- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nod1
csendes tag
válasz seller007 #82859 üzenetére
Szia,
max licensz. Mint ahogy a CPI is Minarelli koppintás 2T-ben, ez meg valami GY6. Napi használósnak nem javaslom. Idomok sérülékenyek, extrém gyorsan mattul be rajta minden, olyan esetleges az egész. Ha ragaszkodsz a 4T-hez, akkor legálisan Agility, amivel éppen, hogy el lehet lenni. 2T-ből nagykerekű olasz.
Ha van jogsid, akkor 4t 125-ben Leader blokkos bármi. Van hozzá alkatrész, ismerik a szerelők, és nem fognak, vidd a ***ba a kínai ***odat típusú hozzászólással elhajtani. Vagy még a -megcsinálta, de ide többet ne hozd- a kedvencem. :-)
Szóval ha napi járóst akarsz, akkor nem javaslom. -
Debilon
addikt
válasz seller007 #82880 üzenetére
így spórol a költségen, nem kell motort forgalomban tartani, stb.... ami amúgy röhejes
remélem a költségek között azért lesz olyan tétel részedre, amiben pénzt kér a motorhasználatért, így lenne kerek a sztori
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Tothgera30
Ármester
válasz seller007 #82973 üzenetére
Talán nem. Viszont 2008-ban F15 már nem volt gyártósoron, és ha jól látom, a linken lévő darab még az első szériás. Inkább 96-98 lehet legjobb esetben. A futott km lehet valós, de reálisan nézve, szerintem évi 3-5 ezerrel számolnék minimum.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #83103 üzenetére
Abszolút semmit. A legtöbb motor ami hozzám került, legalább félig üres volt úgy legyalázták őket. Gazdaságtalan lett volna minden esetben cserélni. Ahogy jöttek, úgy mentek tovább.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz seller007 #83192 üzenetére
Azóta is próbálok mások fejével gondolkodni, hogy miért kell, hogy
A.) egy 50 köbcentis segédmotor 70-nél gyorsabban tudjon menni,
B.) elvárni, hogy ezek tükrében tartós is legyen,
C.) ne fogyasszon 4 litert.
Eleddig nem jöttem rá egyik válaszra sem.
Amúgy ez gondolom olyan lehet, mint a turbó rágó kártya, hogy van a zsebemben 5 lap, és a lapokon rajt' van a végsebesség, és akkor ezt fixen tudja.
Szerintem, ha simán 45-el gurulna az ember a robesszel, full tartós lenne, meg nem fogyasztana annyit, mint egy nagyobb motor. De ugye ezeken bináris gázkar van. Tudom jól.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz seller007 #83195 üzenetére
Én nagyobb kategóriára ülök inkább.
Budaörsről jövet lejtőn kigurulta a 70-75 km/h-t, de nem a biztonság volt az, amit éreztem...
Kicsi tengelytáv, kicsi kerekek, remegett az egész, a motornak sem volt megnyugtató hangja és ehhez hozzájön még a sebességgel négyzetesen arányosan megnövekedett féktáv.
Tudomásul kell venni, hogy a legtöbb segédmotoros kerékpár alkatilag alkalmatlan a 70 km/h körüli üzemszerű használatra.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz seller007 #83201 üzenetére
Nekem mázlim van, mert a munkahelyen van mélygarázs, otthon meg egy külvárosi lakótelepnél éjszakára be tudom tolni a pincefolyosóra (ahova amúgy nem lenne szabad, a tüzvédelmi besorolás miatt), napközben meg ki tudom kötni lánccal a lépcsőház bejáratának korlátjához. Le is ponyvázom, s itt elég sok motort így tárolnak. Egyelőre nem volt vele gond, lekopogom. (kopp x3)
-
Pfiucska
aktív tag
válasz seller007 #83204 üzenetére
Budapest kornyeken szerintem nem eri meg a b125. Sajat tapasztalat alapjan:
-Nem enged el vizsgazni annyi oraval mint amennyi a minimum kotelezo
-Jattolni kell
Igy akkor meg mar szerintem erdemesebb a nagyobb kategoriat. Persze van ismerosom aki videken csinalta es neki az elozoek kozul egyik sem jott elo de szerintem itt Bp. Kornyeken ez igy megy. Nem allitom, hogy mindenhol de az en kozvetlen kornyezetemben ezzel talalkoztam.Most csinalom az A2-t a Gyorsjogsinál es azt kell mondjam h nagyon elegedett vagyok veluk. Ok az elso suli ahol van a motorosoknak rutin oraknal klimatizalt helyseg pihenni + hideg viz.. illetve gyorsan adjak az idopontokat, 08.08 volt az elso rutin oram, 09.06 mehetek forgalmi(!) vizsgara. Kresz nincs, a tavalyi b125 miatt. Persze egy baratom baratja azt mondta hogy jatt nelkul itt se mukodnek a dolgok viszont tenyleg segitokeszek es gyorsak voltak az orak soran.
szerk. Nekem az 50k-ra kiirt b125, 95-100k-ba állt meg tavaly.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz seller007 #83213 üzenetére
15 lovas yamaha yzf-r125-tel nekem semmi problemam nem volt meg ugy sem, hogy az m1-en is kozlekedem vele (itt utazo 110, ora szerint)
11 lovas keeway tx-125 - ezzel m1-en nem igazan jartam de varoson belul, 80-90-ig szerintem problemamentesen hasznalhato.
Ha mar b125 akkor szerintem erdemes egy olyan motort keresni ami kimaxolja a kategoriat mert en azert a 11 vs 15 lo kozott is ereztem a kulonbseget. Persze az egyik enduro a masik meg sport.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
FeniX-
aktív tag
válasz seller007 #83213 üzenetére
Azért elárulom, hogy hiába lesz nagyobb géped, azzal is simán lesz majd, hogy lenyomnak, és a seggedbe beleállnak.
Szerintem itt a fő különbség, hogy lesz rendszámod és nem vagy kétütemű (büdös).
Már mesteri szintre emeltem az elengedés művészetét. Intek, lehúzódok, hadd menjen a jobbágy. (aki általában utána a következő sarkon befordul, és ezért kellett sietni)
Amúgy volt CG125-ösöm is (11lóerő), meg sh150 is(15lóerő) és a mostani yamaha is csak 20 lóerős, és bőven elég, autópályára is, meg agglomerációba, mindenhova.update: miután sebességbe raktam a motort, elaludt a check engine, és azóta is minden jól szuperál.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #83217 üzenetére
Ez sajnos egy mentalitás. Te vagy a kisebb, ezért nem számítasz. A robogó elé nekem folyton kikanyarodnak aztán fékezhetek. De autó ugyan ez. Alapból egy XC90-el járok. 2,7 tonna 5 méter. De ha valami miatt kiesik, akkor az öregem kis Swiftjével. Ég és föld a különbség... Mint ha kötelező lenne letolni, elém vágni, elsőbbséget meg nem adni. A Volvo is van akit zavar hogy nem lát tőle és elé vág, de lényegesen kevesebb az ilyen eset.
Sebesség téma. Robogónál engem nem zavar. Megy 60-at az nekem elég. Kisvárosba lakok, fő útra nem viszem ki. Helyben meg nincs akkora forgalom hogy ne legyen így is élhető. Ellenben a gyorsulás Ugorjon ki alólam és azt a hatvanat azonnal érje el Emiatt is robbant szét a tűgörgő az Amicoba A kis Jogot nem tiprom, érezni hogy a 45 esik jól neki. De az Apriliához nem véletlenül vettem 18 lovat bíró főtengelyt. Remélem tavaszig össze is tudom majd szedni a többit is hozzá.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
DJGABI
addikt
válasz seller007 #83221 üzenetére
Ma reggel azért én már nem motoroztam volna. Kocsi kinn állt, így is csípős volt az első pár km. De tavaly pl októberben is még 20 fokok voltak nap közben. Attól függ... ha hajnalban indulsz akkor már felejtős.
Talán pont itt a topicban volt aki írta hogy ha csak nem havazik ő nyomja. Hidegtűréstől is függ, beöltözéstől is nyilván. 5km? Hmm, fiatalon én is nyomtam hasonló távon hóban-fagyban. Egy szál farmer, alatta melegítő, úgy mentem város másik felébe diákmelóba. Ma már azért jobban beöltöznék
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
nyogo83
Topikgazda
válasz seller007 #83221 üzenetére
Honapot nehez mondani, altalaban 7-8 fokig maszkaltam eddig(meg persze milyen gumi van a robogon).
Eddig minidg 4 evszakosakat raktam fel, olyankor par nap kimaradassal december-februar volt csak amikor BKV-ztam.
Most nyari gumi van a motoron, raadasul nem a legjobb, tuti nem fogom a 7-8 fokot megvarni. -
NYPD
aktív tag
válasz seller007 #83221 üzenetére
Én a tavalyi évet 1 hét kihagyással végigmotoroztam bp-en. Még a gyári, kőkemény abroncsokkal, ami volt az Agilityn, azóta már azoktól megszabadultam szerencsére. Szerintem idén se lesz másképp, ha ilyen tél lesz mint eddig. Kocsim nincs, inkább felöltözök, mint a sok ember és annak látszó akármi között nyomorogni a bkv-n. Lidl aláöltöző, póló, pulcsi, plusz a mugen négyévszakos kabát nekem elég volt, alulra szintén aláöltöző+ bélelt farmer. Idén már térdmelegítő is lesz kell úgyis az A2 forgalmihoz, amit szerintem szept-októberben fogok csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #83221 üzenetére
Nálam is 4 évszakos szezon van. Ha havas az út akkor nem ülök rá. De az elmúlt évben ezen napok kivételével végig nyeregben voltam. A menetszélre kell figyeni mert átvisz 3 cipzáron is. Amiatt egyszer marha beteg is lettem. Azóta olyan ruhát veszek, aminek kívül/belül van ilyen szélfogó része.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #83236 üzenetére
20 perc hegymenet a munkából haza gyalog. Odafele a kerékpáron is ugyan ez a menetszél lenne. A kocsit nem indítom ilyen kis távra. Továbbá 4 gyerekkel van itthon a feleségem. Neki nagyobb szüksége van rá. És az is hozzátartozik hogy wc-re is valamilyen járművel jártam világ életemben
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
válasz seller007 #83229 üzenetére
Város egyik széléből a majdnem másik végébe járok dolgozni, 13 km oda 13 vissza. Plusz van, hogy külső címen is kell dolgozni. Egyszerűbb és kényelmesebb motorral, kb 30-35 perc az út forgalomtól függően. BKV-val ez több mint egy óra, és nézhetem a sok retek cigányt, meg csövest, drogost stb. 10 rugóért. Annyiból megtankolom a motort egy hónapban, nem kell rá várni, akkor és oda megy amikor én mondom (általában ). Szóval, igen, inkább felöltözöm jobban vagy megázok egy kicsit, de nem kell a sok ember és emberszabású között nyomorogni, még mindig kényelmesebb.
#83231nyogo83:
Michelin City Grip van fenn, most hogy hidegebb az aszfalt azért néha figyelni kell rá, de egyébként esőben is jól megy[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
-
NYPD
aktív tag
válasz seller007 #83308 üzenetére
Szerintem is legalább A2-t csinálj. Ha majd esetleg szeretnél akár már csak egy 150-es robogót, A1 kevés hozzá. Árban ugyan annyi. Csinálhatod saját motorral, akár robogóval is, ami legalább 250ccm és 20kW, annyi korlátozás lesz benne, hogy csak automata motort vezethetsz vele. A2- nél hengerűrtartalom korlátozás nincs, csak teljesítmény. Árban meg kb ugyanannyi.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz seller007 #83308 üzenetére
"Sulinak természetesen nincs 125ös robesza"
Mármint akkor magyarán még a gép sincs meg, amit vinni szeretnél az oktatásra? Hát nem tudom... Amíg nincs meg a vizsga úgyse használhatnád, oktatásra is csak futón vihetnéd, vagy tolva. Szerintem felesleges köröket futsz. Olcsóbb meg annyival nem lesz, meg ha esetleg alattad rohad le... Szerintem maradj csak az sulis gépeknél. Amikor én csináltam még csajok is simán boldogultak váltós gépekkel. Ha mégis veszel ezekre kell figyelni: "maximális hengerűrtartalom 125 köbcenti, a teljesítmény 11kW, a teljesítmény és saját tömeg aránya pedig legfeljebb 0,1kW/kg lehet". De ez igazából új gépeknél nem gáz, a régi erős 2T vasak esnek csak ki, de még ott is simán lehet van aminek okosítva van a forgalmija, bár robeszbe nem is tudom volt-e egyáltalán ilyen.
Magára a kategóriára no comment. A B125-öt én is megcsináltam, igazából ennyiért (60k) verhetetlen, kinyílik picit a világ, nem csak az 50-es csettegőket tolhatod, de szívem szerint én is feljebb lépnék, a 15 lovas 125-ös meg -ami azért már megy is- annyiba kerül, mint egy nagy gép...
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz seller007 #83354 üzenetére
Semmi. Szerintem nagyon sok emberben van erről egy tév-képzet. Elcsorog(na) 100-ig, talán.. lehet... előfordulhat. De fülre "szétszakad" a motor.. Akkor minek erőltetni?
Szerintem egy 9-12 lóerős kismotornak kb. ez a végsebessége, és nem kell irreális dolgoknak bedőlni. "Haver mondta, szomszéd 'Pityu' ment má' vele 110-et utazóban".. :-D
A 250-esnek 130 a végsebessége, akkor a 125-ösnek, ami fele akkora..De ez csak az én szubjektív véleményem.
Meg erről is sokat írtunk már itt, és nekem erről is határozott - és ugyancsak szubjektív - véleményem van, de sokan gondolják a végsebességről, mint fogalomról, hogy az egy ilyen kőbe vésett adat, mint hogy "Van index a motoromon". (itt is, hogy {80/100/120/X}-at megy végre')
Van értelme egy kismotornál ilyen dolgoknak? Még a sajátomat is ide sorolom. Megy 120-at, de szinte sosem megyek vele annyit, hanem 70-90el.
Persze, mikor arról van szó, hogy az árpád hídon 60-at tud menni ,vagy 75-öt, akkor ott az fontos. De továbbra is tartom magam, hogy sokan irreális képzetekkel vágnak neki a 125-ösözésnek. :-)
Na, lehet ezen vitázni.Pl. ifjú zsenge koromban mindig 60 ezerért vettünk nekem autót. ('tünk: én és Apám.. tehát az Apám nekem)
Na, de lényeg a lényeg: mindig volt egy olyan hülye szokásom, hogy az "új" autóval meg kellett nézni, hogy mi a végsebessége. 150-et (1x legalább) mindegyik tudott menni. Aztán az egyik szelepszár-szimmeringes lett, a másik meg másnap már annyi olajat evett, hogy hamarosan tönkrement.
Na, erről ennyit.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
-
seller007
tag
válasz seller007 #83381 üzenetére
Habár az alapjárat az azt jeleneti hogy jár a motor azaz kap olajat....nevermind, hülye kérdés.
Van valami amivel tönkre lehet tenni a robeszt lassan?
Gondolom, az hogy nyélgázon megyek vele az nem helyes, de ezt majd megoldja a 125ösre váltás.
szerk: autóban indítás után szoktam neki adni 30-60 másodpercet elindulásig a hosszú olajkör miatt, robesznál nem kell ilyenekre figyelni?[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz seller007 #83381 üzenetére
Alapjárati gurulás nem hiszem, hegynek lefele a motorféküzem, vagy alig gázon magas fordulat tuti nem hasznos neki. A kétütemű autókban pont ezért volt szabadonfutó, a Trabantnál csak 4. fokozatban, Wartburgnál mindig (de kikapcsolható volt). Annyit jelentett, ha leszálltál a gázról, nem volt motorfék, a kocsi "szabadon futott".
Szóval szerintem ettől kell óvakodni, vagy nem tudom hogy érted az alapjárati gurulást.
Kocsid az négyütemű, robogód meg kettő, de azt gondolom kárt nem csinálsz ha melegíted, én addig szoktam pöfögtetni régen az MZ-t, amíg kitoltam, becsuktam a kaput..kb 1 perc. Aztán amíg hideg, nem pörgetem a motort, autónál sem. Nekem így bevált. -
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #85461 üzenetére
Nem vészes. Ilyenekkel simán fut a motor. Egy alapos pucolád kell neki mert a bele rakódott szíj morzsalék az gátolja a mozgást. Erre a féktisztító az egyik legjobb. A görgők ha nem gördülnek az asztalon könnyen, akkor csere. Képről ezt így nem látom. Lényeg hogy ne legyen lapolva sehol. A szíjtárcsa külseje is számít mert az is kopik. De a belső alapján ez még átlagos kategória.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Rivaul
addikt
válasz seller007 #85894 üzenetére
Az ilyen lopásokat legtöbbször a hirtelen ötlet hozza. "Né má, ez nincs lekötve" alapon. Ahogy Nyugo is mondja, már az is sokat számít ha csak úgy nem el tolható. Főleg amennyiben valóban csak nappalról van szó. Azért az F15 egy viszonylag népszerűbb modell, az ilyet könyebben kiszemelik. Ma már nem is elhanyagolható összegeket kérnek értük. Éjjelre biztos láncolnám.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
NYPD
aktív tag
válasz seller007 #85892 üzenetére
Attól függ, hol. Én pl a hattyú u. elején dolgozom a shell kút magasságában, ott a ház előtt hagyom napközben, több motor is áll ott. Azelőtt a városmajorban is kint állt az utcán. Éjjelre mindenképp nehezíteném a mozgatását valamivel, ha kint marad. De a blahán nappal se élne túl szerintem 1 óránál többet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest