- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Netfone
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
-
Topikgazda
-
mokusborz
újonc
Sziasztok!
Jó ideje velem van egy Suzuki lets 2, évjáratát pontosan nem tudom, CA1KA alvázszámú. Időnként megszerelem, értsd egyre távolabb kerülök az optimális beállításoktól. Egy ideje olyan rossz hogy alig indul és gyakran ledudálnak a zöldnél mert annyira nem gyorsul.Érdekelne hogy valaki tudja-e mik a gyári paraméterei a hajtásnak, szíj, görgők, rugók stb? Sehol nem találok leírást, service manualt. Tudna valaki küldeni egyet?
Apró érdekesség, hogy amikor először elhatároztam hogy a görgő csere ideje akkor amikor szétszedtem meglepően csak 3 görgő volt benne. Annó még egy videót is találtam valahol ahol szétbontja az illető és szintén 3 db görgő van, ezért azt gondolom inkább, hogy ez nem az előző tulaj "tuningja". méretben stimmelnek csak tömegben nagyobban, nincs is benne lyuk annyi bronz-réz akármi van benne. Boltban ilyet sehol nem láttam. Ha valakinek van infója, hogy ez miféle "tuning", arra nagyon kíváncsi lennék.
-
mumtaz
senior tag
Lenne egy kérdésem. Égen-földön nem találok normális tömítést a varió deklihez. Lehet valahol venni tömítésnek használható, kör keresztmetszetű gumit? Tudtok ilyenről? Nagyjából 3-4mm átmérőjű kellene kb. 1 méter.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #86308 üzenetére
Bakter. Gyakorlatilag 15 másik féle képpen próbáltam rákeresni.
Köszi.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
kircsi28
aktív tag
Sziasztok!
Szétszedtem a Piaggio NRG Power motoromat, eddig nem volt valami erőgép, mert ezek már gyárilag le vannak "butítva".
Itt a leírás hozzá miért is: [link]Vettem rá kipufogót (még 2016-ban), karbit cseréltem, de ugyan olyan lagymatag volt, most viszont szétszedtem és tennék rá egy másik hengerszettet, de maradnék az 50-nél, mert ha minden igaz a Giannelli go kipufogó nem a legtutibb 70-es szettel, oda másikat ajánlanak, legalább is ezt olvastam valahol, de újak a görgők, szíj, rugó stb. ezeket sem cserélném, ezért is maradnék az 50-nél.
Nem költenék rá sokat, nem kell nekem a full malossi vagy a stage6 hengerszett, valami sima 50-es amiben ezek a leírt "fojtások" nincsenek benne. ebben kérném a segítségeteket, melyiket érdemes megvenni?köszi
-
tupper
újonc
Sziasztok! Üdv mindenkinek újoncként a fórumon!
Volna egy kis probléma, holtpontról elmozdito tanácsot kérnék
Néhány év Motowell élvezet után boldog tulajdonosa lettem egy Piaggio Fly 50 4t 2012 motornak.A kereskedés hez pozitív ajánlások alapján mentem (vidéki nagyváros kereskedo szerviz kombo). A bizalom tehát megvolt. Fel óra híján lemaradtam egy Aerox-tol. Másnap elnéztem arra, és megláttam a Piaggiot. Na itt a lehetőség, jó állapot, 4 ütem, olasz márka, munkába járásra pont jó lesz.
Na itt követtem el egy utólag keserűen felismert hibát. Nem próbáltam ki.
Eltelt néhány nap, mire rájöttem, mi zavar: enyhén jobbra húz.
Minden jó rajta, viszonylag gyorsul, 70-72 a vége, 3l-t eszik. De jobbra húz. Szemből kicsit látszik, hogy az első kerék a fuggolegestol elindul oldal irányba 1-2 cm-t
Motoros kollégák véleménye: tanyáztak vele, ferde a váz, több darabból rakták össze, vidd vissza, stb.
Persze a kereskedo elhajtott, mint macskat …
Pedig megnézték, hümmögtek is, a szerelő ki is próbálta, de szerintük rosszul ülök a motoron, meg nem vészes.
Utána úgy jöttem el tőlük, hogy majdnem még én kertem bocsánatot…
Itt tartok most. Jó kis gép, de ez zavar. Eladni nehezebb lesz, ha oda kerülünk.Kérdezném: ha tudok vele járni, minden más (egyenlőre) jó rajta, érdemes-e gondolkodni váz húzatáson vagy váz cserén?
Köszönöm
-
JoinR
senior tag
válasz tupper #86311 üzenetére
Attól, hogy húz valamerre, még nem biztos, hogy kuka a váz. Az első futóművet kellene megnézni, beállítani, valahogy így.
-
macilaci78
nagyúr
válasz tupper #86313 üzenetére
Nem kell nagyon kereesned, ki kell legyen függesztve a kereskedésben a felügyeleti szervek listája.
Rosszul ülsz rajta? WTF?! Úgy ülsz, ahogyan azt a vezetői engedélyed szerint kell.Szemből kicsit látszik, hogy az első kerék a fuggolegestol elindul oldal irányba 1-2 cm-t - 1-2 cm nagyon sok!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Rivaul
addikt
válasz tupper #86311 üzenetére
A villába látszik a nyeklés, vagy csak ha szembe állsz vele, akkor egysnesbe állított kormánynál néz el kicsit? Mert ha az utóbbi, akkor azon lehet állítani. Olyan mint a bicikli. Nekem a Jog-al pereceltek. Előre fordult kormánnyal ment jobbra. Mondjuk ott ezzel a tudattal is adták el. Itthon helyre raktam.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tupper
újonc
A sztemderd kicsit jobbra dönti a motort, de szerintem még így is latszik
-
tupper
újonc
JoinR: nagyon jó videó, tanultam belőle. Nem ismeretlen dolgokat mondott szerencsére, motowell-en ujitottam első teleszkopot (nyögvenyelős volt, de sikerült)
Macilaci78: honlapjukon is minden érthetően rajta van, ha máshogy nem megy, akkor kemenyites
Rivaul: eléggé be van burkolva, le kell szednem, mert így csak a teleszkóp alsó része, meg a csálé sárvédő a támpont
Repsil600: keresek egy másik szerelot. Itt van 6 hónap vagy 2000 km a garancia, de csak a motorikus reszekre.
Esetleg még kolléga 30+ éve motorozik, kicsin nagyon, és maga szereli is (őt kellett volna elvinni)A fogyasztovedelem és elállás ill visszafizetés elindítása után már nem szívesen hagynám ott nekik a motort, hogy majd meg javítják (gondolok itt a burkolt bosszúra, pl ha már itt a moci, a jó helyett raktunk bele kevésbé jót, pl variator), úgyhogy ez lenne az utolsó, de akkor csere vagy elállás
Köszönöm a gyors lelki összefogást
Megpróbálok képet kuldeni
-
Topikgazda
válasz kircsi28 #86310 üzenetére
A henger teljes erejét nem képes kihasználni egy Giannelli go, de ettől függetlenül nem lenne felesleges a 70-es henger, azért éreznéd a plusz erőt és nyomatékot.
Pedig ha egy jó öntöttvas hengerszettet akarsz rá, akkor pont hogy egy malossi sportot kéne rá venned. Gondolom egy bizonytalan eredetű no name 10 ezer forintos szettet te sem akarsz, gyengébb lenne mint egy gyári, a minőségéről meg már ne is beszéljünk. A Teknix meg a hasonló hengerszetteket engedd el, semmire sem jók. Ötvenes öntöttvashengernél az egyetlen normális alternatíva a malosszi-nál kezdődik. Mindenben jobb lesz mint egy gyári henger, tökéletesebb a vezérlése, normális kivitelezés stb...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Rieju MRX 50, 2007
4-5-6-ban fél gáz után lehörög és nem bír pörögni tovább, fullad. 1-2-3-ban hibátlan. Szerintetek mi okozhatja? Szerda óta ma vettem elő. Addig hibátlan voltAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
seller007
tag
Sikeresen megtankoltam otthon kannából a motort egy 2-3 hónapos benzinnel...nem indul a gép. Van más lehetőség mint, a leeresztés?
-
seller007
tag
válasz Zoli bácsi #86324 üzenetére
-
macilaci78
nagyúr
válasz seller007 #86323 üzenetére
Egy csővel le is lehet szívni vissza a kannába. Pár deci ha visszamarad. Felöntöd friss benzinnel és rápróbálsz.
Ma mégsem, akkor hibakeresés és korántsem biztos, hogy az üzemanyaggal, vagy az üzemanyagrendszerrel van a baj.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tupper
újonc
Megvan a sorsa a fehér jobbra húzós Piaggio Fly 4t 50-nek.
Motoros kollégával alaposan átnéztük
-több motorból lett összerakva, főleg a műanyag részek eltérő állapotán látszik, de vannak egyéb jelek is
-motort a vázzal összekötő kütyü (gumibak / szilent) lóg, ezért áll a sztenderen jobbra dőlősen
-első teleszkópból szivárog az olaj, az is lehet hogy kapkodva raktak össze, újra kéne rakni, beállítani
-kormánycsapágyat is meg kell néznem
-néztük a blokkot is, mintha nem is 50-es lenne, de úgy tűnik ez jó
-kolléga kipróbálta, valóban egy kicsit jobbra húz, de a fentiek rendbe rakás a alapján ez javulhat
Ő azt mondta, hogy a moci olyan állapotú, hogy ha az övé lenne, megtartaná és ősszel helyrehozná, mert összességében érdemes vele foglalkozniCsaládban van jogász, 3-4 kérdés után mondta a választ a fogyasztóvédelem, békéltető testület, elállás vagy csere ügyében:
-2 hétig nálam volt a moci (ennyi időbe még egy komplett átépítés is belefér)
-nincs rögzítve az átvétel kori állapota, alkatrészei
-ha perelnék, és nem sikerül, akár a moci árát is elérheti a végösszeg
egy másfél milliós használt kocsinál azért más lenne…
Azt tanácsolta, ha nem túl nagy veszteség, javítsam és használjamÉn véleményem: bár a kereskedő 2000 km / 6 hónap motorikus garanciát ad, így már nem bízom bennük, máshol javíttatom, máshonnan szerzek be mindent.
Csalódás a hozzáállásuk (ezt azóta másoktól is hallottam)Ironikusan mondva, a ‘78 éves osztrák kis faluban élő első tulajdonos, 30-cal közlekedő apáca fűtött garázzsal az eladó’ mítosza nem ez az eset
Valószínűbb a konténerből összeépítésMegtartom, helyre rakom
-
Zoli bácsi
őstag
válasz tupper #86327 üzenetére
Ahogy leírtad, sajnos tipikus magyar valóság.
Én Svájcban használt Liberty-t vettem, aztán arról is kiderült hogy törött, de arról is papírokat mutogattak hogy 44'-es születésű faszié volt, és 3000km-t ment garantáltan....Ja. Eladtam alkatrésznek, buktával, de az én lelkiismeretem nyugodt.
Nézegettem még egy darabig, már nagyobb "keresgélős" rutinnal, de mennyi kilométert mentem nézegetni bontószökevényeket.....Beleuntam, vettem egy újat.
Persze, ezzel is tisztába vagyok hogy ez nem a magyar valóság, hogy újat veszünk, normális világban pedig így működnének a dolgok. De egyrészt igényes vagyok, másrészt 50 felett már túl vagyok házvásárláson, felújításon, gyerek saját életét éli, keres... Megtehettem, került rá. -
seller007
tag
válasz Rivaul #86328 üzenetére
Műanyag kanna, előző szezonban direkt robeszhoz vettem, nem tudom elképzelni, hogy szennyeződés legyen benne. Elméletileg Áprilisi vagy Májusi benzin van benne, fater vette, meg kint tartottam a meleg teraszon de árnyékban vagy 2 hónapot Remélem leszívás és új benzin megoldja. Jól megszívattam magamat
-
Repsol600
addikt
Nekem volt kb novemberi benzinem is, amit most használtam el, annak sem volt baja. Ha levegőtől elzárt helyen van, eláll egész jól. Valami más lehet a hattérben szerintem.
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #86331 üzenetére
Kannában még a 95-nek sem lesz semmi baja 2-3 hónap elteltével.
Múlt héten vittem műszakira a 180 4T karburátoros runnerom. Százas benzin volt benne, viszont több mint egy éve nem volt beindítva. Szó szerint. Egészen pontosan valamikor tavaly áprilisban, vagy május elején mehettem vele. A karbiban valószínű, hogy már semmi benzin nem volt, több részletben, kb 10-15 másodperces indítózás után elkapta a fonalat. Számítottam rá, hogy a hosszú állás ellenére is be fog indulni, mert tavaly is valami 9-10 hónap állás után lett beindítva és akkor sem volt gond.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86332 üzenetére
Kell neked az a Runner ha ilyen keveset használod?
Megéri fenntartani? -
xTREem
tag
Sehogy sem akart jó lenni melegen a moci, így leszedtem a hengerfejet.
Mellékeltem néhány fotót. Itt valami nagyon nem stimmel.
Mi a véleményetek?Köszi
-
Topikgazda
válasz perge666 #86333 üzenetére
Teljesen jogos. Elméletileg nem kell, de nincs szívem eladni. Műszakilag-motorilag nagyon patent a motor. A meghajtást a vétel után (2017) egyből kezelésbe vettem, minden malossi benne. A továbbiakban egy új membránt kellett még felhajtanom az elkeményedett gyári helyett, ami baromira nem volt egyszerű dolog. Nem hogy Magyarországon nem, de semmilyen EU raktárban sem volt fellelhető. Mindez annak volt köszönhető, hogy a 180 4T runnereket a 125 és a 200-al ellentétben walbro karburátorral szerelték össze. És ugye a 125 és 200 4T runner-ból jóval többet gyártottak mint a 4T 180-ból. Kínaiakat is számításba vettük, de nem volt köztük olyan amilyennel a gyárit pótolni lehetett volna. Már ott tartottam, hogy egy új karburátor vételét is a lehetőségek közé soroltam, de hamar lemondtam róla amikor szembesültem az árával. Öt évvel ezelőtt került volna 98 ezerbe. Most nem tudom, hogy mennyi lehet. Aztán nagy nehezen az ebay-en ráakadtunk a keresett darabra, közvetlen a gyártónál, egy olasz városban volt csak fellelhető az adott darab. Emlékem szerint 18-20 ezer környékén volt a membrán amire tetemes szállítási költség ment volna fel rá. Egy kontaktom segített végül rajtam, akinek szintén kellet jó pár ritka motyó vespa meg egyéb motorokhoz, amik szintén fellelhetők voltak ennél az eladónál/gyártónál. Így hozzá lett csatolva az enyém is, és gyakorlatilag megúsztam a szállítási költséget. Az új membránnal mintha egy másik motort kaptam volna. Az előző a keménysége és egy repedés miatt képtelen volt a tolattyút teljesen felhúzni, így olyan volt, mintha csak félgázon mentem volna vele.
Ami a külsejét illeti szemre egyáltalán nem csúnya darab, én fényeztettem le, de úgy kukáztam össze az idomokat mert volt amelyik sérült volt. Volt olyan is amit nem tudtam pótolni, így javítani kellett. De műszakilag nagyon jó. A két első telót én újítottam fel, és a fékeket is rendbe hoztam. Mondjuk a fékek valójában rendben is voltak, tárcsáknak semmi bajuk nem volt, de a betéteket lecseréltem újra, meg természetesen a fékfolyadékokat is.
36 ezer van benne ami nem tűnik kevésnek, de legalább valós, ráadásul egy ilyen motornál ami karban van tartva egyáltalán nem vészes, minimum még egyszer ennyi bele mehet. Az olajfogyasztása minden kamu nélkül szinte nulla, ugyanúgy lejön belőle a beleöntött egy liter a leeresztéskor is. Pedig amikor aktívan használtam, akkor szinte mindig csak nyélgázt kapott. Amúgy 24 ezerrel vettem. Annyi, hogy a kötelező 3000 helyett én már 2000-nél cserélek olajat. De ezt mondjuk minden motoromnál megteszem.
Egyébként ne tudd meg, hogy már mennyi pénzeket akartak érte adni. De le sem írom, mert nem akarom eladni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #86335 üzenetére
Akkor ez ilyen érzelmi kötődés,nincs ezzel semmi probléma.
Ezek a Runnerek nekem is nagyon tetszenek. -
Topikgazda
válasz perge666 #86336 üzenetére
Elfelejtettem hozzáírni az eredeti kérdésre válaszolva, hogy nem tétel a fenntartása. Az éves biztosításom hozzá (nem akarok hazudni, mert nem tudom fejből pontosan) 6-7 ezer körül van. A súlyadó (teljesítmény) is minimális rá,. Meg kétévente az a tízen pár ezer a műszakira. Szerintem nem tétel éves szinten levetítve. Az ára meg csak feljebb megy folyamatosan. Mondom, kaptam már rá olyan eszement ajánlatokat, hogy majdnem meginogtam... de inkább nem.
Nyélgázon gps szerint (bebújva a plexi mögé) 125 a vége. De ami fontosabb, hogy eszméletlen jól gyorsul a köbcentihez viszonyítva, egy 125-ös sehol sincs hozzá képest. A valós 100-110 nem akadály neki, de én (múltkor pont téma volt itt) inkább még ezzel sem mennék fel a pályára. Viszont nagyon univerzális. Sokan ugye belekötnének a 12 colos kerekbe, viszont elég jó futóműve van szerintem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz xTREem #86334 üzenetére
Nem tudom, de a hengertalp es a blokk talalkozasanal tobb lukat latok mint ami indokolt lenne.
Felteve ha nem csaloka a kep es ez igy volt, akkor az a csoda ha csak melegen van gondja.
De ha nem, akkor se tul szerencses, meg ha normalis hengertalp tomites van felrakva, mert nem tudom ott hogy tudna rendesen tomiteni. -
xTREem
tag
válasz nyogo83 #86338 üzenetére
Volt rajta tömítés, az magát a lyukat fedte, de nem légmentesen, így jöttem rá, hol "szelel" a motor.
Namost, egy másik képen szemből fotóztam a blokkot és ott úgy látszik, mintha a blokk jobb és bal fele nem ugyanabból a "gyártásból" származna, hogy finoman fogalmazzak. -
nyogo83
Topikgazda
válasz xTREem #86339 üzenetére
Lattam mar mas blokknal is ilyen elterest a ket blokkfel kozott, full gyari allapotban.
Nagy problemat nem szokott okozni gyari hengernel, a gond akkor jon amikor az utangyartott henger nem pont ugyanott es olyan vastag feluleten fekszik fel(mint itt).
Az a baj, hogy azt a rest normalisan tomiteni eleg nehez lesz... -
MrRL19
senior tag
Csaó Sziasztok !
Segítséget kérnék :
Lenne egy robogó Vespahoz hasonló kasznival rendelkezik , viszont dupla kerek lámpás (évj régi )
Valaki tudna segíteni milyen márka lehet ? (nincs még szem előtt sajnos ezért lennék kíváncsi rá milyen típus lehet[ Szerkesztve ]
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
MrRL19
senior tag
válasz sityupityu #86343 üzenetére
Igen ez lesz elvileg: italjet velocifero (bordo), köszi a gyors helpet Egyébként vélemény erről a kis robiról ? mit lehet tudni valaki ismeri , vagy bármi infó róluk ?
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Topikgazda
válasz MrRL19 #86344 üzenetére
Hát én nem vagyok vespa-ás, ha meg olyat kérdezel aki odavan értük az meg csak isteníti fogja ezeket. De viccen kívül, megszállottak.
Véleményem szerint szerelni tuti, hogy elég sűrűn kell szerelni őket...Mármint ezeket a régebbi példányokat.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
MrRL19
senior tag
válasz sityupityu #86345 üzenetére
Én sem rajongtam ezért a kaszni típusért ,de mostanában megtetszett nekem is (lehet öregszem ) szeretnék néha - néha melóba járni vele
(egyébként ez is karbi hibás elméletileg , leáll menetközben vajon tényleg ez és mennyibe fájhat 1 ilyen javítás? )Milyen típusok vannak ami hasonlít "vespacopy"100-200k között gondoltam milyet érdemes keresgélni ?
köszönöm előre
Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R
-
Topikgazda
-
xTREem
tag
válasz sityupityu #86342 üzenetére
Naraku
De az eredeti Piaggio, ami rajta volt, ugyanígy szellős. Meg is volt pasztázva két oldalt. -
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz xTREem #86348 üzenetére
Ha "eredetileg" is volt ott res, akkor az biztos, hogy gyarilag nem igy jott ki. A hengertalpnal az hogy nem vonalban er ossze a ket blokkfel belul meg elofordul, de hogy a henger ne illeszkedjen ra, olyan nincs.
Akkor valaki mar szethuzta a blokkot es valami masik blokkfel kerult oda(gondolom csapagyfeszket szetvertek a regin vagy valami). Nem pont azonos evjaratbol, tipusbol, gondoltak ha osszemegy, akkor stimmel is.Igy meg azt is eltudom kepzelni, hogy nem biztos hogy vonalban van a fotengely es ahogy melegszik emiatt is van gondja.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest