Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 123xyz

    tag

    válasz Freerider89 #48597 üzenetére

    Némileg off megint ez a Voda ügyfélmegtartó téma, szóval inkább off topik írom a hsz-t. Régen nekem is volt ilyen mix csomag, de pont 1 hónapja estem át legutóbb a procedúrán, szóval friss tapasztalat:

    1, felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ügyfélmegtartó csoporttal szeretnék beszélni, kérnék visszahívást (már lejárt a hűség ősszel). Meglepő módon azonnal kapcsolták az ügyfélmegtartó osztályon dolgozó kollégát, ez egy jó pont volt :)

    2, kb 10 perces beszélgetés során meg is kötöttük az újabb 1 éves szerződést, Vodafone saját flottás csomagjába kerülve, korábbi sima Go csomagról, nekem pont megfelelt az ajánlat.

    Részletek:
    Go Mini csomag publikusan most ezt tartalmazza: 2990 ft, 2GB net, 100 perc / sms, további percdíj: 40ft, sms díj: 24 ft.
    Ehhez képest amit ajánlottak és elfogadtam:
    Flotta Net Special csomag - 5 GB net, hálózaton belül korlátlan hívás, kívül 100 perc, további percdíj: 10 ft, sms díj: 19 ft. És ezt ugyanúgy 2990 ft-ért :C

    Értelemszerűen mindez készülékvásárlás nélkül értendő. Alkudoznom sem kellett amúgy, csak annyit mondtam, amikor kérdezte h mire lenne szükségem, hogy korábban is kaptam plusz netet (akkor Go még alapból 1 GB volt csak, és erre kaptam +2-t), meg 10% havidíjkedvezmény volt legutóbb, szóval mondtam hogy minél több netet szeretnék, de maradva a 3 ezer ft körül, és erre egyből ezt ajánlotta. Persze egy fél mondat erejéig megemlítettem azt is h vonzó a Diginél az 1500 ft-ért 15 GB, csak hogy érezze, hogy tájékozott vagyok :DDD de azért hozzátettem, hogy maradnék a vodánál ha van jó ajánlatuk. A magam részéről abszolút elégedett vagyok a beszélgetés kimenetelével.

    @48598 kovacs65
    "Csesztek felhívni és megtartani." - ezt én is így tapasztalom, de különösebben nem zavar, hogy nem ők hívogatnak engem, hanem én csörgök rájuk, hogy van-e valami jó ajánlat vagy hagynak lelépni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák