- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #44741 üzenetére
Na de milyen volt a gyári? Nekem a 21 egész jól muzsikál, bár tény, hogy ha nincs terhelve, tehát csak a városban gurulgatsz 50-60-70 között, akkor nem melegszik fel rendesen és akkor nem érdemes lapon menni. Én három márka között fogok dönteni: Conti, Michelin vagy Bridgestone (utóbbi szigorúan 23-as).
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #44683 üzenetére
Én egy ETZ 250-est csinálnék a szívem szerint. Mekkora feelingje lenne...
-
Daywalker
addikt
Ah, en barom. Ma megvolt eletem elso kerekezese. Nyolcvannal rahuztam egy csutkat es mar huzta is fel az orrat...baj nem lett, gaz el es szepen letettem. Bah, meg erre nem voltam kesz...
-
Daywalker
addikt
válasz
Kassadin #44639 üzenetére
Tudtam, hogy ez lesz a kérdés
Napiszar meg legalja, hasonló kaliberű oldalakon szokott fent lenni kép az ilyen jellegű hirdetésekről
Nekem menyasszonyom van, nincs szükségem ilyenekre
shiNIN: ez itthon űbergáz. Hétvégén mi is voltunk egy barlangtúrán és nem lehetett kártyával fizetni. Egy olyan helyen, ahol külföldiek is megfordulhatnak...nálunk meg nem volt kp, automata pedig csak a másik városban volt, de ott is csak egyféle, amiből 870 forint volt a pénzfelvét. Vicc, komolyan mondom.
-
Daywalker
addikt
Attól függ, hogy mit szeretnél és milyen árban. A nagy nevek drágák lesznek mindig, talán outletben (moto.hu outlet részében) ki lehet fogni 1-2 jót. Ha kevésbé vagy igényes, akkor Shox, de ott is lehet drágább, minőségi cuccokat kapni. Én a Motoroázisban vettem csizmát (Askew - 35K) és kesztyűt (Clover - 32K) no meg bukót (Caberg - 45K - mondjuk nem rossz, de legközelebb drágábbat vennék) és a SuperZoneban Berik kabátot (60K leárazva). Nadrágot idén veszek, mert eddig nem találtam olyat, ami árban megfelelt volna (a Berik 80K volt
idén 60
), de Shoxban idén láttam kultúráltat, előbb azt fogom felpróbálni.
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #44564 üzenetére
Azért a zenehallgatás egy plusz zajforrás, ami mellett nem csoda, hogy nem hallott mást. Marketing nyilván van a dologban, de ha többen kipróbálták itt, és azt mondják, hogy jó, akkor azért nekik elhiszem
TayRol: én tegnap megint eldöntöttem, hogy nem fogok BP-n motorozni, csak amíg kiérek a városból. Egyszerűen elegem van ezekből a fos minőségű, poros, szutykos utakból.
-
Daywalker
addikt
válasz
Gaboman #44553 üzenetére
Szerintem te félreértelmezted az egészet. Egyrészt az autós hasonlattal sem értenék egyet. Nekem Remus Wild Label van az autómon és autópályán bizony fárasztó a hangja egy idő után
A füldugót a szélzaj ellen használja TayRol, és én is be fogok egyet szerezni. Hogy miért? Mert öreg koromban (bár nem hiszem, hogy megérem) nem akarok süket lenni. Nyilván nem a (sport)kipuff hangja a zavaró, hanem a szélzaj, és az engem is baromira zavar. Nyilván egy halkabb sisak lenne a megoldás, de még azok használatánál is javasolt a füldugó (nézz utána, hogy mekkora terhelést kap a füled a sisakban a szélzaj miatt).
Hogy mennyire különbözik egyes emberek ingerküszöbe, azt azzal szemléltetném, hogy voltam kint pár éve F1 edzésen, amit többen simán füldugó nélkül néztek végig a gold tribünön, én nekem ugyanott fél óra után már fizikai fájdalmat okozott a nagy hangnyomás, szinte rosszul voltam és két napig sokkal rosszabbul hallottam.
Nem hinném, hogy a motorozás élvezetéhez hozzá kell tartoznia a hallásromlásnak is. Ha neked nem fontos, a te dolgod, de nem hiszem, hogy emiatt el kéne ítélni a másikat. -
Daywalker
addikt
Ma hallottam a kisninját (250R) bódis dobbal...lol, odaverte a 900-asom hangját, amin még gyári dob van. Én csak azért nem cserélek, mert a gyári dob titán, olcsón meg csak acélt és hasonlóakat lehet venni. Ja, meg azt sem akarom, hogy az asszony megsüketüljön a hátsó padon
-
Daywalker
addikt
Na ma végre voltam a Big Bangben, megcsináltattam a féket (tárcsa-betét-folyadék csere), kicseréltettem a gyújtáskapcsolót, meghúzták a vízcső bilincset...már csak olajcsere kell a következő hónapban és totál kész a szezonra.
Viszont totál új fogalmaim vannak a fékezésről az új tárcsa-betét párossal. Végre megszűnt a fékkar taknyossága-nyúlóssága, lehet finoman kezelni a kart és elég jól harap.Ja és a dizájn is király.
-
Daywalker
addikt
Nem nagyon akarok a vitátokba belefolyni, de annyit azért hozzátennék, hogy nem mindenkinek van lehetősége felküzdeni magát, ennek pedig 1000 és egy oka lehet, kezdve az olyan bagatell dolgoktól, hogy ki hova született és milyen a családi háttere (Gyanítom, hogy neked annyira nem lehet rossz, ha olyan motorra jut a faternak, mint amit most vett, és félre ne értsd, én egy percig sem irigylem. Aki megteheti, megdolgozik érte, sikeres stb, attól én nem sajnálom. Nekünk is jól ment annó, most már kevésbé).
Örülünk, hogy neked sikerült feljebb jutni, de azért valljuk be, a motorozás egy luxus, amit kevesen engedhetnek meg maguknak. Illetve akik megengedhetik, azok sem egyforma szinten tehetik ezt meg, vagy nem mindenki akar belepumpálni ennyi pénzt.
Abban viszont igazad van, hogy mindent meg kell tenni a túlélésért, kezdve a rendes ruhától a tanfolyamokon át, de sokan nem tudnak 40-50 ezreket elverni hasonló mókára (többek között én sem igazán), ahogy pályázásra sem. -
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Ezzel valahogy én is így voltam, bár egy évnél picit többet akartam rászánni. Aztán megszerettem és most nem akarom eladni, annak ellenére, hogy mindig van mit csinálgatni rajta (amíg nem komolyak, addig who cares, csak engem minden apróság zavar
). Azért ezt bele kell számolni egy idősebb motor esetében. Mondjuk legalább tudom, hogy mi az, ami tényleg meg lett csinálva
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #44291 üzenetére
Az tuti.
Ráadásul GLS hozta +30 fontért, de még ezzel együtt is messze-messze olcsóbb volt, mint itthon bármi más. Sokat olvasgattam róla és az angoloknál sokan használják, akik elégedettek vele (főleg a sportmotoros kawások, akik szerint a gyári egy rakás szar mert gyorsan fogyasztja a betétet). Aki fikázza, azok java része nem próbálta, csak ott is egyből megy a "crap"-ozás (de mindenre, EBC-re stb-re is).
-
Daywalker
addikt
Ezzel én is így vagyok. A mostani ZX-eken menet közben meg lehet nézni a fényszórót, a ZX9-en pedig még ahhoz is előre kéne mászni, hogy lefejeljem a plexi sarkát
Sőt, az enyémen még az sem néz ki hülyén, aki 2m/100kg felett van
Persze azért tegyük hozzá, hogy ezek a méretek nem javítanak azokon a paramétereken, ami miatt a mai gépek jóval kezelhetőbbek. Egyébként meglepő volt látni, hogy a múlt hét előtt egymás mellé állítottuk a Busát és a ZX9-est, és utóbbi csak kb. 20cm-rel volt rövidebb, a kormánya magasabban volt egy picit, de ennyi. Mindkettő kövér disznó
Ja, és mindkettőn van szivatókar
Egyébként én szívesen megyek csoportban is (2-3-4 motor), egyedül nem tartom annyira izgalmasnak. Szóval ha Integra nem jön, akkor majd ő otthon marad
Vagy megy amerre akar
-
Daywalker
addikt
Múlt héten volt szerencsém egy 2005-ös Busa hátulján ülni menet közben. Hozzátenném, egyedileg gyártatott Bagster ülés volt rajta, ami nagyon kényelmes.
Az más kérdés, hogy az üléspóz milyen: kb. olyan magasan van, mint az én ZX9-esemen, tehát nem a mostanság használt sportmotoros kakasülő, talán a lábtartó van egy nagyon picit lejjebb. Hosszabb távon szerintem ez sem kényelmes annyira, mint mondjuk valami igazi túragép.A fékekről nem tudok nyilatkozni, nem vezettem, de ránézésre totál ugyanaz a Tokyco 6 dugattyús nyereg van rajta, mint az enyémen (azért érzitek: 2005-ös gépen ugyanaz, mint amit a kawánál 98/99-ben használtak - nyilván nem radiális, bár állítólag ennek nincs akkora jelentősége), tehát el tudom képzelni, hogy van ennél jobb, de szarnak azért nem mondanám.
Ha már Busa kategória, akkor már inkább egy Kawa ZZR1400
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #43941 üzenetére
Nem oktatás volt, hanem csak ők szervezték, tanulók nem voltak. 22 motor volt, annyira nem volt veszélyes. Inkább az volt veszélyes, ami ma Pesten volt. Hazafele az Erzsébet hídon összeakadtunk valami nagy motoros felvonulás résztvevőivel...rendőri felvezetés meg amit akarsz. Na ott legalább 100-an voltak (de a 200-at is meg merem kockáztatni), ha nem többen, az veszélyes
Amúgy igazad van, a legjobban ilyen helyen lehet fejlődni. A végén már sokkal jobban együtt tudtam mozogni a géppel.
Megint akció van a Superzone-ban
-
Daywalker
addikt
Na én megjöttem a mai túrából. BP-Esztergom-Pilis-BP 110km, 22 motorral. Életemben nem kanyarogtam még olyan utakon, mint ami a Pilisben volt. Szerintem egy nap alatt többet fejlődtem, mint egész múlt évben
-
Daywalker
addikt
Utánaolvasgattam ezeknek az "ismeretlen" féktárcsáknak, már amennyi infót találtam. A többség persze anélkül ugat, hogy valaha kipróbálta volna. Sokan az EBC-t is leszarozták (mondjuk nekem az autóban EBC betét van és azon kívül, hogy nem porol annyira, rakás szar, az ATE tárcsa meg hamar hullámos lett -- bár még így sem ráznak, nem úgy, mint annó a gyári).
A Kagizumeról pl. azt mondták, hogy nem rossz, de voltak páran (főleg a hondások), akik panaszkodtak, hogy nem olyan jó, a gyári jobb, de nekik az EBC sem volt jó.
A másik, valamivel drágább márka az Armstrong (az a baj, hogy nincs honlapja sem), amit sokan dicsértek. Voltak köztük olyanok, akik csak elsőt vettek, voltak akik csak hátsót. Egy kawás gyerek kompletten rendelt Armstrong tárcsát Armstrong betétekkel és ő nagyon elégedett volt a gyári után -- azt mondta, hogy sokkal jobban fog és nem eszi meg a betéteket (amire meglepő módon sok kawás panaszkodik). Egyvalaki állította, hogy neki az Armstrong megrepedt, volt is fent kép, csak pirossal áthúzta a repedést, tehát nem is lehetett semmit sem látni.
Szóval nem tudom. A Kagizume-t nem fogom megvenni (pedig rohadt olcsó, goldfren betétekkel együtt meglenne 62-ből kb.), mert nem akarok idő előtt elpatkolni, meg fél évig tartó szart venni.
Az Armstrong a tárcsák és hozzá a szinter betétek szállítással együtt 86 ezerbe kerülnek.
A megbízható, ismert Gold Fren tárcsa itthon 88e + 8600 a 4 betét (ez utóbbi az angoloktól hivatalos forrásból rendelve, mert itthon egy pár kerül legalább ennyibe).
Tehát szerintem a GF lesz a befutó, mert összességében véve annyival nem drágább és az tuti minőség.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #43658 üzenetére
Én is MOL-t akarok idén, de valamiért drágán mérik. Valami ötlet?
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #43639 üzenetére
Igen, néztem és találtam, de félek, hogy valami kínai szar jön. Hesszöld meg te is aztán véleményezd: [link]
Bár a Kagizume asszem japán cucc, nem kínai, tehát lehet, hogy be kéne vállalni ennyiért. Ha csak feleaddig tart, mint a gyári, akkor is jobb vételt csináltamAz EBC meg többi cucc jóval drágább. Ennél olcsóbban viszont tényleg csak kínai van.
Olajcsere: magam szoktam megcsinálni autónál (sőt, már HF tömítést is cseréltem), motornál sem más, csak még féltem hozzányúlni
Hogy milyen olajat raknak vele? Castrol (mert olyan hordót láttam) vagy ELF (mert most hivatalosan a Kawa csapatot támogatják) 10W50. 10-12ért lehet kapni 4 litert és még óradíj sincs -
Daywalker
addikt
Huh, tegnap kimotoroztam magam. Sőt, egyenesen sietős tempóban kellett dolgokat kellett elintézni, ezért menni kellett tempósan, tehát élvezet volt minden perc. Nem tudom, hogy az aszfalt volt hideg, vagy én voltam túl merész, de körforgalomból 1-2 erősebb kigyorsításnál túrta a hátulját
Voltam a Kawánál. Kicsit vicces árak vannak:A féktárcsát mégegyszer megkérdeztem. 44K/db az utángyártott (new fren) és 110K/db (!!!) a gyári. Hol élnek ezek? A Marson? Egyébként meg azt mondták, hogy a New Frent ajánlják, mert tökéletesen megfelel, semmivel sem rosszabb a gyárinál. Viszont kell új betét is + alaposan ki kell takarítani a rendszert, hogy határozottabban lehessen adagolni (szerinte picit levegős
).
Vettem egy olajszűrőt, ez 3500 Ft volt. Az olajcserére 15K-t mondtak az olajra, plusz egy óra munkadíj (6K). Ha én viszek olajat, akkor egy óra munkadíj (6K) + 2K olajmegsemmisítési, környezetvédelmi költség. Namost ezek után ki lehet számolni, melyik az olcsóbb
Megnézettem a telókat is, azt mondta, hogy jól mozog, bár neki icipicit puha
Mondom nekem meg keménynek tűnik, szóval ízlések. Majd ki fogom cseréltetni abban is az olajat valamikor a biztonság kedvéért (jövőre mondjuk).
MOD: Az ajánlott Steelhorse motor gyári tárcsát 58K-ért hozza darabját, EBC-t 55K-ért. A DMC ennyire lehúzós lenne?
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #43593 üzenetére
Oké, köszi.
-
Daywalker
addikt
Ez az utasüléses ötlet tetszik, kérdés már csak az, hogy nem fogja-e az egóját bántani
Sajna televannak, de holnap bepróbálkozok a Kawánál Budaörsön, hogy mennyi egy olajcsere. Szerintem én viszem az olajat, idén MOL-t tervezek venni (yoda ajánlásával
)
Yoda: értem, köszi. Gondolom a hátsó csillapítással nem kell foglalkozni, mert az gázzal töltött.
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #43586 üzenetére
De miért csillapít túl a fos olajtól? Nem megy át a szelepen rendesen?
-
Daywalker
addikt
válasz
zsoltee10 #43584 üzenetére
Na ez a legjobb. Ő sem kérte, de elvárta volna, hogy adjam neki kölcsön. Én úgy vagyok vele, hogy ha valaki akar valamit, akkor kérdezze meg, azért van a szája.
Na jó, lehet, hogy igazatok van és csak én parázom túl. Mindenesetre a válaszok megnyugtatnak
Ma beszélt sógorom a Prop-Tech szervizzel. Április végéig nincs szabad időpont
Durva...
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #43582 üzenetére
Lehet. Nekem is két év vagy 24e km a könyv szerint a villára. Nekem sem tudom, hogy mikor volt
Na majd a szervizt, de szerintem nem szokták piszkálni, ha rendben van.
A fékfolyadék....háááát. Én a fékkel nem szeretek játszani. Betétet már cseréltem házilag, mert az nem nagy kunszt, de folyadékot még nem. Szerintem vidd el, hogy tuti légtelenítve legyen. Ennyit megér a biztonság.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #43580 üzenetére
runner 125 és titko: természetesen vállalja a felelősséget, ez nem vitás. Volt, hogy elvitték az autómat és sikerült úgy elindítani, hogy a kulcs az indítófokozatban maradt
Ez szétdarálta az indítómotort, ami drága volt, de megcsináltatták, azóta is az van benne. Lehet, hogy igazad van, hogy nem kell ennyire fosni, de azért a lábleérős téma a necces, különben tényleg nem zavarna.
Egyébként a motor beadagolás kényes kérdés. Nekem apám volt nagy motoros, aztán még fiatalon eladta, azóta csak párszor motoroztunk. DNeki mondtam, hogy mi a tervem, de inkább le akart picit beszélni, de végülis azt mondta, hogy ahogy jónak látom. Muter kézzel-lábbal tiltakozott volna, ezért őt nem avattam be, aztán volt egy pici sértődés, amikor beállítottam a géppel. Persze nem otthon lakom, tehát nem tilthatnak meg semmit
Egyébként még fater sem próbálta ki a motorom, mert szerintem tudja, hogy neki ez már nem pálya.
-
Daywalker
addikt
válasz
Gaboman #43576 üzenetére
Én sem ajánlottam neki, tavaly sikerül elkerülni a dolgot, de most megint előjött a téma. Persze nem mondhatom, hogy nem ajánlom neki, amikor nekem is alig egy éve van jogsim, km-ben is kevesebbet motoroztam, mint ő (igaz, azt viszont erősebb gépen - az öregekkel az a baj, hogy azt hiszik, hogy a Pannónián nagy királyok voltak, akkor ma is tudnak, pedig tök más kategória).
Vettem egy Abus láncot lakattal, vmi 16 ezer forintért, plusz van tárcsazáram is. Arra elég, hogy, ha beszaladok valahova, akkor ott merjem hagyni egy időre. Amit meg el akarnak vinni, azt úgyis elviszik, mindegy mivel védem.
-
Daywalker
addikt
Teljesen új téma: a véleményeteket szeretném kérni. Kicsit családi ügy, de épp ezért akarok tisztán látni (ha nem bánjátok, később ezeket ki fogom moderálni, nem akarom, hogy nyoma maradjon).
Tudom, hogy a motor "kölcsönadogatásról" mindenkinek megvan a véleménye, köztük nekem is. Én nem szeretem (azaz szeretném) senkinek sem kölcsönadni, mert a motor az autóval szemben tök más kategória. Namármost, ezt a motort tavaly vettem. Tény, hogy nem egy új többmillás gép, de nekem ez van, ezt dobta a gép, erre volt pénzem. Azóta csak egyvalakinek engedtem meg egy kört, mert ő is odaadta az övét annó egy körre (még jogsi nélkül, elzárt részen) és benne bíztam, meg jó motoros és ha bármi történt volt, akkor biztos csengetett volna -- ahogy én is, ha elesek az övével. Namármost, van az én kedves családom (mármint a menyasszonyom családtagjai), ahol a fater ki akarja próbálni a gépemet már tavaly óta, de nem volt rá alkalom. Most viszont lesz, szóval elkerülhetetlen a kérdés. Tudni kell róla, hogy a jogosítványában minden kategória megvan (tapasztalata is van pl. busszal és egyéb nagy járművekkel, tehát nem csak megcsinálta annó) és a munkája is vezetéshez kötődik. Sőt, motorozott is az elmúlt években, hol ezzel, hol azzal, de egyik sem sportgép volt, hanem kisköbcentis gép vagy nagyköbcentis chopper. Namármost nekem semmi bajom nem lenne, hiszen tud vezetni és nem is forrófejű, de nekem az a problémám, hogy alacsony. Tavaly ráült az enyémre álló helyzetben és nem tudja mindkét lábát teljes mértékben teli talppal lerakni, ami egy 200+ kilós gépnél nem előny, szerintem. Meg hát azért ott van bennem az is, hogy ez mégiscsak egy 143 lovas (- az évek
) sor 4, ami még ha kezes is, tud meglepetést okozni. Szóval nem tudom mit tegyek, mint mondjak, mégiscsak az apósom lesz (plusz néha ő is odaadja az autóját, pedig az pláne nem olcsó...) Tehát?
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #43572 üzenetére
A fékfolyadék (nem is olaj...mindenki olajozza szegényt) higroszkópos tulajdonsággal bír, azaz megköti a légkör nedvességét, ami miatt csökken a folyadék forráspontja, plusz romlik a korrózióvédelme, ráadásul a víz összenyomható, tehát a fékerő is csökkenhet. Na ezért kell kétévente lecserélni.
A telóolaj cseréjét én nem igazán értem, mi szükség van rá. Az autóban sem kell cserélni, csak akkor, ha folyik és újra kell tölteni. Persze a motor teló más, mint az autóban a gátló, de szerintem felesleges. Azt olvastam, hogy utcán használt motornál 25-30 ezer körül érdemes (nem kell) cserélni a villaolajat.
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Igen, de én 90%-ban ott mozgok, tehát...
"de ha nagyon kotekedni akarunk, akkor a tomegkozlekedesnel meg szamoljuk bele a munka helyett a megallobol/megalloba torteno setat is"
Muhahaha...autónál meg a dugót, ami alatt nem csak az idő fogy, hanem a benzin is. Bp-n meg aztán tényleg olyan messze vannak a megállók. Csak nálunk van ez a nagy autóbuzéria, normális tömegközlekedéssel megáldott országokban (nem véletlenül nem várost írok) simán alternatíva. Mellesleg a tömegközlekedésen töltött időt el lehet tölteni hasznosan is. Na ne offuljuk szét a topikot, ha lehet, engem úgysem tudsz meggyőzni (és nem vagyok BKV fan, csak egyszerűen olcsóbb és sokszor praktikusabb, a munkáltató pedig sok esetben ki is fizetni).
-
Daywalker
addikt
Azért ezt remélem te sem gondolod komolyan
Add már hozzá kérlek azt az árat is, amit a belvárosban bedobálsz parkolás céljából (motornál nem számít, azt oda támasztod, ahova akarod, kivéve, ha mélygarázst használsz). Na akkor melyik is az olcsóbb? Persze csak a bérlettel való összehasonlításban, mert jeggyel járni sehogy sem éri meg.
-
Daywalker
addikt
Én már vettem egy dirt bringát. Azzal járok be jövőhéttől melózni a PH!-ba
Ha meg végeztem a munkával, felmegyek tekerni egyet a János hegyre a jó levegőre. Motorral csak hétvégén járok túrázni és néha hétköznap, ha városon kívülre kell menni, de nem kell cipelni semmit (autó meg bevásárolni és hétvégén kell, ha esik az eső és/vagy nem lehet motorozni). Egyébként meg marad a BKV. Nem gazdagítom feleslegesen ezeket a majmokat
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #43537 üzenetére
Az a nagy baj, hogy ugyanez van a gázzal és az árammal is. Tőlünk keletre a gáz olcsóbb (valaki azt mondta, hogy az oroszok havonta kb. 600 forintnak megfelelő rubelt fizetnek a fűtésre), nyugatra pedig az áram. Nálunk mindkettő drága. Elmentem bevásárolni hétvégén: a szar kínai fokhagyma kilója, ha nem csal az emlékezetem, akkor 2000(!!!) Forint. Elmennek ezek a sunyiba.
Röhej, hogy lassan már azért dolgoznak az emberek, hogy télen ne fagyjon be a seggük. Jól írták az indexen, hogy az emberek a megélhetésért dolgoznak, nem pedig az életmód javításáért. Nem mondom, hogy nem fáj a magas üzemanyag ár, de az 500 forint nálam az a fájdalomküszöb, amikor fogom és eladom minden üzemanyaggal üzemelő járművemet. -
Daywalker
addikt
Én már csak azt nem tom, hogy a francba látnak előre, ha úgy ráhajolnak a gépre, mint ezen a képen: [link]
-
Daywalker
addikt
Mi a véleményetek, vagy van-e közvetlen (akár közvetett) tapasztalatotok a motoros farmerekről? Mármint nem a simsonon raccsingoló parasztokról
, hanem a motoros boltban kapható farmernadrágokról, amiben van kevlár bélés is a protik helyén stb.
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #43462 üzenetére
Integra megválaszolta
Amilyen néha az oktatás színvonalat, akár jogsi nélkül is mehetnél.
Én arra reagáltam, hogy ha nem kell, mert nem nézi a rendőr, vagy téged sosem igazoltat, akkor jogsi sem kell, hiszen nincs, aki megnézzeNa jó viccet félretéve. Van eü csomagból A kategóriára való. Tacskóban meg Auchanban is kapni. Szép lenne a motor ülése alá betuszkolni is azt a k.va nagy dobozt
Ekkora az egész: [link]
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #43450 üzenetére
Kb. úgy működik
Csak aztán bírd felfújni tüdővel
Szerintem kevesen szaladgálnak pumpával
Egyébként én is kíváncsi lennék, hogy mi van defektnél. Szerintem nem szakad szét azonnal, látszólag elég erős oldalfala van.
Nekem is tele van a csomagtartó, bár a lánctisztító spray-t ki fogom venni, mert tök felesleges hordozgatni. A MOL láncolajozó viszont elég nagy, de az is befér, plusz tárcsazár és elsősegély csomag is van benne (jól hátratoltam a hátsó lámpához, oda úgysem tennék már semmit).
-
Daywalker
addikt
válasz
Prof01 #43409 üzenetére
Nekem bejönnek a sportmotorok, de általában ketten ülünk a motoron, tehát az újabbak nem jöhetnek szóba (többek között ezért sem akartam 2005-ös kawát) - az asszony kivágna, olyan kényelmetlenek hátul. Tavaly voltam egy társasággal túrázni és a srác 600-as gixxerrel jött (vmi tök új gixxer volt), barátnője meg végig anyázott a hátsó széken
Hátulról is viccesen néztek ki.
Ezért is fogok túrásabb motor után nézni. Az új Z1000 nagyon bejön, de a Z1400-ra is ráverném
(és akkor fel lehet tenni a kérdést, hogy miért írom ezt, amikor azt mondtam az előbb, hogy az 1000 V4 túl sok
)
-
Daywalker
addikt
Vagy csak túl jó az a hatdugattyús Tokyco nyereg
Nem mellesleg azért vágtak ki az első rutin vizsgán, mert az utolsó feladatban 50-ről túl hamar álltam meg és még volt 1 méter a vonalig. Hja, kéremszépen...végig esőben tanultam, a vizsgán meg száraz volt a pálya, nekem is szokatlan volt, hogy ennyire hamar megálltam.
Shkiz0: nekem a 2005-ös 636 volt az álmom (az ülés alá elhelyezett kipuff vagyok bejön), de horror, hogy még ma is mennyit kérnek érte.
Nem mintha megbántam volna a ZX9R-t, elvégre nagyobb, kényelmesebb stb.
-
Daywalker
addikt
Azt mondják, hogy 2005-ig jellemzően kicsit nyersek a kawák és a váltójuk sem olyan finom, bár egyiket sem tudom konkrétan alátámasztani. Nyilván egy mostani gép sokkal finomabban jár és finomabban kapcsolható, kisebb mérete miatt agilisabb, könnyebb vezetni (vagy legalábbis úgy tűnik), de azért ne feledjük el, hogy a technika rengeteget fejlődött. Ami talán igaz a sok pletyka közül, hogy a blokk kicsit hangosabb, zörgősebb és talán "rázósabb", mint a többi japán gép, de ettől még nem rossz. Tartóssággal kapcsolatban pedig még nem hallottam rosszat, ezek a motorok 200 ezret is simán elmennek, ha megvan a karbantartás (Egyszer volt tartósteszt valamelyik lapban és pont egy olyan kawa volt benne, amiben gyárilag a ZX9 módosított változata dolgozott. Gyilkolták rendesen, hamar belenyomtak 50e km-t majd szétszedték és olyan volt, mint az új).
-
Daywalker
addikt
válasz
TayRol #43392 üzenetére
TayRol: Igen. Olajat is kéne cseréltetnem, tehát lehet, hogy amiatt úgyis mennék...akkor gondoltam, hogy már az is belefér.
Visszatérve a zárra: nekem leginkább olyan megoldás kéne, amit akkor rakok fel, amikor mondjuk otthagyom valahol egy órára. Tudom, hogy semmi sem biztonságos (Casco rohadt drága, ha azt az összeget félrerakom, akkor új motort is vehetnék elég hamar
), de a valami még mindig több, mint a semmi. Egy riasztós tárcsazár tuti befigyel, de kell lánc is. Két dologra gondoltam: veszek egy vaskos citadel láncot és rá egy jobb lakatot vagy van a vector típusú cucc, azt is sok helyen dicsérik (ebayen nem is vészesen drága). Hülye voltam, egyszer volt az ebay-en egy használt, de jó állapotú Abus Granit (majdnem a legdrágább) valami 120 euróért és nem csaptam le
Djuree: én inkább gyalogolok. Az olcsóbb, mint egy letört-összekarcolt valamit cserélni-fényezni.
-
Daywalker
addikt
válasz
Steven #43383 üzenetére
Az durván hosszú, nekem a 2 vége van 180-nál van, az 1. meg 120. Top speedet még nem futottam
mod.
Kéne valami lezáró cuccot vennem...most csak egy tárcsazáram van, de abból is valami komolyabb kéne. Nem akarok rá milliókat költeni (nem tudok rá milliókat költeni...) mi az ami szóba jöhet???Másik kérdés: nem akar valaki teljesítményt méretni? Én gondoltam rám, hogy elmegyek a Prop-tech-hez. 5K-ért megmérik és van ram air is...tehát elég pontos képet kapunk róla.
-
Daywalker
addikt
válasz
zsoltee10 #43374 üzenetére
Nem azt kell ismernie, hogy mennyire tud motorozni (ilyet eszembe sem jutott írni), hanem azokat a képességeket, amiket fejben lehet eldönteni (pl. önuralom). De abban egyetértünk, hogy az 1000 V4 tök felesleges utcára.
steven: én még azt a 100km/h@3-4s sem merem kipróbálni, pedig biztos menne
Bivaj ereje van, totál olyan érzésem támad mindig, mintha ki akarna szaladni alólam
Persze az elmúlt szezon alatt már kezdtem megszokni az erejét...ahogy Zsoltee is mondja, kezdetben minden erősnek tűnik. Először minden gázhúzásnál csőlátásom volt, pedig csak 7 ezerig forgattam el
Na, egy szó mint száz, egy 1000-res V4-re én sem ülnék fel. Bőven elég az, amit ez a gép tud, ezt sem lehet kihasználni. Sőt, szerintem ha lecseng ez a korszakom, akkor szerintem én is valami túrásabbat fogok nézni (BMW?). Mondom, hogy öregszem
-
Daywalker
addikt
Miért más? Ha van önuralma, ereje (mármint fizikailag, hogy elbírja a gépet) akkor bármivel el tud bánni. Ehhez az embernek ismernie kell saját magát. A nagy köbcentis blokknak meg mindig megvan az az előnye, hogy van elég nyomaték, nem kell orrba-szájba kapcsolgatni, ha pedig helyzet van, akkor elég robbanékony (de persze csak ésszel, mert a végén a motor lehagyja
). 600 köbcenti és két henger alá nem adnám, ha valaki nagymotorozni akar, mert elég hamar kevés lesz a kisebb. Persze azt aláírom, hogy az én 143 lovas 900-asom nem egyenlő a mai ezresek 180 ló feletti tudásával...azok tényleg durvák és feleslegesek, én sem vennék most olyat. Ha újat vennék, akkor 1000 V2 vagy 600 sor 4
-
Daywalker
addikt
válasz
Shkiz0 #43360 üzenetére
Ne hallgass senkire, mindenki csak az észt osztja, hogy mit kell venni. Sokan csalódtak már pozitívan a Kawában, csak ez kicsit olyan berögződés, mint autóknál a 100e km, ami fölött az autó már nem autó. Semmivel sem szervizigényesebb, mint a többi motor, ha normálisan van használva, gondozva. A Suzukival az a jó, hogy ahhoz a legolcsóbb minden és sokan értenek hozzá, mert sok van belőle.
Én is azonnal ZX9R-re ültem fel és lehet vele normálisan is menni, nem kell ész nélkül tépni neki. A gyógyszer egy 600-ason is elgurulhat. -
Daywalker
addikt
válasz
Integra #43350 üzenetére
Végülis minden használ, ami érintkezik a talajjal és lassítani tudja a gépet valamilyen mértékben. Nem is értem, hogy miért nézik a hátsó féket nem létezőnek. Nálunk a gyakorlati oktatáson külön hangsúlyozta és elmagyarázta az oktató, hogy miért jó és hogyan használjuk. Úgy látom, máshol ez nem így megy
-
Daywalker
addikt
válasz
shiNIN #43320 üzenetére
Én meg pont fordítva használom
...ha csak lassítani kell egy picit vagy már látom, hogy meg kell állni és van időm, akkor hátsó féket használom (olcsóbb a betét és a tárcsa is
). Hála Istennek nekem elég jól fog és jól adagolható, remekül lehet vele stabilizálni bizonyos helyzetekben, de persze csak ésszel. Ha pedig nagyon kell fékezni, akkor mindkettőt használom...progresszíven, ahogy azt tanítják. Ritka, hogy csak az elsőt használva állok meg.
-
Daywalker
addikt
válasz
Djuree #43312 üzenetére
Ugyanmá', együttérzés, megesik az ilyen. Mondtam már, hogy utálom a hegyi szerpentineket? Pont emiatt. És még nem is kell hozzá vadulni. Ebből tényleg csak azt az egy következtetést lehet levonni, hogy menni kell térningre, nincs mese
Remélem nekem is lesz rá keret idén...
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #43297 üzenetére
Nem mondtam, hogy használhatatlan. Egyszerűen praktikusabb, kevesebbet fogyaszt stb. egy olyan gép, ami oda lett kitalálva. Lehet, hogy egy egyhengeres, váltós gép fasza, de nem a sor 4 sportmotorok. Nekem kínszenvedés 50-nel döcögni a fos pesti utakon, nem erre van kitalálva, 0 élvezet. Sőt, továbbmegyek: Pesten 0 élvezet városban motorozni, max. be lehet állni a 120-szal száguldozó seggfejek közé a Váci úton. De biztos én öregszem, mert autóból is automatát vennék legközelebb...
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest