- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Apple iPhone 11 - népalma
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android szakmai topik
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz csongi #86950 üzenetére
Köszönöm ,ezeket megnézem Hahu-n meg keresek pár youtube videót ezekről.Régi naked van már ,egy 2000-s Ducati Monster 750.
Egy robesz jobb,fogyasztásba,kényelembe,pakolhatóságba meg szélvédelembe .Ezért is nem lenne ideális az SH300,mert annak nincs plexije.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
FeniX-
senior tag
válasz Zoli bácsi #86940 üzenetére
Hát, az igazság, hogy nekem is többet kellett hátrafele nézni, mint előre, mert non-stop előzgettek a sportmotorok. (én meg szenvedtem 3.-ban, 4.-ben 60-70km/h-val az emelkedőn)
-
Devv77
csendes tag
válasz macilaci78 #86925 üzenetére
Vidék egyelőre. Alapvetően azon gondolkodtunk hogy eladással könnyeben járunk, mert aki eddig használta elment egyetemre és már nem használná. Nem találtunk a környékünkön olyan szerelőt aki elvállalta volna, mert hogy egy átok az injektoros motor. Ha már egy olyan állapotba kerülne, hogy elindul, esetleg megy és eldől, hogy milyen élettartam várható belőle, gondolkodtam hogy felhozom Pestre magamnak, csak egyelőre én sem látom azt a részét hogy sokat használnám, meg hol tárolnám. Egyelőre otthon is csak útban van.
-
Devv77
csendes tag
válasz perge666 #86926 üzenetére
Igen, ebből a felindulásból vettük meg mi is. Csak akkor még nem tudtuk hogy injektorossal így be lehet fürdeni. Nagy öröm volt használni és szuperül ment amíg ment. Azóta semmi jele ennek, max csak az emlékei
Sajnos nincs, még a szerelők között is körbe kérdeztünk, a környékünkön nem találtunk olyat aki elvállalta volna. -
Devv77
csendes tag
válasz Tamás9x #86930 üzenetére
Hát ahhoz tök jó lenne, ha lenne egy szerelő aki vállalja is. A környéken akiket megkérdeztünk annyit kaptunk, hogy nem merik elvállalni, legalább nem egyből lehúzás miatt elvitték aztán vissza adják szarul A többi meg hát attól függ, hogy mi lesz a sorsa ha egyszer eltud indulni.
-
Devv77
csendes tag
-
zombei
aktív tag
Varió tisztítás után ti szoktatok kis zsírt használni ? (Tudom elvileg nem kellene...)
-
macilaci78
nagyúr
Ez a párás idő nem a barátom. Főleg reggel munkába menet.
Pár napja rászántam magam, felraktam a pinlock-ot a plexire, tényleg nem is párásodik. Ellenben annyira magas a páratartalom, hogy nyitott plexivel is párásodik a szemüveg és nem csak akkor, amíg a kesztyűt veszem fel.
Ha nyitott plexivel megállok a pirosnál, mire zöldre vált, már csak foltokban látom a lámpa színeit, 2-3 métert gurulva viszont teljesen kitisztul a kép.
Lehajtott plexivel is elkezd párásodni, ekkor kinyitva a plexit megáll a folyamat, amíg le nem hűl a szemüveglencse.
Ha leveszem a sisak állrészénél a terelőlemezt, akkor alul nem lesz zárt a sisak, nagyobb a huzat, ami gátolja a párásodást, de a menetszél már hideg. Ma reggel elővettem a csősálat, lehet, hogy ez kompenzálni fogja a terelőlemez hiányát.Nektek mik a tapasztalataitok?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Gabis
őstag
válasz csongi #86966 üzenetére
Szia! Elvileg Champion NR2C-t javasol a gyártó hozzá. Jelenleg NGK BR8ES van benne. Néhol BR9ES-t ajánlanak hozzá, ami ha jól értem hidegebb gyertya, tehát a kokszosodás még valószínűbb lenne. Próbálok utánajárni a dolgoknak, és ha jól informálódtam, akkor az üzemanyag csökkentését a Schubert tűn lévő zégergyűrű állításával, illetve a főfúvóka átmérőjének módosításával tudom elérni. Ha valami kimaradt, hogy kevésbé legyen dús, vagy valamit rosszul értek, akkor bátran javítsatok ki!
-
Topikgazda
-
Gabis
őstag
válasz sityupityu #86971 üzenetére
Ajajjj, ezt nem tudtam, bocsi. Nem, indulás előtt készült.
Megnézem akkor úgy mit mutat. -
zombei
aktív tag
válasz sityupityu #86971 üzenetére
Gyertyát lehet én tudom rosszul, de csak hideg motornál piszkáljuk, nehogy szétmenjen a menet.
-
Topikgazda
-
Gabis
őstag
válasz sityupityu #86971 üzenetére
-
Topikgazda
-
Gabis
őstag
válasz sityupityu #86977 üzenetére
Akkor jó köszönöm.
Lenne még egy kérdésem. Az elfogadható, hogy beindítom a motort, felveszem a hátizsákot, gyors ellenőrzöm megvan e minden, bukó fel és indulás, majd kb. olyan 100-150 méter kell mire kisimul, és nem ez a dadogós járása van? Ilyenkor nem is szoktam erőltetni (20-25-el csorgok, és utána is csak finoman). Azt tudom, hogy miért csinálja ezt, csak arra lennék kíváncsi, hogy ez elfogadható, vagy érdemes ránézni a szivatóra? -
Topikgazda
-
Gabis
őstag
válasz sityupityu #86979 üzenetére
Köszönöm újfent a megerősítést.
Egy kicsi kormányremegésem van még, aminek még meg kell találnom az okát, de amúgy elégedett vagyok. -
#TOTTI
őstag
válasz #TOTTI #86981 üzenetére
Külön olajozást kikötöttem, blokk henger, karbi, mindnen a helyén, össze raktam, gyujtás megy, müszerfal világít, de nincs szikra az ok úgy néz ki az, hogy kiszedtem az olajtartályt, és van egy védelem a cdiben, ha nincs olaj nincs szikra sem. Sajnos a tartályt kidobtam, esetleg megpróbálom rövidre zárni. De nem ma, mert már kész vagyok, vízhólyagosra rúgtam a berugót.
-
malagutif122
tag
Barton 4t injektoros 50cm3 túra motor-ról mi a véleményetek jász motor forgalmazza.
Van valakinek megéri az árát? -
FeniX-
senior tag
válasz malagutif122 #86985 üzenetére
Hali, nem ismerem ezeket, de a 4T, 50ccm az kb. 50-60 végsebességre van kitalálva, és lomha működéssel. Nincsenek nagy csodák.
Nekem a 125 4ütemű keeway a 10 lóerejével is nagyon lomha és 90 a végsebesség, pedig nem vagyok dromedár. (~83kg)
Jön egy kisebb emelkedő és simán visszaesik 60-ra a sebesség.Pont a múltkor láttam a kanyarfotós srác oldalán az aznapi képek között egy nagyon vékony versenyzőt egy ilyen hasonló 50ccm, 4ütemű géppel. Hát, szerintem nagy kalap-emelés jár neki. Ott már tényleg nagyon logisztikázni kell, hogy ne tarts fel senkit és ne sodorjanak el a majmok.
-
Tamás9x
őstag
válasz malagutif122 #86985 üzenetére
Pontos típust adj, mert elég sok fost hívnak vagy Bartonnak vagy Ztechnek vagy bármi másnak, amire épp ráragasztják
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zoli bácsi
őstag
válasz malagutif122 #86985 üzenetére
Ha az a blokk van benne, mint a kollégám motorjába volt, akkor lehet hogy csak papíron ötvenes, kollégámé ment 80-at, úgy véltük 70-80cm3-es henger volt rajta gyárilag.(Nem száguldozni vette, olcsón bejárni dolgozni)
Ő még 200e. körül vette, 1 évig kínlódott vele, egy hétig hajtotta, egy hétig garis szervizben állt....
Hát, ha feleennyibe kerülne, azt mondanám, próbáld meg, de ennyiért egy bizonytalan minőségű, ismeretlen gépről nagyon lebeszélnélek. Inkább vegyél egy nevesebb gyártótól, persze értem én hogy sportos kinézetű 50-est nem nagyon gyártanak....De attól tartok ezzel csak a szívás lenne.
FeniX- : Meg kellett volna várnod az új, 300ccm-es Keeway gépeket, kissé virgoncabban hordozott volna.....Szerk: Tamás9x: Szerintem ezt nézte az ifjú (tippelem) motoros kolléga: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Zoli bácsi #86989 üzenetére
Én erre gondoltam: [link]
Ha igen akkor nagyon nem éri meg az árát Vicc kategória.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
malagutif122
tag
válasz FeniX- #86986 üzenetére
Én azt olvastam 50-65 közt utazóba tartja ez a Barton.
Gondoltam is hogy lomha mert kymco agility 50 4t volt nekem az is nulla volt erőbe, egy ismerősömnek 70es
Henger volt agilityn az már szedte a lábát.
Volt egy yamaha majesty 150 4t robogóm az is ugyanilyen volt nagyobb emelkedő megfogta 115öt ment végre de biztos csalt az óra. -
malagutif122
tag
válasz Zoli bácsi #86989 üzenetére
Igen azt néztem, 700ezerért is van azok többet tudnak valamivel gondoltam is hogy nem az igazi minőségbe.
Meg az injektor-al is lenne gond biztos, aprilia sr ditechből is sokan ki szedték karbisra alakitották.
Még talán a Kymco ami használható spórolás azon is van. -
Zoli bácsi
őstag
Rövidre fogva a dolgot:
Kellene nekem egy sisak, a réginek mállanak szét a gumi alkatrészei.
Nem kapok, bár méretben papíron elég lenne a XXL méret, gyakorlatban mind kicsi, tavaly lejártam Győr és Sopron összes boltját, ahol sisak van, nem kapok méretet.
Tavaly azt tanácsoltátok, hogy próba nélkül ne vegyek. Viszont semmi kedvem elmenni (Sopron mellől) Nyíregyházára, vagy Budapestre, azon agyalok mégiscsak rendelni kéne. Ha a XXL mindenből kicsi, elvileg az XXXL-nek jónak kell lenni.
Mivel ritkán motorozok, de az tuti, ha a jelenlegi robogómat eladom, akkor is lesz egy kétkerekű a garázsba....Na, drága sisak nem kell. De olcsóbb nem lesz, meg ilyenkor vannak az akciók, rendelni kellene. Google keresések után két méretben jó típust találtam:
[link] [link]
Így leírás alapján a fehér szimpatikusabb. Mielőtt hirtelen felindulásból megrendelem, azért megkérdezem a társaságot, mégiscsak több sisakot hordtatok mostanában mint én, nekem a Kiskőrösi (80'-as évek) sisakok óta egy volt, ami most állásában tönkrement.
Ha számít, egy 125-ös robogóra kellene, jó időben. Ha más motor lesz, akkor sem száguldozós Pl: [link] . Zárt bukót ismerem, azt vennék, de nem szentírás. Nem kell csicsás, abból már kinőttem, tekerek a 60 fele....
Vélemény? -
Tamás9x
őstag
válasz malagutif122 #86991 üzenetére
Huha, na remélem ez a vásárlási ötleted csak egy rossz vicc Engedd el, vegyél valami normális használtat, ez még a ZT-70-nél is silányabb, pedig azt nehéz alulmúlni. Találkoztam már vele, több találkozón is. 200-250K között indult be az ára, még az elején karbisan majd már injektor és katalizátor, de olyan gyenge, hogy újra karbizzák. A festés, vékony, a műanyagok kínaiak, a heggesztés rá van okádva. a kipufogó átlagban oylan 4000km-t bír és elkezd csörögni Van aknek már 30.000 s van benne de még semm Minden kína, mindent cserélni fogsz kivéve a blokkot. 680.000ft-ért már majdnem foglalkozásmentes motort lehet venni.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #86994 üzenetére
Anno 20+ éve egy XL-es méretű zárt bukót vettem, Kiwi K400 típust.
Ezt 5 éve egy NZI Combi 2 Duo váltotta: szabócentivel levett fejméret alapján neten rendelt L-es méret jó lett.
Majd Lild Crivit sisak próba alapiszintén L-es méret.
Egy motoros boltban minden gyártó zárt sisakját felpróbáltam tavaly, mindet elértem belül állal, így arra a következtetésre jutottunk, hogy ott nem kapok sisakot.Szóval simán lehet, hogy nem méretet kell keresned, hanem fazont. Felnyitható bukók közt szétnéztél?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
malagutif122
tag
válasz Zoli bácsi #86994 üzenetére
Nyíregyházára hiába jössz gyenge a választék új sisakban most 2hónapja jártam fel az összeset L-es méretű kell nekem. Nem találtam megfelelőt végül neten találtam hjc fg15 sisakot érte mentem fel próbáltam régebbi széria de új nagyon kényelmes, jól zár alig hallatszik be a motor hangja pedig Sportdob van rajta.
Netes Rendelést nem ajánlom Nzi eurus 2 rendeltem még tavaly nyáron olcsóbb volt 10ezerrel, mint a boltban de szorított már azóta eladtam, silány minőségű a rovarháló be pattintója is letört róla, a
napszemüveg se ugrott vissza rendesen 3mm ki lógott nem tudom a drágább Nzi milyen lehet ez 24 volt most majdnem 50 az ára.
Ls2 nem tudom milyen nekem nem volt még amit be linkeltél. Mt blade sv boss piros fehér sisakom volt napszemüveges az jó minőségbe a bélés is jó anyagú
ki is lehetett szedni mosni, a szellőzők is szépen nyíltak rajta Mt-vel jól jársz ha azt veszed spanyol ha jól tudom.
Nekem eddig a Hjc a legjobb amit most vettem
a bélés is puha kényelmes, és zaj szempontból is a legjobb eddig. -
Gabis
őstag
válasz Zoli bácsi #86994 üzenetére
Ha van rá időd akkor, érdemes netes rendeléssel próbálkozni. Nzi Combi 2 Duo, MT Blade, MT Blade 2-t rendeltem neten, az utóbbi maradt. A te méretedben szerintem ezt a Blade 2-t érdemes lenne kipróbálni.
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm, meg persze a többieknek is.
A gond az, hogy megmérve a hivatalos helyen, 62,5.....Legyen 63cm a fejkörfogatom. Elvileg pont az XXL méret. Valójában a 20-30 féle XXL sisakból, amit felpróbáltam, egy sem volt jó.
Megpróbáltam kíváncsiságból beazonosítani a régi sisakom milyen, belül semmi infó, illetve lekopott.
Erről a kis matricáról sikerült Google segítségével kideríteni a gyártót, és a típust:
Helmet ARC-A680.
Így mennek szét a gumi részei. Ez az orrvédő, ha jól tudom:
Plexi is karcos, meg borzasztóan nézett ki az egész sisak, a matt fekete rész szinte pettyes volt, mintha penész lett volna rajta. Tudjátok mivel sikerült újjá varázsolnom..?
Gumi dolgokat kenegettem, higított babaolajos, glicerines vízzel. Aztán beugrott, hogy elvileg műanyag a sisak, erre is jó lehet. Visszajött a színe.
Az a baj, egyik szellőző elzáró műanyag is elveszett, szóval mindenképp kell egy másik. Pedig a babaolaj meg a glicerin csodát tett, kár hogy előtte nem fotóztam le...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs