséje volt.
Kb 5 motor plusz autó érintett abba a másodpercnyi szituba. Mindnek kurva nagy szerencséje volt. Az autó mögött érkező motorosok is szophattak volna.
Mind vétett a szabályok ellen. Egy megszívta. Azt már nem láttuk, de azért valami volt a hátul jövő motoros és a Kawa között. Neki még kevesebb volt a lehetősége bármit is csinálni.
Az első Duke-os kb 20km órát tudott lassulni, kb ahogy vissza tolta a gázt és elérte a fékkart volt egy minimális oldalra mozdulás, ez az az 5 cm ami a frontálist elkerülte.
A szembejövők záróvonal plusz sebesség túllépés, a Duke pilóták meg jelentős sebesség túllépésükkel járultak a dologhoz.
Nem is tudom, mi jár a fejükben mikor közlekednek?
20 éves gyerek.
Teljesen feldúlta lelkivilágomat
Elveszik az ember kedvét,hogy motorozzon.[ Szerkesztve ]
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #114409 üzenetére
Igen ,az XJ a melóbajárós, mindennapi igás A kutyus meg a hétvégi .Igaz előbb rendbetesszük.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #114412 üzenetére
Elmondás szerint 3 éve áll ,képek szerint nem fütött helyen,de amúgy megy .1,7 K euró pénteken kiderül .Linz - be van
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #114408 üzenetére
Azért vetted a 650-est, hogy 89.99 / 129.99km/h-val közlekedj? Ezt tudja egy 250-es is, még ha gyenge dinamikával is. Ez kb. annyira releváns mint a mondandód vége a korral kapcsolatban felejtsük is el...
Ha 110-zel érkezik a két Duke mi történik? Ha 80-nal? Megállnak a Ninja vagy az S1000R előtt? És várják, hogy telibe verjék őket? Leszaladnak az árokba? Katapultálnam? Átmennek a szembe oldalra? A delikvensek szemben akkor is elkaszálták volna őket nem lett volna idejük szembe áthúzodni.
Ugyan ez teliben a szemben jövök hibája volt ki lehet ezt hozni osztott felelősségre egy szabálysértési előadó bármit ki fog tudni neked hozni de ez nem változat a dolgon.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zolee5016
őstag
válasz Topiccsendőr #114415 üzenetére
Elég óvatosan közelítjük meg a vételt,ez pont határeset. Ha minden Ok megéri a pénzét,ha valami necc akkor könnyen áteshetek a ló hasa alatt.Ismerős útján van a tipp remélem nem lesz gond.Ami biztató,hogy az eladó simán belement az útiköltség felébe...A gépről még annyit baromira kíváncsi vagyok a V blokk hangjára 😁
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
tag
válasz etnies #114383 üzenetére
Így már más
Nekem Bodis van a gépen, de elgondolkodtam egy titánium Akra beszerzésén (természetesen tipusspecifikus) mivel eléggé jó áron van most.És itt jön a kérdés: 4,3 kW és 3,7 Nm ad?
Nem kell utána állítani semmit, csak úgy magától?
Vagy automatikusan beszabályozza a rendszer?
Ezt miért nem írják bele a prospektusba, hogy a laikus embernek is tiszta sor legyen, mit is vásárol.Asszonyka volt gépén játszadoztam a sport légszűrővel. Az volt a tapasztalatom, hogy a gyárinál 1 szezon után (6.100 km) piszkosabb volt a szűrőház fala belűröl, mint a következő évben a B.M.C. szűrő után (5.800 km).
Kocsinál (gyári 30.000 !!!!) 15.000 km után a gyári szűrővel is ugyanúgy szutykosabb volt a ház, mint azonos idő/km után a K&N szűrővel. Szóval pró és kontra elhiszem, hogy sokszor nem ajánlott a sport légszűrő, de aki egy icipicit is lemegy a burkolt útról és csapat homokos, poros utakon is és oda is figyel a járgányára, annak jobb a sportszűrő, mert egy olyan csapatás után szépen kitisztítja és kész. A gyárit meg cserélgethetné kéthavonta.
(#114416) zolee5016:
A Bulldog-nak gyönyörű a hangja, azzal nem lesz baj
Ami picit gondot okoz, az a 6-ik gang hiánya, a szivató borzalmasan rossz helyre való elhelyezése és a kipufogók túlmelegedése. Ezen kívül imádnivaló masina az.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114417 üzenetére
Kipufogóhoz: Valahol olvastam hogy elvileg a nagyobb sebességgel kiáramló levegő nagyobb beszívást eredményez, ami a keverék arányait változtatja, de a digitális szenzor visszajelzése alapján az elektronika elvileg hozzáállítja amit kell.
ON: Tehát azt mondod, a két sportszűrő között is volt eltérés, a K&N kárára? A szűrőház fala belülről nekem azt jelenti beengedte a szutykot oda ahova nem kellett volna. (?)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tag
válasz Shin Chen #114418 üzenetére
Igen, én vágom, de ezt sehol sem írják le, hogy tipusszpecifikus hátsó sportdobnál melyik motoron kell valamit állítani, melyiken nem, hogy a prospektusban szereplő értékeket tudja a vas.
A két sportszűrő között nem volt, pont ellenkezően, mindkét esetben a gyári cseréje után volt piszkosabb a szűrőház belseje. A Hondámban K&N van, tisztítom mikor szükséges, akár hosszabb túrák során is (ha esetleg legurulunk egy kicsit az aszfaltról).
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114419 üzenetére
[BMC vs K&N vs OEM - Autós összehasonlítás] itt azt írja hogy az OEM a legjobb, a szűrők minőségében a BMC jobb mint a K&N. Nem tudom mi alapján.
Ahogy értelmezem:
-Ha gyakran földutazik az ember vagy rászánja az időt, hogy foglalkozzon vele, akkor megérheti a sportlégszűrő, mert (persze az intenzitástól függően) a gyakrabb csere helyett 'csak' gyakrabban kell takarítani.
-Viszont normál használatra közúton és városban érdemes inkább a gyári/utángyártott szűrőnél maradni.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
vendingo
veterán
válasz Shin Chen #114377 üzenetére
Super tenerét én nem vennék. Igaz, hogy erősek, de cserébe sokat is fogyasztanak, illetve hajlamosabbak is a meghibásodásra, mint az AT.
AT felhozatal elég gyér szokott lenni, jelenlegi kínálatból (hahu) egyiket se venném meg.
Facen ritkán felbukkan a nagyendúrós csoportban, de gyakorlatilag azonnal el is viszik. Próbálj ausztriában, németországban nézelődni, igaz ott ami rendben van, elég jól megkérik az árát. Szerelőmnél néha felszokott bukkanni eladó AT, de mindig költeni kell rájuk, ehhez mérten lövi be az árukat is. Ha éppen van neki, akkor nagyendúrós csoportba kiszoktam tenni. Azzal számolj, hogy normális nem leharcolt AT 1,1 millától kezdődik, de az se lesz költségmentes. Csak akkor ajánlom ezt a tipust, ha tényleg ilyet szeretnél, mert irreális az ára, de legalább nem lefele, hanem felfele megy, ha karban van tartvaCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tag
válasz Shin Chen #114420 üzenetére
Pontosan, ez a pró és a kontra...
de, a autónál a gyári 30.000-es légszűrőcserét el kell felejteni! 15 e az okK&N mikor akció van cc 15.000 Ft
Hiflo kb. 6.000
BMC kb. 22.000
Gyári HONDA kb.29.000 (lehet olcsóbban is találni, de nem sokkal)1db K&N használok 2 szezonra, és az alatt évente kb. 3x mosom
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz djeperto #114417 üzenetére
Nem pontosan ertem. Egy utcai jarmunel esodlegesen a motor vedelmet tartanam szem elott. Az, hogy cserelgetheted a gyari szurot, mert offroadozol utcai autoval (?) Ebben az esetben semmilyen kart nem tesz a motorban, ha epp megsem csereled ki. Csak nem lesz olyan eros a jarmu, ha mar annyira szelsoseges a helyzet, hogy tenyleg eltomjon egy papirszurot olyan mennyisegu mocsok, ami annyira nem gyakori. de nem tortenik semmi baj. Mig a sportlegszuro, miutan mar nem tudja megszurni, siman beereszti azt a sok szart. Eltomodni nem fog, mint a papirszuro, de a papirszuro eleg hulyebiztos.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
Lehet feleslegesen vettem gumit fent tudnak valamit, győri egyetem elvileg ideiglenesen zár, OE meg tárgyal a távoktatásról. Lehet nem lesz itt nagy mocizás mindenfelé pár héten belül.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #114418 üzenetére
Ez befecskendezorendszer fajta fuggo. A digitalis szenzor egy kicsit tag fogalom, sztm nem digitalis, hanem szenzor. gondolom lambda szondarol van szo. Nem mindegyik tud utanaallitani, es kerdes hany eves az O szenzorod, meg mennyire pontos. Vagy egyaltalan van-e. kb 2005 utan jottek a lambdas befecs rendszerek, addig lambda nelkuliek is voltak motorokon.
A nyitott kipufogo csak szeleposszenyitasnal tud nagyobb szivast eredmenyezni, ezert fugg a motor vezerlesi idejetol is, azt is ertelemszeruen mashol nagyobb oblitesi veszteseggel teszi, mint a gyari (nagyobb fogyasztas) Csak egy bizonyos fordulaton fog jol mukodni, ha nem ezen a fordulaton hasznalod a motort, rosszabb lesz minden, esetleg gyengebb is.
Explosión de dos tiempos
-
tag
válasz Topiccsendőr #114424 üzenetére
Motorkerékpárról van szó, félreérthetted. Ha mondjuk nyomulok vele (igaz ritkán) egy homokos poros útszakaszon, mikor haza érek kimosom a K&N t és kész. Másnapra már szuper.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz djeperto #114423 üzenetére
Ismerős volt már képről is, látom vfr1200x-hez van.
Én a helyedben csak a gyárit venném. Én is vettem egyszer hilfo-t már amikor a kezembe fogtam éreztem hogy hiba volt (kb a gyári súlyának a fele, és nem, nem azért mert a gyári tele volt már szutyokkal.) pár hónap után kidobtam belőle, és megvettem a gyárit. Amúgy nincs 30k, én 20 körül vettem. Szvsz. ezzel sem éri meg spórolni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Shin Chen
tag
válasz djeperto #114422 üzenetére
Azért árban nincs akkora eltérés ha a Hilfo-t nem vesszük figyelembe, minőségben pedig talán csak labortesztek mutatnának (jelentős)? különbséget.
(#114429) persuader
Ránézésre[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #114425 üzenetére
(#114427) tboldi
Debreceni egyetemen csak a rendezvényeket halasztották el, de lehet hogy itt is hamarosan távoktatásra váltanak. Már "megalakult a Debreceni Egyetem corona virus járvánnyal kapcsolatos helyi operatív törzse" is"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tboldi
nagyúr
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #114426 üzenetére
Ezek szerint ez is motorfüggő.
Ha nincs lambda szonda és a nem is tudja visszaszabályozni /után állítani az elektronika -akkor az károsíthatja a motort, a megváltozott áramlási tulajdonságok miatt.
Ha van lambda szonda, lehetséges hogy a szabályzás automatice megtörténik -de az is lehet hogy nem....
Úgy látom az Akrapovic dobokat ki lehet választani motor modell-modellév szerint.
Talán a "preferált gyártó neve" is törekszik a megfelelő karakterisztikájú dob kifejlesztésére-legyártására."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #114427 üzenetére
Ma jött a hír elvileg jövő héttől nincsen kontakt órátok és megkapja mindenki az aláírásokat. Mérnökinfós haver állította. F*szság?
Mindenesetre nálunk 99%, hogy távoktatásra állnak át, SOTE-val pedig életbe lépett a no contact kereszt órák leálltak.lol nálunk még a 65 vagy feletti tanárokat is erősen ajánlva szinte szabira akarják küldeni.
Most olvastam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz Ferdzsoo #114430 üzenetére
Eszem ágában sem volt hilflot venni, csak a szemléltetés miatt raktam be. Gyárit használtam, most K&N-t. De mondom 2 évente cseréltem eddig is az összes motoromban. Tavaly előtt a Miskolci Egyetemen szakmérnöki képzésem végén lelaboroztunk 9.000 km es olajat, mely a motoromból volt sportszűrővel. Tiszta volt mint szűzmária lelke. Pedig az már egy 3 éves BMC volt egy Triumph street triple-ből. 5000 nél volt mosva-olajozva. Figyelni kell rá, ennyi
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #114437 üzenetére
Ezt én elhiszem, de itt én a kettő között óriási különbséget véltem felfedezni.
Lehet hogy oda más elvárásoknak megfelelően gyártanak? Nemtudom..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Lomha 8V
addikt
-
tag
válasz Topiccsendőr #114443 üzenetére
Teljesen jogos. És akkor térjünk át az olajszűrő mivoltára
"there are more jacks then one at the fair..."
-
runner 125
nagyúr
válasz Lomha 8V #114444 üzenetére
Fu mennyire szemellenzővel ítéled meg ezt a helyzetet. Mintha Magdi néni véleménye lenne, aki épp egy Swift-ből követte végig az eseményeket és haragszik minden motorosra, mermennekmintazállat.
Te még nem mentél 150-et motorral nyíl egyenes úton a saját sávodban?
Hagyjuk már ezt álszent dumát.Az, h valaki ilyen körülmények között gyorshajt a SAJÁT sávjában, ebben a szituációban irreleváns. Az h nem ütközött a 2 KTM-es valamelyik 3 faxkalappal, az semmi máson nem múlt mint a szerencsén. Ha 90-100-zal mennek a KTM-esek sem történt volna semmi másképp. Sőt, ha egy biciklis teker a bukkanó előtt 15km/h-val az út jobb felén és a 3-ból valamelyik épp azt a nyomvonalat választja, úgy ütköztek volna mint a huzat. Ebben a szituációban egyszerűen szükségtelen a kamerakép szerinti sávban közlekedőket bármilyen formában is elővenni.
Úgyhogy ebben a story-ban egyedül akik okolhatóak, az a 3 szemből érkező agyatlan, de főleg az utolsó 2, akik utánfutóként - ha ő megy mi is -, nem előretekintve, záróvonalon, bukkanón követték az elsőt, ráadásul királyi módon, egymás mellett, a teli sávot elfoglalva...
(A videó vége alapján aztán a sorsa utol is érte az egyiket..)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jacis
nagyúr
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #114446 üzenetére
Nem, én nem mentem. Chopperem van és volt is szinte mindig (nem chopper, de így mindenki érti) és sosem voltam sietős. Volt 250-es GSXR-em és 400-as VFR-em, mindkettőt azért adtam el, mert engem nem támasztott rajta a szél -mivel nem mentem gyorsan- és fájt rajtuk a csuklóm. Én a német autópályán sem mennék gyorsan (értsd: 130 felett), mert nem szeretek gyorsan menni. Ha ezt nem hiszed el, azzal nem tudok mit kezdeni.
Ez itt az én autóm volt:
Egy öreg Kadett, ami már olyan 2 millában volt, mikor történt az eset. Egy sportmotor szemből jött nekem 160-al. Gondolom sejted, hogy sokkal jobb lett volna, ha 90-el jön. Én nagyon sok napot töltöttem utána egészségügyben dolgozó emberekkel, akik kedvesek voltak, de jobb lett volna, ha sosem találkozunk.
És a baleset után -mikor már el merték mondani- elmondták, hogy a 4 házzal feljebb lakó haverom volt az és rögtön szörnyethalt. Akinek olyan sokszor mondtam, hogy ne száguldozzon.
Jól belátható, forgalommentes úton engedjék el neki, senkit nem érdekel. De mikor mások is vannak rajtuk kívül és ráadásul kanyar van, záróvonal; akkor menjenek már normálisan.
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #114446 üzenetére
Ez nem volt jol belathato utszakasz.
Nem volt 500 meterre a bukkano teteje. Rohadtul csal a kamera kep.
Meg kell szamolni a bojakat, es mindjart kiderul mekkora volt a valosagban a belathato szakasz. 160 as temponal ez mar keves.
Egyiket sem mentesiti.
Es nem mindegy, hogy 43m/s, vagy 25.
Szabaly serto volt, es nem az utszakasznak megfeloen haladt.
A tobbi barom is jelen volt, es az utannuk erkezo motorosok is tisztes tempot toltak. Az egyik a felezo vonalon volt.
Erre az utra ez a tempo sok, erre van a verseny palya.
A Dukosok legfeljebb vetlenek a jelenlegi helyzetben, de jo nagy idiotak ok is.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Lomha 8V #114448 üzenetére
Nagyon sajnálom h így jártál, de ez jelenti nálad az előítélet alapját. Ami részben érthető,
de akkor is kijelenthető, h nem minden 160-nal közlekedő motoros gyilkos / öngyilkos jelölt. Az értelmesebbje ilyen tempónál próbál előregondolkodni, mások agyával, szemével látni, nem a vak szerencsére - és pláne nem az előtte haladó haverra - bízni a tempót, kockázatos szakaszokon elveszi, figyel másokra is, stb.
Nem állítom, h a Duke-osok ezek közül mindent betartottak, de abban a helyzetben - ismétlem - ha a Duke-osok helyett 2 biciklis teker 15-tel, és a Kawasaki-s 30 cm-vel kintebb előz, telibeveri őket. Ez a szituáció nem azon múlott h a jobb oldali sávban ki és mennyivel ment. Ezért indokolatlan és túlzó egy kalap alá alá venni az utánfutóként, vakvilágba, záróvonalnál, szabálytalankodás ellenére pofátlanul egymás mellett a teli sávot elfoglalva, bukkanón előző barmokat a KTM-esekkel.
Mert ugye ha egyértelműen látom h sokszorosan szabálytalankodni fogok (de ők már eddig sem jutottak el fejben..), akkor legalább megpróbálom az előzést úgy végrehajtani - főleg ha az út szélessége engedi - h elmegyek a vonalon. Akkor is beszaratom a szemből jövő motorost és az előzött autót, ami továbbra sem korrekt húzás, de legalább látszódik némi tapintat és ész. Na az utolsó 2 motorosnál a fenti jelek mind hiányoztak. Az ilyeneket jellemzően rövid időn belül utoléri a végzetük, mint ahogy a videó végén látni is.csongi
De azt értsétek meg, h itt semmi nem a kamerakép szerinti sávban haladókon múlott! Ha 90-nel mennek ugyanez történik, akkor sem tud mit reagálni egyik sem. Ha a 3-ból bármelyik jól láthatóan 2 kiló körüli tempónál a KTM-esek nyomvonalát választja, eltalálja őket, ha 90-nel mentek volna, ha 150-nel. De ott a biciklis példa.
Sőt, ha most elővesszük a KRESZ-t, az-az a KTM-esek a sávjuk jobb oldalán közlekednek és nem sávközépen, most valszeg halott a szemből érkező Kawa-s és a két KTM-es.Ez az egész a mákon múlott, semmi máson.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest