- iPhone topik
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Apple iPhone 11 - népalma
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android szakmai topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz macilaci78 #86550 üzenetére
Azt írta hogy nem volt meg a rögzítő szíja.
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #86550 üzenetére
sokan kivágjak, nem csatolják be, mert "csak fel kell kapni" meg "amúgy is csak kis robogóval vagyok" szöveggel
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Zoli bácsi
őstag
Igen, kivágták a szíjat, vagy már rég kiszakadt..Ezt nem tudtuk meg, be lett altatva hamar a sérült.
Csak mikor már felszállt vele a helikopter, akkor kérdezték a rendőrök, hogy mi (mentők) hogy találtuk, mi vettük-e le a sisakját. Mondtuk nem mi, nem volt rajta, lehet az addig segítők, de furcsának találtuk a vérző fejsérüléseket.
Akkor keresték meg az árokban a sisakot, ami teljesen ép volt, és mutatták hogy nincs benne szíj, meg az állvédő része is hiányos. Egyértelműen lerepült, és nem tudta betölteni a feladatát... Van amin nem szabadna spórolni....
Idén nagyon sok motoros baleset volt a környéken, még a mi körzetünkben is.
Nem tudom mi az oka. Figyeljetek oda. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #86554 üzenetére
Ahogy követem a híreket, átlag napi 1 motoros baleset összejött azért, heti 3-5 halálos áldozattal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #86555 üzenetére
Csak tegnap 2 vagy 3 halálos volt. Nagyon sok valóban, nem egyet én is láttam.
Sisakra rátérve: Az életben nem volt pl áll nélküli sisakom. Mivel kismotor mellett folyamatosan nagymotoroztam mindig is, már csak ezért sem. De egyébként sem, meg sem fordult soha a fejemben, hogy külön vegyek egy semmit sem érő bilit a fejemre.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Az emberek idióták. Egyszerűen képességtelenek felfogni tetteik következményét. Tegnap kétszer előztek meg fő úton, kanyar közepében, domb oldalban... A látótávolság cca 20m. Autóval voltam. Én is 110-el mentem. Szóval az sincs hogy nagyon feltartom a 90-es szakaszon. De nem. Ő megy. Gyakorlatilag a teljes vakságba. Ott nincs kérlek meg bocsánat. Ekkora tempónál egy ilyenbe csak azt veszi észre hogy a segge átmegy az agyán a szembejövő vétlenével együtt. Az meg csak plussz hogy én is kapok belőlük. Nem normálisak egyszerűen.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
válasz Rivaul #86557 üzenetére
Ez így teljesen nem igaz kérdés, hogy jobbos vagy valos kanyar volt, ha jobbos, és ő balról előzött, az az 1-1,5méter akár 2-3* látótávolságot is eredményez neki. Ha balos kanyar volt, és az ív középpontja felé előzött, akkor pedig idióta.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Rivaul
addikt
válasz Tamás9x #86558 üzenetére
Egy domb oldalában, ekkora tempónál nincs látás távolság, semmi. Egyébként balos volt de ugyan erre visszafele irányba sincsen semmi. Előébb és magasabban is voltam a SUV miatt de semmit nem lehetett 20m-nél tovább még csak sejteni sem. Múlt héten egy emelkedő tetején kellett kihúznom a hulla jelölt elé a kocsit. Úgy gondolta megelőz. Én a pozícióm miatt már láttam a szembe jövőt ami neki teljesen a "völgy" takarásában volt. Utána persze intett hogy köszöni, de ha nem teszem akkor mind megkapjuk a magunkét. Somogy. Vidék. Sok domb és kanyar. Viszont ritkább forgalom. Emiatt úgy vannak vele hogy úgy sem jön semmi, mert hát tegnap sem jött... Kb hetente van emiatt halálos vagy majdnem halálos baleset. De nem számít. Folyamatosan mennek bele a beláthatatlanba. Én sem megyek lassan, nem is vagyok egy szent. Nagy és viszonylag erős autóm van. De azért nem kell idiótának lenni. Egyszerűen nem képesek felfogni hogy vannak következmények is. Mint ha sokan csak a jelen pillanatban léteznének, egy bites tudattal. Ösztönlény szinten...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
szasza0608
csendes tag
válasz sityupityu #86546 üzenetére
Köszi! Szétszedésnél lehet látni ha kopott picit a kuplung illetve 12500km alatt hogy a fenébe kophat el bármi is a hajtásláncban?
-
KTMHobby3
tag
válasz Rivaul #86557 üzenetére
Azért talán nem mindenki, gondolom Te sem. Vannak meggondolatlanok, azokat az élet kiselejtezi. Sajnos ez igaz. Én már 53 éve vezetek, motort, autót, de soha nem megyek bele olyan helyzetbe, amiből nem tudok "kijönni". Pedig hajtós vagyok, szeretem a sebességet. Nagyon jó oktatóm volt, anno, a defenzív vezetésre tanított minket. Azt mondta: "Egy balesethez két hülye kell, mert az okos kivédi a másik hülyeségét."
-
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #86562 üzenetére
Teljesen más dimenzió egy 100 plusz lóerős motor (tapasztalatból mondom), még az úgymond normálisakat is bele tud egy ilyen gép rángatni olyan dolgokba, amiket korábban nem tett volna meg. Sajnos. Pluszban vannak olyan helyzetek, hogy lehetsz te bármilyen patent felkészült és rutinos vezető, akkor sem tudod kivédeni őket ha a másik hibázik. Ez tény.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz sityupityu #86563 üzenetére
Csak egyetérteni tudok veled.
-
SPeti1984
senior tag
Városi futkározásra apukám tervezi vásárolni egy 4 ütemű robogó vásárlását. Keresgéltem és találtam egy 2007-es Aprilia Scarabeo 50 4T-t. A hírdetésben 2 liter körüli fogyasztást írnak. Mennyire reális ezeknél a motoroknál ez a fogyasztás?
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #86563 üzenetére
Egy régi ismerős egy CBR 600-at hajt. Minden sebességhatárt betart, normál tempóban gyorsít a zöld lámpánál, mindezt talpig bőrben.
Néha elmegy pályanapra vadulni, de a forgalomban kb annyira higgadt, mint egy buszsofőr.Engem is úgy neveltek, hogy egy balesethez két hülye kell. Ez nagyon sok necces helyzet létrejöttét is megelőzte, viszont tény, hogy vannak védhetetlen esetek. Ilyen a tavalyi saját esetem, ahonnan villamossal mentem tovább. Gondolom, nem úsztam volna meg ennyivel, ha a sávok közt nyélgázon cikázva találom meg az olajfoltot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #86568 üzenetére
Nagyon ritka az olyan ember mint az ismerősöd. Viszonylag komoly embernek tartom magam, kamionozok, tehát felelősségből kijut bőven amikor az úton vagyok, de mivel álszent sem vagyok ezért azt mondom, hogy az baromira nem életszerű felhasználás egy 600-as cbr-el. Nem ezért vesznek ilyen motort.
A legnormálisabb nagymotorosok 95%-a is ha nem is nagymértékben, de valamilyen módon rendszeresen megszegi a kreszt. Aki mást mond, arra nem azt mondom hogy hazudik, de nem is ezen a bolygón él. És ezt úgy mondom, hogy nem áll szándékomban megbántani senkit sem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #86569 üzenetére
Kocsival mentem mögötte Szegeden, a 2*2 sávos úton elhagytam 55-el.
Azt mondta, szeret motorozni, élvezi a gurulást és 90-nél még a látványra is van ideje.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #86570 üzenetére
Lehet, hogy félreérthető voltam. Én elhiszem neked, hogy ez az ismerősöd valóban így megy, de a 95 százaléka a motorosoknak baromira nem. És ehhez még egy 600-as cbr sem kell.
Mindentől függetlenül egy plusz kérdést még az is felvet bennem, hogy minek egy ilyen motor annak aki mindent betart (írtad, hogy még a kigyorsításnál sem használja ki a motort)?
Ha szeret néha pályázni és csak ott használja ki, arra célszerű lenne egy pályamotort tartani amit forgalomba sem kell helyezni, trélerrel oda viszi ha kell.
De ezen nem veszünk össze, csak számomra mint mondtam az egész életszerűtlen.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz szasza0608 #86561 üzenetére
Meg kell nézni, hogy milyen állapotban vannak a kuplungpofák, mennyire vannak egyenletesen kopva. A harangot is célszerű átvizsgálni, hogy nincs-e megégve/deformálódva.
Ennyi kilométer alatt is történhet elváltozás ha sokat és nagyon volt pl elindulásnál erőltetve (terep, hegynek föl, nagy súly stb).--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #86571 üzenetére
Én sem értem, de ha belegondolsz, elvétve van olyan autó forgalomban, amivel nem lehet átlépni a megengedett sebességhatárt, záróvonalon előzni, stb. Mégis a többség türtőzteti magát.
Nekem sem az ereje, a sebessége miatt tetszik az Audi A8L, hanem a formája miatt. Biztosan jó móka lenne vele tiltásig nyomni, de inkább ülnék benne 1 órával többet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nod1
csendes tag
válasz macilaci78 #86573 üzenetére
A motorozás más. Ott te vagy a mindent vivő kártya, főleg egy nagyobb, akár 500 cc-is motoron, mert már az is tud közel úgy gyorsulni, mint egy M3-as BMW (a 46 os szériából persze). Azért az nagyon más világ az átlagos 70-100 Le-s autókhoz képest.
Minden szinten uralod a forgalmat, hiszen jobban látsz, rugalmasabb vagy, más dimenzióban mozogsz. Pont a napokban volt lehetőségem felülni egy igazi motorra, és jöttem rá arra, hogy teljesen felesleges. Motorozni mindennel lehet, ezért van 125-ös motorom 16 éve kb.
De teleportálni eszméletlen élmény egy ilyen géppel. Sajnos közúton a tempó könnyen sok lesz, bocsánat viszont nincs. Én nem éreztem, hogy szükségem van erre, de pár kilométer alatt láttam, hogy az a motor amin ültem milyen hamar átcsábíthat egy még erősebbre. Nagyon sokan vannak ezzel így, kapásból 600-asra ülnek firss jogsival, aztán a kanyarfotón meg jaszkariznak, közben meg úgy kanyarodnak, mint egy krumpliszsák.
Szóval visszatéve, a felvetésre. Hiába vagy erős autóval, körbe vagy zárva, nem látod úgy magad körül az utat, és fizikailag nagyobb helyet foglalsz el, tehát nem is tolod úgy neki. Motornál nincs olyan, hogy nem fér el, csak akarni kell. Persze van, amikor nem adja ki..
És még valami, 600-as CBR jellegéből adódóan nem sétakocsikázós a csutkakormányával, és fekvős pózával 90-nél még simán tartani kell magát, mert a menetszél még kevés ilyenkor. Nem összeveszésből, vagy ilyesmi, de durva, hogy milyen különbözőek vagyunk. -
nod1
csendes tag
-
Topikgazda
Jól mondod. Nem kőbe vésett, de a súly lóerő arány miatt kb háromszoros szorzóval lehet számolni egy autóhoz viszonyítva. Tehát ha ráülsz egy mostani 210 lóerős gixerre, akkor 6-700 lóerős autóval vagy pariban. És ez mint ahogy te is leírtad a gyorsulásban teljesül ki, aki nem próbálta az nem tudja, hogy miről van szó. Ezért is írtam le azt, hogy még az egyébként felelősségteljes és "normális" embereket is olyan mámor fog el ezt tapasztalva, amiről nem gondolták volna, hogy bennük lakozik. Ezért ilyen veszélyes ez a motoros dolog, össze sem hasonlítható egy autós érzéssel, még ha erős autóban ülsz is.
Még mindig a családban van az asszony levetett sv650-e. Nulláról százra 3,8 alatt van, pedig csak egy 75 lóerős V2-ről beszélünk (persze 150-től felfelé már kezd elvérezni a kevés ló miatt, onnan már nem nevezhető fickósnak) No comment szerintem, négy másodperc alatti gyorsuláshoz azért már kell autó nem kevés lóval, és az érzés akkor sem lesz az mint a motoron.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz perge666 #86461 üzenetére
Egy kis helyzetjelentés a BWS-el…..
Változatlanul működik,jön,megy,megáll.
8 napja ezzel járok dolgozni,reggel 2.rúgásra már szépen ketyeg,délután 2-3-4 rúgásra indul ez változó.
40 km/h környékén érzi magát a legjobban,felette kicsit már nagyobb a hangja szerintem,de vígan bírja a nyélgázt is csak akkor szerintem zabál is a magas fordulat miatt.
40-45 km/h-val járok vele,délután nagyobb forgalomba érezni hogy le akarnak tolni az útról. ( a Sendával ilyen nincs mert simán felveszem a forgalom ritmusát ha kell )
Emiatt mindenképp szeretnék a hajtásához hozzányúlni hogy az 55-60-as utazót tudja,remélem nem túl nagyok az igényeim. Előző BWS-em is kb ennyit tudott mint ez.Homokúton is szoktam használni,na ott tökéletes ez a hangolás,menetteljesítmény,ott egy igazi kis méregzsák.
A kipufogó már nem füstöl csak azt a minimális 2T olajat ereszti ki amit a különolajzó adagol.
Szerintem a 15xxx km amit mutat a számláló az valós lehet mert úgy működik ahogy kell,gyári rajta minden és működik is,egyedül az önindító nem akar egyelőre életre kelni,jó akkut belerakva csak kattan egyet gombnyomásra a relé és annyi.
Jaaaaa meg van egy defektem az első kereken amit minden másnap felfujtatok,mert lusta vagyok leszerelni a kereket és elvinni gumishoz. -
válasz macilaci78 #86578 üzenetére
Egy linket esetleg tudnál nekem küldeni?
-
Rivaul
addikt
válasz Debilon #86581 üzenetére
Ez valami távol keleti
hulladékinkább. Legalábbis ránézésre Hatalmas kipufogó, baszom nagy blokk és légszűrű, még is ötvenes. Volt pár darabhoz "szerencsém". Messziről kerülném.[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
válasz sityupityu #86585 üzenetére
Amit linkeltél az nem tuning gépekhez való?
Ahogy olvasom sport kipu és 70-es hengerhez tervezték.Amit én linkeltem ott is írják hogy tuningolt mocikhoz is használható és a rugót akkor érdemes beszerelni ha sport kipu van a robogón.
A te linkedben 5 grammos görgőt adnak a szetthez,a másikban pedig 7 grammosat,ebben mi lesz az eltérés?Gondolom az egyikkel jobban pörög,a másikkal többet megy végsebességre.
Az én BWS-em elég jól gyorsul,de a végsebességen növelnék,nem baj ha nem lesz olyan pörgős.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #86586 üzenetére
Egy gyári robogón is kifejezetten jó teljesítményt lehet velük elérni. Nekem Polini Hi Speed volt. Kb mind hasonló. A görgők csak alapnak vannak a csomagba mert a gyári 15x12 ezek meg 16x13 talán, már nem emlékszem. Szóval hogy legyen valami kezdésre, de valószínűleg másik szettet kell bele venni hogy ideális legyen. Nekem a gyári roxba is jó 10-15kmh különbséget jelentett és ennél is nagyobb dinamizmus javulást. De kva drágák lettek basszus...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
válasz macilaci78 #86588 üzenetére
WoW köszi,rálesek és lehet beszerzem ugyan ezt a szettet én is,ha neked bevált akkor szerintem nekem is be fog.
Gyertyát azt kihagyom,egyelőre jó ami benne van,de a többi lehet cserélve lesz.Rivaul : Akkor ennél nem úgy működik mint mondjuk egy tuning kipufogónál hogy egy alap blokkra felrakom és rosszabb lesz mint egy mezei kipuval?
Sajnos az árak felfelé mennek,csak a fizetés nem emelkedik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz perge666 #86586 üzenetére
Nem, illetve nem csak ahhoz.
Egy 70-es szettel és rezonátorral lehet vele elérni a legnagyobb hatásfokot de így, gyári állapotban is érezni fogod a különbséget. Dinamikusabb is lesz, és egy 8-10 km/h-val jobb lesz végre is.
Amúgy Rivaul nagyon jól leírt mindent. A szettben lévő görgőkkel nem kell foglalkozni, azok csak "mutatóban" vannak benne. Egy tuningmentes robogóba berakott multivariátornál mindig a gyári görgőméretet kell alapul venni. Ugyanazzal a görgőmérettel minden jobb lesz mint előtte. Általában nem kell eltérni tőle, max plusz-mínusz fél gramm. De ez csak tuningmentes motorra értendő.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz sityupityu #86590 üzenetére
Értem.
Köszönöm az infót neked is és a többieknek is. -
GEPESZ66
veterán
Keeway Fact 50-nél üzemmeleg állapotban mennyi az optimális fordularszám?
Illetve az alapjárati fordulatszá hideg indítas után? -
malagutif122
tag
Scarabeo hátsó fék bowden állitó a keréknél ha fel van lazitva akkor is befog a fék
toláskor. A fék kulcs tengelye be lett zsirozva. -
macilaci78
nagyúr
Zuglóban, vagy Allee környékén (vagy a kettő közt) van ajánlott gumis?
A hátsó kerék kb 2 hét állás alatt 2,5 barról 1,1 bárra esett.
A nehezítő körülmény, hogy hátsó kerék, az egyik kipufogó-csavar és az elégett tűzkarika párszáz km-rel ezelőtt volt cserélve.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #86595 üzenetére
Végülis ide vittem. A negatív értékeléseket olvasgatva inkább csalódottságról, mintsem károkozásról olvastam.
Reggel letettem, egy órája hívtak, hogy kivették a hátsó kereket, víz alatt nem volt buborék. Megnézték a gumiköpenyt, felnit, de nem találtak hibát. Összerakják, gumitömítő pasztával, új szeleppel, meglátjuk.
Ha nem válik be, akkor felajánlották, hogy ha náluk veszek új gumit helyette, akkor a hozzá tartozó szervizdíjat nem számolják fel, csak magát a gumit kell kifizetni.Amúgy a vasárnap felfújt kerékben 0,1 barral kevesebb volt ma reggel. Mindegy, megvan az akkus kompresszor, tankolásonként ránézek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek mennyivel drágább havonta fenntartani egy kisebb autót(pl. 1000-es Suzuki Swift) egy 50-es 2T robogóhoz képest?
Vegyük azt alapul, hogy közlekedni kéne és mindkettővel ugyanannyit mennék évente.
Gondolom az autó biztosítására+adókra számolhatok évente kb. 150000-et, ezen felül meg a karbantartás és az üzemanyag. De viszont a robogóra is kell költeni biztos, plusz ha jól tudom, városban a 2T 50-esek sokat tudnak fogyasztani.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz IMIIKE1998 #86597 üzenetére
Szerintem: Az a baj, ha egy ezres Swift-el vagy ha hasonló árkategóriájú autót veszel, bármelyikkel belefuthatsz költséges javításokba. Magyarán odaértek a Swiftek, hogy lakatolni kell. Ennek az ára megközelítheti a kocsi értékét...
Amúgy: Fogyasztás városban robogó 2T 3-4l/100km 1000-es kocsi 6-8l. (Rövid távra, araszolva télen több is lehet) Nagy átlagban, saját tapasztalataim után mondom. A robogóval is meg lehet etetni 5 litert, ahogy hosszú úton az új ezres swiftemet le tudtam vinni anno 5l alá, bár csak egy decivel. Szóval géptől, sofőrtől, útvonaltól függ a fogyasztás
Kötelező: Robogóra 5000ft, de lehet kevesebb egy évre. Lányom tavaly vett friss jogsival egy ezres Micrát, ha jól emlékezem neki 85e/év volt tavaly.
Súlyadó nem lenne tétel, öreg ezres kocsira 12 ezret tippelek/ év (Ignisre ennyit fizetek)
Karbantartás: Kocsira évente olajcsere, szűrők, kb 20e. Két évente műszaki, ha semmi nem kell 25 ezer, azt hiszem. Az a baj, öreg kocsin mindig tönkre mehet valami, és tönkre is megy. User error is sokba kerül, lányom 1 év alatt 2x összetörte ( 200+350e, de talán meglett a rutin.... )
Robogó javítása olcsóbb, egy motorgenerál megvan egy 100-asból. Cserébe ázol, fázol, nincs csomagtartó, nem lehet utast vinni.....
Kocsi biztonságosabb, acél váz van a sofőr körül, míg a motoron puhatestű az ember....
Azt gondolom legoptimálisabb lenne jó időre egy robogó, télre egy kocsi...Persze nem ez a kérdés.
A robogó összességében sokkal olcsóbb. Viszont az autónak is meg van az előnye. Neked kell eldönteni.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #86597 üzenetére
Ez sokban függ az állapottól. Egy gondozásmentes Swift lehet olcsóbb egy betegágy robogónál. De ahhoz nagyon szeretni kell azt a fostalicskát, hogy szívj vele, mint a torkosborz.
A robogó töredéke az autónak. Egy takarékos autóhoz kb fele fogyasztás, évi 4-5 k biztosítás+adó, fele annyi gumiabroncs kell rá, akku is olcsóbb, parkolás ( )...
Motorolajból a Swiftbe kell 3,5l (?), amiből a robogó csak kb 3,5k km-t megy el 10-15k helyett, a motor messze nem négyévszakos, egy rendes motoros öltözet (proktektoros, ne is fázzál, ne is sülj meg, bukósisak, kesztyű, esetleg headset) ára összemérhető az autóéval és még a robogót meg sem vetted.Ha csak a költségeket nézem, a robogó. Ha a rendelkezésre állást is (eső, hó, fagy, öltöny, hasznos terhelhetőség), akkor az autó. A képet ezen felül árnyalja a forgalom. Nem mindegy, hogy napi szinten Budafokról jársz-e 8-16:30 munkarendben Újpestre, vagy Kecskeméten vagy éjjeliőr a Mercinél.
Zoli bácsi: racionalizálni kell: venni egy ezres Swiftet friss műszakival, 1,5 év múlva lecserélni egy friss műszakisra.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
senior tag
válasz macilaci78 #86599 üzenetére
125-ös négyütemű robogó?
Szerintem jobb, mint a 2 ütemű 50-es.
Fogyasztásban, karbantartásban, bármiben.Igazából alig volt tél mostmár évek óta. Én szinte minden évben - lekopogom - tudtam az utolsó pillanatig közelekedni a kismotorokkal. Amíg le nem esik az első olyan havaseső/hó/jégeső, ami nem tud elpárologni az utakról és jeget csinál, addig lehet velük közlekedni.
Az autóval csak állsz sokszor a dugóban, ha rossz idősávot fogsz ki.
Nem nagyon van már ilyen jolly-joker jó állapotú 1.0-s swift. Mindenki ilyet akar kifogni, de szerintem már csak betegágyak vannak.
Nekem egy régi 2002-es fábiám van, a skodamotoros, és olcsó volt anno (3 kiló, 5 éve) de azóta még egyszer ráköltöttem a kocsi teljes árát.
De ebben semmi extra nincs, ami tönkremenjen. (kurblis ablak, no klíma, no abs)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest